بهترین دکتر دیابت کرج

بهترین دکتر دیابت کرج عنوانی است که برای این مطلب قرار دادیم ، زیرا در ادامه قرار است از بهترین پزشکان متخصص دیابت کرج نام ببریم.

پزشکان دیابت، به عنوان متخصصان درمان دیابت، مسئولیت‌ های متعددی را بر عهده دارند. به صورت خلاصه، وظایف و کارهایی که پزشکان دیابت انجام می‌ دهند عبارتند از:

تشخیص و تعیین نوع دیابت: پزشکان دیابت با استفاده از تاریخچه پزشکی، آزمایشات و علائم بالینی، دیابت را تشخیص می‌ دهند و نوع آن را مشخص می‌ کنند (مانند دیابت نوع 1 یا 2).

برنامه درمانی مناسب: بر اساس نوع دیابت، سن، وضعیت سلامتی و سایر عوامل، پزشکان دیابت برنامه درمانی مناسبی را برای هر بیمار تنظیم می‌ کنند که شامل مواردی مانند رژیم غذایی، فعالیت بدنی، مصرف داروها و در صورت نیاز، انجام عمل جراحی است.

مانیتورینگ و کنترل دیابت: پزشکان دیابت برنامه‌ های روزانه برای کنترل دیابت بیماران تعیین می‌ کنند و نتایج آزمایشات، قند خون، ضربان قلب و دیگر شاخص‌ های سلامت را مورد بررسی قرار می‌ دهند و در صورت لزوم، تغییراتی در برنامه درمانی ایجاد می‌ کنند.

مشاوره و آموزش: پزشکان دیابت به بیماران مشاوره و آموزش در مورد مدیریت دیابت، رژیم غذایی مناسب، فعالیت بدنی، کنترل استرس و مسائل مرتبط با دیابت ارائه می‌ دهند و به بیماران کمک می‌ کنند تا بتوانند به طور مستقل و هوشمندانه با دیابت خود زندگی کنند.

در کل، پزشکان دیابت تلاش می‌ کنند تا به بیماران در تشخیص، مدیریت و کنترل دیابت کمک کنند و بهبود کیفیت زندگی آنها را تسهیل کنند.

بهترین دکتر دیابت کرج

دکتر سیروس چوبندمولایی دکتر دیابت کرج

دکتر سیروس چوبندمولایی دکتر دیابت کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیروس چوبندمولایی
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی روبروی خیابان بیمارستان کمالی ساختمان پزشکان مهر
شماره تماس 02632248615

دکتر سیروس چوبندمولایی با شماره نظام پزشکی 31812 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیروس چوبندمولایی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیروس چوبندمولایی با شماره 02632248615 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی روبروی خیابان بیمارستان کمالی ساختمان پزشکان مهر مراجعه کنید.

دکتر ساسان عباسی شرقی دکتر متخصص قند خون کرج

دکتر ساسان عباسی شرقی دکتر دیابت کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر ساسان عباسی شرقی
آدرس کرج چهارراه هفتم تیر،بسمت بلوار دانش اموز،روبروی ساختمان بورس،ساختمان پزشکان یاس طبقه سوم مرکز سنجش تراکم استخوان 
شماره تماس 02612708609

دکتر ساسان عباسی شرقی با شماره نظام پزشکی 32486 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ساسان عباسی شرقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر ساسان عباسی شرقی با شماره 02612708609 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه هفتم تیر،بسمت بلوار دانش اموز،روبروی ساختمان بورس،ساختمان پزشکان یاس طبقه سوم مرکز سنجش تراکم استخوان  مراجعه کنید.

دکتر سیدعلیرضا حسینی رکن ابادی دکتر دیابت کرج

دکتر سیدعلیرضا حسینی رکن ابادی دکتر دیابت کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدعلیرضا حسینی رکن ابادی
آدرس کرج بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی-ساختمان نیلوفر واحد 31
شماره تماس 02632285633

دکتر سیدعلیرضا حسینی رکن ابادی با شماره نظام پزشکی 62665 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدعلیرضا حسینی رکن ابادی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدعلیرضا حسینی رکن ابادی با شماره 02632285633 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی-ساختمان نیلوفر واحد 31 مراجعه کنید.

دکتر شهاب نوریان دکتر متخصص قند خون کرج

دکتر شهاب نوریان دکتر دیابت کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهاب نوریان
آدرس کرج بلوار دانش اموز جنب بیمارستان قایم کوچه شهید صدرخانی نیش سیزدهم س پارسیان
شماره تماس 02632709145

دکتر شهاب نوریان با شماره نظام پزشکی 51386 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شهاب نوریان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهاب نوریان با شماره 02632709145 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بلوار دانش اموز جنب بیمارستان قایم کوچه شهید صدرخانی نیش سیزدهم س پارسیان مراجعه کنید.

دکتر ملیحه قدیر دکتر دیابت کرج

دکتر ملیحه قدیر دکتر دیابت کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر ملیحه قدیر
آدرس کرج فردیس، فلکه دوم، درمانگاه پارسیان
شماره تماس 02636565911

دکتر ملیحه قدیر با شماره نظام پزشکی 120101 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ملیحه قدیر برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر ملیحه قدیر با شماره 02636565911 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج فردیس، فلکه دوم، درمانگاه پارسیان مراجعه کنید.

دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی دکتر متخصص قند خون کرج

دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی دکتر دیابت کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، بین هلال احمر و اداره دارایی، جنب ساختمان شهر کتاب، ساختمان پزشکان نور
شماره تماس 02125015115

دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی با شماره نظام پزشکی 70716 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی با شماره 02125015115 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، بین هلال احمر و اداره دارایی، جنب ساختمان شهر کتاب، ساختمان پزشکان نور مراجعه کنید.

دکتر شهرام حدادی نژاد دکتر دیابت کرج

دکتر شهرام حدادی نژاد دکتر دیابت کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهرام حدادی نژاد
آدرس کرج میدان سپاه روبروی مخابرات برج طاق کسری و 802
شماره تماس 02634203270

دکتر شهرام حدادی نژاد با شماره نظام پزشکی 49943 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهرام حدادی نژاد برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهرام حدادی نژاد با شماره 02634203270 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج میدان سپاه روبروی مخابرات برج طاق کسری و 802 مراجعه کنید.

دکتر حبیب معظمی گودرزی دکتر متخصص قند خون کرج

دکتر حبیب معظمی گودرزی دکتر دیابت کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر حبیب معظمی گودرزی
آدرس کرج بلوار دانش اموز روبروی بیمارستان قایم ساختمان احسان طبقه سوم
شماره تماس 02632718706

دکتر حبیب معظمی گودرزی با شماره نظام پزشکی 100645 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حبیب معظمی گودرزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر حبیب معظمی گودرزی با شماره 02632718706 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بلوار دانش اموز روبروی بیمارستان قایم ساختمان احسان طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر ارزو منوری دکتر دیابت کرج

دکتر ارزو منوری دکتر دیابت کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر ارزو منوری
آدرس کرج خیابان بهار کوچه طاهری ساختمان پزشکان بهار  
شماره تماس 02632256438

دکتر ارزو منوری با شماره نظام پزشکی 64448 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ارزو منوری برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر ارزو منوری با شماره 02632256438 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان بهار کوچه طاهری ساختمان پزشکان بهار مراجعه کنید.

دکتر امیر طاهری دکتر متخصص قند خون کرج

دکتر امیر طاهری دکتر دیابت کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر طاهری
آدرس کرج خیابان دکتر بهشتی رو به روی درب بیمارستان امام خمینی ساختمان پزشکان آرش طبقه اول
شماره تماس 02125015679

دکتر امیر طاهری با شماره نظام پزشکی 34283 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امیر طاهری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر طاهری با شماره 02125015679 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان دکتر بهشتی رو به روی درب بیمارستان امام خمینی ساختمان پزشکان آرش طبقه اول مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *