بهترین دکتر جراح بواسیر کرج

بهترین دکتر جراح بواسیر کرج عنوانی است که برای این مطلب قرار دادیم ، زیرا در ادامه قرار است از بهترین پزشکان متخصص بواسیر کرج نام ببریم.

پیدا کردن بهترین دکتر جراح بواسیر برای درمان بواسیر اهمیت بسیاری دارد. بواسیر یک مشکل پزشکی جدی است که نیازمند تشخیص دقیق و درمان مؤثر است. بهترین دکتر بواسیر کرج با تخصص و تجربه در این زمینه می‌ تواند به شما کمک کند تا از درمان مناسب برای این بیماری استفاده کنید. درمانی که ممکن است شامل تجویز داروها، روش‌ های غیرجراحی و در صورت لزوم، جراحی بواسیر است.

یک دکتر ماهر و با تجربه، با توجه به مشکل ، روش مناسب را برای درمان بواسیر توصیه خواهد کرد و با دقت و مهارت لازم اقدام به درمان خواهد نمود. همچنین، رابطه مثبت و اعتماد به دکتر می‌ تواند اطمینان خاطر شما را درمورد درمان و نتایج آن افزایش دهد.

از طرف دیگر، بهترین دکتر بواسیر با آخرین روش‌ ها و تکنیک‌ های درمانی به روز است و از تجهیزات و تکنولوژی‌ های پیشرفته استفاده می‌ کند. این امر باعث می‌ شود تا فرد بهترین مراقبت‌ های پزشکی را دریافت کرده و بهبودی بهتر و سریعتر را تجربه کند. بنابراین، انتخاب بهترین دکتر بواسیر برای درمان اهمیت بسیاری دارد و به افراد  کمک می‌ کند تا درمان موثر و موفقیت‌ آمیز را دریافت کنند.

بهترین دکتر جراح بواسیر کرج

دکتر جواد سلیم زاده دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر جواد سلیم زاده دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر جواد سلیم زاده
آدرس کرج بلوار دانش آموز – روبروی بیمارستان قائم – ساختمان احسان طبقه چهارم واحد ۷
شماره تماس 02632716986

دکتر جواد سلیم زاده با شماره نظام پزشکی 52067 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر جواد سلیم زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر جواد سلیم زاده با شماره 02632716986 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بلوار دانش آموز – روبروی بیمارستان قائم – ساختمان احسان طبقه چهارم واحد ۷ مراجعه کنید.

دکتر مجتبی حاجی صفر علی دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر مجتبی حاجی صفر علی دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجتبی حاجی صفر علی
آدرس کرج البرز، کرج، خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، برح زرین گل، طبقه ۱
شماره تماس 02632209109

دکتر مجتبی حاجی صفر علی با شماره نظام پزشکی 46382 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجتبی حاجی صفر علی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجتبی حاجی صفر علی با شماره 02632209109 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج البرز، کرج، خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، برح زرین گل، طبقه ۱ مراجعه کنید.

دکتر مرتضی مازوچی دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر مرتضی مازوچی دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرتضی مازوچی
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، روبروی کلینیک بهبد، ساختمان پزشکان نیلوفر، طبقه هفتم شمالی، واحد ۲۴
شماره تماس 09912500717

دکتر مرتضی مازوچی با شماره نظام پزشکی 99614 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مرتضی مازوچی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مرتضی مازوچی با شماره 09912500717 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، روبروی کلینیک بهبد، ساختمان پزشکان نیلوفر، طبقه هفتم شمالی، واحد ۲۴ مراجعه کنید.

دکتر امیررضا مهرآوران دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر امیررضا مهرآوران دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیررضا مهرآوران
آدرس کرج عظیمیه میدان مهران روبروی بیمارستان تخت جمشید جنب داروخانه شبانه روزی دکتر محمودی نژاد طبقه بالای شیرینی فروشی نوول طبقه دوم درب سمت راست
شماره تماس 02632544655

دکتر امیررضا مهرآوران با شماره نظام پزشکی 131683 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیررضا مهرآوران برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیررضا مهرآوران با شماره 02632544655 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج عظیمیه میدان مهران روبروی بیمارستان تخت جمشید جنب داروخانه شبانه روزی دکتر محمودی نژاد طبقه بالای شیرینی فروشی نوول طبقه دوم درب سمت راست مراجعه کنید.

دکتر امید گلی دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر امید گلی دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر امید گلی
آدرس کرج چهارراه طالقانی.خ.طالقانی جنوبی.جنب ایستگاه تاکسی درختی.ساختمان سبز.طبقه ۵ام
شماره تماس 02632744974

دکتر امید گلی با شماره نظام پزشکی 152040 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امید گلی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر امید گلی با شماره 02632744974 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی.خ.طالقانی جنوبی.جنب ایستگاه تاکسی درختی.ساختمان سبز.طبقه ۵ام مراجعه کنید.

دکتر مجتبی احمدی نژاد دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر مجتبی احمدی نژاد دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجتبی احمدی نژاد
آدرس کرج چهارراه طالقانی – خیابان بهشتی – بعد از زیرگذر – برج شاهکرم – واحد 904
شماره تماس 02632274824

دکتر مجتبی احمدی نژاد با شماره نظام پزشکی 39188 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجتبی احمدی نژاد برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجتبی احمدی نژاد با شماره 02632274824 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی – خیابان بهشتی – بعد از زیرگذر – برج شاهکرم – واحد 904 مراجعه کنید.

دکتر محمد فتحی دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر محمد فتحی دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد فتحی
آدرس کرج باغستان غربی، انتهای بلوار پرستار، بیمارستان تخصصی البرز
شماره تماس 02634924209

دکتر محمد فتحی با شماره نظام پزشکی 125850 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد فتحی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد فتحی با شماره 02634924209 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج باغستان غربی، انتهای بلوار پرستار، بیمارستان تخصصی البرز مراجعه کنید.

دکتر کاظم فتوحی دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر کاظم فتوحی دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر کاظم فتوحی
آدرس کرج کمالشهر. درمانگاه مرکزی کمالشهر
شماره تماس 02634706087

دکتر کاظم فتوحی با شماره نظام پزشکی 65432 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کاظم فتوحی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر کاظم فتوحی با شماره 02634706087 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج کمالشهر. درمانگاه مرکزی کمالشهر مراجعه کنید.

دکتر علیرضا خاک نژاد دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر علیرضا خاک نژاد دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا خاک نژاد
آدرس کرج چهارراه طالقانی کوچه یادگاری ساختمان پزشکان استقلال طبقه دوم واحد 6
شماره تماس 02632264715

دکتر علیرضا خاک نژاد با شماره نظام پزشکی 25703 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علیرضا خاک نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا خاک نژاد با شماره 02632264715 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی کوچه یادگاری ساختمان پزشکان استقلال طبقه دوم واحد 6 مراجعه کنید.

دکتر جعفر مهری دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر جعفر مهری دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر جعفر مهری
آدرس کرج نبش چهارراه طالقانی، برج طالقانی، طبقه6واحد103
شماره تماس 09394861657

دکتر جعفر مهری با شماره نظام پزشکی 123184 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جعفر مهری برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر جعفر مهری با شماره 09394861657 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج نبش چهارراه طالقانی، برج طالقانی، طبقه6واحد103 مراجعه کنید.

دکتر علی اکبر رفیعی دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر علی اکبر رفیعی دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اکبر رفیعی
آدرس کرج میدان مهران – ساختمان بابک طبقه اول – واحد 153
شماره تماس 02632552198

دکتر علی اکبر رفیعی با شماره نظام پزشکی 53367 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی اکبر رفیعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اکبر رفیعی با شماره 02632552198 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج میدان مهران – ساختمان بابک طبقه اول – واحد 153 مراجعه کنید.

دکتر شکوه شاهمرادی دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر شکوه شاهمرادی دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر شکوه شاهمرادی
آدرس کرج چهارراه طالقانی جنوبی – انتهای خیابان گلها – ساختمان بنای ماندگار – واحد303
شماره تماس 02632264801

دکتر شکوه شاهمرادی با شماره نظام پزشکی 93645 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شکوه شاهمرادی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر شکوه شاهمرادی با شماره 02632264801 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه طالقانی جنوبی – انتهای خیابان گلها – ساختمان بنای ماندگار – واحد303 مراجعه کنید.

دکتر صادق نوری دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر صادق نوری دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر صادق نوری
آدرس کرج خیابان قزوین نرسیده به میدان شهداجنب بیمه آسیا
شماره تماس 02632229938

دکتر صادق نوری با شماره نظام پزشکی 33988 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر صادق نوری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر صادق نوری با شماره 02632229938 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان قزوین نرسیده به میدان شهداجنب بیمه آسیا مراجعه کنید.

دکتر فرهاد امیری دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر فرهاد امیری دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرهاد امیری
آدرس کرج خیابان طالقانی جنوبی – نرسیده به هفت تیر – نبش کوچه لاله 3 – طبقه 5 – کلینیک تشخیص بیماری های پستان نور
شماره تماس 02632755841

دکتر فرهاد امیری با شماره نظام پزشکی 28456 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرهاد امیری برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهاد امیری با شماره 02632755841 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان طالقانی جنوبی – نرسیده به هفت تیر – نبش کوچه لاله 3 – طبقه 5 – کلینیک تشخیص بیماری های پستان نور مراجعه کنید.

دکتر حسین توسل دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

دکتر حسین توسل دکتر بواسیر (هموروئید) کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین توسل
آدرس کرج ضلع جنوب شرقی چهارراه طالقانی- کوچه یادگاری- ساختمان گلایل- طبقه همکف
شماره تماس 02632264707

دکتر حسین توسل با شماره نظام پزشکی 27826 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسین توسل مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین توسل با شماره 02632264707 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج ضلع جنوب شرقی چهارراه طالقانی- کوچه یادگاری- ساختمان گلایل- طبقه همکف مراجعه کنید.

چگونگی درمان بواسیر توسط دکتر بواسیر کرج

دکتر بواسیر کرج و یا هر شهر دیگر، براساس نوع و شدت بواسیر، از روش‌ های مختلفی برای درمان بواسیر استفاده می‌ کند. برخی از روش‌ های معمول در درمان بواسیر شامل موارد زیر است :

درمان غیرجراحی:

تغییرات در سبک زندگی: دکتر ممکن است به شما توصیه کند تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید، مانند مصرف بیشتر آب ، انجام ورزش منظم، استفاده از توالت مناسب و غیره
داروها: برخی داروها می‌ توانند علائم بواسیر را کاهش دهند، مانند کرم‌ های موضعی و قرص‌ ها که می‌ توانند التهاب و درد را کاهش دهند.

جراحی:

لیگاتور باندینگ: در این روش، دکتر باند یا رینگ کوچکی را دور بواسیر قرار می‌ دهد تا از روی رگ‌ ها فشار اعمال کند و باعث تخت شدن آنها شود. این باعث قطع جریان خون به بواسیر و در نتیجه خشک شدن و افتادن می شود.

جراحی هموروئیدکتومی: در این روش، بواسیر و بافت‌ های آسیب دیده حذف می‌ شوند. این جراحی ممکن است به صورت باز یا از طریق روش‌ های کم تهاجمی مانند لیزر یا خنثی کردن با لیزر انجام شود.

روش‌های دیگر: دکتر ممکن است از روش‌ های دیگر مانند ترمیم رباط راستا، لیزر، کریوتراپی و پروتون تراپی در صورت لزوم استفاده کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *