بهترین جراح بواسیر مشهد - متخصص هموروئید

بهترین دکتر جراح بواسیر مشهد پزشک متخصصی است که در زمینه تشخیص، درمان و جراحی بواسیر فعالیت می‌ کند و دارای مدرک تخصصی جراحی و تجربه زیادی در این حوزه است. دکتر جراح بواسیر با استفاده از مهارت‌ های پزشکی خود، به بیمارانی که بواسیر را تجربه می کنند کمک می‌ کند.

پزشک ابتدا با معاینه فیزیکی و مصاحبه با بیمار، تشخیص دقیقی از وضعیت بواسیر بیمار می دهد. سپس، بر اساس شدت بواسیر و نیازهای بیمار، گزینه‌ های درمانی را معرفی می‌ کند. اگر لازم باشد، دکتر جراح بواسیر در مشهد همچنین قادر است جراحی بواسیر را انجام دهد. پزشک به بیماران خود راهنمایی‌ های لازم درباره مراقبت پس از جراحی می‌ دهد تا بهبودی بهتری را تجربه کنند. با توجه به تخصص و تجربه پزشک، دکتر جراح بواسیر می‌ تواند به بیماران با مشکلات بواسیر کمک و راهنمایی کند و درمان مناسب را به آنها ارائه کند.

بهترین دکتر جراح بواسیر مشهد

دکتر آتوسا معروفی دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر آتوسا معروفی دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر آتوسا معروفی
آدرس مشهد خیابان احمد آباد – محتشمی 1- ساختمان پزشکان 33
شماره تماس 05138450157

دکتر آتوسا معروفی با شماره نظام پزشکی 42613 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آتوسا معروفی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر آتوسا معروفی با شماره 05138450157 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان احمد آباد – محتشمی 1- ساختمان پزشکان 33 مراجعه کنید.

دکتر علی غیور دوزنده دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر علی غیور دوزنده دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی غیور دوزنده
آدرس مشهد احمدآباد-30متری دوم نبش ابوذر8
شماره تماس 05138403327

دکتر علی غیور دوزنده با شماره نظام پزشکی 28621 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی غیور دوزنده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی غیور دوزنده با شماره 05138403327 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمدآباد-30متری دوم نبش ابوذر8 مراجعه کنید.

دکتر عباس عبدالهی دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر عباس عبدالهی دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباس عبدالهی
آدرس مشهد کوهسنگی 4 – چهار راه اول سمت چپ – ساختمان پارسا – پلاک 24 – طبقه 2
شماره تماس 05138551090

دکتر عباس عبدالهی با شماره نظام پزشکی 43821 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عباس عبدالهی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباس عبدالهی با شماره 05138551090 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد کوهسنگی 4 – چهار راه اول سمت چپ – ساختمان پارسا – پلاک 24 – طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر مریم صاحبکار خراسانی دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر مریم صاحبکار خراسانی دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم صاحبکار خراسانی
آدرس مشهد احمدآباد – نبش محتشمی 1 – پلاک 7 – ساختمان حافظ
شماره تماس 05138439115

دکتر مریم صاحبکار خراسانی با شماره نظام پزشکی 56104 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مریم صاحبکار خراسانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم صاحبکار خراسانی با شماره 05138439115 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمدآباد – نبش محتشمی 1 – پلاک 7 – ساختمان حافظ مراجعه کنید.

دکتر مژگان عین افشار دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر مژگان عین افشار دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مژگان عین افشار
آدرس مشهد بلوار احمد اباد – خیابان عارف – عارف 2 – ساختمان سما – پلاک 28 – طبقه سوم – واحد 35
شماره تماس 05138460214

دکتر مژگان عین افشار با شماره نظام پزشکی 52574 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مژگان عین افشار برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مژگان عین افشار با شماره 05138460214 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار احمد اباد – خیابان عارف – عارف 2 – ساختمان سما – پلاک 28 – طبقه سوم – واحد 35 مراجعه کنید.

دکتر مجید هاشم زاده دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر مجید هاشم زاده دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید هاشم زاده
آدرس مشهد بلوار کلاهدوز، نبش کلاهدوز 7، ساختمان پزشکان، طبقه دوم
شماره تماس 05138473631

دکتر مجید هاشم زاده با شماره نظام پزشکی 34411 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مجید هاشم زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید هاشم زاده با شماره 05138473631 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار کلاهدوز، نبش کلاهدوز 7، ساختمان پزشکان، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر منیژه میرشاهی دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر منیژه میرشاهی دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر منیژه میرشاهی
آدرس مشهد بلوار احمد آباد، خیابان عارف، بین کوچه عارف 2 و 4، ساختمان حکیم، طبقه دوم
شماره تماس 05138435266

دکتر منیژه میرشاهی با شماره نظام پزشکی 37358 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر منیژه میرشاهی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر منیژه میرشاهی با شماره 05138435266 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار احمد آباد، خیابان عارف، بین کوچه عارف 2 و 4، ساختمان حکیم، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر وحید آقاسی زاده دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر وحید آقاسی زاده دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحید آقاسی زاده
آدرس مشهد احمد آباد – نبش محتشمی 2 – ساختمان سینوهه
شماره تماس 05138452823

دکتر وحید آقاسی زاده با شماره نظام پزشکی 39587 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر وحید آقاسی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحید آقاسی زاده با شماره 05138452823 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمد آباد – نبش محتشمی 2 – ساختمان سینوهه مراجعه کنید.

دکتر حامد شریعت رضوی دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر حامد شریعت رضوی دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حامد شریعت رضوی
آدرس مشهد احمدآباد – ابتدای پرستار- ساختمان پزشکان پورسینا
شماره تماس 05138428153

دکتر حامد شریعت رضوی با شماره نظام پزشکی 121189 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مسعود برای درمان بیماری حامد شریعت رضوی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر حامد شریعت رضوی با شماره 05138428153 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمدآباد – ابتدای پرستار- ساختمان پزشکان پورسینا مراجعه کنید.

دکتر رضا روشن روان دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر رضا روشن روان دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا روشن روان
آدرس مشهد خیابان چمران، گلستان شرقی، ساختمان آپادانا، طبقه 5
شماره تماس 05132288815

دکتر رضا روشن روان با شماره نظام پزشکی 91806 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رضا روشن روان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا روشن روان با شماره 05132288815 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان چمران، گلستان شرقی، ساختمان آپادانا، طبقه 5 مراجعه کنید.

دکتر مجید قربانزاده دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر مجید قربانزاده دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید قربانزاده
آدرس مشهد بلوار سجاد – بزرگمهر شمالی 1 – جنب بیمارستان مادر – ساختمان آناهید – طبقه سوم
شماره تماس 05137617250

دکتر مجید قربانزاده با شماره نظام پزشکی 134069 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید قربانزاده برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید قربانزاده با شماره 05137617250 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار سجاد – بزرگمهر شمالی 1 – جنب بیمارستان مادر – ساختمان آناهید – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر نصرت الله نوری دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر نصرت الله نوری دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر نصرت الله نوری
آدرس مشهد بلوار پیروزی، بین پیروزی49 و بلوار هفت تیر
شماره تماس 05138649130

دکتر نصرت الله نوری با شماره نظام پزشکی  31391 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر نصرت الله نوری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر نصرت الله نوری با شماره 05138649130 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار پیروزی، بین پیروزی49 و بلوار هفت تیر مراجعه کنید.

دکتر کاظم موسوی دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر کاظم موسوی دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر کاظم موسوی
آدرس مشهد خیابان دانشگاه اول کفایی
شماره تماس 05138415455

دکتر کاظم موسوی با شماره نظام پزشکی 6967 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کاظم موسوی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر کاظم موسوی با شماره 05138415455 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان دانشگاه اول کفایی مراجعه کنید.

دکتر مریم سرکرده دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر مریم سرکرده دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم سرکرده
آدرس مشهد کلینیک ویژه بیمارستان امام رضا
شماره تماس 05138583834

دکتر مریم سرکرده با شماره نظام پزشکی 146677 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مریم سرکرده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم سرکرده با شماره 05138583834 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد کلینیک ویژه بیمارستان امام رضا مراجعه کنید.

دکتر بهروز منشیان دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

دکتر بهروز منشیان دکتر بواسیر (هموروئید) مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهروز منشیان 
آدرس مشهد بلوار احمدآباد، عدالت، عدالت 2
شماره تماس 05138440565

دکتر بهروز منشیان با شماره نظام پزشکی 65936 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهروز منشیان برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهروز منشیان با شماره 05138440565 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار احمدآباد، عدالت، عدالت 2 مراجعه کنید.

ویژگی های بهترین دکتر جراح بواسیر مشهد 

برای تشخیص بهترین دکتر جراح بواسیر مشهد می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

تخصص و تجربه: یک دکتر جراح بواسیر خوب باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه بواسیر باشد. اطمینان حاصل کنید که دکتر مورد نظر شما تخصص و آموزش لازم را در این حوزه دارد و تجربه کافی در انجام جراحی بواسیر داشته باشد.

مشاهده نظرات و بازخوردها: جستجوی نظرات و بازخوردهای بیماران قبلی در مورد دکتر جراح بواسیر مورد نظر می‌ تواند به شما کمک کند تا درباره کیفیت خدمات و رضایتمندی بیماران قبلی اطلاعات بیشتری بدست آورید.

مشاوره و روابط بین فردی: در جلسه مشاوره با دکتر، توجه کنید که آیا دکتر برای شما وقت کافی می‌ گذارد و به شما به صورت دقیق و با دقت گوش می‌ کند یا خیر؟ آیا دکتر به سوالات شما با صداقت پاسخ می‌ دهد و توضیحات لازم را برایتان ارائه می‌ کند؟ این موارد می‌ توانند نشان‌ دهنده نگرش دکتر به روابط بین فردی و اهمیتی که به بیماران خود می‌ دهد باشد.

هماهنگی و تفهیم: دکتر جراح بواسیر خوب باید بتواند به شما مفاهیم پزشکی را به زبان ساده توضیح دهد و به شما کمک کند تا فرایند جراحی و درمان را درک کنید. همچنین، توانایی دکتر در ایجاد هماهنگی و ارتباط مؤثر با شما نیز نشان دهنده اهمیتی است که به حساسیت و نیازهای شما می‌ دهد.

نتایج و موفقیت‌ ها: بررسی نتایج جراحی‌ های انجام شده توسط دکتر جراح بواسیر مورد نظر نیز می‌ تواند به شما اطمینان بیشتری درباره کیفیت کار و موفقیت‌ های پزشک بدهد. از نتایج قبل و بعد از جراحی بواسیری که انجام داده است، مطمئن شوید.

دلایل مراجعه به دکتر جراح بواسیر مشهد 

مراجعه به دکتر جراح بواسیر در مشهد ممکن است به دلایل زیر باشد:

درمان بواسیر: اگر شما دچار بواسیر هستید که موجب علائمی مانند خونریزی، درد، تورم و خارش در منطقه مقعدی می‌ شود، مراجعه به دکتر جراح بواسیر مشهد برای تشخیص و درمان بواسیر بسیار مهم است.

تشخیص صحیح: در صورتی که شما علائمی مانند خونریزی روزانه از مقعد، تغییر در رنگ مدفوع یا علائم دیگری مشاهده می‌ کنید، مراجعه به دکتر جراح بواسیر به منظور تشخیص صحیح و مشخص کردن نوع و شدت بواسیر ضروری است.

توصیه‌ های درمانی: دکتر جراح بواسیر می‌ تواند به شما توصیه‌ ها و راهکارهای درمانی ارائه کند که شامل تغییرات در رژیم غذایی، تمرینات فیزیکی، دستورالعمل‌ های بهداشتی و استفاده از داروها و کرم‌ های موضعی می‌ شود.

نیاز به جراحی: در صورتی که بواسیر شما درجه پیشرفته‌ تری داشته باشد و درمان‌ های غیرجراحی نتیجه مطلوب را به همراه نداشته باشند، دکتر جراح بواسیر می‌ تواند نیاز به انجام جراحی را ارزیابی کند و اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام دهد.

پیگیری و مراقبت پس از جراحی: در صورت انجام جراحی بواسیر، دکتر جراح بواسیر مشهد مراقبت و پیگیری لازم را پس از عمل جراحی به شما ارائه می‌ دهد تا بهبودی سریعتر و بهتری را تجربه کنید.
مهم است که در صورتی که مشکل بواسیر دارید، به دکتر جراح بواسیر مراجعه کنید تا تشخیص صحیح و درمان مناسب برای شما انجام شود.

معاینه توسط دکتر جراح بواسیر مشهد چگونه خواهد بود ؟

معاینه توسط دکتر جراح بواسیر مشهد معمولاً شامل مراحل زیر است:

مصاحبه و تاریخچه بیماری: در ابتدا، دکتر جراح بواسیر با شما مصاحبه می‌ کند و سوالاتی درباره علائم، نشانه‌ ها و تاریخچه بیماری بواسیر شما می‌ پرسد. این اطلاعات به دکتر کمک می‌ کند تا تشخیص صحیح‌ تری انجام دهد.

بررسی فیزیکی: دکتر جراح بواسیر ممکن است بخشی از معاینه را با بررسی مستقیم و منطقه مقعدی شما انجام دهد. پزشک می‌ تواند با استفاده از لوپ، بازوی بزرگ که بر روی دست قرار می‌ گیرد، بواسیر را مشاهده کند و اندازه و شدت آن را بررسی کند.

تست‌ های تکمیلی: در برخی موارد، دکتر ممکن است تست‌ های تکمیلی را درخواست کند تا بیشتر در مورد بواسیر و عوارض مرتبط مانند تشدید دیسک‌ های مقعدی، سونوگرافی و سیگموئیدوسکوپی اطلاعات بدست آورد.

در هنگام معاینه، دکتر جراح بواسیر باید به شما راهنمایی‌ ها و توصیه‌ های لازم در مورد درمان بواسیر، تغییرات در رژیم غذایی و رفتار های بهداشتی مرتبط را ارائه کند. همچنین، اگر نیاز به جراحی داشته باشید، به شما توضیحات کامل درباره فرآیند جراحی، روش‌ های مختلف، ریسک‌ ها و مزایای هر یک ارائه خواهد داد.

مهم است که به دقت به دکتر جراح بواسیر گوش کنید و هر سوالی که دارید را بپرسید تا بهترین تصمیم‌گیری در مورد درمان بواسیر خود را بر اساس توصیه‌ های پزشک انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *