بهترین دکتر کوتاهی قد کرج

بهترین دکتر کوتاهی قد کرج کیست ؟ بسیاری از افراد که از مشکل کوتاهی قد رنج می برند و در شهر کرج زندگی میکنند به دنبال پاسخ این سوال هستند.متخصص رشد قد و متابولیسم، متخصص در تشخیص علت کوتاهی قد و ارائه درمان برای رشد مناسب قد است.

در ادامه شما لیستی از بهترین پزشکان متخصص رشد قد را مشاهده خواهید کرد که می توانید به هر یک از این پزشکان مراجعه کنید.

بهترین دکتر کوتاهی قد کرج

دکتر مجید مظفری متخصص رشد قد و متابولیسم کرج

دکتر مجید مظفری متخصص رشد قد و متابولیسم کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید مظفری
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی – بین میدان شهدا و چهار راه طالقانی – روبروی بانک آینده – برج قائم – طبقه 10 – واحد 33
شماره تماس 02632262745

دکتر مجید مظفری با شماره نظام پزشکی 49371 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید مظفری برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید مظفری با شماره 02632262745 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی – بین میدان شهدا و چهار راه طالقانی – روبروی بانک آینده – برج قائم – طبقه 10 – واحد 33 مراجعه کنید.

دکتر شهرام حدادی نژاد دکتر کوتاهی قد کرج

دکتر شهرام حدادی نژاد دکتر کوتاهی قد کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهرام حدادی نژاد
آدرس کرج میدان سپاه، روبروی مخابرات، برج طاق کسری، واحد 802
شماره تماس 02634203270

دکتر شهرام حدادی نژاد با شماره نظام پزشکی 49943 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد کرج در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شهرام حدادی نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهرام حدادی نژاد با شماره 02634203270 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج میدان سپاه، روبروی مخابرات، برج طاق کسری، واحد 802 مراجعه کنید.

دکتر آزاده جلال پور متخصص رشد قد و متابولیسم کرج

دکتر آزاده جلال پور متخصص رشد قد و متابولیسم کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر آزاده جلال پور
آدرس کرج میدان شهدا،خیابان بهار،کوچه ی شهید طاهری،ساختمان پزشکان بهار،طبقه 4،واحد14
شماره تماس 02632226294

دکتر آزاده جلال پور با شماره نظام پزشکی 85436 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آزاده جلال پور برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر آزاده جلال پور با شماره 02632226294 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج میدان شهدا،خیابان بهار،کوچه ی شهید طاهری،ساختمان پزشکان بهار،طبقه 4،واحد14 مراجعه کنید.

دکتر رقیه قلیچ دکتر کوتاهی قد کرج

دکتر رقیه قلیچ دکتر کوتاهی قد کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر رقیه قلیچ 
آدرس کرج چهارراه طالقانی-ابتدای طالقانی شمالی-کوچه نسیم-ساختمان پزشکان هما-طبقه سوم-واحد6
شماره تماس 02632246743

دکتر رقیه قلیچ با شماره نظام پزشکی 97553 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد کرج در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رقیه قلیچ مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر رقیه قلیچ با شماره 02632246743 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی-ابتدای طالقانی شمالی-کوچه نسیم-ساختمان پزشکان هما-طبقه سوم-واحد6 مراجعه کنید.

دکتر سید علیرضا حسینی متخصص رشد قد و متابولیسم کرج

دکتر سید علیرضا حسینی متخصص رشد قد و متابولیسم کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید علیرضا حسینی
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی – بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی – ساختمان نیلوفر – طبقه 8 – واحد 31
شماره تماس 02632285633

دکتر سید علیرضا حسینی با شماره نظام پزشکی 62665 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید علیرضا حسینی برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید علیرضا حسینی با شماره 02632285633 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی – بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی – ساختمان نیلوفر – طبقه 8 – واحد 31 مراجعه کنید.

دکتر حبیبه تقوی دکتر کوتاهی قد کرج

دکتر حبیبه تقوی دکتر کوتاهی قد کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر حبیبه تقوی 
آدرس کرج بلوار دانش آموز – جنب بیمارستان قائم – مرکز پزشکی امین – طبقه 5 – واحد 10
شماره تماس 02632705134

دکتر حبیبه تقوی با شماره نظام پزشکی 100610 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد کرج در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حبیبه تقوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر حبیبه تقوی با شماره 02632705134 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بلوار دانش آموز – جنب بیمارستان قائم – مرکز پزشکی امین – طبقه 5 – واحد 10 مراجعه کنید.

دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی متخصص رشد قد و متابولیسم کرج

دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی متخصص رشد قد و متابولیسم کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، جنب شهر کتاب، ساختمان نور، طبقه 4
شماره تماس 02634413850

دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی با شماره نظام پزشکی 70716 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی با شماره 02634413850 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، جنب شهر کتاب، ساختمان نور، طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر شهاب نوریان دکتر کوتاهی قد کرج

دکتر شهاب نوریان دکتر کوتاهی قد کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهاب نوریان
آدرس کرج چهارراه دولت آباد، جنب بیمارستان قائم، کوچه حیدرخانی، ساختمان پارسیان، طبقه چهارم
شماره تماس 02632709145

دکتر شهاب نوریان با شماره نظام پزشکی 51386 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد کرج در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شهاب نوریان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهاب نوریان با شماره 02632709145 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه دولت آباد، جنب بیمارستان قائم، کوچه حیدرخانی، ساختمان پارسیان، طبقه چهارم مراجعه کنید.

دکتر فاطمه آقامهدی متخصص رشد قد و متابولیسم کرج

دکتر فاطمه آقامهدی متخصص رشد قد و متابولیسم کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه آقامهدی
آدرس کرج ابتدای جاده چالوس، سه راه عظیمیه، بیمارستان شهید دکتر محمد جواد باهنر
شماره تماس 02632509257

دکتر فاطمه آقامهدی با شماره نظام پزشکی 104405 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه آقامهدی برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه آقامهدی با شماره 02632509257 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج ابتدای جاده چالوس، سه راه عظیمیه، بیمارستان شهید دکتر محمد جواد باهنر مراجعه کنید.

دکتر سیروس چوبند مولایی دکتر کوتاهی قد کرج

دکتر سیروس چوبند مولایی دکتر کوتاهی قد کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیروس چوبند مولایی
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی- روبروی خیابان بیمارستان کمالی- ساختمان پزشکان مهر
شماره تماس 02632248615

دکتر سیروس چوبند مولایی با شماره نظام پزشکی 31812 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد کرج در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیروس چوبند مولایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیروس چوبند مولایی با شماره 02632248615 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی- روبروی خیابان بیمارستان کمالی- ساختمان پزشکان مهر مراجعه کنید.

دکتر ساسان عباسی شرقی متخصص رشد قد و متابولیسم کرج

دکتر ساسان عباسی شرقی متخصص رشد قد و متابولیسم کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر ساسان عباسی شرقی
آدرس کرج بلوار طالقانی جنوبی – نبش کوچه عین الهی – ساختمان سبز – طبقه همکف
شماره تماس 02632708609

دکتر ساسان عباسی شرقی با شماره نظام پزشکی 32486 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ساسان عباسی شرقی برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر ساسان عباسی شرقی با شماره 02632708609 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بلوار طالقانی جنوبی – نبش کوچه عین الهی – ساختمان سبز – طبقه همکف مراجعه کنید.

دکتر  آرزو منوری دکتر کوتاهی قد کرج

دکتر  آرزو منوری دکتر کوتاهی قد کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرزو منوری
آدرس کرج خیابان بهار – تقاطع بلوار ادیبی (نژادرمضانی) – بالای داروخانه ناصربخت – ساختمان پزشکان هما – طبقه 5 – واحد 501
شماره تماس 02632404238

دکتر آرزو منوری با شماره نظام پزشکی 64448 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد کرج در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر آرزو منوری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرزو منوری با شماره 02632404238 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان بهار – تقاطع بلوار ادیبی (نژادرمضانی) – بالای داروخانه ناصربخت – ساختمان پزشکان هما – طبقه 5 – واحد 501 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *