بهترین جراح بواسیر تبریز - متخصص هموروئید

مراجعه به بهترین دکتر جراح بواسیر تبریز برای درمان بواسیر بسیار حائز اهمیت است. درمان بواسیر نیازمند تخصص و تجربه خاصی است که تنها توسط دکتران متخصص و با تجربه قابل انجام است. بهترین دکتر بواسیر با دانش و مهارت خود قادر است به طور دقیق بواسیر را تشخیص داده و برنامه درمانی مناسب را برای بیمار تعیین کند.

پزشکان جراح بواسیر با استفاده از روش‌ های مدرن و به روز، جراحی دقیقی را برای درمان بواسیر انجام می‌ دهند که باعث کاهش عوارض و بهبود سریعتر بیمار می‌ شود. همچنین، بهترین دکتر بواسیر با ارائه راهنمایی‌ های لازم به بیمار در طول فرآیند درمان، اطمینان و اطلاعات کافی به بیمار می‌ دهد و در پیگیری مراحل بعد از جراحی نیز نقش فعالی دارد.

این امر به بیمار اعتماد و راحتی بیشتری در طول درمان می‌ بخشد و از نتایج مطلوب‌ تری برخوردار می‌ شود. بنابراین، مراجعه به دکتر بواسیر برای درمان بواسیر امری بسیار ضروری است و بهبودی و سلامتی بیمار را تسهیل می‌ کند.

بهترین دکتر جراح بواسیر تبریز

دکتر سعید کوشان دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

دکتر سعید کوشان دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید کوشان
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – روبروی بانک ملی – ساختمان سیف
شماره تماس 04135570282

دکتر سعید کوشان با شماره نظام پزشکی 32106 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعید کوشان برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید کوشان با شماره 04135570282 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – روبروی بانک ملی – ساختمان سیف مراجعه کنید.

دکتر فرزاد پیرزه دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

دکتر فرزاد پیرزه دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزاد پیرزه
آدرس تبریز خیابان آزادی – ساختمان بهاران – طبقه ششم
شماره تماس 04133371774

دکتر فرزاد پیرزه با شماره نظام پزشکی 107710 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرزاد پیرزه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزاد پیرزه با شماره 04133371774 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – ساختمان بهاران – طبقه ششم مراجعه کنید.

دکتر بهروز مهرانه رودی دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

دکتر بهروز مهرانه رودی دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهروز مهرانه رودی
آدرس تبریز بلوار دکتر حسابی، میدان استاد شهریار، اول زعفرانیه، نرسیده به ایستگاه مسجد، روبروی کوی پارسا، کلینیک تخصصی دیبا
شماره تماس 04133334121

دکتر بهروز مهرانه رودی با شماره نظام پزشکی 129949 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهروز مهرانه رودی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهروز مهرانه رودی با شماره 04133334121 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار دکتر حسابی، میدان استاد شهریار، اول زعفرانیه، نرسیده به ایستگاه مسجد، روبروی کوی پارسا، کلینیک تخصصی دیبا مراجعه کنید.

دکتر حمداله علیپور دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

دکتر حمداله علیپور دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمداله علیپور
آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی – نرسیده به چهار راه باغشمال – بیمارستان بهبود
شماره تماس 04135538701

دکتر حمداله علیپور با شماره نظام پزشکی 20451 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حمداله علیپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمداله علیپور با شماره 04135538701 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی – نرسیده به چهار راه باغشمال – بیمارستان بهبود مراجعه کنید.

دکتر فرشاد مهدوی دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

دکتر فرشاد مهدوی دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشاد مهدوی
آدرس تبریز خیابان آزادی-جنب پمپ بنزین مارالان -ساختمان بهاران طبقه ۶
شماره تماس 04133372896

دکتر فرشاد مهدوی با شماره نظام پزشکی 81607 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرشاد مهدوی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشاد مهدوی با شماره 04133372896 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی-جنب پمپ بنزین مارالان -ساختمان بهاران طبقه ۶ مراجعه کنید.

دکتر یونس تقی زاده علمداری دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

دکتر یونس تقی زاده علمداری دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یونس تقی زاده علمداری
آدرس تبریز خیابان آزادی روبروی ساختمان بهاران کوچه گلگشت (کوی فروردین)ساختمان پزشکان گلگشت طبقه 5 جنب داروخانه
شماره تماس 04133251603

دکتر یونس تقی زاده علمداری با شماره نظام پزشکی 29304 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر یونس تقی زاده علمداری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر یونس تقی زاده علمداری با شماره 04133251603 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی روبروی ساختمان بهاران کوچه گلگشت (کوی فروردین)ساختمان پزشکان گلگشت طبقه 5 جنب داروخانه مراجعه کنید.

دکتر عباس کلامی دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

دکتر عباس کلامی دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباس کلامی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – ساختمان پزشکان مهر – طبقه دوم
شماره تماس 04135550647

دکتر عباس کلامی با شماره نظام پزشکی 7745 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عباس کلامی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباس کلامی با شماره 04135550647 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – ساختمان پزشکان مهر – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا گلگون دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

دکتر محمدرضا گلگون دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا گلگون
آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی – بیمارستان بهبود
شماره تماس 04135538701

دکتر محمدرضا گلگون با شماره نظام پزشکی 40334 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدرضا گلگون مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا گلگون با شماره 04135538701 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی – بیمارستان بهبود مراجعه کنید.

دکتر معصومه فیاض فرضاد دکتر بواسیر (هموروئید) زنان تبریز

دکتر معصومه فیاض فرضاد دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر معصومه فیاض فرضاد
آدرس تبریز خیابان 17شهریور جدید – روبروی بستی وحید – ساختمان 111 – طبقه 4
شماره تماس 04135548316

دکتر معصومه فیاض فرضاد با شماره نظام پزشکی 40654 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر معصومه فیاض فرضاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر معصومه فیاض فرضاد با شماره 04135548316 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17شهریور جدید – روبروی بستی وحید – ساختمان 111 – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر ناصر عزتی پارسا دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

دکتر ناصر عزتی پارسا دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصر عزتی پارسا
آدرس تبریز فلکه دانشگاه ساختمان نور طبقه 4
شماره تماس 0413369880

دکتر ناصر عزتی پارسا با شماره نظام پزشکی 25452 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ناصر عزتی پارسا برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصر عزتی پارسا با شماره 0413369880 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز فلکه دانشگاه ساختمان نور طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر رامین آژوغ دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

دکتر رامین آژوغ دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رامین آژوغ
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – روبروی کلینیک شیخ الریس – ساختمان بهاران – طبقه 6 – واحد 15
شماره تماس 04133374162

دکتر رامین آژوغ با شماره نظام پزشکی 79950 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رامین آژوغ مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رامین آژوغ با شماره 04133374162 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – روبروی کلینیک شیخ الریس – ساختمان بهاران – طبقه 6 – واحد 15 مراجعه کنید.

دکتر امراله میرگلوی بیات دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

دکتر امراله میرگلوی بیات دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امراله میرگلوی بیات 
آدرس تبریز آذربایجان شرقی – تبریز-ارتش جنوبی-روبروی بیمارستان الزهرا-ساختمان آفتاب طبقه اول
شماره تماس 04135565866

دکتر امراله میرگلوی بیات با شماره نظام پزشکی 17696 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امراله میرگلوی بیات برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امراله میرگلوی بیات با شماره 04135565866 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز آذربایجان شرقی – تبریز-ارتش جنوبی-روبروی بیمارستان الزهرا-ساختمان آفتاب طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر حسین بناگذار محمدی دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

دکتر حسین بناگذار محمدی دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین بناگذار محمدی
آدرس تبریز خیابان دانشگاه،روبروی بیمارستان مدنی،ساختمان کیمیا،طبقه اول
شماره تماس 04133352607

دکتر حسین بناگذار محمدی با شماره نظام پزشکی 84876 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسین بناگذار محمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین بناگذار محمدی با شماره 04133352607 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان دانشگاه،روبروی بیمارستان مدنی،ساختمان کیمیا،طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر صمد مصدقی دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

دکتر صمد مصدقی دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر صمد مصدقی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – جنب بستنی وحید ساختمان پزشکان گلستان – طبقه ۳
شماره تماس 04135569522

دکتر صمد مصدقی با شماره نظام پزشکی 22730 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر صمد مصدقی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر صمد مصدقی با شماره 04135569522 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – جنب بستنی وحید ساختمان پزشکان گلستان – طبقه ۳ مراجعه کنید.

دکتر کیوان کاشی زنوزی دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

دکتر کیوان کاشی زنوزی دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کیوان کاشی زنوزی
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راهی گلگشت – ساختمان آزادی – طبقه 8
شماره تماس 04133250352

دکتر کیوان کاشی زنوزی با شماره نظام پزشکی 120818 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر کیوان کاشی زنوزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر کیوان کاشی زنوزی با شماره 04133250352 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راهی گلگشت – ساختمان آزادی – طبقه 8 مراجعه کنید.

چگونگی درمان بواسیر توسط دکتر بواسیر تبریز

دکتر جراح بواسیر برای درمان بیماری بواسیر از روش‌ ها و رویکردهای مختلف استفاده می‌ کند. در صورتی که بواسیر در مراحل اولیه و ملایم باشد، روش‌ های غیرجراحی مانند تغییرات در سبک زندگی و رژیم غذایی، مصرف دارو ها و کرم‌ ها به منظور کاهش التهاب و علائم بواسیر مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این شامل مصرف داروهای ضدالتهابی، تسکین‌دهنده‌ ها و استفاده از سازوکارهای فیزیک درمانی می‌ شود.

در صورت عدم درمان به درمان غیرجراحی و یا وجود بواسیر در مراحل پیشرفته تر، دکتر ممکن است جراحی را توصیه کند. جراحی بواسیر شامل روش‌ هایی مانند لیگاسیون (بند کردن عروق خونی بواسیر)، لیزر، کریوتراپی (استفاده از روش سرمایی برای نابودی بافت بواسیر) و همچنین همورویدکتومی (برداشتن بواسیر با جراحی) می‌ شود.

دکتر جراح بواسیر تبریز در هر صورت، با توجه به شدت بواسیر، وضعیت بالینی بیمار و نیازهای خاص آن، بهترین روش درمانی را تعیین می‌ کند. هدف اصلی پزشک بهبود علائم بواسیر، کاهش التهاب و خونریزی، و بهبود کیفیت زندگی بیماران است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *