بهترین دکتر روانپزشک گرگان - متخصص اعصاب و روان و درمان افسردگی

روانپزشکان نقش بسیار مهمی در بهبود و حفظ سلامت روان افراد ایفا می‌ کنند و انتخاب بهترین روانپزشک برای درمان مشکلات روانی افراد، امری حیاتی و حساس است. شهر گرگان، با جمعیت بزرگی که دارد، به عنوان یکی از شهرهای مهم استان گلستان، نیازمند خدمات روانپزشکی متخصص و حرفه‌ ای است.

انتخاب یک دکتر روانپزشک ماهر و متخصص می‌ تواند تأثیر زیادی بر روی سلامت روانی و جسمی افراد داشته باشد. در این مطلب به معرفی بهترین پزشکان روانپزشک شهر گرگان خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر روانپزشک گرگان

[ دکتر اورانوس راشدی ] دکتر روانپزشک گرگان

[ دکتر اورانوس راشدی ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر اورانوس راشدی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر( شالیکوبی)-عدالت 21-کمانگری دوم.ساختمان پزشکان کیان . بالای داروخانه بهنام . طبقه اول
شماره تماس 01732322257
شماره نظام پزشکی ۱۱۱۱۸۶

دکتر اورانوس راشدی پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر اورانوس راشدی متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک گرگان قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر اورانوس راشدی مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان گرگان ، برای رزرو نوبت دکتر اورانوس راشدی ، می‌توانید با شماره تلفن 01732322257 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در گرگان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 14 – مجتمع فارابی – طبقه 5 – واحد 136

[ دکتر محمد اسمعیل ساوری ] دکتر اعصاب و روان گرگان

[ دکتر محمد اسمعیل ساوری ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر محمد اسمعیل ساوری
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت34، ساختمان پزشکان آراد، طبقه سوم
شماره تماس 01732341078
شماره نظام پزشکی ۵۲۱۸۳
دکتر محمد اسمعیل ساوری ،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر گرگان می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک گرگان در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر محمد اسمعیل ساوری، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر محمد اسمعیل ساوری برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان گرگان را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 01732341078 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت34، ساختمان پزشکان آراد، طبقه سوم مراجعه نمایید. دکتر محمد اسمعیل ساوری، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر محمد زمان کامکار ] دکتر روانپزشک گرگان

[ دکتر محمد زمان کامکار ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر محمد زمان کامکار
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 13- ساختمان آرمان – طبقه 2 – واحد 14
شماره تماس 01732250950
شماره نظام پزشکی ۵۸۷۱۳

دکتر محمد زمان کامکار ،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک گرگان در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر محمد زمان کامکار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد زمان کامکار با شماره 01732250950 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 13- ساختمان آرمان – طبقه 2 – واحد 14

[ دکتر کورش سلیمانی ] دکتر اعصاب و روان گرگان

[ دکتر کورش سلیمانی ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر کورش سلیمانی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 7 – ساختمان میرداماد-طبقه سوم
شماره تماس 01732239310
شماره نظام پزشکی ۷۶۵۴۹

دکتر کورش سلیمانی پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر کورش سلیمانی متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک گرگان قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر کورش سلیمانی مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان گرگان ، برای رزرو نوبت دکتر کورش سلیمانی ، می‌توانید با شماره تلفن 01732239310 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در گرگان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 7 – ساختمان میرداماد-طبقه سوم

[ دکتر حسن رئیسی ] دکتر روانپزشک گرگان

[ دکتر حسن رئیسی ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر حسن رئیسی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 41 – مجتمع دکتر رئیسی – طبقه 2
شماره تماس 01732338555
شماره نظام پزشکی ۲۵۵۹۵
دکتر حسن رئیسی،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر گرگان می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک گرگان در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر حسن رئیسی، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر حسن رئیسی برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان گرگان را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 01732338555 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 41 – مجتمع دکتر رئیسی – طبقه 2 مراجعه نمایید. دکتر حسن رئیسی، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر فرزاد سوادکوهی ] دکتر اعصاب و روان گرگان

[ دکتر فرزاد سوادکوهی ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر فرزاد سوادکوهی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 14 – ساختمان حکیم جرجانی – طبقه 3 – واحد 8
شماره تماس 01732324198
شماره نظام پزشکی ۷۲۱۶۹

دکتر فرزاد سوادکوهی ،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک گرگان در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر فرزاد سوادکوهی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزاد سوادکوهی با شماره 01732324198 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 14 – ساختمان حکیم جرجانی – طبقه 3 – واحد 8

[ دکتر فیروزه درخشان پور ] دکتر روانپزشک گرگان

[ دکتر فیروزه درخشان پور ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر فیروزه درخشان پور
آدرس گرگان عدالت هفتم، ساختمان پزشکان میرداماد، طبقه پنجم
شماره تماس 01732243216
شماره نظام پزشکی ۴۷۱۵۹

دکتر فیروزه درخشان پور پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر فیروزه درخشان پور متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک گرگان قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر فیروزه درخشان پور مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان گرگان ، برای رزرو نوبت دکتر فیروزه درخشان پور ، می‌توانید با شماره تلفن 01732243216 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در گرگان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

گرگان عدالت هفتم، ساختمان پزشکان میرداماد، طبقه پنجم

[ دکتر محمد صالحی ] دکتر اعصاب و روان گرگان

[ دکتر محمد صالحی ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر محمد صالحی
آدرس گرگان خیابان شهید بهشتی – کلینیک دزیانی
شماره تماس 01732244850
شماره نظام پزشکی ۳۶۸۲۵
دکتر محمد صالحی،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر گرگان می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک گرگان در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر محمد صالحی، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر محمد صالحی برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان گرگان را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 01732244850 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان شهید بهشتی – کلینیک دزیانی مراجعه نمایید. دکتر محمد صالحی، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر بهمن دیه جی ] دکتر روانپزشک گرگان

[ دکتر بهمن دیه جی ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر بهمن دیه جی
آدرس گرگان عدالت 22، ساختمان کسری، طبقه 2، واحد 7
شماره تماس 01732355529
شماره نظام پزشکی ۷۶۶۳۶

دکتر بهمن دیه جی،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک گرگان در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر بهمن دیه جی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر بهمن دیه جی با شماره 01732355529 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

گرگان عدالت 22، ساختمان کسری، طبقه 2، واحد 7

[ دکتر محیا کاوه ] دکتر اعصاب و روان گرگان

[ دکتر محیا کاوه ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر محیا کاوه
آدرس گرگان خیابان ولیعصر(شالیکوبی)-عدالت 21-کمانگری دوم.ساختمان پزشکان کیان . بالای داروخانه بهنام . طبقه اول
شماره تماس 01732323231
شماره نظام پزشکی ۱۱۱۱۸۶

دکتر محیا کاوه پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر محیا کاوه متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک گرگان قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر محیا کاوه مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان گرگان ، برای رزرو نوبت دکتر محیا کاوه ، می‌توانید با شماره تلفن 01732323231 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در گرگان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

گرگان خیابان ولیعصر(شالیکوبی)-عدالت 21-کمانگری دوم.ساختمان پزشکان کیان . بالای داروخانه بهنام . طبقه اول

[ دکتر براتعلی ملکی ] دکتر روانپزشک گرگان

[ دکتر براتعلی ملکی ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر براتعلی ملکی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر- ساختمان لاله- شماره 112
شماره تماس 01732230554
شماره نظام پزشکی ۱۴۲۶۴
دکتر براتعلی ملکی،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر گرگان می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک گرگان در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر براتعلی ملکی، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر براتعلی ملکی برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان گرگان را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 01732230554 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر- ساختمان لاله- شماره 112 مراجعه نمایید. دکتر براتعلی ملکی، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر سیدقاسم محدثی ] دکتر اعصاب و روان گرگان

[ دکتر سیدقاسم محدثی ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر سیدقاسم محدثی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر -عدالت 21- مجتمع یادمان – طبقه اول واحد 7
شماره تماس 01732322280
شماره نظام پزشکی ۲۵۹۵۸

دکتر سیدقاسم محدثی،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک گرگان در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر سیدقاسم محدثی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدقاسم محدثی با شماره 01732322280 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

گرگان خیابان ولیعصر -عدالت 21- مجتمع یادمان – طبقه اول واحد 7

[ دکتر صادق علی تازیکی ] دکتر روانپزشک گرگان

[ دکتر صادق علی تازیکی ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر صادق علی تازیکی
آدرس گرگان خیابان پاسداران روبروی پارک شهر کوچه استادیوم ورزشی ساختمان سروستان طبقه دوم
شماره تماس 09116823095
شماره نظام پزشکی ۳۳۹۶۴

دکتر صادق علی تازیکی پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر صادق علی تازیکی متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک گرگان قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر صادق علی تازیکی مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان گرگان ، برای رزرو نوبت دکتر صادق علی تازیکی، می‌توانید با شماره تلفن 09116823095 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در گرگان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

گرگان خیابان پاسداران روبروی پارک شهر کوچه استادیوم ورزشی ساختمان سروستان طبقه دوم

[ دکتر احسان نجفیان ] دکتر اعصاب و روان گرگان

[ دکتر احسان نجفیان ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر احسان نجفیان
آدرس گرگان خیابان ولیعصر (شالیکوبی) عدالت ۲۱ نبش کمانگری دوم ساختمان یادمان طبقه ۱ واحد ۱
شماره تماس 09191026091
شماره نظام پزشکی ۱۳۰۲۳۱
دکتر احسان نجفیان،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر گرگان می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک گرگان در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر احسان نجفیان، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر احسان نجفیان برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان گرگان را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 09191026091 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر (شالیکوبی) عدالت ۲۱ نبش کمانگری دوم ساختمان یادمان طبقه ۱ واحد ۱ مراجعه نمایید. دکتر احسان نجفیان، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر اسماعیل رفیعی ] دکتر روانپزشک گرگان

[ دکتر اسماعیل رفیعی ] دکتر روانپزشک گرگان

نام دکتر دکتر اسماعیل رفیعی
آدرس گرگان، بلوار نادری، گلستان ۳، ساختمان آرین، طبقه ۴
شماره تماس 01732467495
شماره نظام پزشکی ۳۵۳۳۱

دکتر اسماعیل رفیعی،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک گرگان در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر اسماعیل رفیعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر اسماعیل رفیعی با شماره 01732467495 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

گرگان، بلوار نادری، گلستان ۳، ساختمان آرین، طبقه ۴

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *