بهترین دکتر دیابت اصفهان

با ایجاد این صفحه سعی داریم شما را با بهترین دکتر دیابت اصفهان آشنا کنیم.

دیابت یکی از مهمترین مشکلات سلامتی در جهان امروز است. تعداد بیماران مبتلا به دیابت در سراسر جهان با سرعت فزاینده ای در حال افزایش است. کشور ما نیز جزو کشورهایی است که سریعترین افزایش دیابت را دارد. این میزان افزایش دیابت برای جهان و کشور ما به ابعاد نگران کننده ای رسیده است.

از جمله عواملی که در افزایش دیابت موثر است می توان به سبک زندگی مدرن، عدم تحرک بدنی، تمایل به خوردن غذاهای آماده و چاقی اشاره کرد.دیابت زمانی رخ می دهد که در انتقال قند به سلول ها به عنوان مواد مغذی در بدن ما مشکلی وجود داشته باشد. برای اینکه سلول های ما سالم کار کنند، قند باید به روش سالم وارد سلول شود و به عنوان سوخت استفاده شود. انسولین هورمون کلیدی در انتقال قند به داخل سلول است. کمبود هورمون انسولین و یا عدم پاسخگویی سلول ها به هورمون انسولین باعث افزایش قند در خون می شود.

دیابت باعث علائمی مانند خشکی دهان، تمایل به نوشیدن آب زیاد، ادرار زیاد، کاهش وزن، زخم هایی که دیر بهبود می یابند، ضعف، خستگی، تاری دید و خارش می شود. البته ممکن است در مراحل اولیه بیماری هیچ شکایتی وجود نداشته باشد.

بهترین دکتر دیابت اصفهان

دکتر نادر طاهری دکتر دیابت اصفهان

دکتر نادر طاهری دکتر دیابت اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر نادر طاهری
آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – روبروی بنیاد شهید – کوچه شماره 3 – ساختمان زمرد – طبقه دوم
شماره تماس 03132201743

دکتر نادر طاهری با شماره نظام پزشکی 49895 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نادر طاهری برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر نادر طاهری با شماره 03132201743 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – روبروی بنیاد شهید – کوچه شماره 3 – ساختمان زمرد – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر منصور سیاوش دستجردی دکتر متخصص قند خون اصفهان

دکتر منصور سیاوش دستجردی دکتر متخصص قند خون اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر منصور سیاوش دستجردی
آدرس اصفهان خیابان فردوسی – چهارراه فلسطین – ساختمان حکیم – طبقه 2
شماره تماس 03132232472

دکتر منصور سیاوش دستجردی با شماره نظام پزشکی 43193 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر منصور سیاوش دستجردی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر منصور سیاوش دستجردی با شماره 03132232472 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان فردوسی – چهارراه فلسطین – ساختمان حکیم – طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر محمدسعید بهرادمنش دکتر دیابت اصفهان

دکتر محمدسعید بهرادمنش دکتر دیابت اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدسعید بهرادمنش
آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – ساختمان آژند – بلوک a – طبقه چهارم – واحد 403
شماره تماس 03132240813

دکتر محمدسعید بهرادمنش با شماره نظام پزشکی 30759 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدسعید بهرادمنش برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدسعید بهرادمنش با شماره 03132240813 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – ساختمان آژند – بلوک a – طبقه چهارم – واحد 403 مراجعه کنید.

دکتر حسن رضوانیان دکتر متخصص قند خون اصفهان

دکتر حسن رضوانیان دکتر متخصص قند خون اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسن رضوانیان
آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – چهارراه قصر – ساختمان رودکی – طبقه 4
شماره تماس 03132366506

دکتر حسن رضوانیان با شماره نظام پزشکی 24585 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسن رضوانیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن رضوانیان با شماره 03132366506 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – چهارراه قصر – ساختمان رودکی – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا میرزایی دکتر دیابت اصفهان

دکتر محمدرضا میرزایی دکتر دیابت اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا میرزایی
آدرس اصفهان خیابان چهارباغ بالا، خیابان نیکبخت غربی، سمت چپ، بعد از کافه لوفا، نبش بن بست سروش، پلاک ۴۸
شماره تماس 03131323210

دکتر محمدرضا میرزایی با شماره نظام پزشکی 48004 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا میرزایی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا میرزایی با شماره 03131323210 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان چهارباغ بالا، خیابان نیکبخت غربی، سمت چپ، بعد از کافه لوفا، نبش بن بست سروش، پلاک ۴۸ مراجعه کنید.

دکتر اشرف امین الرعایا یمینی دکتر متخصص قند خون اصفهان

دکتر اشرف امین الرعایا یمینی دکتر متخصص قند خون اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر اشرف امین الرعایا یمینی
آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – مجتمع پزشکی ملاصدرا – طبقه دوم – پلاک 9
شماره تماس 03132205915

دکتر اشرف امین الرعایا یمینی با شماره نظام پزشکی 29098 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر اشرف امین الرعایا یمینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر اشرف امین الرعایا یمینی با شماره 03132205915 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – مجتمع پزشکی ملاصدرا – طبقه دوم – پلاک 9 مراجعه کنید.

دکتر امیر رضا گوهریان دکتر دیابت اصفهان

دکتر امیر رضا گوهریان دکتر دیابت اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر رضا گوهریان
آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – ساختمان سخت آژند – بلوک b – طبقه همکف – واحد 8
شماره تماس 03132240884

دکتر امیر رضا گوهریان با شماره نظام پزشکی 58032 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر رضا گوهریان برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر رضا گوهریان با شماره 03132240884 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – ساختمان سخت آژند – بلوک b – طبقه همکف – واحد 8 مراجعه کنید.

دکتر روح اله نریمانی دکتر متخصص قند خون اصفهان

دکتر روح اله نریمانی دکتر متخصص قند خون اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر روح اله نریمانی
آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – روبروی بانک سینا ، جنب ساختمان بسیج، مجتمع پزشکی آلا- واحد ۴۰۲
شماره تماس 09934094500

دکتر روح اله نریمانی با شماره نظام پزشکی 87228 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر روح اله نریمانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر روح اله نریمانی با شماره 09934094500 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – روبروی بانک سینا ، جنب ساختمان بسیج، مجتمع پزشکی آلا- واحد ۴۰۲ مراجعه کنید.

دکتر منصوره شکرچی زاده دکتر دیابت اصفهان

دکتر منصوره شکرچی زاده دکتر دیابت اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر منصوره شکرچی زاده
آدرس اصفهان خیابان آمادگاه مجتمع گلدیس ورودی اول طبقه اول واحد115
شماره تماس 03132239490

دکتر منصوره شکرچی زاده با شماره نظام پزشکی 99959 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر منصوره شکرچی زاده برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر منصوره شکرچی زاده با شماره 03132239490 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان آمادگاه مجتمع گلدیس ورودی اول طبقه اول واحد115 مراجعه کنید.

دکتر گلناز صمدی دکتر متخصص قند خون اصفهان

دکتر گلناز صمدی دکتر متخصص قند خون اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر گلناز صمدی
آدرس اصفهان سی وسه پل ابتدای چهارباغ بالا(ورودی 2) ، مجتمع کوثر ، فاز2 ، طبقه دوم ، واحد 428
شماره تماس 09134049094

دکتر گلناز صمدی با شماره نظام پزشکی 118910 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر گلناز صمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر گلناز صمدی با شماره 09134049094 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان سی وسه پل ابتدای چهارباغ بالا(ورودی 2) ، مجتمع کوثر ، فاز2 ، طبقه دوم ، واحد 428 مراجعه کنید.

دکتر راحله سادات سجاد دکتر دیابت اصفهان

دکتر راحله سادات سجاد دکتر دیابت اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر راحله سادات سجاد
آدرس اصفهان خیابان شهدای صفه بیمارستان الزهرا
شماره تماس 03136202020

دکتر راحله سادات سجاد با شماره نظام پزشکی 98105 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر راحله سادات سجاد برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر راحله سادات سجاد با شماره 03136202020 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شهدای صفه بیمارستان الزهرا مراجعه کنید.

دکتر رضوان صالحی دوست دکتر متخصص قند خون اصفهان

دکتر رضوان صالحی دوست دکتر متخصص قند خون اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضوان صالحی دوست
آدرس اصفهان بلوار صفه، مرکز آموزشی درمانی الزهرا
شماره تماس 03136201818

دکتر رضوان صالحی دوست با شماره نظام پزشکی 93732 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رضوان صالحی دوست مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضوان صالحی دوست با شماره 03136201818 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان بلوار صفه، مرکز آموزشی درمانی الزهرا مراجعه کنید.

دکتر بیژن ایرج دکتر دیابت اصفهان

دکتر بیژن ایرج دکتر دیابت اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر بیژن ایرج
آدرس اصفهان خیابان هشت بهشت غربی
شماره تماس 03133033333

دکتر بیژن ایرج با شماره نظام پزشکی 74654 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بیژن ایرج برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر بیژن ایرج با شماره 03133033333 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان هشت بهشت غربی مراجعه کنید.

دکتر نژلا ابریشم چیان دکتر متخصص قند خون اصفهان

دکتر نژلا ابریشم چیان دکتر متخصص قند خون اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر نژلا ابریشم چیان
آدرس اصفهان اتوبان خیام – کوی نهرفرشادی بیمارستان سیدالشهدا
شماره تماس 03132368005

دکتر نژلا ابریشم چیان با شماره نظام پزشکی  48426 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر نژلا ابریشم چیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر نژلا ابریشم چیان با شماره 03132368005 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان اتوبان خیام – کوی نهرفرشادی بیمارستان سیدالشهدا مراجعه کنید.

دکتر امیررضا گوهریان دکتر دیابت اصفهان

دکتر امیررضا گوهریان دکتر دیابت اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیررضا گوهریان
آدرس اصفهان بیمارستان عیسی ابن مریم اصفهان
شماره تماس 03133033440

دکتر امیررضا گوهریان با شماره نظام پزشکی 58032 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیررضا گوهریان برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیررضا گوهریان با شماره 03133033440 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان بیمارستان عیسی ابن مریم اصفهان مراجعه کنید.

بهترین دکتر دیابت اصفهان چه کسی است ؟

بهترین دکتر دیابت معمولاً به پزشک متخصص در دیابت یا به عبارتی پزشک دیابتیست اطلاق می‌ شود. این پزشکان تخصص و تجربه لازم را در تشخیص، مدیریت و درمان بیماران دیابتی داشته و با شناختی عمیق از بیماری دیابت و تکنولوژی‌ های مربوطه، برنامه‌ های درمانی فردی را بر اساس نیاز های هر بیمار تنظیم می‌ کنند و در کنترل عوارض و پیشگیری از مشکلات جدی مرتبط با دیابت نقش مهمی دارند.

پزشکان دیابتی همچنین با همکاری تیم درمانی شامل متخصصین تغذیه، پرستاران، فیزیوتراپیست‌ ها و دیگر متخصصین بهداشتی، به مدیریت جامع بیماری دیابت می‌ پردازند. این تیم در ارائه مراقبت هماهنگ و جامع برای بیماران دیابتی نقش مهمی دارد.

دکتر دیابت خوب، علاوه بر تخصص در حوزه دیابت، باید ویژگی‌هایی مانند توجه به بیمار، ارتباط موثر، توانایی توضیح مفاهیم به شیوه ساده، به‌ روز بودن در تحقیقات و رویکردهای درمانی جدید، و مهارت‌ های ارتباطی و همکاری با بیمار را داشته باشد.

علائم مراجعه به دکتر دیابت اصفهان

در صورتی که شما دارای علائم یا شرایط زیر هستید ، مراجعه به دکتر دیابت در اصفهان پیشنهاد می‌ شود :

علائم دیابت: اگر شما علائمی مشابه دیابت مانند ادرار زیاد و بیش از حد، عطش شدید، خستگی زیاد، کاهش وزن ناخواسته، تغییرات در بینایی، زخم‌ هایی که به آهستگی بهبود می یابند، باید به دکتر دیابت مراجعه کنید.

ارتباط با عوامل خطر دیابت: اگر در خانواده یا اقوامتان کسی بیماری دیابت دارد، اگر اضافه وزن دارید یا دیابت بارداری داشته‌اید، یا در گروه خطر دیگری مانند سن بالا، سابقه قند خون بالا (قند خون قبل از دیابت) یا بیماری‌های مرتبط با دیابت دارید، توصیه می‌ شود به دکتر دیابت مراجعه کنید.

برای تشخیص و ارزیابی دیابت: در صورتی که نتایج آزمایشات خون نشان دهنده قند خون بالا یا نشانگر های دیگر دیابت باشند، باید به دکتر دیابت مراجعه کنید تا بررسی و تشخیص دیابت صورت گیرد.

مدیریت و پیگیری دیابت: اگر قبلاً تشخیص دیابت گرفته‌ اید و در حال حاضر در حال مدیریت آن هستید، مراجعه به دکتر دیابت در اصفهان برای تنظیم درمان، کنترل سطح قند خون، ارزیابی عوارض و پیگیری منظم توصیه می‌ شود.

مسئولیت‌ های دکتر دیابت اصفهان چیست ؟

مسئولیت‌های یک دکتر دیابت خوب در اصفهان شامل موارد زیر می‌ شود:

تشخیص و درمان: دکتر دیابت مسئول تشخیص بیماری دیابت در بیماران مراجعه کننده است. دکتر بر اساس علائم، آزمایشات و تاریخچه پزشکی بیمار، باید بتواند دیابت را تشخیص داده و راهنمایی لازم در خصوص درمان و مدیریت بیمار را ارائه کند.

تنظیم درمان: دکتر دیابت باید برنامه درمانی مناسب برای هر بیمار دیابتی تنظیم کند که شامل مصرف داروها، تغییر در رژیم غذایی، توصیه‌ های فعالیت بدنی و سایر روش‌ های درمانی ممکن است.

کنترل و مانیتورینگ: دکتر دیابت باید سطح قند خون، فشار خون، کلسترول، و سایر پارامترهای مرتبط را کنترل و مانیتور کند. پزشک می‌ تواند آزمایشات لازم را درخواست کند و بر اساس نتایج، تغییراتی در درمان بیمار ایجاد کند.

مشاوره و آموزش: دکتر دیابت باید به بیماران در مورد بیماری دیابت، رژیم غذایی، مدیریت قند خون، فعالیت بدنی، مصرف داروها و سایر موارد آموزش دهد. پزشک باید به بیماران کمک کند تا درک صحیحی از بیماری داشته باشند و بتوانند به بهترین نحو خود مراقبتی کنند.

پیگیری و مراقبت: دکتر دیابت اصفهان باید پیگیری منظم برای بیماران داشته باشد و تغییرات لازم در برنامه درمانی بیماران را اعمال کرده و باید برنامه‌ های پیگیری مناسب برای کنترل بلندمدت بیماری و جلوگیری از عوارض جدی را تدوین کند.

دکتر دیابت باید با بیماران با توجه به وضعیت خاصشان، متعادل و هماهنگ باشد و به تمامی نیازها و سوالات بیماران پاسخگو باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *