بهترین دکتر غدد تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از بیماری های مرتبط با غدد درون ریز رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر غدد تبریز باشید.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص غدد تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر غدد تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر غدد تبریز

◀ دکتر ایوب ابراهیمی دکتر غدد تبریز

دکتر ایوب ابراهیمی دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ایوب ابراهیمی
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – ساختمان گلگشت – طبقه چهارم
شماره تماس 04133372000

دکتر ایوب ابراهیمی با شماره نظام پزشکی 40385 متخصص غدد هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات غدد خود مانند کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر غدد تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات متابولیک و بیماری های مرتبط با هورمون ها را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ایوب ابراهیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص غدد تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایوب ابراهیمی با شماره 04133372000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – ساختمان گلگشت – طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیر بهرامی دکتر غدد 

دکتر امیر بهرامی دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر بهرامی
آدرس تبریز خیابان پاستورجدید – نبش کوچه گلزار – ساختمان فارابی – طبقه 4
شماره تماس 04135419899

دکتر امیر بهرامی با شماره نظام پزشکی 20035 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص غدد هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با غدد در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر بهرامی برای درمان مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر غدد در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر بهرامی با شماره 04135419899 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستورجدید – نبش کوچه گلزار – ساختمان فارابی – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ولی احمدی دکتر غدد 

دکتر ولی احمدی دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ولی احمدی
آدرس تبریز خ 17شهریور جدید جنب مسجد غفار ساختمان شاهین
شماره تماس 04135569883

دکتر ولی احمدی با شماره نظام پزشکی 43629 متخصص غدد هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات غدد خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر غدد تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات متابولیک و بیماری های مرتبط با هورمون ها را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ولی احمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص غدد تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ولی احمدی با شماره 04135569883 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خ 17شهریور جدید جنب مسجد غفار ساختمان شاهین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیامک شیوا دکتر غدد تبریز

دکتر سیامک شیوا دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیامک شیوا
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – کوچه شفا – کلینیک گلگشت
شماره تماس 04133371081

دکتر سیامک شیوا با شماره نظام پزشکی 47848 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص غدد هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با غدد در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیامک شیوا برای درمان مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر غدد در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیامک شیوا با شماره 04133371081 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – کوچه شفا – کلینیک گلگشت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اکبر علی عسگرزاده دکتر غدد 

دکتر اکبر علی عسگرزاده دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکبر علی عسگرزاده
آدرس تبریز خیابان باغشمال – روبروی استادیوم تختی
شماره تماس 04135545434

دکتر اکبر علی عسگرزاده با شماره نظام پزشکی 34206 متخصص غدد هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات غدد خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر غدد تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات متابولیک و بیماری های مرتبط با هورمون ها را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر اکبر علی عسگرزاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص غدد تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکبر علی عسگرزاده با شماره 04135545434 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان باغشمال – روبروی استادیوم تختی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرزاد نجفی پور دکتر غدد 

دکتر فرزاد نجفی پور دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزاد نجفی پور
آدرس تبریز خیابان آزادی – جنب گلگشت – ساختمان بهاران
شماره تماس 04133250027

دکتر فرزاد نجفی پور با شماره نظام پزشکی 48626 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص غدد هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با غدد در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرزاد نجفی پور برای درمان مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر غدد در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزاد نجفی پور با شماره 04133250027 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – جنب گلگشت – ساختمان بهاران مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ناصر آقا محمدزاده دکتر غدد 

دکتر ناصر آقا محمدزاده دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصر آقا محمدزاده
آدرس تبریز میدان جانبازان، مجتمع پزشکی نور، طبقه دوم
شماره تماس 04133355309

دکتر ناصر آقا محمدزاده با شماره نظام پزشکی 45977 متخصص غدد هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات غدد خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر غدد تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات متابولیک و بیماری های مرتبط با هورمون ها را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ناصر آقا محمدزاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص غدد تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصر آقا محمدزاده با شماره 04133355309 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز میدان جانبازان، مجتمع پزشکی نور، طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید جواد کیانی دکتر غدد تبریز

دکتر سید جواد کیانی دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید جواد کیانی
آدرس تبریز چهارراه باغشمال – جنب مسجد شهید قاضی – ساختمان انیاک – طبقه سوم
شماره تماس 04135578711

دکتر سید جواد کیانی با شماره نظام پزشکی 79555 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص غدد هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با غدد در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید جواد کیانی برای درمان مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر غدد در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید جواد کیانی با شماره 04135578711 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه باغشمال – جنب مسجد شهید قاضی – ساختمان انیاک – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر میترا نیافر دکتر غدد 

دکتر میترا نیافر دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر میترا نیافر
آدرس تبریز چهارراه آبرسان ،خیابان چای کنار،ساختمان ایوان ، طبقه دوم
شماره تماس 04133251051

دکتر امیری با شماره نظام پزشکی 46492 متخصص غدد هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات غدد خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر غدد تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات متابولیک و بیماری های مرتبط با هورمون ها را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امیری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص غدد تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیری با شماره 04133251051 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه آبرسان ،خیابان چای کنار،ساختمان ایوان ، طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اسمعیل فرجی دکتر غدد تبریز

دکتر اسمعیل فرجی دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسمعیل فرجی
آدرس تبریز کنارگذر میانی(کمربندی میانی)، جنب روگذر پیشقدم، پلی کلینیک سلامت، طبقه3
شماره تماس 04133259501

دکتر اسمعیل فرجی با شماره نظام پزشکی 59111 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص غدد هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با غدد در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسمعیل فرجی برای درمان مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر غدد در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسمعیل فرجی با شماره 04133259501 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کنارگذر میانی(کمربندی میانی)، جنب روگذر پیشقدم، پلی کلینیک سلامت، طبقه3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر وحدت زنبوری دکتر غدد 

دکتر وحدت زنبوری دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحدت زنبوری
آدرس تبریز خیابان آزادی – مابین چهارراه شهید منتظری و حافظ – مرکز آموزشی و درمانی سینا
شماره تماس 04135498104

دکتر وحدت زنبوری با شماره نظام پزشکی 40620 متخصص غدد هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات غدد خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر غدد تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات متابولیک و بیماری های مرتبط با هورمون ها را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر وحدت زنبوری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص غدد تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحدت زنبوری با شماره 04135498104 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – مابین چهارراه شهید منتظری و حافظ – مرکز آموزشی و درمانی سینا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مجید مبصری دکتر غدد تبریز

دکتر مجید مبصری دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید مبصری
آدرس تبریز فلکه دانشگاه – ساختمان نور
شماره تماس 04133250455

دکتر مجید مبصری با شماره نظام پزشکی 20175 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص غدد هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با غدد در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید مبصری برای درمان مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر غدد در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید مبصری با شماره 04133250455 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز فلکه دانشگاه – ساختمان نور مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ربابه قرقره چی دکتر غدد 

دکتر ربابه قرقره چی دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ربابه قرقره چی
آدرس تبریز چهار راه آبرسان – بالاتر از هتل گسترش – بعد از قنادی ایوبی – جنب داروخانه سلام – ساختمان پزشکان ایوان تبریز – طبقه 8
شماره تماس 04133349451

دکتر ربابه قرقره چی با شماره نظام پزشکی 20827 متخصص غدد هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات غدد خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر غدد تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات متابولیک و بیماری های مرتبط با هورمون ها را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ربابه قرقره چی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص غدد تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ربابه قرقره چی با شماره 04133349451 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهار راه آبرسان – بالاتر از هتل گسترش – بعد از قنادی ایوبی – جنب داروخانه سلام – ساختمان پزشکان ایوان تبریز – طبقه 8 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سهیلا ولی زاده دکتر غدد تبریز

دکتر سهیلا ولی زاده دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سهیلا ولی زاده
آدرس تبریز بلوار نیایش (کمربندی میانی)جنب پل پیشقدم،مجتمع پزشکی سلامت طبقه چهارم واحد G
شماره تماس 04133259557

دکتر سهیلا ولی زاده با شماره نظام پزشکی 86922 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص غدد هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با غدد در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سهیلا ولی زاده برای درمان مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر غدد در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سهیلا ولی زاده با شماره 04133259557 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار نیایش (کمربندی میانی)جنب پل پیشقدم،مجتمع پزشکی سلامت طبقه چهارم واحد G مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرامرز حرفه دوست دکتر غدد 

دکتر فرامرز حرفه دوست دکتر غدد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرامرز حرفه دوست
آدرس تبریز سربالایی ولی عصر – روبروی خیابان نظامی – ساختمان صدر – طبقه 6
شماره تماس 04133311728

دکتر فرامرز حرفه دوست با شماره نظام پزشکی 31449 متخصص غدد هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات غدد خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر غدد تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات متابولیک و بیماری های مرتبط با هورمون ها را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرامرز حرفه دوست مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص غدد تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرامرز حرفه دوست با شماره 04133311728 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سربالایی ولی عصر – روبروی خیابان نظامی – ساختمان صدر – طبقه 6 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *