بهترین دکتر فیزیوتراپی اهواز - ماساژدرمانی - متخصص جسمانی

در شهر اهواز، مرکز استان خوزستان، انتخاب بهترین دکتر فیزیوتراپی برای درمان و تسکین انواع مشکلات اسکلتی و عضلانی از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. با توجه به اینکه فیزیوتراپی یک روش ترکیبی از تمرینات و تکنیک‌ های درمانی است که برای بهبود حالت بدنی فرد مورد استفاده قرار می‌ گیرد، یافتن یک پزشک متخصص با تجربه و ماهر در این زمینه امری اساسی است.

فیزیوتراپی یک تخصص پزشکی حیاتی است که به ارتقاء و بهبود عملکرد جسمانی و حرکتی افراد می‌ پردازد. انتخاب بهترین دکتر فیزیوتراپ اهواز برای درمان و توانبخشی بسیار اهمیت دارد تا بیماران به بهترین نتایج دست یابند.

در ادامه به معرفی پزشکان فیزیوتراپی اهواز می پردازیم.

بهترین دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر مهری جمشیدی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر مهری جمشیدی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

نام دکتر دکتر مهری جمشیدی
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی ، 20 متر مانده به فلکه دوم ، مجتمع پزشکی جامجم
شماره تماس 09167906404
شماره نظام پزشکی ف۳۵۱۵

دکتر مهری جمشیدی پزشکی با تخصص فیزیوتراپی و سابقه‌ ی موفق در درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر اهواز فعالیت دارند. ایشان با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ ی گسترده‌ ای که در این حوزه دارند، به عنوان یکی از بهترین پزشکان فیزیوتراپی اهواز شناخته می‌ شوند.

دکتر مهری جمشیدی با استفاده از تکنیک‌ های فیزیوتراپی به بهبود عملکرد فیزیکی بدن کمک می‌ کنند. این تکنیک‌ ها شامل ماساژ، تمرینات تقویتی و تمرینات اصلاحی است که به کمک ایشان می‌ توانید عملکرد بدن خود را بهبود بخشید.

جهت مشاوره و تحت درمان قرار گرفتن توسط دکتر مهری جمشیدی، می‌ توانید با شماره تلفن 09167906404 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی ، 20 متر مانده به فلکه دوم ، مجتمع پزشکی جامجم مراجعه کنید.

ایشان به عنوان بهترین فیزیوتراپ اهواز و با تجربه‌ و تخصص بالا در این زمینه، با بهره‌گیری از ابزارها و تکنیک‌ های پزشکی پیشرفته، می توانند به بهبود عملکرد فیزیکی بدن شما کمک کنند.

[ دکتر سید محمد رضا طباطبایی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر سید محمد رضا طباطبایی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

نام دکتر دکتر سید محمد رضا طباطبایی
آدرس اهواز کیانپارس خیابان میهن شرقی روبروی آزمایشگاه نرگس مجتمع مروارید پلاک 13 طبقه دوم واحد 6
شماره تماس 06133915222
شماره نظام پزشکی ف۴۰۹

دکتر سید محمد رضا طباطبایی متخصص فیزیوتراپی هستند که دارای سابقه‌ ی حرفه‌ ای بلندی در این زمینه می‌ باشند. ایشان در مطب خود در اهواز، به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن پرداخته و با بهره‌ گیری از تجهیزات پزشکی پیشرفته و روش‌ های تداخلی مدرن، مشکلات بیماران را بهبود می‌ بخشند.

دکتر سید محمد رضا طباطبایی با تخصص و تجربه‌ ای که در زمینه‌ ی فیزیوتراپی دارد، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی در اهواز شناخته می‌ شوند. ایشان با استفاده از روش‌ های نوین و تمرین‌ های توانبخشی اختصاصی، به بیماران کمک می‌ کنند تا عملکرد فیزیکی بدن خود را بهبود بخشند و به زندگی بهتری دست پیدا کنند. اگر به دنبال بهبودی عملکرد فیزیکی بدن خود هستید، به مطب دکتر سید محمد رضا طباطبایی در اهواز مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت دکتر سید محمد رضا طباطبایی، می‌توانید با شماره تلفن 06133915222 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: اهواز کیانپارس خیابان میهن شرقی روبروی آزمایشگاه نرگس مجتمع مروارید پلاک 13 طبقه دوم واحد 6

[ دکتر مریم چرم زاده ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر مریم چرم زاده ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

نام دکتر دکتر مریم چرم زاده
آدرس اهواز گلستان – خیابان فروردین – قبل از چراغ قرمز اسفند – ساختمان پزشکان مهرگان – طبقه سوم – واحد 5
شماره تماس 09397483517
شماره نظام پزشکی ف۳۲۴۲

دکتر مریم چرم زاده پزشکی مجرب و با تجربه ای در زمینه تخصص فیزیوتراپی هستند که در شهر اهواز فعالیت دارند. ایشان با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری‌ ها و مشکلات مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی اهواز شناخته می‌ شوند.

دکتر مریم چرم زاده با تجربه و تخصص فیزیوتراپی، انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که با مشکلات و آسیب‌ های عملکردی – فیزیکی بدن روبرو هستند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنیک‌ های پیشرفته و بروز، به بهبود بیماران خود می‌ پردازند. اگر به دنبال فیزیوتراپی در اهواز هستید،برای رزرو نوبت دکتر مریم چرم زاده می‌توانید با شماره تلفن 09397483517 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: اهواز گلستان – خیابان فروردین – قبل از چراغ قرمز اسفند – ساختمان پزشکان مهرگان – طبقه سوم – واحد 5

[ دکتر فاطمه ناجی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

 

نام دکتر دکتر فاطمه ناجی
آدرس اهواز کیانپارس ،نبش میهن غربی، برج تخصصی اهواز، طبقه 1، واحد وسط
شماره تماس 06133388054
شماره نظام پزشکی ۹۳۴۷۰

دکتر فاطمه ناجی پزشکی با تخصص فیزیوتراپی و سابقه‌ ی موفق در درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر اهواز فعالیت دارند. ایشان با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ ی گسترده‌ ای که در این حوزه دارند، به عنوان یکی از بهترین پزشکان فیزیوتراپی اهواز شناخته می‌ شوند.

دکتر فاطمه ناجی با استفاده از تکنیک‌ های فیزیوتراپی به بهبود عملکرد فیزیکی بدن کمک می‌ کنند. این تکنیک‌ ها شامل ماساژ، تمرینات تقویتی و تمرینات اصلاحی است که به کمک ایشان می‌ توانید عملکرد بدن خود را بهبود بخشید.

جهت مشاوره و تحت درمان قرار گرفتن توسط دکتر فاطمه ناجی، می‌ توانید با شماره تلفن 06133388054 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس ،نبش میهن غربی، برج تخصصی اهواز، طبقه 1، واحد وسط مراجعه کنید.

ایشان به عنوان بهترین فیزیوتراپ اهواز و با تجربه‌ و تخصص بالا در این زمینه، با بهره‌گیری از ابزارها و تکنیک‌ های پزشکی پیشرفته، می توانند به بهبود عملکرد فیزیکی بدن شما کمک کنند.

[ دکتر فاطمه اورکی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر فاطمه ناجی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

نام دکتر دکتر فاطمه اورکی
آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 6 غربی – مجتمع ایران نگین – ورودی اول – طبقه اول – فیزیوتراپی و بیوفیدبک تراپی تن آسا
شماره تماس 06133911287
شماره نظام پزشکی ف۵۵۶۸

دکتر فاطمه اورکی متخصص فیزیوتراپی هستند که دارای سابقه‌ ی حرفه‌ ای بلندی در این زمینه می‌ باشند. ایشان در مطب خود در اهواز، به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن پرداخته و با بهره‌ گیری از تجهیزات پزشکی پیشرفته و روش‌ های تداخلی مدرن، مشکلات بیماران را بهبود می‌ بخشند.

دکتر فاطمه اورکی با تخصص و تجربه‌ ای که در زمینه‌ ی فیزیوتراپی دارد، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی در اهواز شناخته می‌ شوند. ایشان با استفاده از روش‌ های نوین و تمرین‌ های توانبخشی اختصاصی، به بیماران کمک می‌ کنند تا عملکرد فیزیکی بدن خود را بهبود بخشند و به زندگی بهتری دست پیدا کنند. اگر به دنبال بهبودی عملکرد فیزیکی بدن خود هستید، به مطب دکتر فاطمه اورکی در اهواز مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت دکتر فاطمه اورکی، می‌توانید با شماره تلفن 06133911287 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: اهواز کیانپارس – نبش خیابان 6 غربی – مجتمع ایران نگین – ورودی اول – طبقه اول – فیزیوتراپی و بیوفیدبک تراپی تن آسا

[ دکتر مژده تفضلی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر فاطمه اورکی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

نام دکتر دکتر مژده تفضلی
آدرس اهواز ملی راه- خیابان مهران-روبروی تقاطع انوشه-پلاک 38
شماره تماس 06134429344
شماره نظام پزشکی ف۳۴۸۸

دکتر مژده تفضلی پزشکی مجرب و با تجربه ای در زمینه تخصص فیزیوتراپی هستند که در شهر اهواز فعالیت دارند. ایشان با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری‌ ها و مشکلات مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی اهواز شناخته می‌ شوند.

دکتر مژده تفضلی با تجربه و تخصص فیزیوتراپی، انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که با مشکلات و آسیب‌ های عملکردی – فیزیکی بدن روبرو هستند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنیک‌ های پیشرفته و بروز، به بهبود بیماران خود می‌ پردازند. اگر به دنبال فیزیوتراپی در اهواز هستید،برای رزرو نوبت دکتر مژده تفضلی می‌توانید با شماره تلفن 06134429344 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: اهواز ملی راه- خیابان مهران-روبروی تقاطع انوشه-پلاک 38

[ دکتر سارا مقیم زاده ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر سارا مقیم زاده ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

نام دکتر دکتر سارا مقیم زاده
آدرس اهواز زیتون کارمندی خیابان زاویه روبروی بیمارستان ابوذر نبش عباسی ساختمان دیاموند طبقه ۴ واحد ۱۱
شماره تماس 09169166961
شماره نظام پزشکی ف۶۸۲۸

دکتر سارا مقیم زاده پزشکی با تخصص فیزیوتراپی و سابقه‌ ی موفق در درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر اهواز فعالیت دارند. ایشان با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ ی گسترده‌ ای که در این حوزه دارند، به عنوان یکی از بهترین پزشکان فیزیوتراپی اهواز شناخته می‌ شوند.

دکتر سارا مقیم زاده با استفاده از تکنیک‌ های فیزیوتراپی به بهبود عملکرد فیزیکی بدن کمک می‌ کنند. این تکنیک‌ ها شامل ماساژ، تمرینات تقویتی و تمرینات اصلاحی است که به کمک ایشان می‌ توانید عملکرد بدن خود را بهبود بخشید.

جهت مشاوره و تحت درمان قرار گرفتن توسط دکتر سارا مقیم زاده ، می‌ توانید با شماره تلفن 09169166961 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز زیتون کارمندی خیابان زاویه روبروی بیمارستان ابوذر نبش عباسی ساختمان دیاموند طبقه ۴ واحد ۱۱ مراجعه کنید.

ایشان به عنوان بهترین فیزیوتراپ اهواز و با تجربه‌ و تخصص بالا در این زمینه، با بهره‌گیری از ابزارها و تکنیک‌ های پزشکی پیشرفته، می توانند به بهبود عملکرد فیزیکی بدن شما کمک کنند.

[ دکتر شیما فیروزی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر شیما فیروزی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

نام دکتر دکتر شیما فیروزی
آدرس اهواز خیابان اصلی نادری، بین حافظ و فردوسی، مجتمع پزشکی بزرگ نادری، طبقه 6، دارای دو آسانسور مجزا، نزدیک پارکینگ پاساژ کارون
شماره تماس 09391832913
شماره نظام پزشکی ف۳۸۹۸

دکتر شیما فیروزی متخصص فیزیوتراپی هستند که دارای سابقه‌ ی حرفه‌ ای بلندی در این زمینه می‌ باشند. ایشان در مطب خود در اهواز، به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن پرداخته و با بهره‌ گیری از تجهیزات پزشکی پیشرفته و روش‌ های تداخلی مدرن، مشکلات بیماران را بهبود می‌ بخشند.

دکتر شیما فیروزی با تخصص و تجربه‌ ای که در زمینه‌ ی فیزیوتراپی دارد، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی در اهواز شناخته می‌ شوند. ایشان با استفاده از روش‌ های نوین و تمرین‌ های توانبخشی اختصاصی، به بیماران کمک می‌ کنند تا عملکرد فیزیکی بدن خود را بهبود بخشند و به زندگی بهتری دست پیدا کنند. اگر به دنبال بهبودی عملکرد فیزیکی بدن خود هستید، به مطب دکتر شیما فیروزی در اهواز مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت دکتر شیما فیروزی، می‌توانید با شماره تلفن 09391832913 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: اهواز خیابان اصلی نادری، بین حافظ و فردوسی، مجتمع پزشکی بزرگ نادری، طبقه 6، دارای دو آسانسور مجزا، نزدیک پارکینگ پاساژ کارون

[ دکتر علی اصغر ارسطو ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر علی اصغر ارسطو ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

نام دکتر دکتر علی اصغر ارسطو
آدرس اهواز دکتر علی اصغر ارسطو – فیزیوتراپ
شماره تماس 06133914022
شماره نظام پزشکی ف۵۹۳

دکتر علی اصغر ارسطو پزشکی مجرب و با تجربه ای در زمینه تخصص فیزیوتراپی هستند که در شهر اهواز فعالیت دارند. ایشان با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری‌ ها و مشکلات مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی اهواز شناخته می‌ شوند.

دکتر علی اصغر ارسطو با تجربه و تخصص فیزیوتراپی، انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که با مشکلات و آسیب‌ های عملکردی – فیزیکی بدن روبرو هستند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنیک‌ های پیشرفته و بروز، به بهبود بیماران خود می‌ پردازند. اگر به دنبال فیزیوتراپی در اهواز هستید،برای رزرو نوبت دکتر علی اصغر ارسطو می‌توانید با شماره تلفن 06133914022 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: اهواز دکتر علی اصغر ارسطو – فیزیوتراپ

[ دکتر بهروز قلیچی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر بهروز قلیچی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

نام دکتر دکتر بهروز قلیچی
آدرس اهواز کیانپارس نبش ۱۲ غربی ساختمان پزشکان سپید طبقه هشتم واحد ۸۰۱
شماره تماس 06133916162
شماره نظام پزشکی ف۲۱۷۳

دکتر بهروز قلیچی پزشکی با تخصص فیزیوتراپی و سابقه‌ ی موفق در درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر اهواز فعالیت دارند. ایشان با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ ی گسترده‌ ای که در این حوزه دارند، به عنوان یکی از بهترین پزشکان فیزیوتراپی اهواز شناخته می‌ شوند.

دکتر بهروز قلیچی با استفاده از تکنیک‌ های فیزیوتراپی به بهبود عملکرد فیزیکی بدن کمک می‌ کنند. این تکنیک‌ ها شامل ماساژ، تمرینات تقویتی و تمرینات اصلاحی است که به کمک ایشان می‌ توانید عملکرد بدن خود را بهبود بخشید.

جهت مشاوره و تحت درمان قرار گرفتن توسط دکتر بهروز قلیچی ، می‌ توانید با شماره تلفن 06133916162 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس نبش ۱۲ غربی ساختمان پزشکان سپید طبقه هشتم واحد ۸۰۱ مراجعه کنید.

ایشان به عنوان بهترین فیزیوتراپ اهواز و با تجربه‌ و تخصص بالا در این زمینه، با بهره‌گیری از ابزارها و تکنیک‌ های پزشکی پیشرفته، می توانند به بهبود عملکرد فیزیکی بدن شما کمک کنند.

[ دکتر درنا شمس ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر درنا شمس ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

نام دکتر دکتر درنا شمس
آدرس اهواز کیان آباد بین خیابان ٨ شرقی و سپهری جنب مسجد امام علی مجتمع چهارباغ طبقه ٢ واحد ٣
شماره تماس 09168177785
شماره نظام پزشکی ف۷۶۵۸

دکتر درنا شمس متخصص فیزیوتراپی هستند که دارای سابقه‌ ی حرفه‌ ای بلندی در این زمینه می‌ باشند. ایشان در مطب خود در اهواز، به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن پرداخته و با بهره‌ گیری از تجهیزات پزشکی پیشرفته و روش‌ های تداخلی مدرن، مشکلات بیماران را بهبود می‌ بخشند.

دکتر درنا شمس با تخصص و تجربه‌ ای که در زمینه‌ ی فیزیوتراپی دارد، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی در اهواز شناخته می‌ شوند. ایشان با استفاده از روش‌ های نوین و تمرین‌ های توانبخشی اختصاصی، به بیماران کمک می‌ کنند تا عملکرد فیزیکی بدن خود را بهبود بخشند و به زندگی بهتری دست پیدا کنند. اگر به دنبال بهبودی عملکرد فیزیکی بدن خود هستید، به مطب دکتر درنا شمس در اهواز مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت دکتر درنا شمس ، می‌توانید با شماره تلفن 09168177785 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: اهواز کیان آباد بین خیابان ٨ شرقی و سپهری جنب مسجد امام علی مجتمع چهارباغ طبقه ٢ واحد ٣

[ دکتر کیومرث رشنو ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر کیومرث رشنو ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

نام دکتر دکتر کیومرث رشنو
آدرس اهواز خیابان نادری – خیابان حافظ جنوبی – روبروی درب پارکینگ کارون – مجتمع پزشکی مهر – طبقه 4 – واحد 6
شماره تماس 06132920936
شماره نظام پزشکی ب-34836

دکتر کیومرث رشنو پزشکی مجرب و با تجربه ای در زمینه تخصص فیزیوتراپی هستند که در شهر اهواز فعالیت دارند. ایشان با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری‌ ها و مشکلات مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی اهواز شناخته می‌ شوند.

دکتر کیومرث رشنو با تجربه و تخصص فیزیوتراپی، انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که با مشکلات و آسیب‌ های عملکردی – فیزیکی بدن روبرو هستند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنیک‌ های پیشرفته و بروز، به بهبود بیماران خود می‌ پردازند. اگر به دنبال فیزیوتراپی در اهواز هستید،برای رزرو نوبت دکتر کیومرث رشنو می‌توانید با شماره تلفن 06132920936 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: اهواز خیابان نادری – خیابان حافظ جنوبی – روبروی درب پارکینگ کارون – مجتمع پزشکی مهر – طبقه 4 – واحد 6

[ دکتر سيدمحمدحسين موسوي عبداله نژاد ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر سيدمحمدحسين موسوي عبداله نژاد ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

نام دکتر دکتر سيدمحمدحسين موسوي عبداله نژاد
آدرس اهواز، فلکه سوم کیانپارس، میهن غربی
شماره تماس 06133387299
شماره نظام پزشکی ف-7505

دکتر سيدمحمدحسين موسوي عبداله نژاد پزشکی با تخصص فیزیوتراپی و سابقه‌ ی موفق در درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر اهواز فعالیت دارند. ایشان با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ ی گسترده‌ ای که در این حوزه دارند، به عنوان یکی از بهترین پزشکان فیزیوتراپی اهواز شناخته می‌ شوند.

دکتر سيدمحمدحسين موسوي عبداله نژاد با استفاده از تکنیک‌ های فیزیوتراپی به بهبود عملکرد فیزیکی بدن کمک می‌ کنند. این تکنیک‌ ها شامل ماساژ، تمرینات تقویتی و تمرینات اصلاحی است که به کمک ایشان می‌ توانید عملکرد بدن خود را بهبود بخشید.

جهت مشاوره و تحت درمان قرار گرفتن توسط دکتر سيدمحمدحسين موسوي عبداله نژاد ، می‌ توانید با شماره تلفن 06133387299 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز، فلکه سوم کیانپارس، میهن غربی مراجعه کنید.

ایشان به عنوان بهترین فیزیوتراپ اهواز و با تجربه‌ و تخصص بالا در این زمینه، با بهره‌گیری از ابزارها و تکنیک‌ های پزشکی پیشرفته، می توانند به بهبود عملکرد فیزیکی بدن شما کمک کنند.

[ دکتر فرشته بدوی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر فرشته بدوی ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

نام دکتر دکتر فرشته بدوی
آدرس اهواز – خیابان بنی هاشم (خشایار)، بین خیابان شیخ بها جنوبی و خیابان کیان ، روبروی آزمایشگاه ارسطو
شماره تماس 06133789382
شماره نظام پزشکی ب-21881

دکتر فرشته بدوی متخصص فیزیوتراپی هستند که دارای سابقه‌ ی حرفه‌ ای بلندی در این زمینه می‌ باشند. ایشان در مطب خود در اهواز، به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن پرداخته و با بهره‌ گیری از تجهیزات پزشکی پیشرفته و روش‌ های تداخلی مدرن، مشکلات بیماران را بهبود می‌ بخشند.

دکتر فرشته بدوی با تخصص و تجربه‌ ای که در زمینه‌ ی فیزیوتراپی دارد، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی در اهواز شناخته می‌ شوند. ایشان با استفاده از روش‌ های نوین و تمرین‌ های توانبخشی اختصاصی، به بیماران کمک می‌ کنند تا عملکرد فیزیکی بدن خود را بهبود بخشند و به زندگی بهتری دست پیدا کنند. اگر به دنبال بهبودی عملکرد فیزیکی بدن خود هستید، به مطب دکتر فرشته بدوی در اهواز مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت دکتر فرشته بدوی، می‌توانید با شماره تلفن 06133789382 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: اهواز – خیابان بنی هاشم (خشایار)، بین خیابان شیخ بها جنوبی و خیابان کیان ، روبروی آزمایشگاه ارسطو

[ دکتر آذر نجف پور ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

[ دکتر آذر نجف پور ] دکتر فیزیوتراپ اهواز

نام دکتر دکتر آذر نجف پور
آدرس اهواز – کوی ملت ( کوروش) ، خیابان 17 عامری ، پلاک 84
شماره تماس 06134466062
شماره نظام پزشکی ۴۲۶۹

دکتر آذر نجف پور پزشکی مجرب و با تجربه ای در زمینه تخصص فیزیوتراپی هستند که در شهر اهواز فعالیت دارند. ایشان با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری‌ ها و مشکلات مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی اهواز شناخته می‌ شوند.

دکتر آذر نجف پور با تجربه و تخصص فیزیوتراپی، انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که با مشکلات و آسیب‌ های عملکردی – فیزیکی بدن روبرو هستند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنیک‌ های پیشرفته و بروز، به بهبود بیماران خود می‌ پردازند. اگر به دنبال فیزیوتراپی در اهواز هستید،برای رزرو نوبت دکتر آذر نجف پور می‌توانید با شماره تلفن 06134466062 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: اهواز – کوی ملت ( کوروش) ، خیابان 17 عامری ، پلاک 84

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *