بهترین دکتر غدد ساری

یافتن بهترین دکتر غدد ساری امری بسیار مهم است زیرا مشکلات غدد به طور مستقیم روی کیفیت زندگی افراد تاثیر می‌ گذارند. انواع اختلالات غدد ممکن است باعث علائم ناخوشایندی شوند که ممکن است بر فعالیت روزانه فرد تاثیر بگذارد و حتی زندگی روزمره را تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال، اختلالات در غدد تیروئید می‌ توانند باعث خستگی، افزایش یا کاهش وزن و اختلالات خواب شوند که ممکن است باعث کاهش کارآیی و عملکرد فرد گردد.

از این رو، انتخاب بهترین دکتر غدد می‌ تواند تفاوت بزرگی در بهبود وضعیت سلامتی فرد ایجاد کند.بنابراین در ادامه به معرفی پزشکان غدد شهر ساری می پردازیم.

بهترین دکتر غدد ساری

 

دکتر دانیل زمانفر دکتر غدد ساری

دکتر دانیل زمانفر دکتر غدد ساری

نام دکتر دکتر دانیل زمانفر
آدرس ساری خیابان فرهنگ – نرسیده به سه راه قارن (از سمت شهدا) – مجتمع ایده (بالای بانک سامان) – طبقه 6 واحد 36
شماره تماس 01133247613
شماره نظام پزشکی ۶۰۳۱۱
دکتر دانیل زمانفر پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر ساری فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد ساری در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر دانیل زمانفر مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در ساری دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر دانیل زمانفر با شماره تلفن 01133247613 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

ساری خیابان فرهنگ – نرسیده به سه راه قارن (از سمت شهدا) – مجتمع ایده (بالای بانک سامان) – طبقه 6 واحد 36

با مراجعه به دکتر دانیل زمانفر، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

دکتر عادله بهار دکتر غدد ساری

دکتر عادله بهار دکتر غدد ساری

نام دکتر دکتر عادله بهار
آدرس ساری خیابان قارن روبروی پاساژ الهیه ساختمان سینا
شماره تماس 01133322216
شماره نظام پزشکی ۵۱۵۶۳

دکتر عادله بهار متخصص در زمینه‌ی غدد هستند که فعالیت‌ های پزشکی خود را در شهر ساری انجام می‌ دهند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد ساری شناخته می‌ شوند و به همین دلیل نام و آدرس ایشان در فهرست بهترین‌ پزشکان قرار گرفته است.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص غدد ساری ، می‌ توانید با تماس به شماره 01133322216 نوبت خود را با دکتر عادله بهار رزرو کنید یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن روبروی پاساژ الهیه ساختمان سینا مراجعه نمایید. این مطب مناسب برای درمان مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک است.

دکتر عادله بهار با تجربه و دانش بالا، به عنوان یک پزشک ماهر تلاش می‌ کنند تا بهترین خدمات پزشکی را به بیماران ارائه دهند و در بهبود و تسریع فرآیند درمان کمک کنند.

اگر به مشکلات مرتبط با غدد دچار شده‌ اید و نیاز به مشاوره و درمان دارید، مراجعه به دکتر عادله بهار توصیه می شود.

دکتر مرضیه موحدی راد دکتر غدد ساری

دکتر مرضیه موحدی راد دکتر غدد ساری

نام دکتر دکتر مرضیه موحدی راد
آدرس ساری سه راه جویبار، ابتدای بزرگراه ولی عصر(عج)، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران
شماره تماس 01133044000
شماره نظام پزشکی ۱۰۷۸۰۶

دکتر مرضیه موحدی راد، متخصص غدد، در شهر ساری فعالیت حرفه‌ ای دارند که افراد بسیاری مشکلات غدد خود را با مراجعه به مطب و استفاده از درمان های تجویز شده توسط ایشان درمان کرده اند .مشخصات دکتر مرضیه موحدی راد به عنوان دکتر غدد ساری در این لیست ثبت گردید است. اگر شما نیز با اختلالات متابولیکی یا بیماری‌ های مرتبط با هورمون‌ ها مواجه هستید، می‌ توانید برای درمان به مطب دکتر مرضیه موحدی راد مراجعه نمایید.

برای رزرو نوبت دکتر مرضیه موحدی راد، متخصص غدد ، می‌ توانید با شماره 01133044000 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس ساری سه راه جویبار، ابتدای بزرگراه ولی عصر(عج)، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران مراجعه کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ی فراوان خود آماده‌ اند تا به شما خدمات پزشکی با کیفیتی را ارائه داده و مشکلات غدد شما را رفع نمایند.

دکتر زهرا کاشی دکتر غدد ساری

دکتر زهرا کاشی دکتر غدد ساری

نام دکتر دکتر زهرا کاشی
آدرس ساری خیابان رازی، بیمارستان امام خمینی (ره)
شماره تماس 01133378731
شماره نظام پزشکی ۴۸۶۰۰
دکتر زهرا کاشی پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر ساری فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد ساری در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر زهرا کاشی مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در ساری دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا کاشی با شماره تلفن 01133378731 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

ساری خیابان رازی، بیمارستان امام خمینی (ره)

با مراجعه به دکتر زهرا کاشی، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

دکتر عذرا اخی دکتر غدد ساری

دکتر عذرا اخی دکتر غدد ساری

نام دکتر دکتر عذرا اخی
آدرس ساری خیابان رازی ، مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی ( ره )
شماره تماس 01133361704
شماره نظام پزشکی ۴۴۵۸۵

دکتر عذرا اخی متخصص در زمینه‌ی غدد هستند که فعالیت‌ های پزشکی خود را در شهر ساری انجام می‌ دهند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد ساری شناخته می‌ شوند و به همین دلیل نام و آدرس ایشان در فهرست بهترین‌ پزشکان قرار گرفته است.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص غدد ساری ، می‌ توانید با تماس به شماره 01133361704 نوبت خود را با دکتر عذرا اخی رزرو کنید یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان رازی ، مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی ( ره ) مراجعه نمایید. این مطب مناسب برای درمان مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک است.

دکتر عذرا اخی با تجربه و دانش بالا، به عنوان یک پزشک ماهر تلاش می‌ کنند تا بهترین خدمات پزشکی را به بیماران ارائه دهند و در بهبود و تسریع فرآیند درمان کمک کنند.

اگر به مشکلات مرتبط با غدد دچار شده‌ اید و نیاز به مشاوره و درمان دارید، مراجعه به دکتر عذرا اخی توصیه می شود.

دکتر ناهید محمدزاده دکتر غدد ساری

دکتر ناهید محمدزاده دکتر غدد ساری

نام دکتر دکتر ناهید محمدزاده
آدرس ساری سه راه کشاورزی، مجتمع پزشکی صدرا
شماره تماس 01133396666
شماره نظام پزشکی ۴۳۶۴۸

دکتر ناهید محمدزاده، متخصص غدد، در شهر ساری فعالیت حرفه‌ ای دارند که افراد بسیاری مشکلات غدد خود را با مراجعه به مطب و استفاده از درمان های تجویز شده توسط ایشان درمان کرده اند .مشخصات دکتر ناهید محمدزاده به عنوان دکتر غدد ساری در این لیست ثبت گردید است. اگر شما نیز با اختلالات متابولیکی یا بیماری‌ های مرتبط با هورمون‌ ها مواجه هستید، می‌ توانید برای درمان به مطب دکتر ناهید محمدزاده مراجعه نمایید.

برای رزرو نوبت دکتر ناهید محمدزاده، متخصص غدد ، می‌ توانید با شماره 01133396666 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس ساری سه راه کشاورزی، مجتمع پزشکی صدرا مراجعه کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ی فراوان خود آماده‌ اند تا به شما خدمات پزشکی با کیفیتی را ارائه داده و مشکلات غدد شما را رفع نمایند.

دکتر سمانه حجتی دکتر غدد ساری

دکتر سمانه حجتی دکتر غدد ساری

نام دکتر دکتر سمانه حجتی
آدرس ساری فرهنگ 26، مجتمع سینا، طبقه ی 6، واحد 28
شماره تماس 01144431810
شماره نظام پزشکی ۱۰۷۶۲۷
دکتر سمانه حجتی پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر ساری فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد ساری در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر سمانه حجتی مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در ساری دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر سمانه حجتی با شماره تلفن 01144431810 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

ساری فرهنگ 26، مجتمع سینا، طبقه ی 6، واحد 28

با مراجعه به دکتر سمانه حجتی، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

دکتر بهیار سلیمانی تپه سری دکتر غدد ساری

دکتر بهیار سلیمانی تپه سری دکتر غدد ساری

نام دکتر دکتر بهیار سلیمانی تپه سری
آدرس ساری- خیابان 15 خرداد سومین کوچه از سمت راست کوچه مهتاب ساختمان اراد طبقه دوم
شماره تماس 01133407677
شماره نظام پزشکی ۴۸۵۶۹

دکتر بهیار سلیمانی تپه سری متخصص در زمینه‌ی غدد هستند که فعالیت‌ های پزشکی خود را در شهر ساری انجام می‌ دهند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد ساری شناخته می‌ شوند و به همین دلیل نام و آدرس ایشان در فهرست بهترین‌ پزشکان قرار گرفته است.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص غدد ساری ، می‌ توانید با تماس به شماره 01133407677 نوبت خود را با دکتر بهیار سلیمانی تپه سری رزرو کنید یا به صورت حضوری به آدرس ساری- خیابان 15 خرداد سومین کوچه از سمت راست کوچه مهتاب ساختمان اراد طبقه دوم مراجعه نمایید. این مطب مناسب برای درمان مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک است.

دکتر بهیار سلیمانی تپه سری با تجربه و دانش بالا، به عنوان یک پزشک ماهر تلاش می‌ کنند تا بهترین خدمات پزشکی را به بیماران ارائه دهند و در بهبود و تسریع فرآیند درمان کمک کنند.

اگر به مشکلات مرتبط با غدد دچار شده‌ اید و نیاز به مشاوره و درمان دارید، مراجعه به دکتر بهیار سلیمانی تپه سری توصیه می شود.

دکتر هوشنگ بریمانی دکتر غدد ساری

دکتر هوشنگ بریمانی دکتر غدد ساری

نام دکتر دکتر هوشنگ بریمانی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – طبقه همکف – واحد 5
شماره تماس 01133302600
شماره نظام پزشکی ۴۲۵۷۹

دکتر هوشنگ بریمانی، متخصص غدد، در شهر ساری فعالیت حرفه‌ ای دارند که افراد بسیاری مشکلات غدد خود را با مراجعه به مطب و استفاده از درمان های تجویز شده توسط ایشان درمان کرده اند .مشخصات دکتر هوشنگ بریمانی به عنوان دکتر غدد ساری در این لیست ثبت گردید است. اگر شما نیز با اختلالات متابولیکی یا بیماری‌ های مرتبط با هورمون‌ ها مواجه هستید، می‌ توانید برای درمان به مطب دکتر هوشنگ بریمانی مراجعه نمایید.

برای رزرو نوبت دکتر هوشنگ بریمانی ، متخصص غدد ، می‌ توانید با شماره 01133302600 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – طبقه همکف – واحد 5 مراجعه کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ی فراوان خود آماده‌ اند تا به شما خدمات پزشکی با کیفیتی را ارائه داده و مشکلات غدد شما را رفع نمایند.

دکتر نسیم عبادی دکتر غدد ساری

دکتر نسیم عبادی دکتر غدد ساری

نام دکتر دکتر نسیم عبادی
آدرس ساری – خیابان قارن – جنب بانک صادرات- ساختمان پزشکان کسری- طبقه اول – واحد ۱۳
شماره تماس 09117421665
شماره نظام پزشکی ۱۱۵۰۷۴
دکتر نسیم عبادی پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر ساری فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد ساری در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر نسیم عبادی مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در ساری دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر نسیم عبادی با شماره تلفن 09117421665 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

ساری – خیابان قارن – جنب بانک صادرات- ساختمان پزشکان کسری- طبقه اول – واحد ۱۳

با مراجعه به دکتر نسیم عبادی، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

دکتر مهدی بردبار دکتر غدد ساری

دکتر مهدی بردبار دکتر غدد ساری

نام دکتر دکتر مهدی بردبار
آدرس ساری خیابان فرهنگ ساختمان شهریار3 طبقه 8
شماره تماس 01133305936
شماره نظام پزشکی ۹۸۹۴۱

دکتر مهدی بردبار متخصص در زمینه‌ی غدد هستند که فعالیت‌ های پزشکی خود را در شهر ساری انجام می‌ دهند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد ساری شناخته می‌ شوند و به همین دلیل نام و آدرس ایشان در فهرست بهترین‌ پزشکان قرار گرفته است.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص غدد ساری ، می‌ توانید با تماس به شماره 01133305936 نوبت خود را با دکتر مهدی بردبار رزرو کنید یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ ساختمان شهریار3 طبقه 8 مراجعه نمایید. این مطب مناسب برای درمان مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک است.

دکتر مهدی بردبار با تجربه و دانش بالا، به عنوان یک پزشک ماهر تلاش می‌ کنند تا بهترین خدمات پزشکی را به بیماران ارائه دهند و در بهبود و تسریع فرآیند درمان کمک کنند.

اگر به مشکلات مرتبط با غدد دچار شده‌ اید و نیاز به مشاوره و درمان دارید، مراجعه به دکتر مهدی بردبار توصیه می شود.

دکتر فرهاد مشایخ بخشی دکتر غدد ساری

دکتر فرهاد مشایخ بخشی دکتر غدد ساری

نام دکتر دکتر فرهاد مشایخ بخشی
آدرس ساری خیابان قارن – مجتمع قو – طبقه دوم
شماره تماس 01133327971
شماره نظام پزشکی 56109

دکتر فرهاد مشایخ بخشی، متخصص غدد، در شهر ساری فعالیت حرفه‌ ای دارند که افراد بسیاری مشکلات غدد خود را با مراجعه به مطب و استفاده از درمان های تجویز شده توسط ایشان درمان کرده اند .مشخصات دکتر فرهاد مشایخ بخشی به عنوان دکتر غدد ساری در این لیست ثبت گردید است. اگر شما نیز با اختلالات متابولیکی یا بیماری‌ های مرتبط با هورمون‌ ها مواجه هستید، می‌ توانید برای درمان به مطب دکتر فرهاد مشایخ بخشی مراجعه نمایید.

برای رزرو نوبت دکتر فرهاد مشایخ بخشی  ، متخصص غدد ، می‌ توانید با شماره 01133327971 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن – مجتمع قو – طبقه دوم مراجعه کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ی فراوان خود آماده‌ اند تا به شما خدمات پزشکی با کیفیتی را ارائه داده و مشکلات غدد شما را رفع نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *