بهترین دکتر زنان و زایمان کرج

بهترین دکتر زنان و زایمان کرج عبارتیست که توسط بانوانی که بیماری های زنانه را تجربه کرده یا در شرایط بارداری قرار دارند و در شهر کرج زندگی می کنند در گوگل جست و جو می شود.متخصصین زنان و زایمان پزشکانی هستند که در سلامت کلی دستگاه تناسلی زنان تخصص داشته و بیماری های مربوط به آن را تشخیص داده و درمان می کنند.

متخصص زنان و زایمان همچنین در تمام دوران بارداری و زایمان همراه زنان خواهد بود تا شرایط بارداری به نحو درستی کنترل شود.وظیفه متخصص زنان و زایمان حفظ و بازیابی عملکرد طبیعی دستگاه تناسلی زنان و همچنین برنامه ریزی و مدیریت صحیح دوران بارداری است.

کرج دارای پزشکان متخصص زنان و زایمان خوبی است که به تشخیص و درمان بیماری های زنانه و کنترل دوره بارداری کمک می کنند.بنابراین در این مطلب به معرفی برخی از بهترین متخصصین زنان و زایمان کرج می پردازیم.پزشکانی که در ادامه از آن ها با عنوان بهترین دکتر زنان کرج نام می بریم در زمینه  تشخیص و درمان انواع بیماری های زنانه دارای تخصص هستند.

لیست مطالب برای دسترسی سریع 


 

بهترین دکتر زنان زایمان کرج

◀ دکتر شقایق برزگر دکتر زنان و زایمان کرج

دکتر شقایق برزگر دکتر زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر شقایق برزگر
آدرس کرج خیابان بهشتی(قزوین)-بعد از چهار راه طالقانی- مابین خیابان استانداری و خیابان کسری- ساختمان نگین البرز – طبقه هشتم-واحد 5
شماره تماس 02634205409

دکتر شقایق برزگر با شماره نظام پزشکی 120285 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شقایق برزگر برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر شقایق برزگر با شماره 02634205409 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان بهشتی(قزوین)-بعد از چهار راه طالقانی- مابین خیابان استانداری و خیابان کسری- ساختمان نگین البرز – طبقه هشتم-واحد 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیده سارا سنجری دکتر زنان کرج چهارراه طالقانی

دکتر سیده سارا سنجری دکتر زنان کرج چهارراه طالقانی

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیده سارا سنجری
آدرس کرج چهارراه طالقانی،بین هلال احمر و استانداری،جنب چرم مشهد،ساختمان 1001،واحد7
شماره تماس 02634464003

دکتر سیده سارا سنجری با شماره نظام پزشکی 128835 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیده سارا سنجری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیده سارا سنجری با شماره 02634464003 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی،بین هلال احمر و استانداری،جنب چرم مشهد،ساختمان 1001،واحد7 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فاطمه یعقوبی دکتر زنان و زایمان کرج

دکتر فاطمه یعقوبی دکتر زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه یعقوبی
آدرس کرج آزادگان خیابان مطهری خیابان شاهد ۲ نبش تقاطع سلمان ساوجی پلاک ۲ ساختمان پاوه طبقه همکف
شماره تماس 02632553712

دکتر فاطمه یعقوبی با شماره نظام پزشکی 148930 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه یعقوبی برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه یعقوبی با شماره 02632553712 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج آزادگان خیابان مطهری خیابان شاهد ۲ نبش تقاطع سلمان ساوجی پلاک ۲ ساختمان پاوه طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شهرزاد محمدی زاده دکتر زنان کرج جهانشهر

دکتر شهرزاد محمدی زاده دکتر زنان کرج جهانشهر

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهرزاد محمدی زاده 
آدرس کرج جهانشهر روبروی بیمارستان کسری ساختمان پزشکان کسری نبش گلایل طبقه ۲
شماره تماس 09128346012

دکتر شهرزاد محمدی زاده با شماره نظام پزشکی 96278 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شهرزاد محمدی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهرزاد محمدی زاده با شماره 09128346012 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج جهانشهر روبروی بیمارستان کسری ساختمان پزشکان کسری نبش گلایل طبقه ۲ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ایلناز محمدی کلاسرلو دکتر زنان و زایمان کرج

دکتر ایلناز محمدی کلاسرلو دکتر زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر ایلناز محمدی کلاسرلو
آدرس کرج ماهدشت بلوار ازادگان روبه روی بانک ملی مجتمع پزشکی سیب
شماره تماس 09392700233

دکتر ایلناز محمدی کلاسرلو با شماره نظام پزشکی 122637 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ایلناز محمدی کلاسرلو برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایلناز محمدی کلاسرلو با شماره 09392700233 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج ماهدشت بلوار ازادگان روبه روی بانک ملی مجتمع پزشکی سیب مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مریم غلامپور قوام آبادی دکتر زنان و زایمان کرج

دکتر مریم غلامپور قوام آبادی دکتر زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم غلامپور قوام آبادی
آدرس کرج طالقانی جنوبی – نرسیده به میدان هفت تیر – نبش خیابان قیام – ساختمان مهدی (بانک سرمایه) – واحد 204
شماره تماس 09014637600

دکتر مریم غلامپور قوام آبادی با شماره نظام پزشکی 101142 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مریم غلامپور قوام آبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم غلامپور قوام آبادی با شماره 09014637600 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج طالقانی جنوبی – نرسیده به میدان هفت تیر – نبش خیابان قیام – ساختمان مهدی (بانک سرمایه) – واحد 204 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر زهره پیشگاهی دکتر زنان در کرج طالقانی

دکتر زهره پیشگاهی دکتر زنان در کرج طالقانی

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهره پیشگاهی 
آدرس کرج چهارراه طالقانی جنب اداره پست ساختمان پزشکان وزرا طبقه 5واحد 503
شماره تماس 02632281301

دکتر زهره پیشگاهی با شماره نظام پزشکی 124596 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهره پیشگاهی برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهره پیشگاهی با شماره 02632281301 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی جنب اداره پست ساختمان پزشکان وزرا طبقه 5واحد 503 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیده جهان احمدی دکتر زنان و زایمان کرج

دکتر سیده جهان احمدی دکتر زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیده جهان احمدی 
آدرس کرج خیابان بهشتی، مابین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، نبش بانک آینده ساختمان رازی طبقه پنجم واحد ۵۳
شماره تماس 09101441086

دکتر سیده جهان احمدی با شماره نظام پزشکی 141513 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیده جهان احمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیده جهان احمدی با شماره 09101441086 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان بهشتی، مابین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، نبش بانک آینده ساختمان رازی طبقه پنجم واحد ۵۳ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مینا صدرخانلو دکتر زنان و زایمان کرج

دکتر مینا صدرخانلو دکتر زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مینا صدرخانلو
آدرس کرج چهارراه طالقانی-برج نیلوفر-طبقه 5-واحد18
شماره تماس 02632267839

دکتر مینا صدرخانلو با شماره نظام پزشکی 128556 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مینا صدرخانلو برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مینا صدرخانلو با شماره 02632267839 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی-برج نیلوفر-طبقه 5-واحد18 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شادی خلخالی راد دکتر زنان کرج گلشهر

دکتر شادی خلخالی راد دکتر زنان کرج گلشهر

مشخصات دکتر ◀ دکتر شادی خلخالی راد 
آدرس کرج چهل و پنج متری گلشهر – بین خیابان اختر و شقایق شرقی – جنب داروخانه شبانه روزی دکتر ایلبگی زاده – ساختمان پزشکان گلشهر – طبقه اول
شماره تماس 02634605266

دکتر شادی خلخالی راد با شماره نظام پزشکی 70249 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شادی خلخالی راد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان خوب در گلشهر کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر شادی خلخالی راد با شماره 02634605266 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهل و پنج متری گلشهر – بین خیابان اختر و شقایق شرقی – جنب داروخانه شبانه روزی دکتر ایلبگی زاده – ساختمان پزشکان گلشهر – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نویدا نوروززاده دکتر زنان و زایمان کرج

دکتر نویدا نوروززاده دکتر زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر نویدا نوروززاده 
آدرس کرج چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا ساختمان ارم واحد 2
شماره تماس 02632265799

دکتر نویدا نوروززاده با شماره نظام پزشکی 62604  پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نویدا نوروززاده برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر نویدا نوروززاده با شماره 02632265799 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا ساختمان ارم واحد 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اشرف دهقانی دکتر زنان در گوهردشت کرج

دکتر اشرف دهقانی دکتر زنان در گوهردشت کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر اشرف دهقانی
آدرس کرج فلکه اول گوهردشت – برج پارمیدا – طبقه سوم اداری – واحد 304
شماره تماس 02634460596

دکتر اشرف دهقانی با شماره نظام پزشکی 33652 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر اشرف دهقانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان کرج گوهردشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر اشرف دهقانی با شماره 02634460596 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج فلکه اول گوهردشت – برج پارمیدا – طبقه سوم اداری – واحد 304 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر لیلا پورسینا دکتر زنان کرج عظیمیه

دکتر لیلا پورسینا دکتر زنان کرج عظیمیه

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا پورسینا
آدرس کرج عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، واحد 302
شماره تماس 02632542862

دکتر لیلا پورسینا با شماره نظام پزشکی 109221 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر لیلا پورسینا برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا پورسینا با شماره 02632542862 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، واحد 302 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شیدا دلفان کریمی دکتر زنان و زایمان کرج

دکتر شیدا دلفان کریمی دکتر زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیدا دلفان کریمی
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی – بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا – برج آرین – طبقه اول – واحد 2
شماره تماس 02632282926

دکتر شیدا دلفان کریمی با شماره نظام پزشکی 96992 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شیدا دلفان کریمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیدا دلفان کریمی با شماره 02632282926 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی – بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا – برج آرین – طبقه اول – واحد 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عاطفه ضیائی دکتر زنان و زایمان کرج

دکتر عاطفه ضیائی دکتر زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر عاطفه ضیائی
آدرس کرج عظیمیه- میدان مهران- ساختمان پزشکان بابک- طبقه 1- واحد 103
شماره تماس 02632552360

دکتر عاطفه ضیائی با شماره نظام پزشکی 55648 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عاطفه ضیائی برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر عاطفه ضیائی با شماره 02632552360 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج عظیمیه- میدان مهران- ساختمان پزشکان بابک- طبقه 1- واحد 103 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر میترا امینیان دکتر زنان و زایمان کرج

دکتر میترا امینیان دکتر زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر میترا امینیان
آدرس کرج چهارراه طالقانی – ساختمان وزرا – طبقه 2- واحد 203
شماره تماس 02632244121

دکتر میترا امینیان با شماره نظام پزشکی 42129 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر میترا امینیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر میترا امینیان با شماره 02632244121 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی – ساختمان وزرا – طبقه 2- واحد 203 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر معصومه عابد دکتر زنان و زایمان کرج

دکتر معصومه عابد دکتر زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر معصومه عابد
آدرس کرج بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا – ساختمان رازی – طبقه 6 – واحد 64
شماره تماس 02632216406

دکتر معصومه عابد با شماره نظام پزشکی 115662 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر معصومه عابد برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر معصومه عابد با شماره 02632216406 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا – ساختمان رازی – طبقه 6 – واحد 64 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سودابه سلیمانی دکتر زنان در فردیس کرج

دکتر سودابه سلیمانی دکتر زنان در فردیس کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سودابه سلیمانی
آدرس کرج فردیس فلکه سوم فردیس – خیابان 33 غربی – مجتمع مهرگان
شماره تماس 02636539708

دکتر سودابه سلیمانی با شماره نظام پزشکی 85818 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سودابه سلیمانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان کرج فردیس می توانید برای رزرو نوبت دکتر سودابه سلیمانی با شماره 02636539708 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج فردیس فلکه سوم فردیس – خیابان 33 غربی – مجتمع مهرگان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ماندانا منظوری لشگری دکتر زنان کرج مهرشهر

دکتر ماندانا منظوری لشگری دکتر زنان کرج مهرشهر

مشخصات دکتر ◀ دکتر ماندانا منظوری لشگری
آدرس کرج مهرشهر – بلوار ارم – روبروی باغ سیب، – ساختمان سالیانه – بلوک یک – طبقه3 – واحد18
شماره تماس 02634254058

دکتر ماندانا منظوری لشگری با شماره نظام پزشکی 94555 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ماندانا منظوری لشگری برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر افسانه فرپور با شماره 02634254058 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج مهرشهر – بلوار ارم – روبروی باغ سیب، – ساختمان سالیانه – بلوک یک – طبقه3 – واحد18 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فتانه زنوزی متخصص زنان کرج

دکتر فتانه زنوزی متخصص زنان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر فتانه زنوزی
آدرس کرج عظیمیه – میدان مهران – کلینیک مهران
شماره تماس 02632516491

دکتر فتانه زنوزی با شماره نظام پزشکی 28045 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فتانه زنوزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر فتانه زنوزی با شماره 02632516491 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج عظیمیه – میدان مهران – کلینیک مهران مراجعه کنید.


 

◀ دکتر لیلا نظری متخصص زنان کرج

دکتر لیلا نظری متخصص زنان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا نظری
آدرس کرج مهرشهر- بلوار ارم- بین خیابان 118 و119- درمانگاه مرکزی مهرشهر
شماره تماس 02633412345

دکتر لیلا نظری با شماره نظام پزشکی 129691 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان و زایمان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر لیلا نظری برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا نظری با شماره 02633412345 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج مهرشهر- بلوار ارم- بین خیابان 118 و119- درمانگاه مرکزی مهرشهر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر قربانی متخصص زنان و زایمان کرج

دکتر قربانی متخصص زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سکینه قربانی
آدرس کرج چهار راه طالقانی – اول زیر گذر به سمت میدان شهدا – برج ارم – طبقه چهارم – واحد 16
شماره تماس 02632265530

دکتر سکینه قربانی با شماره نظام پزشکی 75722 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سکینه قربانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سکینه قربانی با شماره 02632265530 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهار راه طالقانی – اول زیر گذر به سمت میدان شهدا – برج ارم – طبقه چهارم – واحد 16 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کیان زنان و زایمان کرج

دکتر کیان زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر عظیمه کیان
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی بین هلال اهمر و دارائی ساختمان نور طبقه اول
شماره تماس 02634432322

دکتر عظیمه کیان با شماره نظام پزشکی 26880 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان و زایمان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عظیمه کیان برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر عظیمه کیان با شماره 02634432322 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی بین هلال اهمر و دارائی ساختمان نور طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محتسبی متخصص زنان و زایمان کرج

 دکتر محتسبی متخصص زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀  دکتر محمد محتسبی
آدرس کرج چهارراه طالقانی – به سمت شهدا – قبل از ززیرگذر – ساختمان پزشکان پردیس – طبقه اول
شماره تماس 02632225778

دکتر محمد محتسبی با شماره نظام پزشکی 12593 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد محتسبی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد محتسبی با شماره 02632225778 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی – به سمت شهدا – قبل از ززیرگذر – ساختمان پزشکان پردیس – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مژگان دانشور جراح و متخصص زنان و زایمان کرج

 دکتر مژگان دانشور جراح و متخصص زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مژگان دانشور
آدرس کرج حدفاصل بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی – ساختمان پزشکان اراد – طبقه 7 – واحد 703
شماره تماس 02634990208

دکتر مژگان دانشور با شماره نظام پزشکی 47366 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان و زایمان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مژگان دانشور برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مژگان دانشور با شماره 02634990208 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج حدفاصل بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی – ساختمان پزشکان اراد – طبقه 7 – واحد 703 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مریم مهریزی متخصص زنان و زایمان کرج

 دکتر مریم مهریزی متخصص زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم مهریزی
آدرس کرج خیابان بهشتی – روبروی بیمه ایران – ساختمان نیلوفر – طبقه دوم
شماره تماس 02632220939

دکتر مریم مهریزی با شماره نظام پزشکی 34398 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مریم مهریزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم مهریزی با شماره 02632220939 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان بهشتی – روبروی بیمه ایران – ساختمان نیلوفر – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نیلی متخصص زنان و زایمان کرج

 دکتر نیلی متخصص زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدابراهیم نیلی
آدرس کرج خیابان بهشتی- چهارراه طالقانی
شماره تماس 02632264682

دکتر محمدابراهیم نیلی با شماره نظام پزشکی 7795 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدابراهیم نیلی برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدابراهیم نیلی با شماره 02632264682 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان بهشتی- چهارراه طالقانی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هدایتی متخصص زنان و زایمان کرج

دکتر هدایتی متخصص زنان و زایمان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالحسین هدایتی
آدرس کرج میدان سپاه – بلوارجمهوری شمالی – طبقه فوقانی بانک ملت – ساختمان ونوس – طبقه ۱
شماره تماس 02634483489

دکتر عبدالحسین هدایتی با شماره نظام پزشکی 15948 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عبدالحسین هدایتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالحسین هدایتی با شماره 02634483489 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج میدان سپاه – بلوارجمهوری شمالی – طبقه فوقانی بانک ملت – ساختمان ونوس – طبقه ۱ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر معصومه بهمنی متخصص زنان و زایمان در کرج

دکتر معصومه بهمنی متخصص زنان و زایمان در کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر معصومه بهمنی
آدرس کرج مهرشهر- بلوار ارم- بین خیابان 118 و119- درمانگاه مرکزی مهرشهر
شماره تماس 02633412345

دکتر معصومه بهمنی با شماره نظام پزشکی 24165 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر کرج می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر معصومه بهمنی برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان می توانید برای رزرو نوبت دکتر معصومه بهمنی با شماره تلفن دکتر زنان و زایمان کرج 02633412345 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج مهرشهر- بلوار ارم- بین خیابان 118 و119- درمانگاه مرکزی مهرشهر مراجعه کنید.


 

دلایل مراجعه به دکتر زنان و زایمان کرج

دلایل مراجعه به دکتر زنان و زایمان کرج

هر خانمی هر از گاهی نیاز به مراجعه به متخصص زنان دارد. مراجعه منظم به پزشک برای حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری ضروری است.بسیاری از بیماری های دستگاه تناسلی زنان ممکن است در مراحل اولیه رشد خود را نشان ندهند. معاینات منظم توسط متخصص زنان به شما این امکان را می دهد که بیماری را به موقع تشخیص داده و سریعتر با بیماری مقابله کنید.

هر خانمی در سن باروری باید سالانه به متخصص زنان مراجعه کند و بعد از 45 سال این مراجعه بهتر است دوبار در سال باشد.حتی عدم وجود علائم دردناک نیز نیاز به معاینه را برطرف نمی کند.دلایل رایج مراجعه به دکتر زنان کرج عبارتند از :

  • بی نظمی قاعدگی
  • لکه بینی بین قاعدگی
  • درد هنگام مقاربت
  • بوی خاص، ترشحات سبز، زرد و سفید از دستگاه تناسلی
  • درد در قسمت پایین شکم
  • خارش، سوزش اندام تناسلی خارجی، قرمزی غشاهای مخاطی
  • علائم دردناک یائسگی، گرگرفتگی، نوسانات خلقی، تعریق، خشکی واژن و غیره

همچنین اگر در عرض یک سال بارداری اتفاق نیفتد، باید به پزشک مراجعه کنید، مشروط بر اینکه از نظر جنسی فعال باشید و از داروهای ضد بارداری استفاده نکنید.

وظایف اصلی متخصص زنان و زایمان

متخصص زنان و زایمان در زمینه های زیر فعالیت می کند :

  • شناسایی و درمان انواع بیماری ها و مشکلات سلامتی زنان
  • آمادگی برای بارداری، از جمله آزمایشات و معاینات بدن
  • مدیریت بارداری – نظارت بر زن، وضعیت جنین
  • نظارت بر بارداری های مشکل ساز
  • انجام زایمان از آمادگی تا کنترل حرفه ای در هر مرحله
  • درمان حاملگی پاتولوژیک، از جمله سقط جنین، حاملگی خارج رحمی، زایمان زودرس
  • مشاهده در دوره پس از زایمان، درمان عوارض، پارگی ها و آسیب ها
  • درمان فرآیندهای التهابی و آسیب های اندام های تولید مثل
  • درمان ناباروری زنان

در طول معاینه، دکتر زنان و زایمان کرج به شکایات بیمار توجه کرده و او را معاینه می کند و سپس در صورت نیاز آزمایشاتی را تجویز می کند.

دکتر زنان کرج چه بیماری هایی را درمان می کند ؟

متخصصین زنان در درمان گروه های زیر از بیماری های مختلف تخصص دارند:

بیماری های التهابی اندام های لگن

  • پریادنکسیت
  • اندومتریت
  • سالپنگووفوریت
  • متریت
  • آدنکسیت چسبنده و غیره

بیماری های عفونی

  • تریکومونیازیس
  • کلامیدیا
  • واژینیت باکتریایی
  • عفونت ویروس هرپس
  • عفونت ویروس پاپیلومای انسانی و غیره

بیماری های مقاربتی

پزشک یک دوره درمانی مناسب را برای بیمار و شریک زندگی تجویز می کند و همچنین یک قرار ملاقات بعدی را پس از پایان درمان برای نظارت بر اثربخشی درمان تنظیم می کند.

آسیب های مرتبط با تغییرات در ساختار بافت ها و همچنین بیماری های تخمدان

  • فرسایش دهانه رحم
  •  هیپوپلازی آندومتر
  • اندومتریوز و غیره

بیماری های ناشی از هورمون ها

  • فیبروم های رحمی
  • کیست های فولیکولی و سایر کیست های تخمدان
  • PCOS یا سندرم تخمدان پلی کیستیک
  • پولیپ و غیره

بی نظمی قاعدگی

چه زمانی باید به دکتر زنان و زایمان کرج مراجعه کرد ؟

زنان ممکن است از مشکلات زیادی رنج ببرند، امااحتمال دارد این مشکلات را دست کم بگیرند و مراجعه به پزشک را به تعویق بیندازند، در ادامه گروهی از علائمی اشاره میکنیم که در صورت تجربه آن ها نیاز به مراجعه به متخصص زنان کرج وجود دارد.

علائم مراجعه به دکتر زنان کرج

زنان زیادی هستند که فکر می کنند بارداری اولین دلیلی است که زنان را به مراجعه به پزشک زنان سوق می دهد، با این حال بسیاری از مسائل دیگر نیز وجود دارد که زنان ممکن است با آن مواجه شوند که نیاز به معاینه توسط متخصص زنان دارند،این مسائل عبارتند از :

قاعدگی نامنظم

یک بار پریود شدن مشکلی ندارد، اما پریودهای نامنظم مکرر می تواند مشکل ساز باشد و مراجعه به متخصص زنان در این صورت مهم است زیرا می تواند یکی از اولین نشانه های مشکل در دستگاه تناسلی باشد.

علل پریودهای نامنظم اغلب به مشکلات دیگری مربوط می شود، مانند:

  • کاهش یا افزایش وزن بیش از حد
  • اختلالات خوردن، مانند بی اشتهایی یا پرخوری عصبی
  • کم خونی
  • انجام ورزش
  • شیردهی
  • استرس عاطفی
  • سفرهای مکرر
  • استفاده از داروهای ضد بارداری نامناسب
  • مصرف داروهای غیر قانونی
  • آسم و تب یونجه
  • ابتلا به  سندرم تخمدان پلی کیستیک
  • یائسگی
  • بروز عدم تعادل هورمونی

در صورت منفی بودن گزارش بارداری، متخصص زنان کرج آزمایشات بعدی را انجام می دهد و بسته به علت، برای رفع مشکل و جلوگیری از عود آن، برنامه درمانی مناسب را تجویز میکند.

مشکلات ادراری

اگر دستشویی رفتن اغراق آمیز باشد، این موضوع نشانه ای است که نیاز به مراجعه به متخصص زنان دارد، زیرا می تواند نشانه عفونت ادراری باشد.

علاوه بر میل شدید و مداوم برای ادرار کردن، سایر علائم و نشانه های عفونت ادراری (UTI) عبارتند از :

  • دفع مکرر ولی کم ادرار
  • درد یا سوزش در هنگام ادرار کردن
  • درد لگن
  • ادرار کدر

ظهور ترشحات غیر طبیعی واژن

معمولاً زنان ترشحات خفیفی از واژن را تجربه می کنند که طبیعی است. این بخشی از فرآیند پاکسازی واژن و دهانه رحم بدن است که باعث افزایش ترشحات واژن در هنگام تخمک گذاری، شیردهی یا تحریک جنسی می شود.

اما افزایش مقدار آن و تغییر رنگ و بوی آن ممکن است نشان دهنده وجود مشکل باشد، بنابراین اگر فرد متوجه تغییر رنگ، بو و مقدار ترشحات واژن شود، باید به متخصص زنان کرج و یا هر شهری که در آن سکونت دارد مراجعه کند.

برخی از علل ترشحات غیر طبیعی واژن به دلایل زیر است :

  • عفونت باکتریایی یا قارچی
  • عفونت با بیماری های مقاربتی
  • عوارض قرص های ضد بارداری
  • سرطان  دهانه رحم
  • یائسگی

ترشحات غیرطبیعی واژن می تواند ناراحتی های زیادی ایجاد کند و داروها و همچنین درمان های خانگی برای درمان این مشکل وجود دارد، اما برای تعیین علت و درمان مناسب باید به متخصص زنان مراجعه کرد.

ظهور خونریزی نامنظم

وجود لکه یا خونریزی جزئی که مربوط به سیکل قاعدگی یا دوره تخمک گذاری نیست یکی از علائمی است که نیاز به مراجعه به متخصص زنان دارد و برای انجام برخی آزمایشات باید مستقیماً به پزشک مراجعه کرد.

خونریزی نامنظم می تواند ناشی از موارد زیر باشد :

  • خونریزی در حین یا بعد از رابطه جنسی به دلیل عفونت در پوشش داخلی رحم
  • رشد تومورهای رحمی
  • وجود  فیبروم
  • عفونت اندام های لگن
  • ابتلا به سرطان دهانه رحم یا رحم

اگر فرد در دوران بارداری خونریزی واژینال را تجربه کند، باید بلافاصله به دکتر زنان و زایمان مراجعه کند.

دوره غیرعادی سنگین و خسته کننده

اگر زنان به طور ناگهانی خونریزی بدون درد، شدید یا طولانی مدت داشته باشند،نباید آن را نادیده نگیرید زیرا یکی از علائمی است که در صورت تجربه آن باید به متخصص زنان کرج مراجعه کنند.خونریزی شدید قاعدگی زمانی است که فرد مجبور است نوار بهداشتی خود را بیش از دو ساعت یک بار تعویض کند.

برخی از دلایل خونریزی شدید در دوران قاعدگی عبارتند از :

  • عدم تعادل هورمونی
  • فیبروم ها
  • تومورهای خوش خیم
  • بیماری التهابی لگن
  • مشکلات آندومتر
  • بیماری های تیروئید
  • مشکلات کبدی
  • بیماری کلیه

از دست دادن قابل توجه خون در اثر قاعدگی می تواند منجر به کم خونی، خستگی، تنگی نفس و بسیاری از عوارض دیگر شود.

پیدایش توده در سینه

از جمله علائمی که در صورت مشاهده آن باید به متخصص زنان مراجعه کرد و هرگز نباید به آن بی توجهی کرد، ظهور توده های غیرعادی در سینه یا ناحیه زیر بغل است و می تواند نشانه سرطان سینه باشد که شایع ترین نوع سرطان در بین زنان است، بنابراین باید تومور به دقت توسط دکتر زنان کرج مورد معاینه قرار گیرد، به خصوص اگر 3 هفته یا بیشتر طول بکشد و همراه موارد زیر باشد :

  • ورم
  • سرخی
  • کهیر
  • ترشح از نوک سینه ها

زنان میانسال و سالخورده نیز بهتر است هر سه سال یکبار معاینه سینه را انجام دهند.

بوی غیر طبیعی واژن

بوی تند واژن مشکل  بسیار شایعی است که خانم ها را وادار می کند تا به متخصص زنان مراجعه کنند. بوی خفیف واژن طبیعی است، اما یک بوی قوی ممکن است نشان دهنده وجود مشکل باشد.

علاوه بر این، بوی قوی واژن می تواند برای فرد خجالت آور باشد و می تواند ناشی از موارد زیر باشد :

  • رشد باکتری و عفونت قارچی
  • بهداشت ضعیف
  • تغییرات هورمونی
  • بیماری های منتقله از راه جنسی

اگر بوی واژن ناشی از عفونت باشد، ممکن است علائم دیگری مانند قرمزی، خارش و سوزش در ناحیه واژن نیز تجربه شود.بوی واژن پس از تشخیص توسط متخصص زنان کرج قابل درمان است.

تعریق زیاد

اگر 40 سال یا بیشتر دارید و بدون هیچ دلیل مشخصی دچار تعریق شدید شدید ، به پزشک مراجعه کنید، تعریق بیش از حد و همچنین گرگرفتگی می تواند نشانه ای از یائسگی باشد، یعنی زمانی که زن به یائسگی نزدیک می شود.

سایر علائم و نشانه های مرتبط ممکن است شامل موارد زیر باشد :

  • قاعدگی نامنظم
  • خشکی واژن
  • نوسانات خلقی
  • اختلالات خواب

مراجعه به متخصص زنان در کرج به یافتن علت زمینه ای و بهترین گزینه های درمانی برای مشکل تعریق بیش از حد کمک می کند.

نکات قابل توجه قبل از مراجعه به متخصص زنان و زایمان

پس از شناسایی گروهی از علائمی که نیاز به مراجعه به متخصص زنان دارند، در اینجا مجموعه ای از نکات وجود دارد که ممکن است قبل از مراجعه به متخصص زنان در موارد زیر به شما کمک کند:

یک متخصص زنان در منطقه خود پیدا کنید که با او راحت در مورد مشکل خود صحبت کنید.

سیکل قاعدگی خود را در صورت منظم بودن یا نبودن آن کنترل کنید.

تاریخچه پزشکی خود و همچنین سابقه خانوادگی خود را همراه داشته باشید.

از صحبت کردن در مورد مشکلی که با آن روبرو هستید خجالت نکشید، زیرا پزشک باید همه چیز را بداند.

شب قبل از قرار ملاقات با پزشک خود از رابطه جنسی خودداری کنید.

تخصص های مرتبط با دکتر زنان و زایمان کرج

دکتر پوست کرج : ممکن است پوست در دوران بارداری تغییر کند و این تغییرات برای زنان باردار ناخوشایند باشد ، اگرچه بیشتر این تغییرات پس از زایمان به مرور از بین می رود با این حال مراجعه به دکتر پوست برای بهبود سریع تر ممکن است صورت گیرد.

دکتر غدد کرج : با شروع حاملگی ، تغییراتی در سطح هورمونی بدن اتفاق می افتد که ممکن است مشکلاتی به این وسیله ایجاد شود ، بنابراین احتمال دارد برخی زنان باردار نیاز داشته باشند توسط دکتر غدد معاینه شوند.

دکتر گوارش کرج : اختلالات گوارشی در دوران بارداری بسیار شایع است.دکتر زنان و زایمان در صورت وجود این اختلالات فرد را به دکتر گوارش ارجاع می دهد.

دکتر آلرژی کرج : بارداری در برخی افراد سبب آلرژی می شود و به این ترتیب مراجعه به دکتر آلرژی را ضروری می کند.

دکتر دندانپزشک کرج : کاهش کلسیم در دوران بارداری می تواند به دندان ها آسیب برساند ، دکتر دندانپزشک پس از بارداری می تواند آسیب های وارده به دندان را برطرف کند.

دکتر تغذیه کرج : تغذیه خاص برای زنان باردار چه برای سلامتی خود و چه برای سلامتی جنین ضروری است،دکتر تغذیه می تواند یک برنامه غذایی خاص را با توجه به وضعیت فرد برای دوران بارداری برنامه ریزی کند.

دکتر سونوگرافی کرج : سونوگرافی در دوران بارداری یکی از بخش های بسیار مهم است ، زیرا به وسیله سونوگرافی می توان وضعیت سلامتی و رشد جنین را ارزیابی کرد.

سخن پایانی :

پزشکان متخصصینی که در زمینه تشخیص و درمان بیماری های زنان و مراقبت های پزشکی در حین زایمان و دوران پس از زایمان تخصص دارند ، به عنوان دکتر زنان و زایمان شناخته می شوند.در مطلبی دیگر در رابطه با معرفی پزشکان ،  به معرفی بهترین دکتر زنان و زایمان کرج پرداختیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.همچنین خاطر نشان می کنیم که این صفحه فقط برای مقاصد اطلاعاتی ایجاد شده است و حاوی توصیه های پزشکی حرفه ای نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *