بهترین دکتر غدد اهواز

سلامتی غدد از اهمیت بالایی برخوردار است، این ارگان‌ های کوچک و مهم در بدن ما مسئول تولید هورمون‌ های حیاتی هستند. برای حفظ سلامتی و کیفیت زندگی، انتخاب بهترین دکتر غدد در اهواز برای کسانی که مشکلات غدد را تجربه می کنند امری حیاتی است.

سلامتی هورمونی از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا هورمون‌ ها نقش مهمی در کنترل فرآیندهای بسیاری از بدن دارند. اختلالات هورمونی می‌ توانند منجر به مشکلات جدی از جمله اضطراب، افسردگی، ناراحتی روحی، اختلالات خواب و مشکلات گوارشی شوند. دکتر غدد با تشخیص صحیح و به موقع اختلالات هورمونی، به بیماران کمک می‌ کند تا با بهره‌ گیری از درمان‌ های مناسب، به سلامتی و بهبودی دست یابند.

در این مطلب، به معرفی بهترین دکتر غدد در اهواز خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر غدد اهواز

 

[ دکتر کورش ریاحی قهفرخی ] دکتر غدد اهواز

[ دکتر کورش ریاحی قهفرخی ] دکتر غدد اهواز

نام دکتر دکتر کورش ریاحی قهفرخی
آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 8 شرقی – ساختمان دانش – طبقه 5
شماره تماس 06133914083
شماره نظام پزشکی ۵۸۱۸۸
دکتر کورش ریاحی قهفرخی پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر اهواز فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد اهواز در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر کورش ریاحی قهفرخی مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در اهواز دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر کورش ریاحی قهفرخی با شماره تلفن 06133914083 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

اهواز کیانپارس – نبش خیابان 8 شرقی – ساختمان دانش – طبقه 5

با مراجعه به دکتر کورش ریاحی قهفرخی، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

[ دکتر لیلا مرادی ] دکتر غدد 

[ دکتر لیلا مرادی ] دکتر غدد اهواز

نام دکتر دکتر لیلا مرادی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان سیزده غربی – فاز یک – مجتمع پزشکی آرمان – طبقه ششم
شماره تماس 06133386153
شماره نظام پزشکی ۸۸۴۴۲

دکتر لیلا مرادی، متخصص غدد، در شهر اهواز فعالیت حرفه‌ ای دارند که افراد بسیاری مشکلات غدد خود را با مراجعه به مطب و استفاده از درمان های تجویز شده توسط ایشان درمان کرده اند .مشخصات دکتر لیلا مرادی عنوان دکتر غدد اهواز در این لیست ثبت گردید است. اگر شما نیز با اختلالات متابولیکی یا بیماری‌ های مرتبط با هورمون‌ ها مواجه هستید، می‌ توانید برای درمان به مطب دکتر لیلا مرادی مراجعه نمایید.

برای رزرو نوبت دکتر لیلا مرادی، متخصص غدد ، می‌ توانید با شماره 06133386153 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان سیزده غربی – فاز یک – مجتمع پزشکی آرمان – طبقه ششم مراجعه کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ی فراوان خود آماده‌ اند تا به شما خدمات پزشکی با کیفیتی را ارائه داده و مشکلات غدد شما را رفع نمایند.

[ دکتر زهرا فرهنگیان ] دکتر غدد اهواز

[ دکتر زهرا فرهنگیان ] دکتر غدد اهواز

نام دکتر دکتر زهرا فرهنگیان
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان غربی – مجتمع نگین پارس – طبقه ۶
شماره تماس 09930089188
شماره نظام پزشکی ۱۱۵۳۸۷
دکتر زهرا فرهنگیان پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر اهواز فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد اهواز در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر زهرا فرهنگیان مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در اهواز دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا فرهنگیان با شماره تلفن 09930089188 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان غربی – مجتمع نگین پارس – طبقه ۶

با مراجعه به دکتر زهرا فرهنگیان، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

[ دکتر حاجیه بی بی شهبازیان ] دکتر غدد 

[ دکتر حاجیه بی بی شهبازیان ] دکتر غدد اهواز

نام دکتر دکتر حاجیه بی بی شهبازیان
آدرس اهواز کیانپارس – نبش شهریور شرقی – ساختمان پزشکی آرین
شماره تماس 06133362745
شماره نظام پزشکی ۳۵۸۹۹
دکتر حاجیه بی بی شهبازیان پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر اهواز فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد اهواز در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر حاجیه بی بی شهبازیان مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در اهواز دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر حاجیه بی بی شهبازیان با شماره تلفن 06133362745 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

اهواز کیانپارس – نبش شهریور شرقی – ساختمان پزشکی آرین

با مراجعه به دکتر حاجیه بی بی شهبازیان، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

[ دکتر زیور شیرین پور ] دکتر غدد اهواز

[ دکتر زیور شیرین پور ] دکتر غدد اهواز

نام دکتر دکتر زیور شیرین پور
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان میهن غربی – فاز 3 – کلینیک سروش
ساعت تماس 2 تا 8 عصر
شماره تماس 09168982411

دکتر زیور شیرین پور، متخصص غدد، در شهر اهواز فعالیت حرفه‌ ای دارند که افراد بسیاری مشکلات غدد خود را با مراجعه به مطب و استفاده از درمان های تجویز شده توسط ایشان درمان کرده اند .مشخصات دکتر زیور شیرین پور عنوان دکتر غدد اهواز در این لیست ثبت گردید است. اگر شما نیز با اختلالات متابولیکی یا بیماری‌ های مرتبط با هورمون‌ ها مواجه هستید، می‌ توانید برای درمان به مطب دکتر زیور شیرین پور مراجعه نمایید.

برای رزرو نوبت دکتر زیور شیرین پور ، متخصص غدد ، می‌ توانید با شماره 09168982411 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان میهن غربی – فاز 3 – کلینیک سروش مراجعه کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ی فراوان خود آماده‌ اند تا به شما خدمات پزشکی با کیفیتی را ارائه داده و مشکلات غدد شما را رفع نمایند.

[ دکتر مجید امین زاده ] دکتر غدد 

[ دکتر مجید امین زاده ] دکتر غدد اهواز

نام دکتر دکتر مجید امین زاده
آدرس اهواز – کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – مجتمع ایران زمین – طبقه دوم
شماره تماس 06133361988
شماره نظام پزشکی ۳۶۳۸۸
دکتر مجید امین زاده پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر اهواز فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد اهواز در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر مجید امین زاده مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در اهواز دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید امین زاده با شماره تلفن 06133361988 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

اهواز – کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – مجتمع ایران زمین – طبقه دوم

با مراجعه به دکتر مجید امین زاده ، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

[ دکتر فردوس زمان ] دکتر غدد اهواز

[ دکتر فردوس زمان ] دکتر غدد اهواز

نام دکتر دکتر فردوس زمان
آدرس اهواز – کیانپارس خیابان میهن شرقی روبروی آزمایشگاه نرگس پلاک 15 مجتمع رویال طبقه دوم
شماره تماس 09381284570
شماره نظام پزشکی ۴۸۰۱۵
دکتر فردوس زمان پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر اهواز فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد اهواز در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر فردوس زمان مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در اهواز دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر فردوس زمان با شماره تلفن 09381284570 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

اهواز – کیانپارس خیابان میهن شرقی روبروی آزمایشگاه نرگس پلاک 15 مجتمع رویال طبقه دوم

با مراجعه به دکتر فردوس زمان ، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

[ دکتر سید بهمن قادریان ] دکتر غدد 

[ دکتر سید بهمن قادریان ] دکتر غدد اهواز

نام دکتر دکتر سید بهمن قادریان
آدرس اهواز کیانپارس فلکه سوم – نبش خیابان میهن غربی – برج پزشکی اهواز
شماره تماس 06133387175
شماره نظام پزشکی ۶۳۲۳۶

دکتر سید بهمن قادریان، متخصص غدد، در شهر اهواز فعالیت حرفه‌ ای دارند که افراد بسیاری مشکلات غدد خود را با مراجعه به مطب و استفاده از درمان های تجویز شده توسط ایشان درمان کرده اند .مشخصات دکتر سید بهمن قادریان عنوان دکتر غدد اهواز در این لیست ثبت گردید است. اگر شما نیز با اختلالات متابولیکی یا بیماری‌ های مرتبط با هورمون‌ ها مواجه هستید، می‌ توانید برای درمان به مطب دکتر سید بهمن قادریان مراجعه نمایید.

برای رزرو نوبت دکتر سید بهمن قادریان ، متخصص غدد ، می‌ توانید با شماره 06133387175 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس فلکه سوم – نبش خیابان میهن غربی – برج پزشکی اهواز مراجعه کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ی فراوان خود آماده‌ اند تا به شما خدمات پزشکی با کیفیتی را ارائه داده و مشکلات غدد شما را رفع نمایند.

[ دکتر سیدپیمان پیامی ] دکتر غدد اهواز

[ دکتر سیدپیمان پیامی ] دکتر غدد اهواز

نام دکتر دکتر سیدپیمان پیامی
آدرس اهواز خیابان نادری – بین خیابان حافظ و فردوسی – مجتمع پزشکی بزرگ نادری
شماره تماس 06132212330
شماره نظام پزشکی ۳۳۰۳۵
دکتر سیدپیمان پیامی پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر اهواز فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد اهواز در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر سیدپیمان پیامی مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در اهواز دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدپیمان پیامی با شماره تلفن 06132212330 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

اهواز خیابان نادری – بین خیابان حافظ و فردوسی – مجتمع پزشکی بزرگ نادری

با مراجعه به دکتر سیدپیمان پیامی ، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

[ دکتر فاطمه امیری ] دکتر غدد 

[ دکتر فاطمه امیری ] دکتر غدد اهواز

نام دکتر دکتر فاطمه امیری
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 12 غربی – فازیک – مجتمع سپید – طبقه 5 – واحد 501
شماره تماس 09304529849
شماره نظام پزشکی ۱۱۴۲۲۷
دکتر فاطمه امیری پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر اهواز فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد اهواز در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر فاطمه امیری مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در اهواز دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه امیری با شماره تلفن 09304529849 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

اهواز کیانپارس – خیابان 12 غربی – فازیک – مجتمع سپید – طبقه 5 – واحد 501

با مراجعه به دکتر فاطمه امیری ، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

[ دکتر مهرنوش ذاکرکیش ] دکتر غدد اهواز

[ دکتر مهرنوش ذاکرکیش ] دکتر غدد اهواز

نام دکتر دکتر مهرنوش ذاکرکیش
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع صدرا، طبقه 1
شماره تماس 06133368492
شماره نظام پزشکی ۴۰۶۸۴

دکتر مهرنوش ذاکرکیش، متخصص غدد، در شهر اهواز فعالیت حرفه‌ ای دارند که افراد بسیاری مشکلات غدد خود را با مراجعه به مطب و استفاده از درمان های تجویز شده توسط ایشان درمان کرده اند .مشخصات دکتر مهرنوش ذاکرکیش عنوان دکتر غدد اهواز در این لیست ثبت گردید است. اگر شما نیز با اختلالات متابولیکی یا بیماری‌ های مرتبط با هورمون‌ ها مواجه هستید، می‌ توانید برای درمان به مطب دکتر مهرنوش ذاکرکیش مراجعه نمایید.

برای رزرو نوبت دکتر مهرنوش ذاکرکیش، متخصص غدد ، می‌ توانید با شماره 06133368492 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع صدرا، طبقه 1 مراجعه کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ی فراوان خود آماده‌ اند تا به شما خدمات پزشکی با کیفیتی را ارائه داده و مشکلات غدد شما را رفع نمایند.

[ دکتر سارا صفاریان ] دکتر غدد 

[ دکتر سارا صفاریان ] دکتر غدد اهواز

نام دکتر دکتر سارا صفاریان
آدرس اهواز – کیانپارس – خیابان سه راهی نوروز – جنب داروخانه سلامت – مطب دکتر صفاریان
شماره تماس 09161908922
شماره نظام پزشکی ایران-۵۲۳۷۸

دکتر سارا صفاریان پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر اهواز فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد اهواز در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر سارا صفاریان مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در اهواز دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا صفاریان با شماره تلفن 09161908922 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

اهواز – کیانپارس – خیابان سه راهی نوروز – جنب داروخانه سلامت – مطب دکتر صفاریان

با مراجعه به دکتر سارا صفاریان، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *