بهترین دکتر جراحی بینی شیراز

جست و جوی شما برای یافتن بهترین دکتر جراحی بینی شیراز به معنای آنست که در شهر شیراز سکونت داشته و نیاز به مراجعه به انجام عمل بینی دارید.عمل بینی می تواند برای بدست آوردن ضاهری زیبا یا رفع مشکلات عملکردی بینی مانند مشکلات تنفسی باشد.افراد برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی نیاز به متخصصی دارند که تجربه و مهارت خوبی در این زمینه داشته و بتواند انتظارات آن ها را تا حد امکان برآورده کند.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر جراح بینی شیراز + شماره تلفن و آدرس پزشک می پردازیم ، پزشکانی که در این مطلب از آن ها نام می بریم متخصص جراحی بینی هستند که در شهر شیراز فعالیت دارند.

بهترین دکتر جراحی بینی شیراز

◀ دکتر اردلان دهقانی دکتر جراح بینی شیراز

دکتر اردلان دهقانی دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اردلان دهقانی
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی 20 متری – جنب بانک سینا – ساختمان سینا – طبقه همکف
شماره تماس 07132357506

دکتر اردلان دهقانی با شماره نظام پزشکی 28702 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اردلان دهقانی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر اردلان دهقانی با شماره 07132357506 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی 20 متری – جنب بانک سینا – ساختمان سینا – طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر غلامرضا معین دکتر جراح بینی 

دکتر غلامرضا معین دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامرضا معین 
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی هتل پارس – ساختمان شایان – طبقه سوم
شماره تماس 07132319224

دکتر غلامرضا معین با شماره نظام پزشکی 33801 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر غلامرضا معین مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامرضا معین با شماره 07132319224 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی هتل پارس – ساختمان شایان – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد فرامرزی دکتر جراح بینی شیراز

دکتر محمد فرامرزی دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد فرامرزی 
آدرس شیراز خیابان زند – – روبروی بیست متری سینما سعدی -مجتمع پزشکی پارسیان – طبقه سوم – واحد 12
شماره تماس 07132360640

دکتر محمد فرامرزی با شماره نظام پزشکی 31062 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد فرامرزی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد فرامرزی با شماره 07132360640 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند – – روبروی بیست متری سینما سعدی -مجتمع پزشکی پارسیان – طبقه سوم – واحد 12 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدحسین دستغیب دکتر جراح بینی 

دکتر سیدحسین دستغیب دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدحسین دستغیب
آدرس شیراز خیابان قصرالدشت – کوچه 54 – ساختمان گلبرگ – واحد 13
شماره تماس 07136263040

دکتر سیدحسین دستغیب با شماره نظام پزشکی 96825 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سیدحسین دستغیب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدحسین دستغیب با شماره 07136263040 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصرالدشت – کوچه 54 – ساختمان گلبرگ – واحد 13 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ابراهیم حاتمی پور دکتر جراح بینی شیراز

دکتر ابراهیم حاتمی پور دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابراهیم حاتمی پور 
آدرس شیراز خیابان قصردشت – بعد از سه راه عفیف آباد – ساختمان بانک کشاورزی – طبقه 2 – واحد 4
شماره تماس 07136287072

دکتر ابراهیم حاتمی پور با شماره نظام پزشکی 30974 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ابراهیم حاتمی پور برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابراهیم حاتمی پور با شماره 07136287072 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت – بعد از سه راه عفیف آباد – ساختمان بانک کشاورزی – طبقه 2 – واحد 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ادیب ملائی دکتر جراح بینی 

دکتر ادیب ملائی دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ادیب ملائی 
آدرس شیراز خیابان عفیف آباد. نبش کوچه ۶. کلینیک ارشیا
شماره تماس 07136288365

دکتر ادیب ملائی با شماره نظام پزشکی 121203 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر ادیب ملائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ادیب ملائی با شماره 07136288365 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان عفیف آباد. نبش کوچه ۶. کلینیک ارشیا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر طیبه کاظمی دکتر جراح بینی شیراز

دکتر طیبه کاظمی دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر طیبه کاظمی 
آدرس شیراز درمانگاه مطهری ، طبقه 3
شماره تماس 09172030863

دکتر طیبه کاظمی با شماره نظام پزشکی 75536 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر طیبه کاظمی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر طیبه کاظمی با شماره 09172030863 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز درمانگاه مطهری ، طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مسیح طالع دکتر جراح بینی 

دکتر مسیح طالع دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسیح طالع
آدرس شیراز معدل غربی – حدفاصل خیابان باغشاه و خیابان ملاصدرا- ساختمان پزشکی راز – طبقه دوم
شماره تماس 07132369404

دکتر مسیح طالع با شماره نظام پزشکی 128104 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مسیح طالع مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسیح طالع با شماره 07132369404 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز معدل غربی – حدفاصل خیابان باغشاه و خیابان ملاصدرا- ساختمان پزشکی راز – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حشمت الله حقوقی دکتر جراح بینی شیراز

دکتر حشمت الله حقوقی دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حشمت الله حقوقی 
آدرس شیراز بیست متری سینما سعدی ، نبش چهار راه معدل ، ساختمان پزشکان سال ، طبقه دوم ، واحد 205
شماره تماس 07132340581

دکتر حشمت الله حقوقی با شماره نظام پزشکی 37558 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حشمت الله حقوقی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر حشمت الله حقوقی با شماره 07132340581 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بیست متری سینما سعدی ، نبش چهار راه معدل ، ساختمان پزشکان سال ، طبقه دوم ، واحد 205 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید علیرضا مصباحی دکتر جراح بینی 

دکتر سید علیرضا مصباحی دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید علیرضا مصباحی 
آدرس شیراز ابتدای بلوار زرگری – ساختمان رز – طبقه اول
شماره تماس 07136291822

دکتر سید علیرضا مصباحی با شماره نظام پزشکی 48303 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سید علیرضا مصباحی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید علیرضا مصباحی با شماره 07136291822 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز ابتدای بلوار زرگری – ساختمان رز – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر جواد یاراحمدی دکتر جراح بینی شیراز

دکتر جواد یاراحمدی دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر جواد یاراحمدی
آدرس شیراز خیابان قصر دشت – بعد از بلوار مهر – روبروی عصرانه – مجتمع پزشکی نگین – طبقه سوم – واحد 20
شماره تماس 09174042505

دکتر جواد یاراحمدی با شماره نظام پزشکی 110890 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جواد یاراحمدی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر جواد یاراحمدی با شماره 09174042505 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصر دشت – بعد از بلوار مهر – روبروی عصرانه – مجتمع پزشکی نگین – طبقه سوم – واحد 20 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرشید شکوهی دکتر جراح بینی 

دکتر فرشید شکوهی دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشید شکوهی
آدرس شیراز خیابان قصردشت مابین کوچه 46 و48 روبروی مخابرات ولی عصر ساختمان ژنوم طبقه 3 واحد 2
شماره تماس 07136290474

دکتر فرشید شکوهی با شماره نظام پزشکی 122106 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرشید شکوهی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشید شکوهی با شماره 07136290474 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت مابین کوچه 46 و48 روبروی مخابرات ولی عصر ساختمان ژنوم طبقه 3 واحد 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شمیلا رضوانی نیا دکتر جراح بینی شیراز

دکتر شمیلا رضوانی نیا دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شمیلا رضوانی نیا
آدرس شیراز خیابان زند جنب بیمارستان شهید فقیهی کوچه ۴۸ ساختمان پزشکی پایا طبقه ۳ واحد ۶
شماره تماس 07132362578

دکتر شمیلا رضوانی نیا با شماره نظام پزشکی 93331 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شمیلا رضوانی نیا برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر شمیلا رضوانی نیا با شماره 07132362578 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند جنب بیمارستان شهید فقیهی کوچه ۴۸ ساختمان پزشکی پایا طبقه ۳ واحد ۶ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سولماز قربانی دکتر جراح بینی 

دکتر سولماز قربانی دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سولماز قربانی
آدرس شیراز ستارخان، بین کوچه ١٥ -١٧ ساختمان شروین طبقه همکف
شماره تماس 09393440339

دکتر سولماز قربانی با شماره نظام پزشکی 146490 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سولماز قربانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سولماز قربانی با شماره 09393440339 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز ستارخان، بین کوچه ١٥ -١٧ ساختمان شروین طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید مرزبان دکتر جراح بینی شیراز

دکتر سعید مرزبان دکتر جراح بینی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید مرزبان
آدرس شیراز خیابان زند بالای بانک کار افرین ساختمان اریا واحد1و2و3
شماره تماس 09179501105

دکتر سعید مرزبان با شماره نظام پزشکی 27878 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعید مرزبان برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید مرزبان با شماره 09179501105 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند بالای بانک کار افرین ساختمان اریا واحد1و2و3 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *