بهترین دکتر اورولوژی همدان - متخصص دستگاه تناسلی - اورولوژیست

اگر به دنبال یافتن بهترین دکتر اورولوژی در همدان هستید، با ما همراه باشید! اورولوژی یکی از حوزه‌ های حیاتی پزشکی است که به بررسی، تشخیص و درمان اختلالات مرتبط با سیستم ادراری و تناسلی در انسان می‌ پردازد. شهر همدان، یکی از شهرهای ایران با تاریخچه‌ی طولانی و فرهنگ بسیار غنی است که به لحاظ خدمات پزشکی نیز از توجه ویژه‌ ای برخوردار است.

در این مطلب، به معرفی بهترین پزشکان اورولوژی در همدان می‌ پردازیم که با تخصص و تجربه‌ خود می‌ توانند به شما در بهبودی مشکلات و اختلالات مجاری ادراری کمک کنند.

بهترین دکتر اورولوژی همدان

دکتر اسماعیل توتونچی دکتر اورولوژی همدان

دکتر اسماعیل توتونچی دکتر اورولوژی همدان

نام دکتر دکتر اسماعیل توتونچی
آدرس همدان میدان آرامگاه بوعلی. اول پیاده راه بوعلی. ساختمان پزشکان شماره یک. طبقه یک. مطب دکتر توتونچی
شماره تماس 08132527434
شماره نظام پزشکی 85764

دکتر اسماعیل توتونچی، پزشکی ماهر و متخصص اورولوژی در شهر همدان فعالیت می کنند. ایشان تخصص و تجربه‌ ی کافی دارند تا بیماری‌ های مرتبط با اورولوژی را تشخیص دهند برنامه درمانی مناسب را تجویز کنند. به دلیل توانایی‌ ها و تجارب فراوان دکتر اسماعیل توتونچی، مشخصات ایشان را در این صفحه به عنوان بهترین دکتر اورولوژی همدان قرار دادیم.

شما می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر اسماعیل توتونچی برای درمان مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری اقدام نمایید. مطب ایشان با امکانات و تجهیزات پزشکی به روز، آماده‌ ی پذیرش بیماران می‌ باشد.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی همدان دارید، می‌ توانید با تماس با شماره 08132527434 برای رزرو نوبت پزشک اقدام کنید. همچنین، اگر تمایل به مراجعه حضوری دارید می‌ توانید به آدرس همدان میدان آرامگاه بوعلی. اول پیاده راه بوعلی. ساختمان پزشکان شماره یک. طبقه یک. مطب دکتر توتونچی مراجعه نمایید.

امیدواریم با کمک دکتر اسماعیل توتونچی، مشکلات شما رفع شده و بهبودی حاصل شود. بهتر است در صورت بروز هرگونه علائم نگران‌ کننده‌ ای در مجاری ادراری، بدون تاخیر به متخصص مراجعه کنید تا از تشخیص صحیح و درمان به موقع برخوردار شوید.

دکتر محمدعلی امیرزرگر دکتر اورولوژی 

دکتر محمدعلی امیرزرگر دکتر اورولوژی همدان

نام دکتر دکتر محمدعلی امیرزرگر
آدرس همدان خواجه رشید – کوچه آژانس هوایی
شماره تماس 08132516868
شماره نظام پزشکی 24291

دکتر محمدعلی امیرزرگر پزشکی ماهر در زمینه‌ ی اورولوژی می‌ باشند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با این تخصص در شهر همدان می‌ پردازند.از ایشان به عنوان دکتر اورولوژی همدان در این لیست نام برده شده‌ است.

از خدمات و تخصص‌ های دکتر محمدعلی امیرزرگر در زمینه اورولوژی می‌ توان به تشخیص و درمان بیماری‌ های کلیه، مثانه، پروستات و مجاری ادراری اشاره کرد. ایشان با داشتن تجربه و تخصص لازم، پاسخگوی سوالات بیماران محترم خواهند بود.

در صورت بروز مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری، شما می‌ توانید به مطب دکتر محمدعلی امیرزرگر مراجعه کرده و برای درمان مشکل مرتبط با مجاری ادراری اقدام نمایید. جهت رزرو نوبت دکتر و مشاوره ، می‌ توانید با شماره تلفن 08132516868 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس همدان خواجه رشید – کوچه آژانس هوایی مراجعه نمایید.

دکتر هوشنگ باب الحوائجی دکتر اورولوژی همدان

دکتر هوشنگ باب الحوائجی دکتر اورولوژی همدان

نام دکتر دکتر هوشنگ باب الحوائجی
آدرس همدان آرامگاه بوعلی – نرسیده به سینما قدس
شماره تماس 08132525747
شماره نظام پزشکی 15329

دکتر هوشنگ باب الحوائجی متخصص اورولوژی مجرب و با تجربه ای هستند که در شهر همدان فعالیت می‌ کنند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ایشان در درمان مشکلات و بیماری‌ های مرتبط با مجاری ادراری،بیماران بسیاری به مطب ایشان مراجعه می‌ کنند. به همین علت مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر متخصص اورولوژی همدان قرار دادیم.

در صورتی که با مشکلات مرتبط با کلیه و مجاری ادراری دست و پنجه نرم می‌ کنید، می‌ توانید جهت درمان و مشاوره به مطب دکتر هوشنگ باب الحوائجی مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت متخصص اورولوژی همدان ، می‌ توانید با شماره تماس 08132525747 تماس حاصل فرموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

همدان آرامگاه بوعلی – نرسیده به سینما قدس

دکتر هوشنگ باب الحوائجی با تجهیزات و فضای مناسب در مطب خود آماده‌ ی پذیرش و مراقبت از بیماران محترم هستند.برای مراجعه به مطب ایشان لازم است هماهنگی اولیه با شماره تلفن داده‌ شده صورت گیرد.

دکتر سید حبیب اله موسوی بهار دکتر اورولوژی 

دکتر سید حبیب اله موسوی بهار دکتر اورولوژی همدان

نام دکتر دکتر سید حبیب اله موسوی بهار
آدرس همدان بالاتر از میدان بیمه -ساختمان نیاوران
شماره تماس 08138245586
شماره نظام پزشکی 40190

دکتر سید حبیب اله موسوی بهار پزشکی ماهر در زمینه‌ ی اورولوژی می‌ باشند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با این تخصص در شهر همدان می‌ پردازند.از ایشان به عنوان دکتر اورولوژی همدان در این لیست نام برده شده‌ است.

از خدمات و تخصص‌ های دکتر سید حبیب اله موسوی بهار در زمینه اورولوژی می‌ توان به تشخیص و درمان بیماری‌ های کلیه، مثانه، پروستات و مجاری ادراری اشاره کرد. ایشان با داشتن تجربه و تخصص لازم، پاسخگوی سوالات بیماران محترم خواهند بود.

در صورت بروز مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری، شما می‌ توانید به مطب دکتر سید حبیب اله موسوی بهار مراجعه کرده و برای درمان مشکل مرتبط با مجاری ادراری اقدام نمایید. جهت رزرو نوبت دکتر و مشاوره ، می‌ توانید با شماره تلفن 08138245586 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس همدان بالاتر از میدان بیمه -ساختمان نیاوران مراجعه نمایید.

دکتر رضا اکرامی دکتر اورولوژی همدان

دکتر رضا اکرامی دکتر اورولوژی همدان

نام دکتر دکتر رضا اکرامی
آدرس همدان خیابان بوعلی – رو بروی بانک رفاه – ساختمان پزشکان بوعلی
شماره تماس 08132513757
شماره نظام پزشکی 18528

دکتر رضا اکرامی، پزشکی ماهر و متخصص اورولوژی در شهر همدان فعالیت می کنند. ایشان تخصص و تجربه‌ ی کافی دارند تا بیماری‌ های مرتبط با اورولوژی را تشخیص دهند برنامه درمانی مناسب را تجویز کنند. به دلیل توانایی‌ ها و تجارب فراوان دکتر رضا اکرامی، مشخصات ایشان را در این صفحه به عنوان بهترین دکتر اورولوژی همدان قرار دادیم.

شما می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا اکرامی برای درمان مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری اقدام نمایید. مطب ایشان با امکانات و تجهیزات پزشکی به روز، آماده‌ ی پذیرش بیماران می‌ باشد.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی همدان دارید، می‌ توانید با تماس با شماره 08132513757 برای رزرو نوبت پزشک اقدام کنید. همچنین، اگر تمایل به مراجعه حضوری دارید می‌ توانید به آدرس همدان خیابان بوعلی – رو بروی بانک رفاه – ساختمان پزشکان بوعلی مراجعه نمایید.

امیدواریم با کمک دکتر رضا اکرامی، مشکلات شما رفع شده و بهبودی حاصل شود. بهتر است در صورت بروز هرگونه علائم نگران‌ کننده‌ ای در مجاری ادراری، بدون تاخیر به متخصص مراجعه کنید تا از تشخیص صحیح و درمان به موقع برخوردار شوید.

دکتر ساسان محرابی دکتر اورولوژی 

دکتر ساسان محرابی دکتر اورولوژی همدان

نام دکتر دکتر ساسان محرابی
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان شماره 1
شماره تماس 08132525159
شماره نظام پزشکی 62732

دکتر ساسان محرابی پزشکی ماهر در زمینه‌ ی اورولوژی می‌ باشند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با این تخصص در شهر همدان می‌ پردازند.از ایشان به عنوان دکتر اورولوژی همدان در این لیست نام برده شده‌ است.

از خدمات و تخصص‌ های دکتر ساسان محرابی در زمینه اورولوژی می‌ توان به تشخیص و درمان بیماری‌ های کلیه، مثانه، پروستات و مجاری ادراری اشاره کرد. ایشان با داشتن تجربه و تخصص لازم، پاسخگوی سوالات بیماران محترم خواهند بود.

در صورت بروز مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری، شما می‌ توانید به مطب دکتر ساسان محرابی مراجعه کرده و برای درمان مشکل مرتبط با مجاری ادراری اقدام نمایید. جهت رزرو نوبت دکتر و مشاوره ، می‌ توانید با شماره تلفن 08132525159 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان شماره 1 مراجعه نمایید.

دکتر محمدامین افراسیابی دکتر اورولوژی همدان

دکتر محمدامین افراسیابی دکتر اورولوژی همدان

نام دکتر دکتر محمدامین افراسیابی
آدرس همدان نهاوند – خیابان 17 شهریور – ساختمان دکتر سلوکی
شماره تماس 08133239301
شماره نظام پزشکی 102057

دکتر محمدامین افراسیابی متخصص اورولوژی مجرب و با تجربه ای هستند که در شهر همدان فعالیت می‌ کنند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ایشان در درمان مشکلات و بیماری‌ های مرتبط با مجاری ادراری،بیماران بسیاری به مطب ایشان مراجعه می‌ کنند. به همین علت مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر متخصص اورولوژی همدان قرار دادیم.

در صورتی که با مشکلات مرتبط با کلیه و مجاری ادراری دست و پنجه نرم می‌ کنید، می‌ توانید جهت درمان و مشاوره به مطب دکتر محمدامین افراسیابی مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت متخصص اورولوژی همدان ، می‌ توانید با شماره تماس 08133239301 تماس حاصل فرموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

همدان نهاوند – خیابان 17 شهریور – ساختمان دکتر سلوکی

دکتر محمدامین افراسیابی با تجهیزات و فضای مناسب در مطب خود آماده‌ ی پذیرش و مراقبت از بیماران محترم هستند.برای مراجعه به مطب ایشان لازم است هماهنگی اولیه با شماره تلفن داده‌ شده صورت گیرد.

دکتر محمود غلیاف دکتر اورولوژی 

دکتر محمود غلیاف دکتر اورولوژی همدان

نام دکتر دکتر محمود غلیاف
آدرس همدان میدان شریعتی – خیابان میرزاده عشقی – محل سابق
شماره تماس 08138321371
شماره نظام پزشکی 40557

دکتر محمود غلیاف، پزشکی ماهر و متخصص اورولوژی در شهر همدان فعالیت می کنند. ایشان تخصص و تجربه‌ ی کافی دارند تا بیماری‌ های مرتبط با اورولوژی را تشخیص دهند برنامه درمانی مناسب را تجویز کنند. به دلیل توانایی‌ ها و تجارب فراوان دکتر محمود غلیاف، مشخصات ایشان را در این صفحه به عنوان بهترین دکتر اورولوژی همدان قرار دادیم.

شما می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر محمود غلیاف برای درمان مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری اقدام نمایید. مطب ایشان با امکانات و تجهیزات پزشکی به روز، آماده‌ ی پذیرش بیماران می‌ باشد.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی همدان دارید، می‌ توانید با تماس با شماره 08138321371 برای رزرو نوبت پزشک اقدام کنید. همچنین، اگر تمایل به مراجعه حضوری دارید می‌ توانید به آدرس همدان میدان شریعتی – خیابان میرزاده عشقی – محل سابق مراجعه نمایید.

امیدواریم با کمک دکتر محمود غلیاف، مشکلات شما رفع شده و بهبودی حاصل شود. بهتر است در صورت بروز هرگونه علائم نگران‌ کننده‌ ای در مجاری ادراری، بدون تاخیر به متخصص مراجعه کنید تا از تشخیص صحیح و درمان به موقع برخوردار شوید.

دکتر شهریار امیر حسنی دکتر اورولوژی همدان

دکتر شهریار امیر حسنی دکتر اورولوژی همدان

نام دکتر دکتر شهریار امیر حسنی
آدرس همدان – خیابان بوعلی مجتمع پزشکی ایران
شماره تماس 0812526264
شماره نظام پزشکی 50800

دکتر شهریار امیر حسنی پزشکی ماهر در زمینه‌ ی اورولوژی می‌ باشند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با این تخصص در شهر همدان می‌ پردازند.از ایشان به عنوان دکتر اورولوژی همدان در این لیست نام برده شده‌ است.

از خدمات و تخصص‌ های دکتر شهریار امیر حسنی در زمینه اورولوژی می‌ توان به تشخیص و درمان بیماری‌ های کلیه، مثانه، پروستات و مجاری ادراری اشاره کرد. ایشان با داشتن تجربه و تخصص لازم، پاسخگوی سوالات بیماران محترم خواهند بود.

در صورت بروز مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری، شما می‌ توانید به مطب دکتر شهریار امیر حسنی مراجعه کرده و برای درمان مشکل مرتبط با مجاری ادراری اقدام نمایید. جهت رزرو نوبت دکتر و مشاوره ، می‌ توانید با شماره تلفن 0812526264 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس همدان – خیابان بوعلی مجتمع پزشکی ایران مراجعه نمایید.

دکتر محسن عالمی دکتر اورولوژی 

دکتر محسن عالمی دکتر اورولوژی همدان

نام دکتر دکتر محسن عالمی
آدرس همدان میدان امامزاده عبدالله، خیابان زینبیه، بلوار سبدبافان، کلینیک تخصصی امید
شماره تماس 08134244730
شماره نظام پزشکی 88775

دکتر محسن عالمی متخصص اورولوژی مجرب و با تجربه ای هستند که در شهر همدان فعالیت می‌ کنند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ایشان در درمان مشکلات و بیماری‌ های مرتبط با مجاری ادراری،بیماران بسیاری به مطب ایشان مراجعه می‌ کنند. به همین علت مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر متخصص اورولوژی همدان قرار دادیم.

در صورتی که با مشکلات مرتبط با کلیه و مجاری ادراری دست و پنجه نرم می‌ کنید، می‌ توانید جهت درمان و مشاوره به مطب دکتر محسن عالمی مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت متخصص اورولوژی همدان ، می‌ توانید با شماره تماس 08134244730 تماس حاصل فرموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

همدان میدان امامزاده عبدالله، خیابان زینبیه، بلوار سبدبافان، کلینیک تخصصی امید

دکتر محسن عالمی با تجهیزات و فضای مناسب در مطب خود آماده‌ ی پذیرش و مراقبت از بیماران محترم هستند.برای مراجعه به مطب ایشان لازم است هماهنگی اولیه با شماره تلفن داده‌ شده صورت گیرد.

دکتر حمیدرضا باغشاهی دکتر اورولوژی همدان

دکتر حمیدرضا باغشاهی دکتر اورولوژی همدان

نام دکتر دکتر حمیدرضا باغشاهی
آدرس همدان میدان شریعتی (ایستگاه) – مجتمع پزشکان کسری – طبقه سوم
شماره تماس 08132529417
شماره نظام پزشکی 155891

دکتر حمیدرضا باغشاهی، پزشکی ماهر و متخصص اورولوژی در شهر همدان فعالیت می کنند. ایشان تخصص و تجربه‌ ی کافی دارند تا بیماری‌ های مرتبط با اورولوژی را تشخیص دهند برنامه درمانی مناسب را تجویز کنند. به دلیل توانایی‌ ها و تجارب فراوان دکتر حمیدرضا باغشاهی، مشخصات ایشان را در این صفحه به عنوان بهترین دکتر اورولوژی همدان قرار دادیم.

شما می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا باغشاهی برای درمان مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری اقدام نمایید. مطب ایشان با امکانات و تجهیزات پزشکی به روز، آماده‌ ی پذیرش بیماران می‌ باشد.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی همدان دارید، می‌ توانید با تماس با شماره 08132529417 برای رزرو نوبت پزشک اقدام کنید. همچنین، اگر تمایل به مراجعه حضوری دارید می‌ توانید به آدرس همدان میدان شریعتی (ایستگاه) – مجتمع پزشکان کسری – طبقه سوم مراجعه نمایید.

امیدواریم با کمک دکتر حمیدرضا باغشاهی، مشکلات شما رفع شده و بهبودی حاصل شود. بهتر است در صورت بروز هرگونه علائم نگران‌ کننده‌ ای در مجاری ادراری، بدون تاخیر به متخصص مراجعه کنید تا از تشخیص صحیح و درمان به موقع برخوردار شوید.

حبیب اله موسوی بهار دکتر اورولوژی 

حبیب اله موسوی بهار دکتر اورولوژی همدان

نام دکتر دکتر حبیب اله موسوی بهار
آدرس همدان – بالاتر از میدان بیمه -ساختمان نیاوران
شماره تماس 08138245586
شماره نظام پزشکی 40190

دکتر حبیب اله موسوی بهار پزشکی ماهر در زمینه‌ ی اورولوژی می‌ باشند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با این تخصص در شهر همدان می‌ پردازند.از ایشان به عنوان دکتر اورولوژی همدان در این لیست نام برده شده‌ است.

از خدمات و تخصص‌ های دکتر حبیب اله موسوی بهار در زمینه اورولوژی می‌ توان به تشخیص و درمان بیماری‌ های کلیه، مثانه، پروستات و مجاری ادراری اشاره کرد. ایشان با داشتن تجربه و تخصص لازم، پاسخگوی سوالات بیماران محترم خواهند بود.

در صورت بروز مشکلات و بیماری‌ های مجاری ادراری، شما می‌ توانید به مطب دکتر حبیب اله موسوی بهار مراجعه کرده و برای درمان مشکل مرتبط با مجاری ادراری اقدام نمایید. جهت رزرو نوبت دکتر و مشاوره ، می‌ توانید با شماره تلفن 08138245586 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس همدان – بالاتر از میدان بیمه -ساختمان نیاوران مراجعه نمایید.

دکتر رویا زهره وند دکتر اورولوژی همدان

دکتر رویا زهره وند دکتر اورولوژی همدان

نام دکتر دکتر رویا زهره وند
آدرس همدان، خیابان بوعلی، ساختمان بصیری، طبقه 3
شماره تماس 08132547119
شماره نظام پزشکی 56186

دکتر رویا زهره وند متخصص اورولوژی مجرب و با تجربه ای هستند که در شهر همدان فعالیت می‌ کنند. به دلیل تخصص و تجربه‌ ی ایشان در درمان مشکلات و بیماری‌ های مرتبط با مجاری ادراری،بیماران بسیاری به مطب ایشان مراجعه می‌ کنند. به همین علت مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر متخصص اورولوژی همدان قرار دادیم.

در صورتی که با مشکلات مرتبط با کلیه و مجاری ادراری دست و پنجه نرم می‌ کنید، می‌ توانید جهت درمان و مشاوره به مطب دکتر رویا زهره وند مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت متخصص اورولوژی همدان ، می‌ توانید با شماره تماس 08132547119 تماس حاصل فرموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

همدان، خیابان بوعلی، ساختمان بصیری، طبقه 3

دکتر رویا زهره وند با تجهیزات و فضای مناسب در مطب خود آماده‌ ی پذیرش و مراقبت از بیماران محترم هستند.برای مراجعه به مطب ایشان لازم است هماهنگی اولیه با شماره تلفن داده‌ شده صورت گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *