بهترین جراح بواسیر گرگان - متخصص هموروئید

بهترین دکتر جراح بواسیر گرگان پزشکی است که در زمینه تشخیص، درمان و مراقبت از بیمارانی که با بواسیر مواجه هستند، فعالیت می‌ کند.دکتر بواسیر با تخصص و تجربه خود به عنوان یک جراح بواسیر، به بیماران کمک می‌ کند تا این مشکل را درمان کنند و به بهبودی و سلامتی خود بازگردند.

دکتر جراح بواسیر با استفاده از روش‌ ها و تکنیک‌ های جدید و پیشرفته، به بیماران کمک کرده و با دقت و حرفه‌ ای درمان‌ های جراحی را انجام می‌ دهد و بیماران را در طول فرآیند درمانی پشتیبانی می‌ کند.

دکتر جراح بواسیر با استفاده از تجهیزات پزشکی مدرن و با بهره‌ گیری از تکنولوژی پیشرفته، اقدام به تشخیص دقیق بواسیر می‌ کند. پزشک با بررسی علائم و انجام معاینات جسمانی، بیماران را ارزیابی کرده و راهکارهای مناسب برای درمان آنها را تعیین می‌ کند.

دکتر جراح بواسیر علاوه بر انجام جراحی بواسیر، به بیماران نیز مشاوره داده و توضیحات کاملی درباره بواسیر، علل، علائم، روش‌ های پیشگیری و درمان را به بیماران ارائه می‌ دهد و آنها را در مورد مراقبت‌ های لازم پس از جراحی آگاه می‌ سازد.

بهترین دکتر جراح بواسیر گرگان

دکتر سید محمد رزاق علینقی مداح دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

دکتر سید محمد رزاق علینقی مداح دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمد رزاق علینقی مداح
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – مجتمع لاله – طبقه اول – شماره 111
شماره تماس 01732323050

دکتر سید محمد رزاق علینقی مداح با شماره نظام پزشکی 36363 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید محمد رزاق علینقی مداح برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمد رزاق علینقی مداح با شماره 01732323050 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – مجتمع لاله – طبقه اول – شماره 111 مراجعه کنید.

دکتر محمود آزادفر دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

دکتر محمود آزادفر دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود آزادفر
آدرس گرگان عدالت 21 نبش تختی 14 مجتمع پزشکی نویان طبقه پنجم
شماره تماس 01732332400

دکتر محمود آزادفر با شماره نظام پزشکی 69845 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمود آزادفر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود آزادفر با شماره 01732332400 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 21 نبش تختی 14 مجتمع پزشکی نویان طبقه پنجم مراجعه کنید.

دکتر علیرضا علیخانی دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

دکتر علیرضا علیخانی دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا علیخانی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – خیابان عدالت 23 – ساختمان کیان – طبقه 1
شماره تماس 01732341344

دکتر علیرضا علیخانی با شماره نظام پزشکی 37317 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا علیخانی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا علیخانی با شماره 01732341344 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – خیابان عدالت 23 – ساختمان کیان – طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر ایراندخت کردجزی دکتر بواسیر (هموروئید) زنان گرگان

دکتر ایراندخت کردجزی دکتر بواسیر (هموروئید) زنان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر ایراندخت کردجزی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر-عدالت 13- مجتمع آرمان طبقه 2-واحد11
شماره تماس 0032263813

دکتر ایراندخت کردجزی با شماره نظام پزشکی 59377 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ایراندخت کردجزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایراندخت کردجزی با شماره 0032263813 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر-عدالت 13- مجتمع آرمان طبقه 2-واحد11 مراجعه کنید.

دکتر حافظ رادکانی دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

دکتر حافظ رادکانی دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حافظ رادکانی
آدرس گرگان خیابان پنجم آذر – پاساژ بهارستان طبقه اول
شماره تماس 01732227855

دکتر حافظ رادکانی با شماره نظام پزشکی 13249 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حافظ رادکانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حافظ رادکانی با شماره 01732227855 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان پنجم آذر – پاساژ بهارستان طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا مزیدی شرف آبادی دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

دکتر محمدرضا مزیدی شرف آبادی دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا مزیدی شرف آبادی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – مجتمع عادل – طبقه 1
شماره تماس 01732227193

دکتر محمدرضا مزیدی شرف آبادی با شماره نظام پزشکی 31618 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا مزیدی شرف آبادی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا مزیدی شرف آبادی با شماره 01732227193 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – مجتمع عادل – طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر امیرحسین تفرشیان دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

دکتر امیرحسین تفرشیان دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرحسین تفرشیان
آدرس گرگان عدالت ۱۱، بیمارستان موسوی، کلینیک تخصصی
شماره تماس 09113686328

دکتر امیرحسین تفرشیان با شماره نظام پزشکی 142309 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امیرحسین تفرشیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرحسین تفرشیان با شماره 09113686328 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت ۱۱، بیمارستان موسوی، کلینیک تخصصی مراجعه کنید.

دکتر عباسعلی اسکندریون دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

دکتر عباسعلی اسکندریون دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباسعلی اسکندریون
آدرس گرگان خیابان ولی عصر ،عدالت ۱۹،مجتمع مهرگان،طبقه ۴ واحد ۱۹
شماره تماس 09036327835

دکتر عباسعلی اسکندریون با شماره نظام پزشکی 86408 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عباسعلی اسکندریون برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباسعلی اسکندریون با شماره 09036327835 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولی عصر ،عدالت ۱۹،مجتمع مهرگان،طبقه ۴ واحد ۱۹ مراجعه کنید.

دکتر علی وحیدی راد دکتر جراح بواسیر (هموروئید) گرگان

دکتر علی وحیدی راد دکتر جراح بواسیر (هموروئید) گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی وحیدی راد
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت ۱۲، ساختمان بهنام، طبقه اول
شماره تماس 01732324111

دکتر علی وحیدی راد با شماره نظام پزشکی 145417 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی وحیدی راد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی وحیدی راد با شماره 01732324111 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت ۱۲، ساختمان بهنام، طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر جعفر طبرسا دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

دکتر جعفر طبرسا دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر جعفر طبرسا
آدرس گرگان خیابان ولیعصر،روبروی بانک توسعه صادرات،بین عدالت 14 و 16 مجتمع صدرا
شماره تماس 01732320827

دکتر جعفر طبرسا با شماره نظام پزشکی 32185 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جعفر طبرسا برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر جعفر طبرسا با شماره 01732320827 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر،روبروی بانک توسعه صادرات،بین عدالت 14 و 16 مجتمع صدرا مراجعه کنید.

دکتر محسن عسکرزاده دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

دکتر محسن عسکرزاده دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن عسکرزاده
آدرس گرگان عدالت 21- چهارراه ویلا- نبش دارا و سارا 2- ساختمان پزشکان تریتا، طبقه 3
شماره تماس 01732340188

دکتر محسن عسکرزاده با شماره نظام پزشکی 129139 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محسن عسکرزاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن عسکرزاده با شماره 01732340188 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 21- چهارراه ویلا- نبش دارا و سارا 2- ساختمان پزشکان تریتا، طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر مهدی زنگانه دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

دکتر مهدی زنگانه دکتر بواسیر (هموروئید) گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی زنگانه
آدرس گرگان عدالت نوزده. ساختمان مهرگان. واحد ۲۰
شماره تماس 01732254497

دکتر مهدی زنگانه با شماره نظام پزشکی 97703 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی زنگانه برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی زنگانه با شماره 01732254497 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت نوزده. ساختمان مهرگان. واحد ۲۰ مراجعه کنید.

وظایف دکتر بواسیر گرگان 

دکتر جراح بواسیر در گرگان ، متخصصی است که وظایف متعددی را در خصوص تشخیص، درمان و مراقبت از بیماران مبتلا به بواسیر بر عهده دارد. وظایف اصلی یک دکتر جراح بواسیر شامل موارد زیر می‌ شود:

تشخیص و ارزیابی بواسیر

یکی از وظایف اصلی دکتر جراح بواسیر، تشخیص صحیح بواسیر در بیماران است. پزشک بر اساس علائم، تاریخچه پزشکی و انجام بررسی‌ های جسمانی، بواسیر را تشخیص داده و میزان و شدت آن را ارزیابی می‌ کند.

برنامه‌ریزی و انجام جراحی بواسیر

دکتر جراح بواسیر مسئول برنامه‌ریزی و انجام جراحی بواسیر در بیماران است. پزشک بر اساس میزان و شدت بواسیر، نوع جراحی مناسب را تعیین کرده و با استفاده از تکنیک‌ های جراحی مناسب، بواسیر را درمان می‌ کند.

پیگیری و مراقبت پس از جراحی

پس از انجام جراحی بواسیر، دکتر جراح بواسیر مسئول پیگیری و مراقبت از بیمار است. پزشک برنامه‌ های مراقبتی پس از جراحی را تعیین کرده و بیمار را در مورد مراقبت‌ های لازم و رفتار های درست پس از جراحی آگاه می‌ کند.

ارائه مشاوره و آموزش به بیماران

دکتر جراح بواسیر مسئول ارائه مشاوره و آموزش به بیماران در مورد بواسیر، روش‌ های درمانی، پیشگیری و رفتارهای سالم مرتبط با بواسیر است. پزشک به بیماران توضیح می‌ دهد که چگونه از بواسیر جلوگیری کنند و پس از درمان، چگونه مراقبت‌ های لازم را انجام دهند.

با توجه به وظایف متعددی که یک دکتر جراح بواسیر در گرگان بر عهده دارد، بهتر است هنگام انتخاب دکتر متخصص، به تجربه و تخصص پزشک توجه کنید تا از خدمات حرفه‌ ای و کیفیتی درمانی بهره‌ مند شوید.

علائم مراجعه به دکتر جراح بواسیر در گرگان

بواسیر یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری از افراد با آن مواجه می‌ شوند. بواسیر به نوعی تورم و تشدید وریدهای موجود در منطقه مقعدی گفته می‌ شود که می‌ تواند علائم متنوعی به همراه داشته باشد. در صورتی که شما از علائم زیر رنج می‌ برید، بهتر است به دکتر جراح بواسیر گرگان مراجعه کنید :

درد و تورم

احساس درد و تورم در منطقه مقعدی از علائم رایج بواسیر است. این درد معمولاً به صورت یک گزینه ناخوشایند در منطقه مقعدی احساس می‌ شود و با فعالیت‌ های روزمره مانند نشستن، قدرت بیشتری پیدا می‌ کند. در صورتی که درد شدید و مزاحمی را تجربه می‌ کنید، بهتر است به دکتر متخصص مراجعه کنید.

خونریزی

خونریزی از مقعد، یکی دیگر از علائم بواسیر است. اگر به صورت مداوم خون در مدفوع خود مشاهده می‌ کنید، باید به پزشک مراجعه کنید تا علت خونریزی را تشخیص دهد و درمان مناسب را برای شما تجویز کند.

احساس سوزش و خارش

احساس سوزش و خارش در منطقه مقعدی می‌ تواند نشانه‌ ای از بواسیر باشد. این علائم معمولاً در اثر التهاب و تحریک پوست و بافت محیطی مقعدی ایجاد می‌ شود. اگر این علائم را تجربه می‌ کنید، بهتر است به دکتر متخصص مراجعه کنید تا منشأ آن را تشخیص داده و درمان مناسب را برای شما تعیین کند.

احساس مانع یا خروج ناقص مدفوع

اگر احساس می‌ کنید خروج مدفوع درست و کامل انجام نمی‌ شود و احساس وجود مانعی در مسیر خروج دارید، ممکن است این مسئله با بواسیر مرتبط باشد. این علائم نشان می‌ دهند که باید به دکتر متخصص مراجعه کنید تا وضعیت را ارزیابی کند و درمان لازم را برای شما تعیین کند.

در نهایت، برای تشخیص دقیق و درمان موثر بواسیر، بهتر است به یک دکتر جراح بواسیر مراجعه کنید. دکتر متخصص می‌ تواند بر اساس علائم شما تشخیص دقیقی بدهد و روش‌ های درمانی مناسب را توصیه کند. به خاطر داشته باشید که هر چه زودتر به پزشک مراجعه کنید، برای درمان و بهبودی شما بهتر خواهد بود.

 

1 دیدگاه

  • دکتر محمود آزادفر بی نظیره تو این صفحه وقتی اسمش رو دیدم واقعا به پیجتون ایمان آوردم واقعه دکتر خیلی خوبیه کاش همه پزشکان ما اینجوری بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *