بهترین دکتر دیابت اهواز

آدرس و شماره تماس بهترین دکتر دیابت اهواز را می توانید در این مطلب مشاهده کنید.

دکتر دیابت پزشکی است که در تشخیص و مدیریت بیماران دیابتی تخصص داشته و به عنوان متخصص دیابت شناخته می‌ شود. بیمارانی که مشکل دیابت دارند و نیاز به تشخیص، درمان و مراقبت دیابتی دارند، به دکتر دیابت مراجعه می‌ کنند.

دکتر دیابت در تشخیص دیابت نقش بسیار مهمی دارد. چراکه با بررسی علائم بالینی بیمار، معاینه جسمانی و انجام آزمون‌ های مرتبط مانند آزمایش قند خون، آزمایش HbA1c و آزمایش ادرار، تشخیص درستی درباره نوع و شدت دیابت بیمار می‌ دهد.

علاوه بر تشخیص، دکتر دیابت نقش مهمی در مدیریت و درمان دیابت دارد. پزشک برنامه درمانی مناسب را برای هر بیمار تعیین می‌ کند که شامل تجویز دارو ها (مانند انسولین یا داروهای خوراکی)، مشاوره درباره تغذیه سالم و مناسب، توصیه‌ های فعالیت بدنی، کنترل و مانیتورینگ سطح قند خون و ارزیابی عوارض دیابت است.

علاوه بر این، دکتر دیابت به بیماران آموزش می‌ دهد که چگونه بر روی بیماری خود نظارت داشته باشند، تغییرات در سبک زندگی خود را اعمال کنند و در مواقع اضطراری راهنمایی لازم را برای خود و خانواده خود دریافت کنند.

دکتر دیابت در مجموعه‌ای از مراحل از تشخیص تا درمان و پیگیری، در کنترل و مدیریت بیماری دیابت نقش اساسی را ایفا می‌ کند.

بهترین دکتر دیابت اهواز

دکتر لیلا مرادی دکتر دیابت اهواز

دکتر لیلا مرادی دکتر دیابت

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا مرادی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان سیزده غربی – فاز یک – مجتمع پزشکی آرمان – طبقه ششم
شماره تماس 06133386153

دکتر لیلا مرادی با شماره نظام پزشکی 88442 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر لیلا مرادی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا مرادی با شماره 06133386153 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان سیزده غربی – فاز یک – مجتمع پزشکی آرمان – طبقه ششم مراجعه کنید.

دکتر سید بهمن قادریان دکتر متخصص قند خون اهواز

دکتر سید بهمن قادریان دکتر دیابت اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید بهمن قادریان
آدرس اهواز کیانپارس فلکه سوم . نبش خیابان میهن غربی . برج پزشکی اهواز
شماره تماس 06133387175

دکتر سید بهمن قادریان با شماره نظام پزشکی 63236 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید بهمن قادریان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید بهمن قادریان با شماره 06133387175 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس فلکه سوم . نبش خیابان میهن غربی . برج پزشکی اهواز مراجعه کنید.

دکتر سعید سعیدنیا دکتر دیابت اهواز

دکتر سعید سعیدنیا دکتر دیابت اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید سعیدنیا 
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 12غربی – مجتمع پزشکان سپید – واحد 507
شماره تماس 06133916168

دکتر سعید سعیدنیا با شماره نظام پزشکی 68397 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعید سعیدنیا برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید سعیدنیا با شماره 06133916168 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 12غربی – مجتمع پزشکان سپید – واحد 507 مراجعه کنید.

دکتر عباس ساکی دکتر متخصص قند خون اهواز

دکتر عباس ساکی دکتر دیابت اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباس ساکی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 15 غربی – فاز 1 – مجتمع ایرانپارس
شماره تماس 06133387608

دکتر عباس ساکی با شماره نظام پزشکی 81928 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عباس ساکی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباس ساکی با شماره 06133387608 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 15 غربی – فاز 1 – مجتمع ایرانپارس مراجعه کنید.

دکتر سیدپیمان پیامی دکتر دیابت اهواز

دکتر سیدپیمان پیامی دکتر دیابت اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدپیمان پیامی
آدرس اهواز خیابان نادری – بین خیابان حافظ و فردوسی – مجتمع پزشکی بزرگ نادری
شماره تماس 06132212330

دکتر سیدپیمان پیامی با شماره نظام پزشکی 33035 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدپیمان پیامی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدپیمان پیامی با شماره 06132212330 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان نادری – بین خیابان حافظ و فردوسی – مجتمع پزشکی بزرگ نادری مراجعه کنید.

دکتر مهرنوش ذاکرکیش دکتر متخصص قند خون اهواز

دکتر مهرنوش ذاکرکیش دکتر دیابت اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرنوش ذاکرکیش
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع صدرا، طبقه 1
شماره تماس 06133368492

دکتر مهرنوش ذاکرکیش با شماره نظام پزشکی 40684 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهرنوش ذاکرکیش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرنوش ذاکرکیش با شماره 06133368492 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع صدرا، طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر زیور شیرین پور دکتر دیابت اهواز

دکتر زیور شیرین پور دکتر دیابت اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زیور شیرین پور 
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان میهن غربی – فاز 3 – کلینیک سروش
شماره تماس 09168982411

دکتر زیور شیرین پور با شماره نظام پزشکی 47175 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زیور شیرین پور برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر زیور شیرین پور با شماره 09168982411 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان میهن غربی – فاز 3 – کلینیک سروش مراجعه کنید.

دکتر حاجیه بی بی شهبازیان دکتر متخصص قند خون اهواز

دکتر حاجیه بی بی شهبازیان دکتر دیابت اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حاجیه بی بی شهبازیان
آدرس اهواز کیانپارس – نبش شهریور شرقی – ساختمان پزشکی آرین
شماره تماس 06133362745

دکتر حاجیه بی بی شهبازیان با شماره نظام پزشکی 35899 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حاجیه بی بی شهبازیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حاجیه بی بی شهبازیان با شماره 06133362745 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – نبش شهریور شرقی – ساختمان پزشکی آرین مراجعه کنید.

دکتر الله وردی جنگی دکتر دیابت اهواز

دکتر الله وردی جنگی دکتر دیابت اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر الله وردی جنگی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان آبان غربی – نبش بانک تجارت – مجتمع پزشکی تخصصی آبان – طبقه ۳
شماره تماس 06133364276

دکتر الله وردی جنگی با شماره نظام پزشکی 55054 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر الله وردی جنگی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر الله وردی جنگی با شماره 06133364276 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان آبان غربی – نبش بانک تجارت – مجتمع پزشکی تخصصی آبان – طبقه ۳ مراجعه کنید.

دکتر محمود قنواتی دکتر متخصص قند خون اهواز

دکتر محمود قنواتی دکتر دیابت اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود قنواتی
آدرس اهواز پاداد شهر – خیابان جوادالائمه – جنب مسجد جواد الائمه – مجتمع پزشکی پاداد
شماره تماس 06135716553

دکتر محمود قنواتی با شماره نظام پزشکی 62010 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمود قنواتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود قنواتی با شماره 06135716553 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز پاداد شهر – خیابان جوادالائمه – جنب مسجد جواد الائمه – مجتمع پزشکی پاداد مراجعه کنید.

دکتر حسن جواهری دکتر دیابت اهواز

دکتر حسن جواهری دکتر دیابت اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسن جواهری
آدرس اهواز نادری – بین خیابان حافظ و فردوسی – مجتمع پزشکی خوزستان
شماره تماس 06132218111

دکتر حسن جواهری با شماره نظام پزشکی 22623 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسن جواهری برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن جواهری با شماره 06132218111 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز نادری – بین خیابان حافظ و فردوسی – مجتمع پزشکی خوزستان مراجعه کنید.

دکتر مریم افکانه دکتر متخصص قند خون اهواز

دکتر مریم افکانه دکتر دیابت اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم افکانه
آدرس اهواز گلستان ، خیابان فروردین ، بین اسفند و اقبال ، ساختمان پزشکان مهرگان ، طبقه 3 ، واحد 6
شماره تماس 09045094868

دکتر مریم افکانه با شماره نظام پزشکی 126206 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مریم افکانه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم افکانه با شماره 09045094868 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز گلستان ، خیابان فروردین ، بین اسفند و اقبال ، ساختمان پزشکان مهرگان ، طبقه 3 ، واحد 6 مراجعه کنید.

دکتر عبدالرضا اردشیرزاده دکتر دیابت اهواز

دکتر عبدالرضا اردشیرزاده دکتر دیابت اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالرضا اردشیرزاده
آدرس اهواز چهارراه نادری.ابتدای خیابان سراج
شماره تماس 06122212744

دکتر عبدالرضا اردشیرزاده با شماره نظام پزشکی 27703 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عبدالرضا اردشیرزاده برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالرضا اردشیرزاده با شماره 06122212744 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز چهارراه نادری.ابتدای خیابان سراج مراجعه کنید.

دکتر پریسا بهبهانی دکتر متخصص قند خون اهواز

دکتر پریسا بهبهانی دکتر دیابت اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریسا بهبهانی
آدرس اهواز کیانپارس میهن شرقی روبه روی آزمایشگاه نرگس مجتمع رویال طبقه ۸ واحد ۱۵
شماره تماس 09363984264

دکتر پریسا بهبهانی با شماره نظام پزشکی 104002 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر پریسا بهبهانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریسا بهبهانی با شماره 09363984264 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس میهن شرقی روبه روی آزمایشگاه نرگس مجتمع رویال طبقه ۸ واحد ۱۵ مراجعه کنید.

دکتر آذردخت صالح نسب دکتر دیابت اهواز

دکتر آذردخت صالح نسب دکتر دیابت اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آذردخت صالح نسب
آدرس اهواز زیتون کارمندی،خیابان مهران،کلینیک تخصصی ملیراه
شماره تماس 06134443674

دکتر آذردخت صالح نسب با شماره نظام پزشکی 139627 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آذردخت صالح نسب برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر آذردخت صالح نسب با شماره 06134443674 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز زیتون کارمندی،خیابان مهران،کلینیک تخصصی ملیراه مراجعه کنید.

شرایط مراجعه به دکتر دیابت اهواز

در موارد زیر لازم است به دکتر دیابت مراجعه کنید:

در صورتی که علائم مرتبط با دیابت را تجربه می‌ کنید، مانند ادرار بیش از حد، عطش شدید، خستگی مداوم، احساس گرسنگی مداوم، افزایش وزن یا کاهش ناشی از دیابت و تغییرات جدید در بینایی.

اگر در خانواده تاریخچه دیابت دارید، به خصوص اگر والدین یا خواهران و برادران شما دیابت دارند.

در صورتی که در آزمایشات تجزیه و تحلیل خون یا ادرار قند بالا یا غیرطبیعی دارید.

اگر در سنین بالا هستید و علائم بیماری دیابت را تجربه می‌ کنید.

در صورتی که دچار عوارض دیابت شده‌ اید، مانند تغییرات دید در تاریکی و بینایی، مشکلات کلیه، مشکلات عصبی یا مشکلات قلبی.

اگر قبلاً دیابت داشته‌ اید و نیاز به تنظیم درمان دارید.

همچنین، هرگاه شما نگرانی یا سوالی در مورد دیابت خود دارید، مراجعه به دکتر دیابت مناسب است،زیرا پزشک می‌ تواند تشخیص صحیح را بررسی کند و برنامه درمانی مناسب را برای شما تعیین کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *