بهترین دکتر روانپزشک همدان - متخصص اعصاب و روان و درمان افسردگی

روانپزشکان نقش بسیار مهمی در بهبود سلامت روحی و روانی افراد ایفا می‌ کنند و همچنین به کمک آن‌ ها می‌ توان مشکلات و اختلالات اعصاب و روان را شناسایی و درمان کرد. همدان به عنوان یکی از شهرهای مهم ایران، از روانپزشکان باتجربه و متخصصی برخوردار است که به شما کمک می‌کنند تا بهترین خدمات روانپزشکی را تجربه کنید.

انتخاب بهترین روانپزشک از اهمیت بسیاری برخوردار است. زیرا مشکلات روانی می‌توانند بر تمام جوانب زندگی تأثیر گذارند و اگر به درستی تشخیص داده نشوند، باعث مشکلات بزرگتری می‌ شوند. روانپزشکان حرفه‌ ای همدان با تجربه خود می‌ توانند به شما کمک کنند تا از مشکلات روانی خود آگاه شده و با روش‌ های موثری آن‌ ها را مدیریت کنید.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر روانپزشک همدان خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر روانپزشک همدان

[ دکتر مهدی صمدی ] دکتر روانپزشک همدان

[ دکتر مهدی صمدی ] دکتر روانپزشک همدان

نام دکتر دکتر مهدی صمدی
آدرس همدان – خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان آراد واحد 1
شماره تماس 08132518401
شماره نظام پزشکی ۷۳۸۴۱

دکتر مهدی صمدی پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر مهدی صمدی متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک همدان قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر مهدی صمدی مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان همدان ، برای رزرو نوبت دکتر مهدی صمدی ، می‌توانید با شماره تلفن 08132518401 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در همدان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

همدان – خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان آراد واحد 1

[ دکتر علیرضا رحیمی ] دکتر اعصاب و روان همدان

[ دکتر علیرضا رحیمی ] دکتر اعصاب و روان همدان

نام دکتر دکتر علیرضا رحیمی
آدرس همدان پل یخچال – ساختمان شفا
شماره تماس 08132523308
شماره نظام پزشکی ۳۸۹۰۳
دکتر علیرضا رحیمی،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر همدان می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک همدان در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر علیرضا رحیمی، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر علیرضا رحیمی برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان همدان را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 08132523308 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس همدان پل یخچال – ساختمان شفا مراجعه نمایید. دکتر علیرضا رحیمی، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر علی قلعه ئی ها ] دکتر روانپزشک همدان

[ دکتر علی قلعه ئی ها ] دکتر روانپزشک همدان

نام دکتر دکتر علی قلعه ئی ها
آدرس همدان خیابان بوعلی – جنب سینما قدس – ساختمان بصیری
شماره تماس 08132512234
شماره نظام پزشکی ۳۴۰۷۲

دکتر علی قلعه ئی ها،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک همدان در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر علی قلعه ئی ها مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر علی قلعه ئی ها با شماره 08132512234 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

همدان خیابان بوعلی – جنب سینما قدس – ساختمان بصیری

[ دکتر لیلا جهانگرد ] دکتر اعصاب و روان همدان

[ دکتر لیلا جهانگرد ] دکتر اعصاب و روان همدان

نام دکتر دکتر لیلا جهانگرد
آدرس همدان خیابان بوعلی پایین .جنب سینما قدس ساختمان دکتر بصیری طبقه سوم
شماره تماس 08132514119
شماره نظام پزشکی ۹۷۵۶۴

دکتر لیلا جهانگرد پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر لیلا جهانگرد متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک همدان قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر لیلا جهانگرد مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان همدان ، برای رزرو نوبت دکتر لیلا جهانگرد، می‌توانید با شماره تلفن 08132514119 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در همدان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

همدان خیابان بوعلی پایین .جنب سینما قدس ساختمان دکتر بصیری طبقه سوم

[ دکتر حامد عظیمی ] دکتر روانپزشک همدان

[ دکتر حامد عظیمی ] دکتر روانپزشک همدان

نام دکتر دکتر حامد عظیمی
آدرس همدان خیابان بوعلی، جنب بانک رفاه، ساختمان پزشکان مرکزی،طبقه سوم، واحد 11
شماره تماس 08132530593
شماره نظام پزشکی ۷۳۸۹۵
دکتر حامد عظیمی،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر همدان می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک همدان در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر حامد عظیمی، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر حامد عظیمی برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان همدان را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 08132530593 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی، جنب بانک رفاه، ساختمان پزشکان مرکزی،طبقه سوم، واحد 11 مراجعه نمایید. دکتر حامد عظیمی، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر مهران کسائی ] دکتر اعصاب و روان همدان

[ دکتر مهران کسائی ] دکتر اعصاب و روان همدان

نام دکتر دکتر مهران کسائی
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان ارم – طبقه سوم
شماره تماس 08132523511
شماره نظام پزشکی ۴۱۲۶۷

دکتر مهران کسائی،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک همدان در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر مهران کسائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر مهران کسائی با شماره 08132523511 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

همدان خیابان بوعلی – ساختمان ارم – طبقه سوم

[ دکتر شریک کنانی ] دکتر روانپزشک همدان

[ دکتر شریک کنانی ] دکتر روانپزشک همدان

نام دکتر دکتر شریک کنانی
آدرس همدان خیابان بوعلی – نرسیده به آرامگاه – ساختمان پزشکان شماره 1 – طبقه 2
شماره تماس 08132513111
شماره نظام پزشکی ۳۶۰۷۳

دکتر شریک کنانی پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر شریک کنانی متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک همدان قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر شریک کنانی مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان همدان ، برای رزرو نوبت دکتر شریک کنانی، می‌توانید با شماره تلفن 08132513111 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در همدان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

همدان خیابان بوعلی – نرسیده به آرامگاه – ساختمان پزشکان شماره 1 – طبقه 2

[ دکتر سعید فرجی ] دکتر اعصاب و روان همدان

[ دکتر سعید فرجی ] دکتر اعصاب و روان همدان

نام دکتر دکتر سعید فرجی
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان پارس
شماره تماس 08132529949
شماره نظام پزشکی ۴۳۲۱۴
دکتر سعید فرجی،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر همدان می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک همدان در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر سعید فرجی، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر سعید فرجی برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان همدان را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 08132529949 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان پارس مراجعه نمایید. دکتر سعید فرجی، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر محمد رضا افخمی تابان ] دکتر روانپزشک همدان

[ دکتر محمد رضا افخمی تابان ] دکتر روانپزشک همدان

نام دکتر دکتر محمد رضا افخمی تابان
آدرس همدان خیابان میرزاده عشقی – بیمارستان فرشچیان (سینا)
شماره تماس 08138274191
شماره نظام پزشکی ۴۰۱۲۵

دکتر محمد رضا افخمی تابان،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک همدان در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر محمد رضا افخمی تابان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد رضا افخمی تابان با شماره 08138274191 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

همدان خیابان میرزاده عشقی – بیمارستان فرشچیان (سینا)

[ دکتر امیر کشاورزی ] دکتر اعصاب و روان همدان

[ دکتر امیر کشاورزی ] دکتر اعصاب و روان همدان

نام دکتر دکتر امیر کشاورزی
آدرس همدان خیابان سبدبافان – جنب تالار پیام – کلینیک دولتی تخصصی و فوق تخصصی امید
شماره تماس 08134244730
شماره نظام پزشکی ۱۲۸۱۶۶

دکتر امیر کشاورزی پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر امیر کشاورزی متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک همدان قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر امیر کشاورزی مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان همدان ، برای رزرو نوبت دکتر امیر کشاورزی ، می‌توانید با شماره تلفن 08134244730 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در همدان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

همدان خیابان سبدبافان – جنب تالار پیام – کلینیک دولتی تخصصی و فوق تخصصی امید

[ دکتر سعید خداکرمی ] دکتر روانپزشک همدان

 

نام دکتر دکتر سعید خداکرمی
آدرس همدان خیابان بوعلی ، ساختمان پزشکان دی ، طبقه دوم
شماره تماس 08132514864
شماره نظام پزشکی ۱۰۰۰۵۱
دکتر سعید خداکرمی،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر همدان می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک همدان در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر سعید خداکرمی، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر سعید خداکرمی برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان همدان را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 08132514864 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی ، ساختمان پزشکان دی ، طبقه دوم مراجعه نمایید. دکتر سعید خداکرمی، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر فرحناز قیاسی ] دکتر اعصاب و روان همدان

[ دکتر سعید خداکرمی ] دکتر روانپزشک همدان

نام دکتر دکتر فرحناز قیاسی
آدرس همدان خیابان بوعلی پایین ، جنب سینما قدس، ساختمان پزشکان دکتر بصیری، طبقه ۳
شماره تماس 09183109278
شماره نظام پزشکی ۸۸۵۱۶

دکتر فرحناز قیاسی،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک همدان در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر فرحناز قیاسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر فرحناز قیاسی با شماره 09183109278 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

همدان خیابان بوعلی پایین ، جنب سینما قدس، ساختمان پزشکان دکتر بصیری، طبقه ۳

[ دکتر وحید فدایی ] دکتر روانپزشک همدان

[ دکتر وحید فدائی ] دکتر روانپزشک همدان

نام دکتر دکتر وحید فدایی
آدرس همدان – آرامگاه بوعلی ، پیاده راه بوعلی، ساتخمان پزشکان دی، طبقه ۳
شماره تماس 09188777734
شماره نظام پزشکی ۱۰۶۴۷

دکتر وحید فدایی پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر وحید فدایی متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک همدان قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر وحید فدایی مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان همدان ، برای رزرو نوبت دکتر وحید فدایی ، می‌توانید با شماره تلفن 09188777734 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در همدان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

همدان – آرامگاه بوعلی ، پیاده راه بوعلی، ساتخمان پزشکان دی، طبقه ۳

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *