بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران پزشکانی هستند که برای انجام جراحی بینی ترمیمی و جراحی بینی زیبایی در تهران می توان به آن ها مراجعه کرد.جراحان بینی می توانند شکل بینی را برای زیبایی و یا عملکرد بهتر بینی تغییر دهند. جراحی بینی می تواند به دلایل زیبایی یا به دلایل پزشکی مانند اصلاح مشکلات تنفسی، تغییر شکل ناشی از تصادف یا نقص مادرزادی انجام شود.

رینوپلاستی که اصطلاح پزشکی جراحی بینی است ، با کاهش یا افزایش اندازه، برداشتن قوز، تغییر شکل نوک بینی، باریک کردن وسعت سوراخ های بینی یا تغییر زاویه بین بینی و لب بالایی، شکل بینی را تغییر می دهد.اگر به دنبال بهترین جراح بینی تهران هستید ، این مطلب مناسب شما خواهد بود.

لیست مطالب برای دسترسی سریع 


 

معرفی بهترین جراح بینی تهران

◀ دکتر نادیا شفیعی جراح بینی خانم در تهران

دکتر نادیا شفیعی جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر نادیا شفیعی
آدرس تهران خیابان دماوند، خیابان شهید کیایی(قاسم آباد)، خیابان انصارالحسین
شماره تماس 02167395090

دکتر نادیا شفیعی با شماره نظام پزشکی 135024 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نادیا شفیعی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر نادیا شفیعی با شماره 02167395090 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان دماوند، خیابان شهید کیایی(قاسم آباد)، خیابان انصارالحسین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کیانا کیا بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

دکتر کیانا کیا جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر کیانا کیا 
آدرس تهران بلوار قیطریه- روبروی پارک قیطریه- پلاک ۸۱- واحد ۴
شماره تماس 09120392594

دکتر کیانا کیا با شماره نظام پزشکی 123397 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر کیانا کیا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر کیانا کیا با شماره 09120392594 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران بلوار قیطریه- روبروی پارک قیطریه- پلاک ۸۱- واحد ۴ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ابوالقاسم عدالت جراح بینی تهران

دکتر ابوالقاسم عدالت جراح بینی تهران

مشخصات دکتر  ◀ دکتر ابوالقاسم عدالت
آدرس تهران شهرک غرب- بلوار فرحزادی-جنب بیمارستان آتیه – ساختمان پزشکان آتیه- طبقه سوم -کلینیک دکتر عدالت
شماره تماس 02188367370

دکتر ابوالقاسم عدالت با شماره نظام پزشکی ب-99962 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ابوالقاسم عدالت برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابوالقاسم عدالت با شماره 02188367370 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران شهرک غرب- بلوار فرحزادی-جنب بیمارستان آتیه – ساختمان پزشکان آتیه- طبقه سوم -کلینیک دکتر عدالت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مجید راستی جراح بینی 

دکتر مجید راستی جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر مجید راستی
آدرس تهران جردن،خیابان آرش غربی،پلاک 26،ساختمان پزشکان آرش،طبقه چهارم واحد 26
شماره تماس 02128425837

دکتر مجید راستی با شماره نظام پزشکی 163178 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مجید راستی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید راستی با شماره 02128425837 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران جردن،خیابان آرش غربی،پلاک 26،ساختمان پزشکان آرش،طبقه چهارم واحد 26 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر افلاکی جراح بینی 

دکتر افلاکی جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر پوریا افلاکی
آدرس تهران ضلع شمال شرقی میدان ونک – کوچه صانعی – پلاک 41 – طبقه دوم – واحد 25
شماره تماس  02188886279

دکتر پوریا افلاکی با شماره نظام پزشکی 63817 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پوریا افلاکی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر پوریا افلاکی با شماره 02188886279 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران ضلع شمال شرقی میدان ونک – کوچه صانعی – پلاک 41 – طبقه دوم – واحد 25 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مفرد بهترین جراح بینی غضروفی در تهران

دکتر مفرد جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر حمیدرضا مفرد
آدرس تهران خیابان ولیعصر بلوار میرداماد،زیر پل میرداماد نرسیده به تقاطع جردن جنب داروخانه ساختمان باران و 408 طبقه اول واحد 10
شماره تماس  09127648080

دکتر حمیدرضا مفرد با شماره نظام پزشکی 77223 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حمیدرضا مفرد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا مفرد با شماره 09127648080 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان ولیعصر بلوار میرداماد،زیر پل میرداماد نرسیده به تقاطع جردن جنب داروخانه ساختمان باران و 408 طبقه اول واحد 10 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسن فیروزی جراح بینی تهران ولیعصر

دکتر حسن فیروزی جراح بینی تهران

مشخصات دکتر  ◀ دکتر حسن فیروزی
آدرس تهران میدان ولیعصر – بلوار کشاورز – بعد از چهار راه فلسطین – شماره 43 – بیمارستان ساسان
شماره تماس 02188965170

دکتر حسن فیروزی با شماره نظام پزشکی 27807 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسن فیروزی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن فیروزی با شماره 02188965170 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران  میدان ولیعصر – بلوار کشاورز – بعد از چهار راه فلسطین – شماره 43 – بیمارستان ساسان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا امامی جراح بینی تهران پاسداران

دکتر علیرضا امامی جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر علیرضا امامی 
آدرس تهران پاسداران-محمود گل نبی -پلاک 56 -طبقه4 -واحد ۱۸ | مطب: شریعتی ضلع جنوبی حسینیه ارشاد خیابان گل نبی پ 3 واحد 18
شماره تماس 02122895806

دکتر علیرضا امامی با شماره نظام پزشکی 77223 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علیرضا امامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا امامی با شماره 02122895806 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران پاسداران-محمود گل نبی -پلاک 56 -طبقه4 -واحد ۱۸ مراجعه کنید.

◀ دکتر مهدی صابری جراح بینی تهران

دکتر مهدی صابری جراح بینی تهران

مشخصات دکتر  ◀ دکتر مهدی صابری
آدرس تهران سعادت آباد ،میدان کاج ،اول سرو شرقی ،پلاک۷۸،ساختمان سعادت ورودی شرقی طبقه دوم واحد۱۵
شماره تماس  02122368532

دکتر مهدی صابری با شماره نظام پزشکی 133466 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی صابری برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی صابری با شماره 02122368532 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران سعادت آباد ،میدان کاج ،اول سرو شرقی ،پلاک۷۸،ساختمان سعادت ورودی شرقی طبقه دوم واحد۱۵ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پریسا قاسمی جراح بینی تهران

دکتر پریسا قاسمی جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر پریسا قاسمی
آدرس تهران، جردن، نبش خیابان کاج آبادی، جنب بانک ایران زمین، پلاک ۲۰۴، طبقه اول واحد ۶
شماره تماس 02122058498

دکتر پریسا قاسمی با شماره نظام پزشکی 133079 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر پریسا قاسمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریسا قاسمی با شماره 02122058498 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران جردن، نبش خیابان کاج آبادی، جنب بانک ایران زمین، پلاک ۲۰۴، طبقه اول واحد ۶ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حامد محمدی قهاری جراح بینی 

دکتر حامد محمدی قهاری جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر حامد محمدی قهاری
آدرس تهران پاسداران – خیابان دولت – بین دیباجی و اختیاریه – ساختمان تندیس – پلاک ۱۲۶ – طبقه همکف – واحد ۳
شماره تماس 02126851592

دکتر حامد محمدی قهاری با شماره نظام پزشکی 101847 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حامد محمدی قهاری برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر حامد محمدی قهاری با شماره 02126851592 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران پاسداران – خیابان دولت – بین دیباجی و اختیاریه – ساختمان تندیس – پلاک ۱۲۶ – طبقه همکف – واحد ۳ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیرآروین سازگار جراح بینی تهران

دکتر امیرآروین سازگار جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر امیرآروین سازگار
آدرس تهران خیابان ولی عصر خیابان پسیان پلاک 14 واحد 8
شماره تماس 02122020201

دکتر امیرآروین سازگار با شماره نظام پزشکی 37419 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر امیرآروین سازگار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرآروین سازگار با شماره 02122020201 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان ولی عصر خیابان پسیان پلاک 14 واحد 8 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید سهرابپور بهترین جراح بینی مردانه در تهران

دکتر سعید سهرابپور جراح بینی تهران

مشخصات دکتر  ◀ دکتر سعید سهرابپور 
آدرس تهران میدان ونک گاندی شمالی خیابان شریفی پلاک 55 واحد 12 طبقه 4
شماره تماس 02188190038

دکتر سعید سهرابپور با شماره نظام پزشکی 132240 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعید سهرابپور برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید سهرابپور با شماره 02188190038 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران میدان ونک گاندی شمالی خیابان شریفی پلاک 55 واحد 12 طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سارا رهاوی جراح بینی

دکتر سارا رهاوی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر سارا رهاوی – جراح بینی ترمیمی در تهران
آدرس تهران انتهای بلوار کشاورز – خیابان دکتر محمد قریب – پلاک 62
شماره تماس 02161479000

دکتر سارا رهاوی با شماره نظام پزشکی 156004 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سارا رهاوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا رهاوی با شماره 02161479000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران انتهای بلوار کشاورز – خیابان دکتر محمد قریب – پلاک 62 مراجعه کنید.


 

بهترین جراح بینی غرب تهران

◀ دکتر مجید نداف‌ کرمانی جراح بینی غرب تهران

دکتر مجید نداف‌کرمانی جراح بینی غرب تهران

مشخصات دکتر  ◀ دکتر مجید نداف‌ کرمانی
آدرس تهران سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان نهم شرقی، پلاک 1 ، طبقه دوم، واحد 10
شماره تماس 02122134997

دکتر مجید نداف‌ کرمانی با شماره نظام پزشکی 83500 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی غرب تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید نداف‌ کرمانی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید نداف‌ کرمانی با شماره 02122134997 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان نهم شرقی، پلاک 1 ، طبقه دوم، واحد 10 مراجعه کنید.

◀ دکتر حمیدرضا وفائی جراح بینی تهران سعادت آباد

دکتر حمیدرضا وفائی جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر حمیدرضا وفائی 
آدرس تهران سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه5، واحد505
شماره تماس 02126765331

دکتر حمیدرضا وفائی با شماره نظام پزشکی 72968 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی غرب تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حمیدرضا وفائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا وفائی با شماره 02126765331 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه5، واحد505 مراجعه کنید.

◀ دکتر خسرو مقتدر جراح بینی 

دکتر خسرو مقتدر جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر خسرو مقتدر
آدرس تهران صادقیه، آیت الله کاشانی ، نبش گلستان شمالی، ساختمان پزشکان بلوک 3
شماره تماس 02122066742

دکتر خسرو مقتدر پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی غرب تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر خسرو مقتدر برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر خسرو مقتدر با شماره 02122066742 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران صادقیه، آیت الله کاشانی ، نبش گلستان شمالی، ساختمان پزشکان بلوک 3 مراجعه کنید.


 

بهترین جراح بینی شرق تهران

◀ دکتر علی بخشنده فرد جراح بینی

دکتر علی بخشنده فرد

مشخصات دکتر  ◀ دکتر علی بخشنده فرد
آدرس تهران منطقه 8، محله تهرانپارس، تهرانپارس، فلکه اول تهرانپارس، نبش 154 شرقی، ساختمان پزشکان سریتا، طبقه سوم، واحد 13
شماره تماس 02177729100

دکتر علی بخشنده فرد با شماره نظام پزشکی 84572 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی شرق تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی بخشنده فرد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی بخشنده فرد با شماره 02177729100 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران منطقه 8، محله تهرانپارس، تهرانپارس، فلکه اول تهرانپارس، نبش 154 شرقی، ساختمان پزشکان سریتا، طبقه سوم، واحد 13 مراجعه کنید.

◀ دکتر جواد یزدانی جراح بینی 

دکتر جواد یزدانی جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر جواد یزدانی – جراح بینی تهران با قیمت مناسب
آدرس تهران خیابان پیروزی، روبروی خیابان دوم نیرو هوایی، جنب بانک ملی، ساختمان 250
شماره تماس 02177483075

دکتر جواد یزدانی با شماره نظام پزشکی 96005 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی شرق تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جواد یزدانی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر جواد یزدانی با شماره 02177483075 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان پیروزی، روبروی خیابان دوم نیرو هوایی، جنب بانک ملی، ساختمان 250 مراجعه کنید.

◀ دکتر سیدرضا عابدین گیلانی جراح بینی شرق تهران

سیدرضا عابدین گیلانی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر سیدرضا عابدین گیلانی
آدرس تهران ونک، خیابان والی نژاد، پلاک 34، طبقه دوم، واحد 16
شماره تماس 02177865800

دکتر سیدرضا عابدین گیلانی با شماره نظام پزشکی 53057 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی شرق تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سیدرضا عابدین گیلانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدرضا عابدین گیلانی با شماره 02177865800 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران ونک، خیابان والی نژاد، پلاک 34، طبقه دوم، واحد 16 مراجعه کنید.


 

بهترین جراح بینی شمال تهران

◀ دکتر بهزاد عابدین جراح بینی شمال تهران

دکتر بهزاد عابدین جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر بهزاد عابدین
آدرس تهران شریعتی، بالاتر از پل صدر، روبروی سفارت واتیکان، ساختمان رسا، شماره 1730، طبقه اول، واحد 2
شماره تماس 02126601967

دکتر بهزاد عابدین با شماره نظام پزشکی 119844 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی شمال تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهزاد عابدین برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهزاد عابدین با شماره 02126601967 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران شریعتی، بالاتر از پل صدر، روبروی سفارت واتیکان، ساختمان رسا، شماره 1730، طبقه اول، واحد 2 مراجعه کنید.

◀ دکتر محسن نراقی جراح بینی 

دکتر محسن نراقی جراح بینی شمال تهران

مشخصات دکتر  ◀ دکتر محسن نراقی
آدرس تهران خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، نبش خیابان چهاردهم گاندی، شماره 2417
شماره تماس 02188881376

دکتر محسن نراقی با شماره نظام پزشکی 34933 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی شمال تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محسن نراقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن نراقی با شماره 02188881376 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، نبش خیابان چهاردهم گاندی، شماره 2417 مراجعه کنید.

◀ دکتر محمدرضا آخوندی نسب 

دکتر محمدرضا آخوندی نسب جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر محمدرضا آخوندی نسب – بهترین جراح بینی گوشتی تهران
آدرس تهران بلوار آفریقا، روبروی بلوار گلشهر، کوچه مریم، پلاک 5، واحد 2
شماره تماس 02122657984

دکتر محمدرضا آخوندی نسب با شماره نظام پزشکی 32096 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی شمال تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا آخوندی نسب برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا آخوندی نسب با شماره 02122657984 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران بلوار آفریقا، روبروی بلوار گلشهر، کوچه مریم، پلاک 5، واحد 2 مراجعه کنید.


 

بهترین جراح بینی جنوب تهران

◀ دکتر محمود سنجری جراح بینی 

دکتر محمود سنجری جراح بینی جنوب تهران

مشخصات دکتر  ◀ دکتر محمود سنجری
آدرس تهران محله استخر، شهر ری، خیابان زکریای رازی، کوچه مرتضی قلی، پلاک 28، طبقه اول
شماره تماس 02155900105

دکتر محمود سنجری با شماره نظام پزشکی 21287 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی جنوب تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمود سنجری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود سنجری با شماره 02155900105 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران محله استخر، شهر ری، خیابان زکریای رازی، کوچه مرتضی قلی، پلاک 28، طبقه اول مراجعه کنید.

◀ دکتر حسین پرتو جراح بینی جنوب تهران

دکتر حسین پرتو جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر حسین پرتو
آدرس تهران محله دیلمان، فداییان اسلام، بعد از بلوار امام حسین، نرسیده به سه راه ورامین، دی کلینیک سلیمانی
شماره تماس 02155900011

دکتر حسین پرتو با شماره نظام پزشکی 21411 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی جنوب تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین پرتو برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین پرتو با شماره 02155900011 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران محله دیلمان، فداییان اسلام، بعد از بلوار امام حسین، نرسیده به سه راه ورامین، دی کلینیک سلیمانی مراجعه کنید.

◀ دکتر مجید مظاهری جراح بینی 

دکتر مجید مظاهری جراح بینی

مشخصات دکتر  ◀ دکتر مجید مظاهری
آدرس تهران محله گلچین، میدان ابوذر (فلاح)، 20 متری ابوذر، روبروی داروخانه شبانه روزی ابوذر، پلاک 486
شماره تماس 02155700965

دکتر مجید مظاهری با شماره نظام پزشکی 13743 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی جنوب تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مجید مظاهری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید مظاهری با شماره 02155700965 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران محله گلچین، میدان ابوذر (فلاح)، 20 متری ابوذر، روبروی داروخانه شبانه روزی ابوذر، پلاک 486 مراجعه کنید.


 

انواع جراحی بینی در تهران

جراحی بینی در حیطه ی جراحی پلاستیک قرار میگیرد.انواع مختلفی از جراحی بینی وجود دارد که همگی به حل مشکلات مربوط به ظاهر بینی یا قرار گرفتن آن در معرض هر مشکل دیگری که ممکن است بر توانایی تنفس بیمار تأثیر بگذارد کمک می کند.از مهم ترین انواع جراحی بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جراحی کوچک کردن بینی.
  • جراحی بینی.
  • تغییر کامل فرم بینی.
  • تنظیم زوایای بینی.
  • جراحی های ترمیمی بینی.

قیمت جراحی بینی ممکن است با توجه به نوع عمل مورد نیاز بیمار متفاوت باشد.

مراحل جراحی بینی تهران

مراحل جراحی بینی تهران

جراحی بینی طی چند مرحله متوالی انجام می شود :

  • بیمار بیهوش می شود، زیرا جراحی بینی با بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی بسته به نوع عمل مورد نیاز بیمار انجام می شود.
  • برش جراحی در قسمت جلوی بینی یا داخل بینی ایجاد می شود.
  • بینی تغییر شکل داده، آسیب وارد شده به آن ترمیم می شود یا برای رفع نقص، تکیه گاه های غضروفی در داخل بینی اضافه می شود.
  • برش جراحی با بخیه های کوچک بسته می شود.
  • بیمار تا زمانی که وضعیتش تثبیت شود به اتاق مراقبت های پزشکی منتقل می شود و سپس می تواند پس از ساعتی استراحت به منزل برود.

جراحی بینی تهران مناسب چه کسانی است ؟

  • افرادی که می خواهند اندازه بینی خود را کوچک کنند.
  • کسانی که می خواهند اندازه بینی را بزرگ کنند.
  • کسانی که از تنگی سوراخ بینی رنج می برند.
  • افرادی که دارای نقص های مادرزادی در بینی هستند.
  • کسانی که به دلیل تصادف یا حادثه از ناحیه بینی آسیب دیدند.
  • کسانی که از کجی بینی یا کج شدن تیغه بینی رنج می برند.

مزایا و ویژگی های جراحی بینی در تهران عبارتند از:

  • جراحی زیبایی بینی باعث بهبود ظاهر بینی و افزایش سازگاری آن با صورت می شود.
  • به افزایش اعتماد به نفس فرد کمک می کند.
  • به ترمیم نقایص مادرزادی در بینی کمک می کند.
  • به بهبود توانایی تنفسی بیمار کمک می کند.
  • پس از عمل، بیمار به زمان زیادی برای بهبودی و بازگشت به زندگی عادی خود نیاز ندارد.
  • این عمل عوارض زیادی ایجاد نمی کند.
  • قیمت جراحی بینی در تهران بسیار مناسب است.

شرایط جراحی بینی تهران

برخی از شرایط و عواملی هستند که باید قبل از جراحی بینی رعایت شوند، مانند:

  • بیمار باید بالغ باشد و غضروف باید به طور کامل رشد کرده باشد، بنابراین انجام جراحی بینی برای افراد زیر سن 18 سال امکان پذیر نیست.
  • تمام استخوان های صورت باید سالم باشد و هیچ گونه بدشکلی در استخوان های صورت وجود نداشته باشد.
  • بیمار نباید بیماری جدی داشته باشد، به خصوص اگر قرار است تحت بیهوشی عمومی باشد.

دستورالعمل های بعد از جراحی بینی در تهران

دستورالعمل های بعد از جراحی بینی در تهران

نکاتی وجود دارد که بیمار پس از انجام جراحی بینی برای جلوگیری از هرگونه عارضه یا خونریزی بعد از عمل باید آنها را رعایت کند که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما باید در روزهای اول بعد از عمل به استراحت پایبند باشید و فعالیت زیادی نکنید.
  • سعی کنید بینی را بالاتر از قفسه سینه قرار دهید.
  • از انجام برخی فعالیت های ورزشی مانند دویدن یا شنا خودداری کنید.
  • از مسواک زدن زیاد خودداری کنید.
  • از تغییر بیش از حد حالات صورت مانند لبخند زدن یا خندیدن زیاد خودداری کنید.
  • از زدن عینک یا عینک آفتابی روی بینی خودداری کنید.
  • از جویدن سخت غذا خودداری کنید.
  • حتما لباس های خود را بدون دست زدن به بینی بپوشید.
  • خوابیدن روی بالش های بلند به مدت 6 هفته پس از عمل به کاهش تورم کمک می کند.
  • سعی کنید به پهلو دراز بکشید، توصیه می کنیم از بالش های مسافرتی استفاده کنید.
  • رژیم غذایی کم نمک به کاهش تورم نوک بینی کمک می کند.
  • سعی کنید بینی خود را باد نکنید، زیرا باعث ترکیدن بخیه ها می شود.

بهبودی کامل بعد از عمل حدود یک تا دو هفته طول می کشد.

میزان موفقیت جراحی بینی :

میزان موفقیت جراحی بینی 93 درصد است و میزان موفقیت جراحی بینی ممکن است به عواملی مانند میزان تجربه پزشک که عمل را انجام می دهد و همچنین میزان پایبندی بیمار به دستورالعمل های خاص بستگی داشته باشد.

قیمت جراحی بینی تهران

تجربه جراح و منطقه عامل اصلی قیمت عمل بینی است.همچنین قیمت جراحی بینی با توجه به نیازهای هر فرد متفاوت است. در حالی که برخی از افراد می خواهند از شر بینی بزرگ یا قوس دار خلاص شوند، برخی از بیماران ممکن است فقط بخواهند انحنای بینی را بالا ببرند و برخی از بیماران ممکن است بخواهند قوس بینی را از بین ببرند و نوک بینی را بلند کنند. بنابراین قیمت جراحی بینی برای عمل های مختلف متفاوت است. همچنین تکنیک مورد استفاده در جراحی بینی یکی از معیارهای تفاوت قیمت جراحی بینی می باشد.

در حالی که شاید برخی بدنبال جراح زیبایی بینی ارزان در تهران باشند ، اما مهم ترین مورد در عمل بینی کیفیت کار است و قیمت ملاک خوبی برای انتخاب جراح نخواهد بود.هزینه رینوپلاستی یا جراحی بینی با توجه به عوامل زیر متفاوت است :

  • تجربه و شهرت پزشکی که عمل را انجام خواهد داد.
  • هزینه های بیمارستانی که جراحی در آن عمل انجام می شود.
  • هزینه های بیهوشی
  • نوع عمل مورد نیاز بیمار.
  • وضعیت سلامتی بیمار.

تخصص های مرتبط با دکتر جراح بینی تهران

دکتر زیبایی تهران : یک متخصص زیبایی در حوزه جراحی بینی نیز فعالیت می کند.

دکتر جراح پلاستیک تهران : دکتر جراح پلاستیک علاوه بر توانایی انجام جراحی بینی ، قادر است تا از روش های مختلف جراحی برای بهبود چهره و ظاهر افراد استفاده کند.

دکتر گوش و حلق و بینی تهران : دکتر گوش و حلق و بینی نیز می تواند در زمینه جراحی بینی برای زیبایی یا مشکلات عملکردی به اشخاص مختلف کمک کند.

سخن پایانی :

پزشکانی که در این مطلب از آن ها با عنوان بهترین جراح بینی تهران نام برده شد ، دارای شماره نظام پزشکی معتبر و سال ها تجربه خوب و حرفه ای در زمینه ی عمل بینی هستند که در صورت نیاز به جراحی زیبایی و ترمیمی بینی می توانید به آن ها مراجعه کنید. سایت بهترین دکتر همواره سلامتی و تندرستی را برای شما آرزومند است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *