بهترین دکتر کوتاهی قد همدان

بهترین دکتر کوتاهی قد همدان پزشکانی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و به تشخیص و درمان انواع اختلالات هورمونی که منجر به قد کوتاه می شود می پردازند.

در ادامه در این مطلب به معرفی بهترین دکتر کوتاهی قد همدان خواهیم پرداخت و می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر کوتاهی قد همدان

دکتر حسین معین توکلی متخصص رشد قد و متابولیسم همدان

دکتر حسین معین توکلی متخصص رشد قد و متابولیسم همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین معین توکلی
آدرس همدان میدان بعثت مجتمع پزشکان بعثت طبقه هشتم واحد23
شماره تماس 02125015738

دکتر حسین معین توکلی با شماره نظام پزشکی 53162 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین معین توکلی برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین معین توکلی با شماره 02125015738 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان بعثت مجتمع پزشکان بعثت طبقه هشتم واحد23 مراجعه کنید.

دکتر مینو سادات حاج میری دکتر کوتاهی قد همدان

دکتر مینو سادات حاج میری دکتر کوتاهی قد همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مینو سادات حاج میری
آدرس همدان میدان قائم – ابتدای بلوار ارم – مرکز درمانی شهید بهشتی
شماره تماس 08131111500

دکتر مینو سادات حاج میری با شماره نظام پزشکی 127768 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد همدان در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مینو سادات حاج میری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مینو سادات حاج میری با شماره 08131111500 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان قائم – ابتدای بلوار ارم – مرکز درمانی شهید بهشتی مراجعه کنید.

دکتر نسرین خرمی متخصص رشد قد و متابولیسم همدان

دکتر نسرین خرمی متخصص رشد قد و متابولیسم همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسرین خرمی
آدرس همدان چهارراه نظری. 18 متری هویزه. نبش کیوان. پلاک 1
شماره تماس 08138241061

دکتر نسرین خرمی با شماره نظام پزشکی 67333 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نسرین خرمی برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسرین خرمی با شماره 08138241061 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان چهارراه نظری. 18 متری هویزه. نبش کیوان. پلاک 1 مراجعه کنید.

دکتر شیوا برزویی دکتر کوتاهی قد همدان

دکتر شیوا برزویی دکتر کوتاهی قد همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیوا برزویی
آدرس همدان میدان قائم – ابتدای بلوار ارم – مرکز درمانی شهید بهشتی
شماره تماس 08131111500

دکتر شیوا برزویی با شماره نظام پزشکی 69598 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد همدان در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شیوا برزویی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیوا برزویی با شماره 08131111500 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان قائم – ابتدای بلوار ارم – مرکز درمانی شهید بهشتی مراجعه کنید.

دکتر زهرا رضوی متخصص رشد قد و متابولیسم همدان

دکتر زهرا رضوی متخصص رشد قد و متابولیسم همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا رضوی
آدرس همدان آرمگاه بوعلی اول بلوار خواجه رشید جنب کوچه پروین – ساختمان 60 – طبقه اول
شماره تماس 08138251057

دکتر زهرا رضوی با شماره نظام پزشکی 281520 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهرا رضوی برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا رضوی با شماره 08138251057 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان آرمگاه بوعلی اول بلوار خواجه رشید جنب کوچه پروین – ساختمان 60 – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر فاطمه کارگر دکتر کوتاهی قد همدان

دکتر فاطمه کارگر دکتر کوتاهی قد همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه کارگر
آدرس همدان آرامگاه بوعلی – ابتدای خیابان خواجه رشید- کوچه هواپیمایی – ساختمان پزشکان پاسارگاد – طبقه سوم – واحد ۱۰
شماره تماس 08132519276

دکتر فاطمه کارگر با شماره نظام پزشکی 144227 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد همدان در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فاطمه کارگر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه کارگر با شماره 08132519276 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان آرامگاه بوعلی – ابتدای خیابان خواجه رشید- کوچه هواپیمایی – ساختمان پزشکان پاسارگاد – طبقه سوم – واحد ۱۰ مراجعه کنید.

دکتر مهدی رضوان متخصص رشد قد و متابولیسم همدان

دکتر مهدی رضوان متخصص رشد قد و متابولیسم همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی رضوان
آدرس همدان میدان شریعتی – ساختمان کسری – طبقه 4
شماره تماس 08132510699

دکتر مهدی رضوان با شماره نظام پزشکی 104044 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی رضوان برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی رضوان با شماره 08132510699 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان شریعتی – ساختمان کسری – طبقه 4 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *