بهترین دکتر دیابت یزد

اگر بدنبال بهترین دکتر دیابت یزد هستید ، در این مطلب لیستی از بهترین متخصصین دیابت یزد را برای شما قرار دادیم.

دکتر دیابت به پزشک متخصص درمان دیابت معروف است.پزشکان دیابت در زمینه تشخیص، درمان و مدیریت بیماران مبتلا به دیابت متخصص هستند و و تجربه لازم را در زمینه دیابت دارند و می‌ توانند برنامه‌ های درمانی خوب . مناسب را برای بیماران تنظیم کنند و به آنها راهنمایی و مشاوره لازم را در مورد مدیریت دیابت ارائه کنند.

بهترین دکتر دیابت یزد

دکتر مسعود رحمانیان دکتر دیابت یزد

دکتر مسعود رحمانیان دکتر دیابت یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود رحمانیان
آدرس یزد میدان آزادی ، بلوار آیت الله طالقانی – کوچه هدایتی – اولین بن بست سمت راست ساختمان دوم سمت راست -طبقه دوم – کوچه نبش بانک صادرات ، کوچه قدس، قدس 8
شماره تماس 03531380025

دکتر مسعود رحمانیان با شماره نظام پزشکی 94959 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر یزد  می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مسعود رحمانیان برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود رحمانیان با شماره 03531380025 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان آزادی ، بلوار آیت الله طالقانی – کوچه هدایتی – اولین بن بست سمت راست ساختمان دوم سمت راست -طبقه دوم – کوچه نبش بانک صادرات ، کوچه قدس، قدس 8 مراجعه کنید.

دکتر سید محمد محمدی دکتر متخصص قند خون یزد

دکتر سید محمد محمدی دکتر دیابت یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمد محمدی
آدرس یزد بتدای بلوار طالقانی کوچه 19 پلاک 317
شماره تماس 03536270068

دکتر سید محمد محمدی با شماره نظام پزشکی 40106 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید محمد محمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمد محمدی با شماره 03536270068 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بتدای بلوار طالقانی کوچه 19 پلاک 317 مراجعه کنید.

دکتر محمد افخمی اردکانی دکتر دیابت یزد

دکتر محمد افخمی اردکانی دکتر دیابت یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد افخمی اردکانی
آدرس یزد میدان آزادی،ابتدای بلوار آیت الله طالقانی،کوجه مجاهد،ساختمان پزشکان رازی،طبقه دوم
شماره تماس 03531380333

دکتر محمد افخمی اردکانی با شماره نظام پزشکی 30764 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر یزد  می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد افخمی اردکانی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد افخمی اردکانی با شماره 03531380333 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان آزادی،ابتدای بلوار آیت الله طالقانی،کوجه مجاهد،ساختمان پزشکان رازی،طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر پریسا اخوان طباطبایی دکتر متخصص قند خون یزد

دکتر پریسا اخوان طباطبایی دکتر دیابت یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریسا اخوان طباطبایی
آدرس یزد باغ ملی خیابان مطهری، کوچه پارکینگ شهرداری کوچه شهید خویش داری، مجتمع آبتین، طبقه دوم، واحد7
شماره تماس 6226222

دکتر پریسا اخوان طباطبایی با شماره نظام پزشکی 87926 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر پریسا اخوان طباطبایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریسا اخوان طباطبایی با شماره 6226222 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد باغ ملی خیابان مطهری، کوچه پارکینگ شهرداری کوچه شهید خویش داری، مجتمع آبتین، طبقه دوم، واحد7 مراجعه کنید.

دکتر سمیه جعفری ندوشن دکتر دیابت یزد

دکتر سمیه جعفری ندوشن دکتر دیابت یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیه جعفری ندوشن
آدرس یزد خیابان طالقانی، جنب کوچه حنا
شماره تماس 03536268156

دکتر سمیه جعفری ندوشن با شماره نظام پزشکی 116102 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر یزد  می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمیه جعفری ندوشن برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیه جعفری ندوشن با شماره 03536268156 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان طالقانی، جنب کوچه حنا مراجعه کنید.

دکتر فاطمه نقیبی فرد دکتر متخصص قند خون یزد

دکتر فاطمه نقیبی فرد دکتر دیابت یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه نقیبی فرد
آدرس یزد بلوار طالقانی،کوچه هدایتی
شماره تماس 03537255020

دکتر فاطمه نقیبی فرد با شماره نظام پزشکی 131208 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فاطمه نقیبی فرد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه نقیبی فرد با شماره 03537255020 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی،کوچه هدایتی مراجعه کنید.

دکتر اعظم قانعی دکتر دیابت یزد

دکتر اعظم قانعی دکتر دیابت یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر اعظم قانعی
آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب کلینیک خاتم الانبیا، کوچه گلچین، طبقه دوم داروخانه دکتر نذری
شماره تماس 09135188292

دکتر اعظم قانعی با شماره نظام پزشکی 67913 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر یزد  می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اعظم قانعی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر اعظم قانعی با شماره 09135188292 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب کلینیک خاتم الانبیا، کوچه گلچین، طبقه دوم داروخانه دکتر نذری مراجعه کنید.

دکتر ریحانه عزیزی دکتر متخصص قند خون یزد

دکتر ریحانه عزیزی دکتر دیابت یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر ریحانه عزیزی
آدرس یزد میدان شهدای محراب خیابان کاشانی روبروی بیمارستان مرتاض ساختمان پزشکان ابادیس
شماره تماس 03538279021

دکتر ریحانه عزیزی با شماره نظام پزشکی 77695 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ریحانه عزیزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر ریحانه عزیزی با شماره 03538279021 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان شهدای محراب خیابان کاشانی روبروی بیمارستان مرتاض ساختمان پزشکان ابادیس مراجعه کنید.

نقش دکتر دیابت یزد در درمان بیماری قند خون

دکتر دیابت یزد ، به عنوان یک پزشک متخصص در زمینه دیابت، می‌ تواند به افراد به شکل زیر کمک کند:

تشخیص دقیق دیابت: دکتر دیابت با استفاده از تاریخچه پزشکی، علائم و نتایج آزمایشات، می‌ تواند دیابت را به طور دقیق تشخیص دهد و نوع دیابت (نوع 1 یا نوع 2) را تعیین کند.

برنامه درمانی شخصی‌ سازی شده: بر اساس نوع و شدت دیابت، وضعیت سلامتی و نیازهای فردی، دکتر دیابت می‌ تواند برنامه درمانی مناسبی را برای هر فرد تنظیم کند که شامل توصیه‌ هایی درباره رژیم غذایی، فعالیت بدنی، مدیریت استرس، کنترل قند خون، استفاده از داروها و دیگر روش‌ های درمانی است.

پیگیری و کنترل دیابت: دکتر دیابت با برنامه‌ ریزی ویزیت‌ های دوره‌ای و آزمایشات لازم، به کنترل و مانیتورینگ دیابت فرد کمک می‌ کند. پزشک می‌ تواند نتایج آزمایشات را تحلیل کرده و به تغییر برنامه درمانی دیابتی اقدام کند تا بهبود و کنترل بهتر دیابت را فراهم کند.

مشاوره و آموزش: دکتر دیابت می‌ تواند اطلاعات و مشاوره‌ های لازم را درباره مدیریت دیابت، مواردی مانند خطرات و عوارض دیابت، روش‌ های پیشگیری، خود مراقبتی و روش‌ های مقابله با مشکلات مرتبط با دیابت ارائه کند. این آموزش‌ ها می‌ تواند به فرد کمک کند تا دانش لازم برای مدیریت خودکار دیابت را کسب کند.

بنابراین، دکتر دیابت یزد با تخصص و دانش خود می‌ تواند به افراد کمک کند تا دیابت خود را بهبود بخشند، عوارض آن را کاهش دهند و کیفیت زندگی بهتری را تجربه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *