بهترین دکتر دیابت گرگان

در این مطلب قصد داریم بهترین دکتر دیابت گرگان را به ساکنین محترم این شهر معرفی کنیم.

دکتر دیابت پزشک متخصصی است که در تشخیص، درمان و مدیریت بیماران مبتلا به دیابت تخصص داشته و با داشتن دانش و تجربه در زمینه دیابت، عوارض آن و روش‌ های درمانی، به بیماران کمک می‌ کند تا دیابت خود را بهبود بخشند و کیفیت زندگی بهتری داشته باشند.

دکتر دیابت بر اساس نتایج آزمایشات و بررسی تاریخچه پزشکی بیمار، برنامه درمانی شخصی‌ سازی شده را تنظیم می‌ کند و ارائه مشاوره‌ های لازم درباره رژیم غذایی، فعالیت بدنی، مصرف دارو و سایر جوانب مرتبط با دیابت را به بیماران ارائه می‌ دهد.

بهترین دکتر دیابت گرگان

دکتر مریم کبوتری دکتر دیابت گرگان

دکتر مریم کبوتری دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم کبوتری
آدرس گرگان عدالت ۲۱ ، مجتمع افق ، واحد ۱۵
شماره تماس 01732354771

دکتر مریم کبوتری با شماره نظام پزشکی 128221 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم کبوتری برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم کبوتری با شماره 01732354771 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت ۲۱ ، مجتمع افق ، واحد ۱۵ مراجعه کنید.

دکتر عفت کاهه دکتر متخصص قند خون گرگان

دکتر عفت کاهه دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر عفت کاهه
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – بین عدالت 3 و 5 – پاساژ آریا – طبقه دوم
شماره تماس 01732345919

دکتر عفت کاهه با شماره نظام پزشکی 93826 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عفت کاهه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر عفت کاهه با شماره 01732345919 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – بین عدالت 3 و 5 – پاساژ آریا – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر شهاب رفعتی دکتر دیابت گرگان

دکتر شهاب رفعتی دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهاب رفعتی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 34 (شیرینی کندو) – ساختمان پزشکان آراد – طبقه سوم
شماره تماس 01732327360

دکتر شهاب رفعتی با شماره نظام پزشکی 104153 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهاب رفعتی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهاب رفعتی با شماره 01732327360 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان  خیابان ولیعصر – عدالت 34 (شیرینی کندو) – ساختمان پزشکان آراد – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر حمیده اکبری دکتر متخصص قند خون گرگان

دکتر حمیده اکبری دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیده اکبری
آدرس گرگان ولیعصر- عدالت 21-کلینیک ویلا
شماره تماس 01732362357

دکتر حمیده اکبری با شماره نظام پزشکی 57310 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حمیده اکبری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیده اکبری با شماره 01732362357 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان ولیعصر- عدالت 21-کلینیک ویلا مراجعه کنید.

دکتر کیارش امینیان دکتر دیابت گرگان

دکتر کیارش امینیان دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر کیارش امینیان
آدرس گرگان خیابان شالیکوبی – عدالت 18 – ساختمان البرز – طبقه ۴
شماره تماس 01732352130

دکتر کیارش امینیان با شماره نظام پزشکی 76658 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کیارش امینیان برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر کیارش امینیان با شماره 01732352130 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان شالیکوبی – عدالت 18 – ساختمان البرز – طبقه ۴ مراجعه کنید.

دکتر سراج الدین عارف نیا دکتر متخصص قند خون گرگان

دکتر سراج الدین عارف نیا دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سراج الدین عارف نیا 
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 15 – ساختمان پزشکان ایرانیان – طبقه 4
شماره تماس 01732338388

دکتر سراج الدین عارف نیا با شماره نظام پزشکی 55860 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سراج الدین عارف نیا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سراج الدین عارف نیا با شماره 01732338388 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان  خیابان ولیعصر – عدالت 15 – ساختمان پزشکان ایرانیان – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر محمدمهدی ابراهیمی دکتر دیابت گرگان

دکتر محمدمهدی ابراهیمی دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدمهدی ابراهیمی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – پاساژ لاله – طبقه اول – واحد 120
شماره تماس 01732328957

دکتر محمدمهدی ابراهیمی با شماره نظام پزشکی 49749 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدمهدی ابراهیمی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدمهدی ابراهیمی با شماره 01732328957 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – پاساژ لاله – طبقه اول – واحد 120 مراجعه کنید.

دکتر شرابه هزارخوانی دکتر متخصص قند خون گرگان

دکتر شرابه هزارخوانی دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شرابه هزارخوانی
آدرس گرگان عدالت11 ساختمان مهستان
شماره تماس 01732333603

دکتر شرابه هزارخوانی با شماره نظام پزشکی 73616 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شرابه هزارخوانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر شرابه هزارخوانی با شماره 01732333603 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت11 ساختمان مهستان مراجعه کنید.

دکتر مریم زاهدی دکتر دیابت گرگان

دکتر مریم زاهدی دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم زاهدی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر بین عدالت ۲ و ۴ ساختمان پزشکان پونا طبقه ۳ واحد ۸
شماره تماس 01732226995

دکتر مریم زاهدی با شماره نظام پزشکی 182122 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم زاهدی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم زاهدی با شماره 01732226995 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان  خیابان ولیعصر بین عدالت ۲ و ۴ ساختمان پزشکان پونا طبقه ۳ واحد ۸  مراجعه کنید.

دکتر فاطمه محمدزاده دکتر متخصص قند خون گرگان

دکتر فاطمه محمدزاده دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه محمدزاده
آدرس گرگان عدالت 14 – ساختمان حکیم جورجانی – واحد 104
شماره تماس 01732334701

دکتر فاطمه محمدزاده با شماره نظام پزشکی 51956 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فاطمه محمدزاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه محمدزاده با شماره 01732334701 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان  عدالت 14 – ساختمان حکیم جورجانی – واحد 104 مراجعه کنید.

دکتر مریم توسلی دکتر دیابت گرگان

دکتر مریم توسلی دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم توسلی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت14 ساختمان باران طبقه 3
شماره تماس 01732357300

دکتر مریم توسلی با شماره نظام پزشکی 92550 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم توسلی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم توسلی با شماره 01732357300 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت14 ساختمان باران طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر ساعده بسطامی دکتر متخصص قند خون گرگان

دکتر ساعده بسطامی دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر ساعده بسطامی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 21 – مجتمع پزشکان افق – واحد 6
شماره تماس 01732321412

دکتر ساعده بسطامی با شماره نظام پزشکی 123627 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ساعده بسطامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر ساعده بسطامی با شماره 01732321412 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 21 – مجتمع پزشکان افق – واحد 6 مراجعه کنید.

دکتر مرضیه حسام دکتر دیابت گرگان

دکتر مرضیه حسام دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرضیه حسام
آدرس گرگان خیابان ولیعصر (شالیکوبی) –  عدالت 15ساختمان پزشکان ایرانیان طبقه دوم
شماره تماس 01732346973

دکتر مرضیه حسام با شماره نظام پزشکی 147499 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مرضیه حسام برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مرضیه حسام با شماره 01732346973 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر (شالیکوبی) –  عدالت 15ساختمان پزشکان ایرانیان طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر مسعود قطب عمادی مازندرانی دکتر متخصص قند خون گرگان

دکتر مسعود قطب عمادی مازندرانی دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود قطب عمادی مازندرانی
آدرس گرگان پارس – خیابان دی – نبش کوچه ارکیده
شماره تماس 01732335327

دکتر مسعود قطب عمادی مازندرانی با شماره نظام پزشکی 29543 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مسعود قطب عمادی مازندرانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود قطب عمادی مازندرانی با شماره 01732335327 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان  پارس – خیابان دی – نبش کوچه ارکیده مراجعه کنید.

دکتر آزیتا البرزی دکتر دیابت گرگان

دکتر آزیتا البرزی دکتر دیابت گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر آزیتا البرزی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر(شالیکوبی)، عدالت 13، ساختمان آرمان، طبقه 1، واحد 7
شماره تماس 01732260440

دکتر آزیتا البرزی با شماره نظام پزشکی 28898 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آزیتا البرزی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر آزیتا البرزی با شماره 01732260440 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر(شالیکوبی)، عدالت 13، ساختمان آرمان، طبقه 1، واحد 7 مراجعه کنید.

شرایط مراجعه به دکتر دیابت 

تشخیص دیابت: اگر دیابت شما به تازگی تشخیص داده شده است و نیاز به تأیید تشخیص و شروع درمان دارید، بهتر است به دکتر دیابت گرگان مراجعه کنید.

مدیریت دیابت: اگر قبلاً دیابت داشته و در حال حاضر نیاز به مدیریت و کنترل بیشتر دیابت خود دارید، دکتر دیابت می‌ تواند به شما راهنمایی‌ ها و توصیه‌ های لازم را بدهد.

مشکلات و عوارض دیابت: در صورتی که با مشکلات و عوارض مرتبط با دیابت مواجه هستید، مانند عوارض عصبی، قلبی، کلیوی یا چشمی، به دکتر دیابت متخصص مراجعه کنید. پزشک می‌ تواند بررسی کند و برنامه درمانی مناسب را برای کنترل این مشکلات تنظیم کند.

تغییرات در درمان: اگر درمان فعلی شما نتایج مطلوبی را نداشته یا نیاز به تغییر در نوع داروها، دوزها یا روش‌ های مدیریت دیگر دارید، بهتر است به دکتر دیابت مراجعه کنید تا درمان جدیدی تنظیم شود.

بررسی منظم: حتی اگر دیابت شما در حالت کنترل شده است، بررسی‌ های دوره‌ ای وضعیت دیابت شما توسط بهترین دکتر دیابت گرگان بسیار مهم است. این مراجعات برای کنترل بهتر دیابت و پیشگیری از مشکلات بیشتر خواهند بود.

چگونگی معاینه توسط دکتر دیابت گرگان 

جلسه ویزیت فرد توسط دکتر دیابت گرگان عموماً به صورت زیر پیش خواهد رفت:

تعیین وقت ملاقات: شما باید با تماس تلفنی یا تعیین وقت آنلاین، وقت ملاقات خود را با دکتر دیابت تعیین کنید.می توانید برای رزرو نوب تپزشک با شماره تماس یکی ز پزشکان نام برده شده در این مطلب تماس بگیرید.

تکمیل فرم‌ها: قبل از ویزیت، ممکن است لازم باشد فرم‌ های پیش‌ تکمیل شده ارائه دهید. این فرم‌ ها ممکن است شامل اطلاعات پزشکی قبلی، سوابق دارویی، تاریخچه بیماری و سوالات مربوط به علائم و عوارض شما باشد. این اطلاعات به دکتر کمک می‌ کند تا وضعیت شما را بهتر درک کند و برنامه درمانی مناسب را تنظیم کند.

ملاقات حضوری: در روز وقت ملاقات، به مطب دکتر دیابت گرگان مراجعه کنید.

مصاحبه و ارزیابی: در جلسه ویزیت، دکتر دیابت به طور دقیق سوابق پزشکی شما را بررسی خواهد کرد و سوالاتی درباره علائم، تغذیه، فعالیت بدنی، استفاده از داروها و هرگونه تغییر در وضعیت شما خواهد پرسید و ممکن است از شما خواسته شود برخی از آزمایشات را انجام دهید تا وضعیت دقیق دیابت شما را ارزیابی کند.

برنامه درمانی: بر اساس اطلاعاتی که از شما جمع آوری کرده و نتایج آزمایشات، دکتر دیابت یک برنامه درمانی مناسب برای شما تنظیم خواهد کرد و به شما توضیح خواهد داد که چگونه باید داروها را مصرف کنید، رژیم غذایی خاصی را دنبال کنید و همچنین به شما نکاتی برای مدیریت بهتر دیابت ارائه خواهد کرد.

برنامه‌ های پیگیری: دکتر دیابت ممکن است برنامه‌ های پیگیری ویزیت‌ های مکرر را برای شما تنظیم کند تا بهبود و کنترل دیابت شما را مانیتور کند. این جلسات پیگیری به منظور ارزیابی پیشرفت شما و اصلاح برنامه درمانی انجام خواهند شد.

به طور کلی، هر جلسه ویزیت با دکتر دیابت با هدف توصیف و تشخیص دقیق تر دیابت و ارائه برنامه درمانی مناسب برای شما صورت می‌گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *