بهترین دکتر زگیل تناسلی یزد

با بهترین دکتر زگیل تناسلی یزد در این مطلب آشنا شوید.پزشکان متخصص زگیل تناسلی ، بیماری زگیل تناسلی را تشخیص داده و درمان می کنند.

ویروس پاپیلوما ویروسی شایع اما کمتر شناخته شده ای است که باعث زگیل تناسلی می شود. ویروس های پاپیلوم مجموعه ای از بیش از 120 ویروس DNA هستند که قادرند سلول های پوست و غشاهای مخاطی را آلوده کرده و خود را در هسته سلولی ادغام کنند.برخی از آنها پوست، معمولاً روی انگشتان و دست ها را آلوده می کنند و می توانند مشکلات جزئی مانند زگیل های پوستی رایج ایجاد کنند. برخی دیگر اندام تناسلی، دهان و گلو را آلوده می کنند و می توانند باعث زگیل تناسلی، ضایعات دهانی و غیره شوند.

برای درمان زگیل تناسلی باید به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کرد.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر زگیل تناسلی یزد خواهیم پرداخت که می توانید برای رزرو نوبت ویزیت با شماره هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم تماس بگیرید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان در یزد

دکتر بهرام بهلولی قشقایی دکتر زگیل تناسلی یزد

دکتر بهرام بهلولی قشقایی دکتر زگیل تناسلی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهرام بهلولی قشقایی
آدرس یزد بلوار آیت الله طالقانی ، روبروی بانک ملی ، بن بست نظری 
شماره تماس 03531380947

دکتر بهرام بهلولی قشقایی با شماره نظام پزشکی 47733 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهرام بهلولی قشقایی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهرام بهلولی قشقایی با شماره 03531380947 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار آیت الله طالقانی ، روبروی بانک ملی ، بن بست نظری مراجعه کنید.

دکتر حسن نصیری طوسی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر حسن نصیری طوسی دکتر زگیل تناسلی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسن نصیری طوسی
آدرس یزد 52 متری امام شهر-درمانگاه فاطمه الزهرا 
شماره تماس 0355250097

دکتر حسن نصیری طوسی با شماره نظام پزشکی 28554 متخصص اورولوژی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان یزد در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسن نصیری طوسی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن نصیری طوسی با شماره 0355250097 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد 52 متری امام شهر-درمانگاه فاطمه الزهرا مراجعه کنید.

دکتر علی محمد خیر اندیش دکتر زگیل تناسلی یزد

دکتر علی محمد خیر اندیش دکتر زگیل تناسلی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی محمد خیر اندیش
آدرس یزد چهارراه مهدیه،بلوار منتظر قائم،جنب داروخانه امامزاده ای
شماره تماس 03536224075

دکتر علی محمد خیر اندیش با شماره نظام پزشکی 251995 متخصص اورولوژی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان یزد در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی محمد خیر اندیش مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی محمد خیر اندیش با شماره 03536224075 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد چهارراه مهدیه،بلوار منتظر قائم،جنب داروخانه امامزاده ای مراجعه کنید.

دکتر امیرحسین رهاویان دکتر زگیل تناسلی

دکتر امیرحسین رهاویان دکتر زگیل تناسلی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرحسین رهاویان
آدرس یزد میدان شهید بهشتی ، ابتدای خیابان فرخی ،کلینیک شهید دکتر رهنمون
شماره تماس 03536260001

دکتر امیرحسین رهاویان با شماره نظام پزشکی 152301 متخصص اورولوژی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان یزد در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امیرحسین رهاویان مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرحسین رهاویان با شماره 03536260001 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان شهید بهشتی ، ابتدای خیابان فرخی ،کلینیک شهید دکتر رهنمون مراجعه کنید.

دکتر ناصر شمس دکتر زگیل تناسلی یزد

دکتر ناصر شمس دکتر زگیل تناسلی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصر شمس
آدرس یزد میدان مهدیه ، ابتدای بلوار شهید بهشتی ، طبقه فوقانی داروخانه بوعلی
شماره تماس 03531380973

دکتر ناصر شمس با شماره نظام پزشکی 125669 متخصص اورولوژی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان یزد در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ناصر شمس مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصر شمس با شماره 03531380973 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان مهدیه ، ابتدای بلوار شهید بهشتی ، طبقه فوقانی داروخانه بوعلی مراجعه کنید.

دکتر سعید پاکدل دکتر زگیل تناسلی 

دکتر سعید پاکدل دکتر زگیل تناسلی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید پاکدل
آدرس یزد میدان شهدای محراب، خیابان ۱۵ خرداد، ساختمان پزشکان صبا
شماره تماس 03531380134

دکتر سعید پاکدل با شماره نظام پزشکی 107944 متخصص اورولوژی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان یزد در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سعید پاکدل مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید پاکدل با شماره 03531380134 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان شهدای محراب، خیابان ۱۵ خرداد، ساختمان پزشکان صبا مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان در یزد

دکتر زهره پزشک پور دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان یزد

دکتر زهره پزشک پور دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهره پزشک پور
آدرس یزد میدان مهدیه،ابتدای بلوار امام جعفر صادق (ع) ، بعد از بیمارستان مادر،ساختمان پزشکان امام رضا (ع)
شماره تماس 03531380885

دکتر زهره پزشک پور با شماره نظام پزشکی 107206 متخصص جراحی و زنان و زایمان هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های زنان ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی زنان یزد در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر زهره پزشک پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهره پزشک پور با شماره 03531380885 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان مهدیه،ابتدای بلوار امام جعفر صادق (ع) ، بعد از بیمارستان مادر،ساختمان پزشکان امام رضا (ع) مراجعه کنید.

دکتر صدیقه همدانی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان

دکتر صدیقه همدانی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر صدیقه همدانی
آدرس یزد خیابان کاشانی، بعداز پمپ بنزین، کوچه 42 کاشانی (سامعی)
شماره تماس 03536289880

دکتر صدیقه همدانی با شماره نظام پزشکی 97664 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به درمان پیشرفته بیماری های زنان و همچنین زگیلهای تناسلی زنان در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی زنان یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر صدیقه همدانی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی زنان در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر صدیقه همدانی با شماره 03536289880 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی، بعداز پمپ بنزین، کوچه 42 کاشانی (سامعی) مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *