بهترین دکتر دیابت همدان

چنانچه به دنبال بهترین دکتر دیابت همدان هستید، می توانید با شماره تماس یکی از پزشکان نامبرده در ادامه در لیست بهترین پزشکان متخصص دیابت همدان تماس گرفته و نوبت ویزیت بگیرید.

دکتر دیابت پزشکی است که در تشخیص و مدیریت دیابت تخصص داشته و در علم دیابت آموزش دیده و دارای دانش و تجربه لازم در این زمینه است. دکتر دیابت می‌ تواند در تشخیص انواع دیابت (نوع 1 و نوع 2)، بررسی علل آن، مانیتورینگ سطح قند خون، تجویز درمان‌ های دارویی و تغذیه‌ ای، مدیریت عوارض مرتبط با دیابت و ارائه آموزش به بیماران و خانواده‌ های آنها تخصص داشته باشد.

دکتر دیابت می‌ تواند در مراحل ابتدایی تشخیص دیابت به بیماران کمک کند و سپس در طول زمان نظارت و مدیریت مناسب را برای آنها ارائه دهد. پزشک ممکن است با استفاده از آزمایشات خون، آزمایشات مرتبط با گلوکز، آزمایش ادرار و سایر آزمایش‌ های تشخیصی دیگر، نظیر آزمایش قند، عملکرد کلیه و عوارض دیگر را بررسی کند.

مهم است که دکتر دیابتی که انتخاب می‌ کنید، دارای صلاحیت، تجربه و تخصص لازم در زمینه دیابت باشد و همچنین توانایی برقراری ارتباط خوب با شما را داشته باشد.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر دیابت همدان خواهیم پرداخت :

بهترین دکتر دیابت همدان

دکتر شیوا برزویی دکتر دیابت همدان

دکتر شیوا برزویی دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیوا برزویی
آدرس همدان میدان شریعتی – ساختمان کسری – طبقه سوم
شماره تماس 08132511248

دکتر شیوا برزویی با شماره نظام پزشکی 82605 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شیوا برزویی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیوا برزویی با شماره 08132511248 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان شریعتی – ساختمان کسری – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر زهرا رضوی دکتر متخصص قند خون همدان

دکتر زهرا رضوی دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا رضوی
آدرس همدان آرمگاه بوعلی اول بلوار خواجه رشید جنب کوچه پروین – ساختمان 60 – طبقه اول
شماره تماس 08138251057

دکتر زهرا رضوی با شماره نظام پزشکی 28152 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر زهرا رضوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا رضوی با شماره 08138251057 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان  آرمگاه بوعلی اول بلوار خواجه رشید جنب کوچه پروین – ساختمان 60 – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر غلامحسین ملا باشی دکتر دیابت همدان

دکتر غلامحسین ملا باشی دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامحسین ملا باشی
آدرس همدان خیابان بوعلی مجتمع پزشکی خاتم انبیا – طبقه اول
شماره تماس 08132514051

دکتر غلامحسین ملا باشی با شماره نظام پزشکی 21728 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر غلامحسین ملا باشی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامحسین ملا باشی با شماره 08132514051 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان  خیابان بوعلی مجتمع پزشکی خاتم انبیا – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر مهدی رضوان دکتر متخصص قند خون همدان

دکتر مهدی رضوان دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی رضوان
آدرس همدان میدان شریعتی – ساختمان کسری – طبقه 4
شماره تماس 08132510699

دکتر مهدی رضوان با شماره نظام پزشکی 104044 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهدی رضوان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی رضوان با شماره 08132510699 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان  میدان شریعتی – ساختمان کسری – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر نسرین خرمی دکتر دیابت همدان

دکتر نسرین خرمی دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسرین خرمی
آدرس همدان بیمارستان شهید بهشتی
شماره تماس 0038241061

دکتر نسرین خرمی با شماره نظام پزشکی 67333 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نسرین خرمی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسرین خرمی با شماره 1 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کنید.

دکتر فاطمه کارگر دکتر متخصص قند خون همدان

دکتر فاطمه کارگر دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه کارگر
آدرس همدان ارامگاه بوعلی – ابتدای خیابان خواجه رشید- کوچه هواپیمایی – ساختمان پزشکان پاسارگاد – طبقه سوم – واحد ۱۰
شماره تماس 08132519276

دکتر فاطمه کارگر با شماره نظام پزشکی 144227 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فاطمه کارگر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه کارگر با شماره 08132519276 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان ارامگاه بوعلی – ابتدای خیابان خواجه رشید- کوچه هواپیمایی – ساختمان پزشکان پاسارگاد – طبقه سوم – واحد ۱۰ مراجعه کنید.

دکتر نسترن یزدی دکتر دیابت همدان

دکتر نسترن یزدی دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسترن یزدی
آدرس همدان ساختمان پزشکان پارس طبقه اول ، خیابان بوعلی ، روبروی سینما قدس
شماره تماس 08132522326

دکتر نسترن یزدی با شماره نظام پزشکی 44850 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نسترن یزدی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسترن یزدی با شماره 08132522326 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان ساختمان پزشکان پارس طبقه اول ، خیابان بوعلی ، روبروی سینما قدس مراجعه کنید.

دکتر مینو سادات حاج میری دکتر متخصص قند خون همدان

دکتر مینو سادات حاج میری دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مینو سادات حاج میری
آدرس همدان میدان قائم – ابتدای بلوار ارم – مرکز درمانی شهید بهشتی
شماره تماس 08131111500

دکتر مینو سادات حاج میری با شماره نظام پزشکی 127768 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مینو سادات حاج میری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مینو سادات حاج میری با شماره 08131111500 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان قائم – ابتدای بلوار ارم – مرکز درمانی شهید بهشتی مراجعه کنید.

دکتر زهرا اسلامیان دکتر دیابت همدان

دکتر زهرا اسلامیان دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا اسلامیان
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان ارم
شماره تماس 08132517908

دکتر زهرا اسلامیان با شماره نظام پزشکی 35834 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهرا اسلامیان برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا اسلامیان با شماره 08132517908 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان ارم مراجعه کنید.

دکتر شهین صفیان دکتر متخصص قند خون همدان

دکتر شهین صفیان دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهین صفیان
آدرس همدان میدان بعثت ساختمان پزشکان بعثت طبقه 3 واحد 8
شماره تماس 08138215782

دکتر شهین صفیان با شماره نظام پزشکی 93569 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شهین صفیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهین صفیان با شماره 08138215782 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان بعثت ساختمان پزشکان بعثت طبقه 3 واحد 8 مراجعه کنید.

دکتر روزبه اصلاح دکتر دیابت همدان

دکتر روزبه اصلاح دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر روزبه اصلاح
آدرس همدان پیاده راه بوعلی-ساختمان پزشکان ارم- طبقه اول
شماره تماس 08132516585

دکتر روزبه اصلاح با شماره نظام پزشکی 120991 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر روزبه اصلاح برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر روزبه اصلاح با شماره 08132516585 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان  پیاده راه بوعلی-ساختمان پزشکان ارم- طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر حسین جواهری همت دکتر متخصص قند خون همدان

دکتر حسین جواهری همت دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین جواهری همت
آدرس همدان خیابان بوعلی – پایین تر از آرامگاه بوعلی – ابتدای کوچه نیلی – ساختمان پزشکان مرکزی – طبقه اول – جنب داروخانه دکتر قمصری
شماره تماس 08132522681

دکتر حسین جواهری همت با شماره نظام پزشکی 104694 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسین جواهری همت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین جواهری همت با شماره 08132522681 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – پایین تر از آرامگاه بوعلی – ابتدای کوچه نیلی – ساختمان پزشکان مرکزی – طبقه اول – جنب داروخانه دکتر قمصری مراجعه کنید.

دکتر ابراهیم نادی دکتر دیابت همدان

دکتر ابراهیم نادی دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابراهیم نادی
آدرس همدان خیابان بوعلی – سر پل یخچال – ساختمان خاتم النبیا
شماره تماس 08132525485

دکتر ابراهیم نادی با شماره نظام پزشکی 69599 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ابراهیم نادی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابراهیم نادی با شماره 08132525485 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – سر پل یخچال – ساختمان خاتم النبیا مراجعه کنید.

دکتر احمد علوی دکتر متخصص قند خون همدان

دکتر احمد علوی دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد علوی
آدرس همدان میدان آرامگاه بوعلی، ساختمان نوریان، طبقه سوم
شماره تماس 08132522575

دکتر احمد علوی با شماره نظام پزشکی 16052 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر احمد علوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد علوی با شماره 08132522575 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان آرامگاه بوعلی، ساختمان نوریان، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر رویا هوشیار دکتر دیابت همدان

دکتر رویا هوشیار دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر رویا هوشیار
آدرس همدان خیابان بوعلی، ساختمان پارس، طبقه همکف
شماره تماس 08132526041

دکتر رویا هوشیار با شماره نظام پزشکی 54907 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رویا هوشیار برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر رویا هوشیار با شماره 08132526041 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی، ساختمان پارس، طبقه همکف مراجعه کنید.

دکتر شهرزاد رجب پور دکتر متخصص قند خون همدان

دکتر شهرزاد رجب پور دکتر دیابت همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهرزاد رجب پور
آدرس همدان خیابان بوعلی، ساختمان پزشکان دی، طبقه چهارم، واحد 16
شماره تماس 08132513029

دکتر شهرزاد رجب پور با شماره نظام پزشکی 54994 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شهرزاد رجب پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهرزاد رجب پور با شماره 08132513029 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی، ساختمان پزشکان دی، طبقه چهارم، واحد 16 مراجعه کنید.

 

علائم مراجعه به بهترین دکتر دیابت همدان

افرادی که علائم زیر را تجربه می‌ کنند، باید به دکتر متخصص دیابت مراجعه کنند:

ادرار بیش از حد: اگر به طور مکرر برای ادرار به دستشویی نیاز دارید، ممکن است دیابت داشته باشید.

عطش بیش از حد: در صورتی که احساس تشنگی شدید و بیش از حد عطش داشته باشید و مقدار زیادی آب بنوشید، این نشانه‌ای از دیابت می‌ باشد.

افزایش سطح قند خون: اگر سطح قند خون شما از طریق تست خون بالا باشد و به‌طور مداوم در محدوده بالا قرار داشته باشد، ممکن است دیابت داشته باشید.

کاهش وزن بدون دلیل: اگر بدون دلیل وزن قابل توجهی را از دست می‌ دهید، این ممکن است نشانه‌ ای از دیابت باشد.

خستگی و سستی: در صورتی که خستگی و سستی غیرمعمولی را تجربه کرده و انرژی کافی برای انجام فعالیت‌ های روزمره نداشته باشید، باید به متخصص دیابت مراجعه کنید.

همچنین، اگر در خانواده شما افرادی دارای بیماری دیابت هستند،بهتر است شما نیز با مشاهده علائم ذکر شده به دکتر دیابت مراجعه کنید.

خصوصیات ، شرح کار و وظایف بهترین دکتر دیابت همدان

بهترین دکتر دیابت متخصصی است که تحصیلات و تخصص لازم را در زمینه تشخیص و مدیریت دیابت داشته باشد. دکتر دیابت خوب در همدان باید دارای مهارت‌ ها و ویژگی های زیر باشد:

تخصص و تجربه: بهترین دکتر دیابت باید دارای تخصص و تجربه کافی در این حوزه بوده و درمان دیابت را درک کند و با تشخیص صحیح و مدیریت مناسب برای بیماران دیابتی آشنا باشد.

به‌ روز بودن: به دلیل پیشرفت‌ های روزافزون در علم دیابت، بهترین دکتر دیابت باید با مطالب و تحقیقات جدید در زمینه دیابت بروز بوده و باید تغییرات درمانی را دنبال کند و به بیماران خود روش‌ های جدید و بهینه را ارائه دهد.

تعامل خوب با بیمار: دکتر دیابت باید بتواند به خوبی با بیماران ارتباط برقرار کند و به نیازها و مشکلات آنها گوش فرا دهد. پزشک باید به مشاوره و آموزش بیماران درباره روش‌ های مدیریت دیابت توجه کند و آنها را در تصمیم‌گیری‌ های مربوط به سلامتشان یاری دهد.

تشخیص صحیح: دکتر دیابت باید توانایی تشخیص صحیح دیابت را داشته و بتواند بر اساس علائم، تاریخچه پزشکی و آزمایشات، دیابت را تشخیص دهد و برنامه درمانی مناسب را تعیین کند.
مدیریت کامل دیابت: بهترین دکتر دیابت باید توانایی مدیریت کامل دیابت را داشته باشد. پزشک باید بتواند برنامه‌ های تغذیه‌ ای، فعالیت‌ های بدنی، داروها و همچنین مانیتورینگ دقیق قند خون را به بیماران خود توصیه کند و آنها را در مدیریت بهینه دیابت همراهی کند.

همکاری با تیم: بهترین دکتر دیابت همدان باید توانایی همکاری با تیم پزشکی دیگر را داشته باشد، از جمله متخصصین غدد، چشم پزشکان و پرستاران. همکاری درست با تیم پزشکی می‌ تواند به بهبود درمان بیماران کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *