بهترین دکتر فیزیوتراپی ساری

فیزیوتراپی یک حوزه مهم و حیاتی در زمینه بهبود و بازسازی حرکت و عملکرد بدن است. در شهر ساری، که یکی از زیباترین و پویاترین شهرهای شمال ایران است، افراد مختلف ممکن است به دنبال بهترین دکتر فیزیوتراپی ساری باشند.

دکتر فیزیوتراپی برای تشخیص و درمان مشکلات عضلانی، اسکلتی و مفصلی، از روش‌ ها و تمرینات تخصصی استفاده می‌ کند تا بیماران را بهبود بخشد و کیفیت زندگی آن‌ ها را افزایش دهد. بهترین دکتر فیزیوتراپی در ساری باید دارای تحصیلات و مدرک تخصصی بالا، تجربه کاری معتبر و دانش به‌روز و پیشرفته در زمینه‌ی فیزیوتراپی باشد.

بهترین دکتر فیزیوتراپی ساری

[ دکتر رضا علیپور ] دکتر فیزیوتراپی ساری

[ دکتر رضا علیپور ] دکتر فیزیوتراپی ساری

نام دکتر دکتر رضا علیپور
آدرس ساری، خیابان فرهنگ، بعد از کوی پیوندی، ساختمان پزشکان نیکان، طبقه ششم، فیزیوتراپی حرکت
شماره تماس 09112272647
شماره نظام پزشکی ف-7085

دکتر رضا علیپور پزشکی با تخصص فیزیوتراپی و سابقه‌ ی موفق در درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر ساری فعالیت دارند. ایشان با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ ی گسترده‌ ای که در این حوزه دارند، به عنوان یکی از بهترین پزشکان فیزیوتراپی ساری شناخته می‌ شوند.

دکتر رضا علیپور با استفاده از تکنیک‌ های فیزیوتراپی به بهبود عملکرد فیزیکی بدن کمک می‌ کنند. این تکنیک‌ ها شامل ماساژ، تمرینات تقویتی و تمرینات اصلاحی است که به کمک ایشان می‌ توانید عملکرد بدن خود را بهبود بخشید.

جهت مشاوره و تحت درمان قرار گرفتن توسط دکتر رضا علیپور ، می‌ توانید با شماره تلفن 09112272647 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ساری، خیابان فرهنگ، بعد از کوی پیوندی، ساختمان پزشکان نیکان، طبقه ششم، فیزیوتراپی حرکت مراجعه کنید.

ایشان به عنوان بهترین فیزیوتراپ ساری و با تجربه‌ و تخصص بالا در این زمینه، با بهره‌گیری از ابزارها و تکنیک‌ های پزشکی پیشرفته، می توانند به بهبود عملکرد فیزیکی بدن شما کمک کنند.

[ دکتر محنا فاضلیان ] دکتر فیزیوتراپی ساری

[ دکتر محنا فاضلیان ] دکتر فیزیوتراپی ساری

نام دکتر دکتر محنا فاضلیان
آدرس ساری، خیابان فرهنگ ابتدای کوی توکلی (فرهنگ۱۳)، ساختمان ساوالان۶، طبقه دوم
شماره تماس 09212031652
شماره نظام پزشکی ف-6532

دکتر محنا فاضلیان متخصص فیزیوتراپی هستند که دارای سابقه‌ ی حرفه‌ ای بلندی در این زمینه می‌ باشند. ایشان در مطب خود در ساری، به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن پرداخته و با بهره‌ گیری از تجهیزات پزشکی پیشرفته و روش‌ های تداخلی مدرن، مشکلات بیماران را بهبود می‌ بخشند.

دکتر محنا فاضلیان با تخصص و تجربه‌ ای که در زمینه‌ ی فیزیوتراپی دارد، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی در ساری شناخته می‌ شوند. ایشان با استفاده از روش‌ های نوین و تمرین‌ های توانبخشی اختصاصی، به بیماران کمک می‌ کنند تا عملکرد فیزیکی بدن خود را بهبود بخشند و به زندگی بهتری دست پیدا کنند. اگر به دنبال بهبودی عملکرد فیزیکی بدن خود هستید، به مطب دکتر محنا فاضلیان در ساری مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت دکتر محنا فاضلیان ، می‌توانید با شماره تلفن 09212031652 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: ساری، خیابان فرهنگ ابتدای کوی توکلی (فرهنگ۱۳)، ساختمان ساوالان۶، طبقه دوم

[ دکتر شکراله گوران ] دکتر فیزیوتراپی ساری

[ دکتر شکراله گوران ] دکتر فیزیوتراپی ساری

نام دکتر دکتر شکراله گوران
آدرس ساری، خیابان فرهنگ – روبروی خیابان 15 خرداد – ساختمان پزشکی برج سپید
شماره تماس 01144430516
شماره نظام پزشکی ۲۶۳۴

دکتر شکراله گوران پزشکی مجرب و با تجربه ای در زمینه تخصص فیزیوتراپی هستند که در شهر ساری فعالیت دارند. ایشان با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری‌ ها و مشکلات مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی ساری شناخته می‌ شوند.

دکتر شکراله گوران با تجربه و تخصص فیزیوتراپی، انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که با مشکلات و آسیب‌ های عملکردی – فیزیکی بدن روبرو هستند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنیک‌ های پیشرفته و بروز، به بهبود بیماران خود می‌ پردازند. اگر به دنبال فیزیوتراپی در ساری هستید،برای رزرو نوبت دکتر شکراله گوران می‌توانید با شماره تلفن 01144430516 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: ساری، خیابان فرهنگ – روبروی خیابان 15 خرداد – ساختمان پزشکی برج سپید

[ دکتر فاطمه عمویی ] دکتر فیزیوتراپی ساری

[ دکتر فاطمه عمویی ] دکتر فیزیوتراپی ساری

نام دکتر دکتر فاطمه عمویی
آدرس ساری، منطقه میاندرود، روستا اسلام آباد، بلوار امام خمینی، جنب موسسه طیف الموحدین
شماره تماس 01133723426
شماره نظام پزشکی ۵۱۴۸

دکتر فاطمه عمویی پزشکی با تخصص فیزیوتراپی و سابقه‌ ی موفق در درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر ساری فعالیت دارند. ایشان با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ ی گسترده‌ ای که در این حوزه دارند، به عنوان یکی از بهترین پزشکان فیزیوتراپی ساری شناخته می‌ شوند.

دکتر فاطمه عمویی با استفاده از تکنیک‌ های فیزیوتراپی به بهبود عملکرد فیزیکی بدن کمک می‌ کنند. این تکنیک‌ ها شامل ماساژ، تمرینات تقویتی و تمرینات اصلاحی است که به کمک ایشان می‌ توانید عملکرد بدن خود را بهبود بخشید.

جهت مشاوره و تحت درمان قرار گرفتن توسط دکتر فاطمه عمویی ، می‌ توانید با شماره تلفن 01133723426 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ساری، منطقه میاندرود، روستا اسلام آباد، بلوار امام خمینی، جنب موسسه طیف الموحدین مراجعه کنید.

ایشان به عنوان بهترین فیزیوتراپ ساری و با تجربه‌ و تخصص بالا در این زمینه، با بهره‌گیری از ابزارها و تکنیک‌ های پزشکی پیشرفته، می توانند به بهبود عملکرد فیزیکی بدن شما کمک کنند.

[ دکتر فاطمه مختاری ] دکتر فیزیوتراپی ساری

[ دکتر فاطمه مختاری ] دکتر فیزیوتراپی ساری

نام دکتر دکتر فاطمه مختاری
آدرس ساری، بلوار کشاورز، بعد از بازار روز شهید بهشتی، طبقه فوقانی داروخانه دکتر میرزاییان
شماره تماس 09396545213
شماره نظام پزشکی ۳۵۱۷

دکتر فاطمه مختاری متخصص فیزیوتراپی هستند که دارای سابقه‌ ی حرفه‌ ای بلندی در این زمینه می‌ باشند. ایشان در مطب خود در ساری، به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن پرداخته و با بهره‌ گیری از تجهیزات پزشکی پیشرفته و روش‌ های تداخلی مدرن، مشکلات بیماران را بهبود می‌ بخشند.

دکتر فاطمه مختاری با تخصص و تجربه‌ ای که در زمینه‌ ی فیزیوتراپی دارد، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی در ساری شناخته می‌ شوند. ایشان با استفاده از روش‌ های نوین و تمرین‌ های توانبخشی اختصاصی، به بیماران کمک می‌ کنند تا عملکرد فیزیکی بدن خود را بهبود بخشند و به زندگی بهتری دست پیدا کنند. اگر به دنبال بهبودی عملکرد فیزیکی بدن خود هستید، به مطب دکتر فاطمه مختاری در ساری مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت دکتر فاطمه مختاری ، می‌توانید با شماره تلفن 09396545213 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: ساری، بلوار کشاورز، بعد از بازار روز شهید بهشتی، طبقه فوقانی داروخانه دکتر میرزاییان

[ دکتر بابک حسنجانی ] دکتر فیزیوتراپی ساری

[ دکتر بابک حسنجانی ] دکتر فیزیوتراپی ساری

نام دکتر دکتر بابک حسنجانی
آدرس ساری، خیابان فرهنگ، بعد از سه راه قارن به سمت میدان شهدا، جنب بانک سامان، ساختمان ایده، همکف
شماره تماس 01133327927
شماره نظام پزشکی ۴۶۷۳

دکتر بابک حسنجانی پزشکی مجرب و با تجربه ای در زمینه تخصص فیزیوتراپی هستند که در شهر ساری فعالیت دارند. ایشان با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری‌ ها و مشکلات مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی ساری شناخته می‌ شوند.

دکتر بابک حسنجانی با تجربه و تخصص فیزیوتراپی، انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که با مشکلات و آسیب‌ های عملکردی – فیزیکی بدن روبرو هستند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنیک‌ های پیشرفته و بروز، به بهبود بیماران خود می‌ پردازند. اگر به دنبال فیزیوتراپی در ساری هستید،برای رزرو نوبت دکتر بابک حسنجانی می‌توانید با شماره تلفن 01133327927 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: ساری، خیابان فرهنگ، بعد از سه راه قارن به سمت میدان شهدا، جنب بانک سامان، ساختمان ایده، همکف

[ دکتر محمدحسین رضایی ] دکتر فیزیوتراپی ساری

[ دکتر محمدحسین رضایی ] دکتر فیزیوتراپی ساری

نام دکتر دکتر محمدحسین رضایی
آدرس ساری، فرهنگ – شهریار۳ – طبقه سوم – واحد ۳۰۸
شماره تماس 09911536642
شماره نظام پزشکی ۵۵۷۵

دکتر محمدحسین رضایی پزشکی با تخصص فیزیوتراپی و سابقه‌ ی موفق در درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر ساری فعالیت دارند. ایشان با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ ی گسترده‌ ای که در این حوزه دارند، به عنوان یکی از بهترین پزشکان فیزیوتراپی ساری شناخته می‌ شوند.

دکتر محمدحسین رضایی با استفاده از تکنیک‌ های فیزیوتراپی به بهبود عملکرد فیزیکی بدن کمک می‌ کنند. این تکنیک‌ ها شامل ماساژ، تمرینات تقویتی و تمرینات اصلاحی است که به کمک ایشان می‌ توانید عملکرد بدن خود را بهبود بخشید.

جهت مشاوره و تحت درمان قرار گرفتن توسط دکتر محمدحسین رضایی ، می‌ توانید با شماره تلفن 09911536642 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ساری، فرهنگ – شهریار۳ – طبقه سوم – واحد ۳۰۸ مراجعه کنید.

ایشان به عنوان بهترین فیزیوتراپ ساری و با تجربه‌ و تخصص بالا در این زمینه، با بهره‌گیری از ابزارها و تکنیک‌ های پزشکی پیشرفته، می توانند به بهبود عملکرد فیزیکی بدن شما کمک کنند.

[ دکتر امیرحسین پورمحمد ] دکتر فیزیوتراپی ساری

[ دکتر امیرحسین پورمحمد ] دکتر فیزیوتراپی ساری

نام دکتر دکتر امیرحسین پورمحمد
آدرس ساری، خیابان امیرمازندرانی، روبروی درب ورودی بیمارستان امام، نبش فلسطین۱، ساختمان پزشکان پوریا
شماره تماس 01133361636
شماره نظام پزشکی ۷۱۶۶

دکتر امیرحسین پورمحمد متخصص فیزیوتراپی هستند که دارای سابقه‌ ی حرفه‌ ای بلندی در این زمینه می‌ باشند. ایشان در مطب خود در ساری، به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن پرداخته و با بهره‌ گیری از تجهیزات پزشکی پیشرفته و روش‌ های تداخلی مدرن، مشکلات بیماران را بهبود می‌ بخشند.

دکتر امیرحسین پورمحمد با تخصص و تجربه‌ ای که در زمینه‌ ی فیزیوتراپی دارد، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی در ساری شناخته می‌ شوند. ایشان با استفاده از روش‌ های نوین و تمرین‌ های توانبخشی اختصاصی، به بیماران کمک می‌ کنند تا عملکرد فیزیکی بدن خود را بهبود بخشند و به زندگی بهتری دست پیدا کنند. اگر به دنبال بهبودی عملکرد فیزیکی بدن خود هستید، به مطب دکتر امیرحسین پورمحمد در ساری مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت دکتر امیرحسین پورمحمد ، می‌توانید با شماره تلفن 01133361636 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: ساری، خیابان امیرمازندرانی، روبروی درب ورودی بیمارستان امام، نبش فلسطین۱، ساختمان پزشکان پوریا

[ دکتر رضا رضاعلی پور باغدشت ] دکتر فیزیوتراپی ساری

[ دکتر رضا رضاعلی پور باغدشت ] دکتر فیزیوتراپی ساری

نام دکتر دکتر رضا رضاعلی پور باغدشت
آدرس ساری، خیابان فرهنگ، بعد از کوی پیوندی، روبروی فرهنگ26، ساختمان پزشکان نیکان، طبقه شش (فیزیوتراپی حرکت)
شماره تماس 01133245554
شماره نظام پزشکی ف-7085

دکتر رضا رضاعلی پور باغدشت پزشکی مجرب و با تجربه ای در زمینه تخصص فیزیوتراپی هستند که در شهر ساری فعالیت دارند. ایشان با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری‌ ها و مشکلات مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی ساری شناخته می‌ شوند.

دکتر رضا رضاعلی پور باغدشت با تجربه و تخصص فیزیوتراپی، انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که با مشکلات و آسیب‌ های عملکردی – فیزیکی بدن روبرو هستند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنیک‌ های پیشرفته و بروز، به بهبود بیماران خود می‌ پردازند. اگر به دنبال فیزیوتراپی در ساری هستید،برای رزرو نوبت دکتر رضا رضاعلی پور باغدشت می‌توانید با شماره تلفن 01133245554 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: ساری، خیابان فرهنگ، بعد از کوی پیوندی، روبروی فرهنگ26، ساختمان پزشکان نیکان، طبقه شش (فیزیوتراپی حرکت)

[ دکتر سیده پردیس عمادی ] دکتر فیزیوتراپی ساری

[ دکتر سیده پردیس عمادی ] دکتر فیزیوتراپی ساری

نام دکتر دکتر سیده پردیس عمادی
آدرس ساری، قارن، قارن ٣
شماره تماس 01133329838
شماره نظام پزشکی ف-7160

دکتر سیده پردیس عمادی پزشکی با تخصص فیزیوتراپی و سابقه‌ ی موفق در درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر ساری فعالیت دارند. ایشان با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ ی گسترده‌ ای که در این حوزه دارند، به عنوان یکی از بهترین پزشکان فیزیوتراپی ساری شناخته می‌ شوند.

دکتر سیده پردیس عمادی با استفاده از تکنیک‌ های فیزیوتراپی به بهبود عملکرد فیزیکی بدن کمک می‌ کنند. این تکنیک‌ ها شامل ماساژ، تمرینات تقویتی و تمرینات اصلاحی است که به کمک ایشان می‌ توانید عملکرد بدن خود را بهبود بخشید.

جهت مشاوره و تحت درمان قرار گرفتن توسط دکتر سیده پردیس عمادی ، می‌ توانید با شماره تلفن 01133329838 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ساری، قارن، قارن ٣ مراجعه کنید.

ایشان به عنوان بهترین فیزیوتراپ ساری و با تجربه‌ و تخصص بالا در این زمینه، با بهره‌گیری از ابزارها و تکنیک‌ های پزشکی پیشرفته، می توانند به بهبود عملکرد فیزیکی بدن شما کمک کنند.

[ دکتر کوثر عالی زاده ] دکتر فیزیوتراپی ساری

[ دکتر کوثر عالی زاده ] دکتر فیزیوتراپی ساری

نام دکتر دکتر کوثر عالی زاده
آدرس ساری، خیابان فرهنگ جنب شهریار 3 کوچه گلها ساختمان پزشکان فرهنگ
شماره تماس 01133304406
شماره نظام پزشکی ف-2807

دکتر کوثر عالی زاده متخصص فیزیوتراپی هستند که دارای سابقه‌ ی حرفه‌ ای بلندی در این زمینه می‌ باشند. ایشان در مطب خود در ساری، به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن پرداخته و با بهره‌ گیری از تجهیزات پزشکی پیشرفته و روش‌ های تداخلی مدرن، مشکلات بیماران را بهبود می‌ بخشند.

دکتر کوثر عالی زاده با تخصص و تجربه‌ ای که در زمینه‌ ی فیزیوتراپی دارد، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی در ساری شناخته می‌ شوند. ایشان با استفاده از روش‌ های نوین و تمرین‌ های توانبخشی اختصاصی، به بیماران کمک می‌ کنند تا عملکرد فیزیکی بدن خود را بهبود بخشند و به زندگی بهتری دست پیدا کنند. اگر به دنبال بهبودی عملکرد فیزیکی بدن خود هستید، به مطب دکتر کوثر عالی زاده در ساری مراجعه کنید.

برای رزرو نوبت دکتر کوثر عالی زاده ، می‌توانید با شماره تلفن 01133304406 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: ساری، خیابان فرهنگ جنب شهریار 3 کوچه گلها ساختمان پزشکان فرهنگ

[دکتر رز فولادی ] فیزیوتراپی مهرگان ساری

[ رز فولادی ] فیزیوتراپی مهرگان ساری

نام دکتر رز فولادی
آدرس ساری، ساختمان شهریار 3، طبقه همکف – فیزیوتراپی مهرگان
شماره تماس 01133311585

دکتر رز فولادی پزشکی مجرب و با تجربه ای در زمینه تخصص فیزیوتراپی هستند که در شهر ساری فعالیت دارند. ایشان با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری‌ ها و مشکلات مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن، به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی ساری شناخته می‌ شوند.

دکتر رز فولادی با تجربه و تخصص فیزیوتراپی، انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که با مشکلات و آسیب‌ های عملکردی – فیزیکی بدن روبرو هستند. ایشان با بهره‌ گیری از تکنیک‌ های پیشرفته و بروز، به بهبود بیماران خود می‌ پردازند. اگر به دنبال فیزیوتراپی در ساری هستید،برای رزرو نوبت دکتر رز فولادی می‌توانید با شماره تلفن 01133311585 تماس حاصل نموده یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: ساری، ساختمان شهریار 3، طبقه همکف – فیزیوتراپی مهرگان

[دکتر عاطفه نصیری آبندانسری ] اداره بهزیستی شهرستان ساری

[ عاطفه نصیری آبندانسری ] اداره بهزیستی شهرستان ساری

نام دکتر عاطفه نصیری آبندانسری
آدرس ساری، خیابان فرهنگ، روبروی پارک شهر – ساختمان بهزیستی شهرستان ساری
شماره تماس 01133372648

دکتر عاطفه نصیری آبندانسری پزشکی با تخصص فیزیوتراپی و سابقه‌ ی موفق در درمان بیماری‌ های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر ساری فعالیت دارند. ایشان با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌ ی گسترده‌ ای که در این حوزه دارند، به عنوان یکی از بهترین پزشکان فیزیوتراپی ساری شناخته می‌ شوند.

دکتر عاطفه نصیری آبندانسری با استفاده از تکنیک‌ های فیزیوتراپی به بهبود عملکرد فیزیکی بدن کمک می‌ کنند. این تکنیک‌ ها شامل ماساژ، تمرینات تقویتی و تمرینات اصلاحی است که به کمک ایشان می‌ توانید عملکرد بدن خود را بهبود بخشید.

جهت مشاوره و تحت درمان قرار گرفتن توسط دکتر عاطفه نصیری آبندانسری ، می‌ توانید با شماره تلفن 01133372648 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ساری، خیابان فرهنگ، روبروی پارک شهر – ساختمان بهزیستی شهرستان ساری مراجعه کنید.

ایشان به عنوان بهترین فیزیوتراپ ساری و با تجربه‌ و تخصص بالا در این زمینه، با بهره‌گیری از ابزارها و تکنیک‌ های پزشکی پیشرفته، می توانند به بهبود عملکرد فیزیکی بدن شما کمک کنند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *