بهترین دکتر روانپزشک ساری - متخصص اعصاب و روان و درمان افسردگی

سلامت روانی از جمله مهم‌ترین ابعاد سلامت انسان است که تأثیر عمیقی بر کیفیت زندگی افراد دارد. در هر زمانی که با مشکلات روانی مواجه می‌ شویم، نیازمند راهنمایی و درمان توسط متخصص روانپزشک هستیم. در شهر ساری، پیدا کردن بهترین دکتر روانپزشک می‌ تواند امری اساسی و حیاتی برای بهبود سلامت روان افرادی باشد که در شهر ساری سکونت داشته و دچار اختلالات اعصاب و روان هستند.

دکتر روانپزشک به عنوان یک پزشک متخصص در تشخیص و درمان مشکلات روانی فعالیت می‌ کند. پزشکان متخصص با استفاده از دانش علمی و تجربه حرفه‌ ای خود، مشکلات اعصاب و روان افراد را تحلیل کرده و بر اساس نیازها و ویژگی‌ های هر بیمار، برنامه های درمانی خاصی را تجویز میکند.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر روانپزشک ساری می پردازیم.

بهترین دکتر روانپزشک ساری

[ دکتر محب الدین کریمی ] دکتر روانپزشک ساری

[ دکتر محب الدین کریمی ] دکتر روانپزشک ساری

نام دکتر دکتر محب الدین کریمی
آدرس ساری، خیابان قارن، قارن ۷، ساختمان پزشکان شهریار۲، واحد ۲۱
شماره تماس 01133310600
شماره نظام پزشکی ۱۳۴۸۷۰

دکتر محب الدین کریمی پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر محب الدین کریمی متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک ساری قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر محب الدین کریمی مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ساری ، برای رزرو نوبت دکتر محب الدین کریمی ، می‌توانید با شماره تلفن 01133310600 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در ساری مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

ساری، خیابان قارن، قارن ۷، ساختمان پزشکان شهریار۲، واحد ۲۱

[ دکتر نرجس اقبالی ] دکتر اعصاب و روان ساری

[ دکتر نرجس اقبالی ] دکتر اعصاب و روان ساری

نام دکتر دکتر نرجس اقبالی
آدرس ساری، بلوار خزر، رو به روی فرش مشهد، ساختمان پزشکان اکسیر، طبقه 5، واحد 511
شماره تماس 01144430438
شماره نظام پزشکی ۱۳۳۳۱۷
دکتر نرجس اقبالی،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر ساری می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک ساری در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر نرجس اقبالی ، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر نرجس اقبالی برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان ساری را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 01144430438 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس ساری، بلوار خزر، رو به روی فرش مشهد، ساختمان پزشکان اکسیر، طبقه 5، واحد 511 مراجعه نمایید. دکتر نرجس اقبالی، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر زینب خوشنما ] دکتر روانپزشک ساری

[ دکتر زینب خوشنما ] دکتر روانپزشک ساری

نام دکتر دکتر زینب خوشنما
آدرس ساری، خیابان قارن، روبروی بانک رفاه، مجتمع پزشکی شفا، طبقه همکف، واحد ۱۰۲
شماره تماس 09906978891
شماره نظام پزشکی ۱۱۷۹۳۹

دکتر زینب خوشنما،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک ساری در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر زینب خوشنما مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر زینب خوشنما با شماره 09906978891 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

ساری، خیابان قارن، روبروی بانک رفاه، مجتمع پزشکی شفا، طبقه همکف، واحد ۱۰۲

[ دکتر ساره بابایی راد ] دکتر اعصاب و روان ساری

[ دکتر ساره بابایی راد ] دکتر اعصاب و روان ساری

نام دکتر دکتر ساره بابایی راد
آدرس ساری کیلومتر ۳ جاده ساری نکا
شماره تماس 01133283887
شماره نظام پزشکی ۱۳۴۷۹۳

دکتر ساره بابایی راد پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر ساره بابایی راد متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک ساری قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر ساره بابایی راد مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ساری ، برای رزرو نوبت دکتر ساره بابایی راد، می‌توانید با شماره تلفن 01133283887 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در ساری مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

ساری کیلومتر ۳ جاده ساری نکا

[ دکتر مهران مرتضوی ] دکتر روانپزشک ساری

[ دکتر مهران مرتضوی ] دکتر روانپزشک ساری

نام دکتر دکتر مهران مرتضوی
آدرس ساری خیابان امیر مازندرانی، روبروی بیمارستان امیر امیر مازندرانی، مجتمع صدرا
شماره تماس 01132256630
شماره نظام پزشکی ۴۴۸۵۶
دکتر مهران مرتضوی،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر ساری می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک ساری در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر مهران مرتضوی، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر مهران مرتضوی برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان ساری را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 01132256630 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان امیر مازندرانی، روبروی بیمارستان امیر امیر مازندرانی، مجتمع صدرا مراجعه نمایید. دکتر مهران مرتضوی ، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر سارا تقوی ] دکتر اعصاب و روان ساری

[ دکتر سارا تقوی ] دکتر اعصاب و روان ساری

نام دکتر دکتر سارا تقوی
آدرس ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان پزشکان نیکان، طبقه سوم
شماره تماس 01133257477
شماره نظام پزشکی ۱۰۷۹۴۵

دکتر سارا تقوی،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک ساری در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر سارا تقوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا تقوی با شماره 01133257477 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

ساری، خیابان فرهنگ، ساختمان پزشکان نیکان، طبقه سوم

[ دکتر مهسا مهدوی نسب ] دکتر روانپزشک ساری

[ دکتر مهسا مهدوی نسب ] دکتر روانپزشک ساری

نام دکتر دکتر مهسا مهدوی نسب
آدرس ساری، بلوار خزر، روبروی فرش مشهد، ساختمان پزشکان اکسیر
شماره تماس 01144430604
شماره نظام پزشکی ۱۴۰۱۴۱

دکتر مهسا مهدوی نسب پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر مهسا مهدوی نسب متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک ساری قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر مهسا مهدوی نسب مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ساری ، برای رزرو نوبت دکتر مهسا مهدوی نسب ، می‌توانید با شماره تلفن 01144430604 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در ساری مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

ساری، بلوار خزر، روبروی فرش مشهد، ساختمان پزشکان اکسیر

[ دکتر سید حمزه حسینی ] دکتر اعصاب و روان ساری

[ دکتر سید حمزه حسینی ] دکتر اعصاب و روان ساری

نام دکتر دکتر سید حمزه حسینی
آدرس ساری، میدان امام، طبقه فوقانی بانک تجارت، مجتمع پزشکی برلیان
شماره تماس 01133369323
شماره نظام پزشکی ۴۳۷۵۴
دکتر سید حمزه حسینی،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر ساری می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک ساری در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر سید حمزه حسینی، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر سید حمزه حسینی برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان ساری را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 01133369323 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس ساری، میدان امام، طبقه فوقانی بانک تجارت، مجتمع پزشکی برلیان مراجعه نمایید. دکتر سید حمزه حسینی، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر محسن فضل علی ] دکتر روانپزشک ساری

[ دکتر محسن فضل علی ] دکتر روانپزشک ساری

نام دکتر دکتر محسن فضل علی
آدرس ساری، خیابان فرهنگ، فرهنگ 26، نبش کوچه
شماره تماس 01133304737
شماره نظام پزشکی ۱۰۲۴۹۶

دکتر محسن فضل علی،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک ساری در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر محسن فضل علی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن فضل علی با شماره 01133304737 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

ساری، خیابان فرهنگ، فرهنگ 26، نبش کوچه

[ دکتر دیانوش ثقه مجتهدی ] دکتر اعصاب و روان ساری

[ دکتر دیانوش ثقه مجتهدی ] دکتر اعصاب و روان ساری

نام دکتر دکتر دیانوش ثقه مجتهدی
آدرس ساری، بلوار امیر مازندرانی، سه راه ام ام، جنب داروخانه شبانه روزی دکتر بهاری، ساختمان عرفان، طبقه ششم
شماره تماس 01133360107
شماره نظام پزشکی ۶۰۰۰۲

دکتر دیانوش ثقه مجتهدی پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر دیانوش ثقه مجتهدی متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک ساری قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر دیانوش ثقه مجتهدی مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ساری ، برای رزرو نوبت دکتر دیانوش ثقه مجتهدی، می‌توانید با شماره تلفن 01133360107 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در ساری مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

ساری، بلوار امیر مازندرانی، سه راه ام ام، جنب داروخانه شبانه روزی دکتر بهاری، ساختمان عرفان، طبقه ششم

[ دکتر جواد ستاره ] دکتر روانپزشک ساری

[ دکتر جواد ستاره ] دکتر روانپزشک ساری

نام دکتر دکتر جواد ستاره
آدرس ساری بلوار خزر ساختمان اکسیر واحد 408
شماره تماس 01144430609
شماره نظام پزشکی 36117
دکتر جواد ستاره،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر ساری می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک ساری در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر جواد ستاره، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر جواد ستاره برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان ساری را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 01144430609 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار خزر ساختمان اکسیر واحد 408 مراجعه نمایید. دکتر جواد ستاره، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *