بهترین دکتر کوتاهی قد یزد

با بهترین دکتر کوتاهی قد یزد در این مطلب آشنا شوید.پزشکان متخصص رشد قد و متابولیسم ،قادر به شناخت علل توقف رشد قد و یا کوتاهی قد و درمان اختلالات هورمونی که منجر به کوتاهی قد می شود هستند.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر کوتاهی قد یزد خواهیم پرداخت که می توانید برای رزرو نوبت ویزیت با شماره هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم تماس بگیرید.

بهترین دکتر کوتاهی قد یزد

دکتر محمد افخمی اردکانی متخصص رشد قد و متابولیسم یزد

دکتر محمد افخمی اردکانی متخصص رشد قد و متابولیسم یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد افخمی اردکانی
آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه مجاهد – مجتمع پزشکی رازی – طبقه دوم – شماره 33
شماره تماس 03537252616

دکتر محمد افخمی اردکانی با شماره نظام پزشکی 30764 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد افخمی اردکانی برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد افخمی اردکانی با شماره 03537252616 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه مجاهد – مجتمع پزشکی رازی – طبقه دوم – شماره 33 مراجعه کنید.

دکتر سعید حسین خلیل زاده دکتر کوتاهی قد یزد

دکتر سعید حسین خلیل زاده دکتر کوتاهی قد یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید حسین خلیل زاده
آدرس یزد میدان باهنر به طرف میدان آزادی، بلوار شهید صدوقی، انتهای کوچه تالار هنر، مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت
شماره تماس 03537264181

دکتر سعید حسین خلیل زاده با شماره نظام پزشکی 57204 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد یزد در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سعید حسین خلیل زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید حسین خلیل زاده با شماره 03537264181 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان باهنر به طرف میدان آزادی، بلوار شهید صدوقی، انتهای کوچه تالار هنر، مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت مراجعه کنید.

دکتر پریسا اخوان طباطبایی متخصص رشد قد و متابولیسم یزد

دکتر پریسا اخوان طباطبایی متخصص رشد قد و متابولیسم یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریسا اخوان طباطبایی
آدرس یزد میدان آزادی – خیابان مطهری – کوچه پارکینگ شهرداری – کوچه خویشداری – مجتمع آبتین – طبقه دوم
شماره تماس 03536226222

دکتر پریسا اخوان طباطبایی با شماره نظام پزشکی 87926 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پریسا اخوان طباطبایی برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریسا اخوان طباطبایی با شماره 03536226222 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان آزادی – خیابان مطهری – کوچه پارکینگ شهرداری – کوچه خویشداری – مجتمع آبتین – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر سید محمد محمدی زارچ دکتر کوتاهی قد یزد

دکتر سید محمد محمدی زارچ دکتر کوتاهی قد یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمد محمدی زارچ
آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه 19 – پلاک 317
شماره تماس 36270068

دکتر سید محمد محمدی زارچ با شماره نظام پزشکی 40106 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد یزد در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید محمد محمدی زارچ مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمد محمدی زارچ با شماره 36270068 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه 19 – پلاک 317 مراجعه کنید.

 

دکتر مسعود رحمانیان متخصص رشد قد و متابولیسم یزد

دکتر مسعود رحمانیان متخصص رشد قد و متابولیسم یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود رحمانیان
آدرس یزد بلوار طالقانی، نرسیده به میدان آزادی، کوچه پانزدهم، جنب دبیرستان شاهد
شماره تماس 03531380025

دکتر مسعود رحمانیان با شماره نظام پزشکی 94959 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مسعود رحمانیان برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود رحمانیان با شماره 03531380025 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، نرسیده به میدان آزادی، کوچه پانزدهم، جنب دبیرستان شاهد مراجعه کنید.

دکتر ریحانه عزیزی دکتر کوتاهی قد یزد

دکتر ریحانه عزیزی دکتر کوتاهی قد یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر ریحانه عزیزی
آدرس یزد میدان شهدای محراب خیابان کاشانی روبروی بیمارستان مرتاض ساختمان پزشکان ابادیس
شماره تماس 03538279021

دکتر ریحانه عزیزی با شماره نظام پزشکی 77695 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد یزد در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ریحانه عزیزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر ریحانه عزیزی با شماره 03538279021 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان شهدای محراب خیابان کاشانی روبروی بیمارستان مرتاض ساختمان پزشکان ابادیس مراجعه کنید.

دکتر سمیه جعفری ندوشن متخصص رشد قد و متابولیسم یزد

دکتر سمیه جعفری ندوشن متخصص رشد قد و متابولیسم یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیه جعفری ندوشن
آدرس یزد خیابان طالقانی، جنب کوچه حنا
شماره تماس 03536268156

دکتر سمیه جعفری ندوشن با شماره نظام پزشکی 116102 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمیه جعفری ندوشن برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیه جعفری ندوشن با شماره 03536268156 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان طالقانی، جنب کوچه حنا مراجعه کنید.

دکتر مهتاب اردوئی دکتر کوتاهی قد یزد

دکتر مهتاب اردوئی دکتر کوتاهی قد یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهتاب اردوئی
آدرس یزد میدان مهدیه،خیابان آیت الله طالقانی، کوچه جنب کلینیک خاتم النبیاء، کوچه زمانی
شماره تماس 03537331333

دکتر مهتاب اردوئی با شماره نظام پزشکی 80705 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد یزد در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهتاب اردوئی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهتاب اردوئی با شماره 03537331333 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان مهدیه،خیابان آیت الله طالقانی، کوچه جنب کلینیک خاتم النبیاء، کوچه زمانی مراجعه کنید.

دکتر اکرم قدیری اناری متخصص رشد قد و متابولیسم یزد

دکتر اکرم قدیری اناری متخصص رشد قد و متابولیسم یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکرم قدیری اناری
آدرس یزد خیابان کاشانی – کوچه حافظ – کوچه 41 – ساختمان پزشکان حافظ – طبقه 3 – واحد 10
شماره تماس 03536298290

دکتر اکرم قدیری اناری با شماره نظام پزشکی ب-14065 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اکرم قدیری اناری برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکرم قدیری اناری با شماره 03536298290 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی – کوچه حافظ – کوچه 41 – ساختمان پزشکان حافظ – طبقه 3 – واحد 10 مراجعه کنید.

دکتر اعظم قانعی دکتر کوتاهی قد یزد

دکتر اعظم قانعی دکتر کوتاهی قد یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر اعظم قانعی
آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب کلینیک خاتم الانبیا، کوچه گلچین، طبقه دوم داروخانه دکتر نذری
شماره تماس 09135188292

دکتر اعظم قانعی با شماره نظام پزشکی 67913 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد یزد در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر اعظم قانعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر اعظم قانعی با شماره 09135188292 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب کلینیک خاتم الانبیا، کوچه گلچین، طبقه دوم داروخانه دکتر نذری مراجعه کنید.

دکتر الهام شیدا متخصص رشد قد و متابولیسم یزد

دکتر الهام شیدا متخصص رشد قد و متابولیسم یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام شیدا
آدرس یزد بیمارستان شهید صدوقی، کلینیک بقایی پور
شماره تماس 0353184

دکتر الهام شیدا با شماره نظام پزشکی 134020 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر الهام شیدا برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام شیدا با شماره 0353184 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بیمارستان شهید صدوقی، کلینیک بقایی پور مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *