بهترین دکتر غدد همدان

دکتر غدد یکی از تخصص‌ های پزشکی مهم است که به معاینه و درمان مشکلات مرتبط با غدد اندام داخلی می‌ پردازد. متخصص غدد نقش بسیار مهمی در تشخیص و درمان بیماری‌ ها و اختلالات هورمونی ایفا می‌کند. در شهر همدان نیز بسیاری از افراد به دنبال بهترین دکتر غدد همدان می‌ گردند تا مشکلات خود را بهترین شکل ممکن حل کنند.

با توجه به اهمیت سلامتی برای هر فرد، مسائل مرتبط با غدد از اهمیت ویژه‌ ای برخوردارند. غدد، بخشی از سیستم اندوکرین یا هورمونی بدن هستند که نقش بسیار مهمی در تنظیم فرآیندهای مختلف بدن ایفا می‌ کنند. از جمله وظایف اصلی غدد می‌ توان به ترشح هورمون‌ ها، کنترل سطح قند خون، تنظیم متابولیسم و رشد و توسعه بدن اشاره کرد.

در این مطلب، به معرفی بهترین دکتر غدد همدان می‌ پردازیم که با داشتن تجربه و تخصص منحصر به فرد، انتخاب مناسبی برای رفع مشکلات شما خواهد بود.

[ دکتر حسین معین توکلی ] دکتر غدد همدان

[ دکتر حسین معین توکلی ] دکتر غدد همدان

نام دکتر دکتر حسین معین توکلی
آدرس همدان میدان بعثت مجتمع پزشکان بعثت طبقه هشتم واحد 23
شماره تماس 02125015738
شماره نظام پزشکی 53162
دکتر حسین معین توکلی پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر همدان فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد همدان در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر حسین معین توکلی مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در همدان دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین معین توکلی با شماره تلفن 06133914083 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

همدان

با مراجعه به دکتر حسین معین توکلی، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

[ دکتر نسرین خرمی ] دکتر غدد همدان

[ دکتر نسرین خرمی ] دکتر غدد همدان

نام دکتر دکتر نسرین خرمی
آدرس همدان چهارراه نظری. 18 متری هویزه. نبش کیوان. پلاک 1
شماره تماس 08138241061
شماره نظام پزشکی 67333

دکتر نسرین خرمی، متخصص غدد، در شهر همدان فعالیت حرفه‌ ای دارند که افراد بسیاری مشکلات غدد خود را با مراجعه به مطب و استفاده از درمان های تجویز شده توسط ایشان درمان کرده اند .مشخصات دکتر نسرین خرمی عنوان دکتر غدد همدان در این لیست ثبت گردید است. اگر شما نیز با اختلالات متابولیکی یا بیماری‌ های مرتبط با هورمون‌ ها مواجه هستید، می‌ توانید برای درمان به مطب دکتر نسرین خرمی مراجعه نمایید.

برای رزرو نوبت دکتر نسرین خرمی، متخصص غدد ، می‌ توانید با شماره 08138241061 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس همدان چهارراه نظری. 18 متری هویزه. نبش کیوان. پلاک 1 مراجعه کنید. ایشان با دانش و تجربه‌ی فراوان خود آماده‌ اند تا به شما خدمات پزشکی با کیفیتی را ارائه داده و مشکلات غدد شما را رفع نمایند.

[ دکتر زهرا رضوی ] دکتر غدد همدان

[ دکتر زهرا رضوی ] دکتر غدد همدان

نام دکتر دکتر زهرا رضوی
آدرس همدان – آرمگاه بوعلی اول بلوار خواجه رشید جنب کوچه پروین – ساختمان 60 – طبقه اول
شماره تماس 08138251057
شماره نظام پزشکی 281520
دکتر زهرا رضوی پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر همدان فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد همدان در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر زهرا رضوی مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در همدان دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا رضوی با شماره تلفن 08138251057 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

همدان – آرمگاه بوعلی اول بلوار خواجه رشید جنب کوچه پروین – ساختمان 60 – طبقه اول

با مراجعه به دکتر زهرا رضوی، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

[ دکتر شیوا برزویی ] دکتر غدد همدان

[ دکتر شیوا برزویی ] دکتر غدد همدان

نام دکتر دکتر شیوا برزویی
آدرس همدان – میدان قائم – ابتدای بلوار ارم – مرکز درمانی شهید بهشتی
شماره تماس 08131111500
شماره نظام پزشکی 69598
دکتر شیوا برزویی پزشکی ماهر در زمینه‌ ی تخصص غدد می‌ باشند که در شهر همدان فعالیت دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌ های مرتبط با غدد می‌ پردازند. ایشان به عنوان بهترین دکتر غدد همدان در لیست ما قرار دارند. اگر به مشکلات و اختلالات غدد و متابولیک دچار هستید، می‌ توانید به مطب دکتر شیوا برزویی مراجعه کرده و از خدمات ایشان بهره‌ مند شوید.

در صورتی که نیاز به مراجعه به دکتر غدد در همدان دارید، می‌ توانید برای رزرو نوبت دکتر شیوا برزویی با شماره تلفن 08131111500 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

همدان – میدان قائم – ابتدای بلوار ارم – مرکز درمانی شهید بهشتی

با مراجعه به دکتر شیوا برزویی، می‌ توانید از خدمات پزشکی و تخصصی وی بهره‌ مند شده و مشکلات غدد خود را با اطمینان و اعتماد به دست پزشکی متخصص حل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *