بهترین دکتر روانپزشک اهواز - متخصص اعصاب و روان و درمان افسردگی

در جستجوی بهترین دکتر روانپزشک اهواز هستید؟ با ما همراه شوید تا شما را با بهترین روانپزشکان شهر اهواز آشنا کنیم.

وظیفه دکتر روانپزشک، تشخیص و درمان اختلالات روانی و رفتاری در افراد است. این اختلالات می‌ توانند شامل اضطراب، افسردگی، اختلالات خواب، اختلالات خوردن، اختلالات دوقطبی، اختلالات شخصیتی، اضطراب اجتماعی و بسیاری از اختلالات دیگر باشند.

مشاوره روانی و درمان مشکلات روانی از اهمیت بسیاری برخوردار است. انتخاب یک دکتر روانپزشک متخصص، نقش بسیار مهمی در موفقیت درمان و بهبودی فرد مبتلا به اختلالات روانی ایفا می‌ کند.

بهترین دکتر روانپزشک اهواز

[ دکتر عزت اله قاسمی ] دکتر روانپزشک اهواز

[ دکتر عزت اله قاسمی ] دکتر روانپزشک اهواز

نام دکتر دکتر عزت اله قاسمی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 11 غربی – فاز 1 – ساختمان نور – طبقه ۴
شماره تماس 06133383637
شماره نظام پزشکی ۱۷۶۶۳

دکتر عزت اله قاسمی پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر عزت اله قاسمی متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک اهواز قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر عزت اله قاسمی مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان اهواز ، برای رزرو نوبت دکتر عزت اله قاسمی ، می‌توانید با شماره تلفن 06133383637 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در اهواز مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

اهواز کیانپارس – خیابان 11 غربی – فاز 1 – ساختمان نور – طبقه ۴

[ دکتر سید احسان بلادی مقدم ] دکتر اعصاب و روان اهواز

[ دکتر سید احسان بلادی مقدم ] دکتر اعصاب و روان اهواز

نام دکتر دکتر سید احسان بلادی مقدم
آدرس اهواز کیانپارس پهلوان شرقی بین چمران و اردیبهشت پلاک 46 مجتمع شفا طبقه 5
شماره تماس 06133365290
شماره نظام پزشکی ۱۰۵۴۲۴
دکتر سید احسان بلادی مقدم،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر اهواز می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک اهواز در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر سید احسان بلادی مقدم، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر سید احسان بلادی مقدم برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان اهواز را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 06133365290 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس پهلوان شرقی بین چمران و اردیبهشت پلاک 46 مجتمع شفا طبقه 5 مراجعه نمایید. دکتر سید احسان بلادی مقدم، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر منصور مصباح ] دکتر روانپزشک اهواز

[ دکتر منصور مصباح ] دکتر روانپزشک اهواز

نام دکتر دکتر منصور مصباح
آدرس اهواز خیابان نادری – خیابان نظامی – نرسیده به پاساژ قیصریه ساختمان بهاران طبقه دوم
شماره تماس 06132233815
شماره نظام پزشکی ۲۵۸۲۰

دکتر منصور مصباح،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک اهواز در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر منصور مصباح مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر منصور مصباح با شماره 06132233815 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

اهواز خیابان نادری – خیابان نظامی – نرسیده به پاساژ قیصریه ساختمان بهاران طبقه دوم

[ دکتر محمدرضا درخشان نیا ] دکتر اعصاب و روان اهواز

[ دکتر محمدرضا درخشان نیا ] دکتر اعصاب و روان اهواز

نام دکتر دکتر محمدرضا درخشان نیا
آدرس اهواز نادری، نبش سعدی، پلاک 179، مجتمع شفا طبقه دوم
شماره تماس 06132217989
شماره نظام پزشکی ۴۰۷۹۳

دکتر محمدرضا درخشان نیا پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر محمدرضا درخشان نیا متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک اهواز قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر محمدرضا درخشان نیا مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان اهواز ، برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا درخشان نیا، می‌توانید با شماره تلفن 06132217989 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در اهواز مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

اهواز نادری، نبش سعدی، پلاک 179، مجتمع شفا طبقه دوم

[ دکتر پدرام محمودی ] دکتر روانپزشک اهواز

[ دکتر پدرام محمودی ] دکتر روانپزشک اهواز

نام دکتر دکتر پدرام محمودی
آدرس اهواز نادری – خیابان حافظ جنوبی – روبروی جهاد دانشگاهی – جنب ورودی پارکینگ کارون – مجتمع پزشکی خاتم الانبیا – طبقه چهار
شماره تماس 06132234717
شماره نظام پزشکی ۱۰۶۴۹۰
دکتر پدرام محمودی ،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر اهواز می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک اهواز در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر پدرام محمودی، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر پدرام محمودی برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان اهواز را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 06132234717 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز نادری – خیابان حافظ جنوبی – روبروی جهاد دانشگاهی – جنب ورودی پارکینگ کارون – مجتمع پزشکی خاتم الانبیا – طبقه چهار مراجعه نمایید. دکتر پدرام محمودی، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر رحیم عبادی ] دکتر اعصاب و روان اهواز

[ دکتر رحیم عبادی ] دکتر اعصاب و روان اهواز

نام دکتر دکتر رحیم عبادی
آدرس اهواز خیابان نادری، نبش خیابان کتانباف جنوبی، پشت پارکینگ طبقاتی کارون، مجتمع پزشکی سینا
شماره تماس 06132237535
شماره نظام پزشکی ۶۷۲۶۱

دکتر رحیم عبادی،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک اهواز در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر رحیم عبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر رحیم عبادی با شماره 06132237535 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

اهواز خیابان نادری، نبش خیابان کتانباف جنوبی، پشت پارکینگ طبقاتی کارون، مجتمع پزشکی سینا

[ دکتر فروغ قنواتی ] دکتر روانپزشک اهواز

[ دکتر فروغ قنواتی ] دکتر روانپزشک اهواز

نام دکتر دکتر فروغ قنواتی
آدرس اهواز نادری – بین خیابان حافظ و فردوسی – مجتمع پزشکی امام رضا – طبقه اول
شماره تماس 06132237337
شماره نظام پزشکی ۱۲۱۸۳۸

دکتر فروغ قنواتی پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر فروغ قنواتی متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک اهواز قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر فروغ قنواتی مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان اهواز ، برای رزرو نوبت دکتر فروغ قنواتی، می‌توانید با شماره تلفن 06132237337 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در اهواز مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

اهواز نادری – بین خیابان حافظ و فردوسی – مجتمع پزشکی امام رضا – طبقه اول

[ دکتر محمود توتونچیان ] دکتر اعصاب و روان اهواز

[ دکتر محمود توتونچیان ] دکتر اعصاب و روان اهواز

نام دکتر دکتر محمود توتونچیان
آدرس اهواز سلمان فارسی، نبش فردوسی، مجتمع پزشکی نادری – طبقه دوم
شماره تماس 06132225993
شماره نظام پزشکی ۲۷۷۸۳
دکتر محمود توتونچیان،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر اهواز می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک اهواز در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر محمود توتونچیان، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر محمود توتونچیان برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان اهواز را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 06132225993 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز سلمان فارسی، نبش فردوسی، مجتمع پزشکی نادری – طبقه دوم مراجعه نمایید. دکتر محمود توتونچیان، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر فروغ ریاحی ] دکتر روانپزشک اهواز

[ دکتر فروغ ریاحی ] دکتر روانپزشک اهواز

نام دکتر دکتر فروغ ریاحی
آدرس اهواز بی کیانپارس – مجتمع پزشکی آرمان طبقه سوم
شماره تماس 06133386905
شماره نظام پزشکی ۵۸۶۷۱

دکتر فروغ ریاحی،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک اهواز در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر فروغ ریاحی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر فرو غ ریاحیبا شماره 06133386905 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

اهواز بی کیانپارس – مجتمع پزشکی آرمان طبقه سوم

[ دکتر سید کاظم علوی فاضل ] دکتر اعصاب و روان اهواز

[ دکتر سید کاظم علوی فاضل ] دکتر اعصاب و روان اهواز

نام دکتر دکتر سید کاظم علوی فاضل
آدرس اهواز کیانپارس – فاز یک – خیابان 2 غربی – مجتمع پزشکی نوید – طبقه 3
شماره تماس 06133380267
شماره نظام پزشکی ۹۲۳۰

دکتر سید کاظم علوی فاضل پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر سید کاظم علوی فاضل متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک اهواز قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر سید کاظم علوی فاضل مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان اهواز ، برای رزرو نوبت دکتر سید کاظم علوی فاضل ، می‌توانید با شماره تلفن 06133380267 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در اهواز مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

اهواز کیانپارس – فاز یک – خیابان 2 غربی – مجتمع پزشکی نوید – طبقه 3

[ دکتر مهدی سیاح ] دکتر روانپزشک اهواز

[ دکتر مهدی سیاح ] دکتر روانپزشک اهواز

نام دکتر دکتر مهدی سیاح
آدرس اهواز کیانپارس – فلکه سوم خیابان میهن شرقی – روبروی پارکینگ امام رضا – مجتمع پزشکی دکتر مقدر – طبقه اول – واحد دوم
شماره تماس 06133368801
شماره نظام پزشکی ۷۵۸۵۳
دکتر مهدی سیاح،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر اهواز می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک اهواز در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر مهدی سیاح، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر مهدی سیاح برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان اهواز را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 06133368801 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – فلکه سوم خیابان میهن شرقی – روبروی پارکینگ امام رضا – مجتمع پزشکی دکتر مقدر – طبقه اول – واحد دوم مراجعه نمایید. دکتر مهدی سیاح، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

[ دکتر خدیجه محسن پوریان ] دکتر اعصاب و روان اهواز

[ دکتر خدیجه محسن پوریان ] دکتر اعصاب و روان اهواز

نام دکتر دکتر خدیجه محسن پوریان
آدرس اهواز زیتون کارمندی خ حجت بین زمزم و زمرد مجتمع پزشکی پارسیان طبقه5 واحد19
شماره تماس 06134425638
شماره نظام پزشکی ۱۳۴۹۹۲

دکتر خدیجه محسن پوریان،متخصص روانپزشکی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد زیادی برای درمان بیماری‌ های اعصاب و روان به ایشان مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانپزشک اهواز در این لیست قرار دادیم. اگر اختلالات و مشکلات اعصاب و روان را تجربه می‌کنید، می‌توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر خدیجه محسن پوریان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان ، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر خدیجه محسن پوریان با شماره 06134425638 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

اهواز زیتون کارمندی خ حجت بین زمزم و زمرد مجتمع پزشکی پارسیان طبقه5 واحد19

[ دکتر نعیم شریفات ] دکتر روانپزشک اهواز

[ دکتر نعیم شریفات ] دکتر روانپزشک اهواز

نام دکتر دکتر نعیم شریفات
آدرس اهواز خوزستان اهواز،کیانپارس،خیابان6شرقی مجتمع پزشکی امین پلاک82طبقه5واحد9
شماره تماس 09392341141
شماره نظام پزشکی ۱۱۴۴۳۱

دکتر نعیم شریفات پزشک متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی می‌ باشند که برای سال‌ ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ اند و تجربه‌ های بسیاری را در ارتقاء سلامت روانی افراد کسب نموده‌ اند. دکتر محب متخصص در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با اعصاب و روان هستند که به صورت دقیق و حرفه‌ ای به این کار می‌ پردازند و به همین دلیل مشخصات ایشان را در لیست بهترین دکتر روانپزشک اهواز قرار دادیم.

اگر شما نیازمند مشاوره یا درمان مشکلات روانی، اختلالات اعصاب و روان یا هر نوع مرتبط دیگر هستید، می توانید به مطب دکتر نعیم شریفات مراجعه نمایید. ایشان با دقت به بررسی اختلالات شما پرداخته و بر اساس تاریخچه‌ی بالینی و تشخیص دقیق، برنامه‌ ی درمانی مناسبی را برای شما ایجاد می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر اعصاب و روان اهواز ، برای رزرو نوبت دکتر نعیم شریفات ، می‌توانید با شماره تلفن 09392341141 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان در اهواز مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

اهواز خوزستان اهواز،کیانپارس،خیابان6شرقی مجتمع پزشکی امین پلاک82طبقه5واحد9

[ دکتر سعید علی عسگری ] دکتر اعصاب و روان اهواز

[ دکتر سعید علی عسگری ] دکتر اعصاب و روان اهواز

نام دکتر دکتر سعید علی عسگری
آدرس خوزستان، اهواز، کیان پارس، خیابان 7 شرقی، مجتمع پزشکی بنی هاشمی، طبقه 5، واحد 4
شماره تماس 06133386651
شماره نظام پزشکی 30591

دکتر سعید علی عسگری،متخصص در زمینه‌ ی روانپزشکی هستند که به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با اعصاب و روان در شهر اهواز می پردازند،با توجه به تخصص و دانش فنی ایشان در روانپزشکی، به‌ عنوان بهترین دکتر روانپزشک اهواز در این صفحه معرفی شده‌ اند.

مطب دکتر سعید علی عسگری، به‌عنوان یک مرکز تخصصی درمانی برای بیماران مبتلا به اختلالات روانی و اعصاب، آماده‌ ی پذیرش و مشاوره بیماران می‌ باشد. با مراجعه به این مطب، شما عزیزان می‌ توانید از تخصص و تجربه‌ ی دکتر سعید علی عسگری برای درمان و بهبودی خود بهره‌ مند شوید.

در صورتی که می‌ خواهید نوبت ملاقات با دکتر اعصاب و روان اهواز را رزرو کنید، می‌ توانید با شماره تلفن 06133386651 تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری به آدرس خوزستان، اهواز، کیان پارس، خیابان 7 شرقی، مجتمع پزشکی بنی هاشمی، طبقه 5، واحد 4 مراجعه نمایید. دکتر سعید علی عسگری، منتظر شنیدن نیازها و ارائه‌ ی راهکار های درمانی به شما هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *