بهترین دکتر کوتاهی قد تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از کوتاهی قد رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر کوتاهی قد تبریز باشید.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان رشد قد و متابولیسم تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال رشد قد هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر کوتاهی قد تبریز

دکتر نوشین میلانچیان متخصص رشد قد و متابولیسم تبریز

دکتر نوشین میلانچیان متخصص رشد قد و متابولیسم تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نوشین میلانچیان
آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه 6، واحد 5
شماره تماس 04133251941

دکتر نوشین میلانچیان با شماره نظام پزشکی 79901 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نوشین میلانچیان برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نوشین میلانچیان با شماره 04133251941 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه 6، واحد 5 مراجعه کنید.

دکتر ناصر آقا محمدزاده دکتر کوتاهی قد تبریز

دکتر ناصر آقا محمدزاده دکتر کوتاهی قد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصر آقا محمدزاده
آدرس تبریز میدان جانبازان، مجتمع پزشکی نور، طبقه دوم
شماره تماس 04133355309

دکتر ناصر آقا محمدزاده با شماره نظام پزشکی 45977 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ناصر آقا محمدزاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصر آقا محمدزاده با شماره 04133355309 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز میدان جانبازان، مجتمع پزشکی نور، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر فرامرز حرفه دوست متخصص رشد قد و متابولیسم تبریز

دکتر فرامرز حرفه دوست متخصص رشد قد و متابولیسم تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرامرز حرفه دوست
آدرس تبریز سربالایی ولی عصر – روبروی خیابان نظامی – ساختمان صدر – طبقه 6
شماره تماس  04133311728

دکتر فرامرز حرفه دوست با شماره نظام پزشکی 31449 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرامرز حرفه دوست برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرامرز حرفه دوست با شماره 04133311728 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سربالایی ولی عصر – روبروی خیابان نظامی – ساختمان صدر – طبقه 6 مراجعه کنید.

دکتر ولی احمدی دکتر کوتاهی قد تبریز

دکتر ولی احمدی دکتر کوتاهی قد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ولی احمدی
آدرس تبریز خیابان 17شهریور جدید جنب مسجد غفار ساختمان شاهین
شماره تماس 04135569883

دکتر ولی احمدی با شماره نظام پزشکی 43629 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ولی احمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ولی احمدی با شماره 04135569883 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17شهریور جدید جنب مسجد غفار ساختمان شاهین مراجعه کنید.

دکتر امیر بهرامی متخصص رشد قد و متابولیسم تبریز

دکتر امیر بهرامی متخصص رشد قد و متابولیسم تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر بهرامی
آدرس تبریز خیابان پاستورجدید – نبش کوچه گلزار – ساختمان فارابی – طبقه 4
شماره تماس 04135419899

دکتر امیر بهرامی با شماره نظام پزشکی 20035 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر بهرامی برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر بهرامی با شماره 04135419899 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستورجدید – نبش کوچه گلزار – ساختمان فارابی – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر اکبر علی عسگرزاده دکتر کوتاهی قد تبریز

دکتر اکبر علی عسگرزاده دکتر کوتاهی قد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکبر علی عسگرزاده
آدرس تبریز خیابان باغشمال – روبروی استادیوم تختی
شماره تماس 04135545434

دکتر اکبر علی عسگرزاده با شماره نظام پزشکی 34206 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر اکبر علی عسگرزاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکبر علی عسگرزاده با شماره 04135545434 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان باغشمال – روبروی استادیوم تختی مراجعه کنید.

دکتر مجید مبصری متخصص رشد قد و متابولیسم تبریز

دکتر مجید مبصری متخصص رشد قد و متابولیسم تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید مبصری
آدرس تبریز فلکه دانشگاه – ساختمان نور
شماره تماس 04133250455

دکتر مجید مبصری با شماره نظام پزشکی 20175 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید مبصری برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید مبصری با شماره 04133250455 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز فلکه دانشگاه – ساختمان نور مراجعه کنید.

دکتر سید جواد کیانی دکتر کوتاهی قد تبریز

دکتر سید جواد کیانی دکتر کوتاهی قد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید جواد کیانی
آدرس تبریز چهارراه باغشمال – جنب مسجد شهید قاضی – ساختمان انیاک – طبقه سوم
شماره تماس 04135578711

دکتر سید جواد کیانی با شماره نظام پزشکی 79555 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید جواد کیانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید جواد کیانی با شماره 04135578711 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه باغشمال – جنب مسجد شهید قاضی – ساختمان انیاک – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر زین العابدین نورچشمه متخصص رشد قد و متابولیسم تبریز

دکتر زین العابدین نورچشمه متخصص رشد قد و متابولیسم تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زین العابدین نورچشمه
آدرس تبریز سه راهی گلگشت – ساختمان آزادی – طبقه هشتم – واحد 6
شماره تماس 04133374361

دکتر زین العابدین نورچشمه با شماره نظام پزشکی 75276 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زین العابدین نورچشمه برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر زین العابدین نورچشمه با شماره 04133374361 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سه راهی گلگشت – ساختمان آزادی – طبقه هشتم – واحد 6 مراجعه کنید.

دکتر ایوب ابراهیمی دکتر کوتاهی قد تبریز

دکتر ایوب ابراهیمی دکتر کوتاهی قد تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ایوب ابراهیمی
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – ساختمان گلگشت – طبقه چهارم
شماره تماس 04133372000

دکتر ایوب ابراهیمی با شماره نظام پزشکی 40385 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ایوب ابراهیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایوب ابراهیمی با شماره 04133372000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – ساختمان گلگشت – طبقه چهارم مراجعه کنید.

دکتر سیامک شیوا متخصص رشد قد و متابولیسم تبریز

دکتر سیامک شیوا متخصص رشد قد و متابولیسم تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیامک شیوا
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – کوچه شفا – کلینیک گلگشت
شماره تماس 04133371081

دکتر سیامک شیوا با شماره نظام پزشکی 47848 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیامک شیوا برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیامک شیوا با شماره 04133371081 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – کوچه شفا – کلینیک گلگشت مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *