بهترین دکتر غدد گرگان

اگر در جستجوی بهترین دکتر غدد گرگان هستید، احتمالاً به علت مشکلات غددی و اندوکرینی خود با مسائل پزشکی روبرو شده‌ اید. اما نگران نباشید، ما در این مطلب بهترین دکتر غدد شهر گرگان را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌ تواند بهترین مراقبت‌ ها و خدمات پزشکی را در این زمینه ارائه دهد.

دکتر غدد یکی از تخصص‌ های پزشکی است که به مطالعه و درمان مشکلات مرتبط با غدد اندوکرینی می‌ پردازد. این تخصص از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا غدد اندوکرینی نقش حیاتی در تنظیم فعالیت‌ های بدنی و تعادل هورمون‌ ها دارند.

بهترین دکتر غدد گرگان

 

دکتر حمیده اکبری دکتر غدد گرگان

دکتر حمیده اکبری دکتر غد گرگان

نام دکتر دکتر حمیده اکبری
آدرس گرگان، خیابان ولیعصر، ولیعصر-عدالت 21، کلینیک ویلا
شماره تماس 01732362357
شماره نظام پزشکی 57310
دکتر حمیده اکبری پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر گرگان فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد گرگان در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر حمیده اکبری مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در گرگان دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیده اکبری با شماره تلفن 01732362357 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

گرگان، خیابان ولیعصر، ولیعصر-عدالت 21، کلینیک ویلا

با مراجعه به دکتر حمیده اکبری، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

دکتر شرابه هزارخوانی دکتر غدد 

دکتر شرابه هزارخوانی دکتر غد گرگان

نام دکتر دکتر شرابه هزارخوانی
آدرس گرگان، عدالت 11، ساختمان مهستان
شماره تماس 01732333603
شماره نظام پزشکی 73616

دکتر شرابه هزارخوانی، متخصص غدد، در شهر گرگان فعالیت حرفه‌ ای دارند که افراد بسیاری مشکلات غدد خود را با مراجعه به مطب و استفاده از درمان های تجویز شده توسط ایشان درمان کرده اند .مشخصات دکتر شرابه هزارخوانیبه عنوان دکتر غدد گرگان در این لیست ثبت گردید است. اگر شما نیز با اختلالات متابولیکی یا بیماری‌ های مرتبط با هورمون‌ ها مواجه هستید، می‌ توانید برای درمان به مطب دکتر شرابه هزارخوانی مراجعه نمایید.

برای رزرو نوبت دکتر شرابه هزارخوانی، متخصص غدد ، می‌ توانید با شماره 01732333603 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس گرگان، عدالت 11، ساختمان مهستان مراجعه کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ی فراوان خود آماده‌ اند تا به شما خدمات پزشکی با کیفیتی را ارائه داده و مشکلات غدد شما را رفع نمایند.

دکتر فاطمه محمدزاده دکتر غدد گرگان

دکتر فاطمه محمدزاده دکتر غد گرگان

نام دکتر دکتر فاطمه محمدزاده
آدرس گرگان، عدالت 14، ساختمان حکیم جورجانی، واحد 104
شماره تماس 01732334701
شماره نظام پزشکی 51956
دکتر فاطمه محمدزاده پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر گرگان فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد گرگان در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر فاطمه محمدزاده مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در گرگان دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه محمدزاده با شماره تلفن 01732334701 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

گرگان، عدالت 14، ساختمان حکیم جورجانی، واحد 104

با مراجعه به دکتر فاطمه محمدزاده، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

دکتر محمدمهدی ابراهیمی دکتر غدد 

دکتر محمدمهدی ابراهیمی دکتر غد گرگان

نام دکتر دکتر محمدمهدی ابراهیمی
آدرس گرگان، خیابان ولیعصر، پاساژ لاله، طبقه اول، واحد 120
شماره تماس 01732328957
شماره نظام پزشکی 49749
دکتر محمدمهدی ابراهیمی پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر گرگان فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد گرگان در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر محمدمهدی ابراهیمی مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در گرگان دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدمهدی ابراهیمی با شماره تلفن 01732328957 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

گرگان، خیابان ولیعصر، پاساژ لاله، طبقه اول، واحد 120

با مراجعه به دکتر محمدمهدی ابراهیمی، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

دکتر مریم کبوتری دکتر غدد گرگان

دکتر مریم کبوتری دکتر غدد گرگان

نام دکتر دکتر مریم کبوتری
آدرس گرگان، عدالت 21، مجتمع افق، واحد 15
شماره تماس 01732354771
شماره نظام پزشکی 128221

دکتر مریم کبوتری، متخصص غدد، در شهر گرگان فعالیت حرفه‌ ای دارند که افراد بسیاری مشکلات غدد خود را با مراجعه به مطب و استفاده از درمان های تجویز شده توسط ایشان درمان کرده اند .مشخصات دکتر مریم کبوتری به عنوان دکتر غدد گرگان در این لیست ثبت گردید است. اگر شما نیز با اختلالات متابولیکی یا بیماری‌ های مرتبط با هورمون‌ ها مواجه هستید، می‌ توانید برای درمان به مطب دکتر مریم کبوتری مراجعه نمایید.

برای رزرو نوبت دکتر مریم کبوتری، متخصص غدد ، می‌ توانید با شماره 01732354771 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس گرگان، عدالت 21، مجتمع افق، واحد 15 مراجعه کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ی فراوان خود آماده‌ اند تا به شما خدمات پزشکی با کیفیتی را ارائه داده و مشکلات غدد شما را رفع نمایند.

دکتر سراج الدین عارف نیا دکتر غدد 

دکتر سراج الدین عارف نیا دکتر غد گرگان

نام دکتر دکتر سراج الدین عارف نیا
آدرس گرگان، خیابان ولیعصر، عدالت 15، ساختمان پزشکان ایرانیان، طبقه 4
شماره تماس 01732338388
شماره نظام پزشکی 55860
دکتر سراج الدین عارف نیا پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر گرگان فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد گرگان در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر سراج الدین عارف نیا مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در گرگان دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر سراج الدین عارف نیا با شماره تلفن 01732338388 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

گرگان، خیابان ولیعصر، عدالت 15، ساختمان پزشکان ایرانیان، طبقه 4

با مراجعه به دکتر سراج الدین عارف نیا، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

دکتر کیارش امینیان دکتر غدد گرگان

دکتر کیارش امینیان دکتر غد گرگان

نام دکتر دکتر کیارش امینیان
آدرس گرگان، خیابان شالیکوبی، عدالت 18، ساختمان البرز، طبقه 4
شماره تماس 01732352130
شماره نظام پزشکی 76658
دکتر کیارش امینیان پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر گرگان فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد گرگان در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر کیارش امینیان مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در گرگان دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر کیارش امینیان با شماره تلفن 01732352130 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

گرگان، خیابان شالیکوبی، عدالت 18، ساختمان البرز، طبقه 4

با مراجعه به دکتر کیارش امینیان، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

دکتر مریم زاهدی دکتر غدد 

دکتر مریم زاهدی دکتر غدد گرگان

نام دکتر دکتر مریم زاهدی
آدرس گرگان، خیابان ولیعصر بین عدالت 2 و 4، ساختمان پزشکان پونا، طبقه 3، واحد 8
شماره تماس 01732226995
شماره نظام پزشکی 182122

دکتر مریم زاهدی، متخصص غدد، در شهر گرگان فعالیت حرفه‌ ای دارند که افراد بسیاری مشکلات غدد خود را با مراجعه به مطب و استفاده از درمان های تجویز شده توسط ایشان درمان کرده اند .مشخصات دکتر مریم زاهدی به عنوان دکتر غدد گرگان در این لیست ثبت گردید است. اگر شما نیز با اختلالات متابولیکی یا بیماری‌ های مرتبط با هورمون‌ ها مواجه هستید، می‌ توانید برای درمان به مطب دکتر مریم زاهدی مراجعه نمایید.

برای رزرو نوبت دکتر مریم زاهدی، متخصص غدد ، می‌ توانید با شماره 01732226995 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس گرگان، خیابان ولیعصر بین عدالت 2 و 4، ساختمان پزشکان پونا، طبقه 3، واحد 8 مراجعه کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ی فراوان خود آماده‌ اند تا به شما خدمات پزشکی با کیفیتی را ارائه داده و مشکلات غدد شما را رفع نمایند.

دکتر حسین زایری دکتر غدد گرگان

دکتر حسین زایری دکتر غدد گرگان

نام دکتر دکتر حسین زایری
آدرس گرگان، خیابان ازادی، بلوار جانبازان، بیمارستان کودکان طالقانی
شماره تماس 0172247620
شماره نظام پزشکی 86114
دکتر حسین زایری پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر گرگان فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد گرگان در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر حسین زایری مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در گرگان دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین زایری با شماره تلفن 0172247620 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

گرگان، خیابان ازادی، بلوار جانبازان، بیمارستان کودکان طالقانی

با مراجعه به دکتر حسین زایری، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *