ایمیل

info@behtarindoctor.ir

تلگرام

@behtarinbacklink

برای انواع تبلیغات و یا در صورت داشتن تخصص پزشکی برای معرفی خود در وبسایت بهترین دکتر ، لطفا با ایمیل یا تلگرام بالا در ارتباط باشید.

روزانه هزاران نفر از سایت بهترین دکتر برای یافتن پزشک مورد نظر خود استفاده می کنند ، در نتیجه این یک فرصت عالی برای پزشکان است تا با حضور در وبسایت بهترین دکتر و معرفی خود در سایت ، به جذب مراجعین و افراد مختلف به مطب خود کمک کنند.

سایت بهترین دکتر در بسیاری از جستجوهایی که برای یافتن پزشکان و متخصصین انجام می شود، در نتایج اول گوگل قرار دارد.به این ترتیب کاربران این سایت در صورت نیاز به مطب پزشک مورد نظری که مشخصات آن در سایت ثبت شده است مراجعه می کنند.

با ثبت نام در بهترین دکتر دیگر نیاز به وبسایت شخصی ندارید ، چراکه تیم بهترین دکتر با تخصص خود در حوزه سئو و کلمات کلیدی ، هزینه های شما برای حضور آنلاین در اینترنت را کاهش خواهد داد و علارغم کاهش هزینه ها، نتیجه ی بسیار خوب و قابل قبولی دریافت خواهید کرد.

به وسیله بهترین دکتر :

  1. می توانید نام و اطلاعات خود را در لیست پزشکان مطلب مرتبط با تخصصی که دارید ثبت کرده و هر زمان این اطلاعات را بروز کنید.
  2. این مطالب به دلیل داشتن رتبه خوب در گوگل هزاران بازدیدکننده روزانه دارند و به دیده شدن نام و اطلاعات شما کمک می کنند.
  3. می توانید دارای یک صفحه و پروفایل اختصاصی در سایت باشید که به مرور زمان سئو و رتبه آن در گوگل تقویت می شود.
  4. امکان ثبت تمامی اطلاعات شما به همراه عکس و فیلم و آدرس شبکه های اجتماعی در صفحه اختصاصی وجود دارد.
  5. به این ترتیب مشخصات شما به عنوان پزشک هم در مطلب اصلی و هم در یک صفحه اختصاصی در سایت بهترین دکتر وجود خواهد داشت.

بهترین دکتر معرف پزشکان ، کلینیک ها و مراکز پزشکی در همه ی تخصص ها در تمامی شهر های ایران است.

هدف بهترین دکتر دسترسی آسان به لیستی از بهترین پزشکان و متخصصین حوزه های سلامتی در همه ی شهرهاست.

وبسایت بهترین دکتر با روزانه هزاران بازدیدکننده از تمام شهرهای ایران ، شرایطی را فراهم کرده است تا شهروندان بتوانند در هر شهری که سکونت دارند ، با جست و جوی متخصص در گوگل و وارد شدن به وبسایت بهترین دکتر ، پزشک مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق تماس و یا آدرس با دکتر انتخابی درارتباط باشند.

ماموریت بهترین دکتر برای شهروندان :

آشنایی با پزشکانی که در هنگام مواجه شدن با یک بیماری و مشکل سلامتی می توان به آن ها مراجعه کرد و همچنین ارائه اطلاعات پزشکی مختلف به کاربران.

ماموریت بهترین دکتر برای پزشکان :

کمک به پزشکان برای آشنایی با بیماران جدید و افزایش مراجعین و تقویت فعالیت و حرفه خود از این طریق.

تمامی پزشکانی که نام آن ها در وبسایت بهترین دکتر قرار دارد دارای شماره نظام پزشکی، مدرک معتبر و تجربه و سابقه عالی هستند که سال ها در زمینه ی تخصص پزشکی خود فعالیت داشته اند.