بهترین دکتر روانپزشک یزد - متخصص اعصاب و روان و درمان افسردگی

در دنیای امروز، مواجهه با فشارها و استرس‌ های روزمره برای افراد غیرقابل اجتناب است. به همین دلیل است که روانپزشکان نقشی اساسی در حفظ و حراست از سلامت روانی افراد جامعه دارند. انتخاب بهترین دکتر روانپزشک برای نیازها و مشکلات خاص فردی مرتبط با اعصاب و روان امری بسیار حائز اهمیت است.

روانپزشکی به عنوان یک رشته تخصصی پزشکی، به مطالعه و تشخیص اختلالات روانی در افراد می‌ پردازد.در این مطلب، به معرفی بهترین دکتر روانپزشک یزد می‌ پردازیم که با تجربه، دانش، و تخصص خود، افراد را به سوی سلامت روانی هدایت می‌ کنند.

بهترین دکتر روانپزشک یزد

[ دکتر مهدی بهزادی ] دکتر روانپزشک یزد

[ دکتر مهدی بهزادی ] دکتر روانپزشک یزد

نام دکتر دکتر مهدی بهزادی
آدرس یزد، بلوار طالقانی – کوچه طالقانی 11 (کوچه شهید دائی) – کنار مرکز توانبخشی حکیم – مطب دکتر بهزادی
شماره تماس 035136234939
شماره نظام پزشکی ۹۲۳۶۳

دکتر مهدی بهزادی پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر مهدی بهزادی متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک یزد قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر مهدی بهزادی مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان یزد ، برای رزرو نوبت دکتر مهدی بهزادی، می‌توانید با شماره تلفن 035136234939 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در یزد مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

یزد، بلوار طالقانی – کوچه طالقانی 11 (کوچه شهید دائی) – کنار مرکز توانبخشی حکیم – مطب دکتر بهزادی

[ دکتر سمیه بزرگی ] دکتر روانپزشک 

[ دکتر سمیه بزرگی ] دکتر روانپزشک یزد

نام دکتر دکتر سمیه بزرگی
آدرس یزد، بلوار طالقانی – کوچه گلچین ( انتهای کوچه)
شماره تماس ۰۳۵۳۷۲۵۰۷۳۱
شماره نظام پزشکی ۱۲۲۶۴۰
دکتر سمیه بزرگی،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر یزد می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک یزد در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر سمیه بزرگی، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر سمیه بزرگی برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان یزد را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن ۰۳۵۳۷۲۵۰۷۳۱ تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس یزد، بلوار طالقانی – کوچه گلچین ( انتهای کوچه) مراجعه نمایید. دکتر سمیه بزرگی، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر زهرا شرافت ] دکتر روانپزشک یزد

[ دکتر زهرا شرافت ] دکتر روانپزشک یزد

نام دکتر دکتر زهرا شرافت
آدرس یزد، میدان مهدیه، ابتدای بلوار منتظر قائم، کوچه اول
شماره تماس 09160275751
شماره نظام پزشکی ۱۰۷۱۷۳

دکتر زهرا شرافت،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک یزد در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر زهرا شرافت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا شرافت با شماره 09160275751 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

یزد، میدان مهدیه، ابتدای بلوار منتظر قائم، کوچه اول

[ دکتر محمود رفیعیان ] دکتر روانپزشک 

[ دکتر محمود رفیعیان ] دکتر روانپزشک یزد

نام دکتر دکتر محمود رفیعیان
آدرس یزد، بلوار طالقانی – ساختمان پزشکان ابن سینا
شماره تماس 03537254500
شماره نظام پزشکی ۱۱۸۴۶

دکتر محمود رفیعیان پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر محمود رفیعیان متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک یزد قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر محمود رفیعیان مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان یزد ، برای رزرو نوبت دکتر محمود رفیعیان ، می‌توانید با شماره تلفن 03537254500 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در یزد مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

یزد، بلوار طالقانی – ساختمان پزشکان ابن سینا

[ دکتر امیررضا چمنی ] دکتر روانپزشک یزد

[ دکتر امیررضا چمنی ] دکتر روانپزشک یزد

نام دکتر دکتر امیررضا چمنی
آدرس یزد، خیابان کاشانی، کوچه جنب پاساژ شهاب، ساختمان پزشکان سینا، طبقه 2، واحد 4
شماره تماس 03536285556
شماره نظام پزشکی ۶۳۲۶۳
دکتر امیررضا چمنی،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر یزد می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک یزد در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر امیررضا چمنی، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر امیررضا چمنیبرای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان یزد را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 03536285556 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس یزد، خیابان کاشانی، کوچه جنب پاساژ شهاب، ساختمان پزشکان سینا، طبقه 2، واحد 4 مراجعه نمایید. دکتر امیررضا چمنی، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی ] دکتر روانپزشک 

[ دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی ] دکتر روانپزشک یزد

نام دکتر دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی
آدرس یزد، خیابان کاشانی درمانگاه اعصاب و روان
شماره تماس 03536281002
شماره نظام پزشکی ۲۶۵۱۳

دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک یزد در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی با شماره 03536281002 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

یزد، خیابان کاشانی درمانگاه اعصاب و روان

[ دکتر قاسم دستجردی ] دکتر روانپزشک یزد

[ دکتر قاسم دستجردی ] دکتر روانپزشک یزد

نام دکتر دکتر قاسم دستجردی
آدرس یزد، بلوار طالقانی، کوچه مجاهد، اولین بن بست سمت چپ
شماره تماس 03537256031
شماره نظام پزشکی ۷۰۴۵۹

دکتر قاسم دستجردی پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر قاسم دستجردی متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک یزد قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر قاسم دستجردی مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان یزد ، برای رزرو نوبت دکتر قاسم دستجردی ، می‌توانید با شماره تلفن 03537256031 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در یزد مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

یزد، بلوار طالقانی، کوچه مجاهد، اولین بن بست سمت چپ

[ دکتر الهام نیازبخش ] دکتر روانپزشک 

[ دکتر الهام نیازبخش ] دکتر روانپزشک یزد

نام دکتر دکتر الهام نیازبخش
آدرس یزد، بلوار طالقانی کوچه ی بعد از کلینیک خاتم الانبیا کوچه زمانی ساختمان اراد طبقه سوم واحد 8
شماره تماس 03537336508
شماره نظام پزشکی ۱۱۴۶۵۱
دکتر الهام نیازبخش،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر یزد می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک یزد در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر الهام نیازبخش، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر الهام نیازبخش برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان یزد را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 03537336508 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس یزد، بلوار طالقانی کوچه ی بعد از کلینیک خاتم الانبیا کوچه زمانی ساختمان اراد طبقه سوم واحد 8 مراجعه نمایید. دکتر الهام نیازبخش، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر ناصر دشتی ] دکتر روانپزشک یزد

[ دکتر ناصر دشتی ] دکتر روانپزشک یزد

نام دکتر دکتر ناصر دشتی
آدرس یزد، خیابان کاشانی – نبش کوچه بیمارستان بهمن
شماره تماس 03537252735
شماره نظام پزشکی ۴۰۹۵۴

دکتر ناصر دشتی،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک یزد در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر ناصر دشتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصر دشتی با شماره 03537252735 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

یزد، خیابان کاشانی – نبش کوچه بیمارستان بهمن

[ دکتر گل رسته خلاصه زاده ] دکتر روانپزشک 

[ دکتر گل رسته خلاصه زاده ] دکتر روانپزشک یزد

نام دکتر دکتر گل رسته خلاصه زاده
آدرس یزد، بلوار طالقانی، کوچه گلچین، جنب درمانگاه خاتم الانبیا، کوچه سنوبر(پشت بیمه ایران)
شماره تماس 03537280495
شماره نظام پزشکی ۲۹۴۷۸

دکتر گل رسته خلاصه زاده پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر گل رسته خلاصه زاده متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک یزد قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر گل رسته خلاصه زاده مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان یزد ، برای رزرو نوبت دکتر گل رسته خلاصه زاده ، می‌توانید با شماره تلفن 03537280495 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در یزد مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

یزد، بلوار طالقانی، کوچه گلچین، جنب درمانگاه خاتم الانبیا، کوچه سنوبر(پشت بیمه ایران)

[ دکتر سمانه محمودی میمند ] دکتر روانپزشک یزد

[ دکتر سمانه محمودی میمند ] دکتر روانپزشک یزد

نام دکتر دکتر سمانه محمودی میمند
آدرس یزد، میدان آزادی خیابان مطهری، کوچه باغ مظفر، جنب کانون وکلای دادگستری، ساختمان تجاری احمدیه، طبقه دوم
شماره تماس 03537259250
شماره نظام پزشکی

دکتر سمانه محمودی میمند،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر یزد می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک یزد در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر سمانه محمودی میمند، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر سمانه محمودی میمند برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان یزد را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 03537259250 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس یزد، میدان آزادی خیابان مطهری، کوچه باغ مظفر، جنب کانون وکلای دادگستری، ساختمان تجاری احمدیه، طبقه دوم مراجعه نمایید. دکتر سمانه محمودی میمند، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *