بهترین دکتر جراح بواسیر شیراز

بهترین دکتر جراح بواسیر شیراز چه کسی است ؟ احتمالا این سوالی است که شما را به این صفحه رسانده است.

مسئولیت دکتر جراح بواسیر شامل تشخیص درست و دقیق بواسیر، انتخاب و اجرای برنامه درمانی مناسب برای بیماران، انجام عمل جراحی بواسیر با مهارت و دقت، پیگیری و مشاوره لازم پس از درمان و نظارت بر بهبودی بیماران است.

انتخاب بهترین دکتر جراح بواسیر شیراز برای درمان بواسیر اهمیت بسیاری دارد. درمان بواسیر نیازمند دقت و تخصص است و یک دکتر با تجربه و مهارت لازم می‌ تواند به شما کمک کند. انتخاب یک دکتر ماهر در این زمینه، تضمین می‌ کند که تشخیص درست برای بواسیر انجام شده و برنامه درمانی مناسب انتخاب گردد. علاوه بر این، مهارت جراحی دکتر در صورت نیاز به جراحی بواسیر اهمیت بالایی دارد.

از طرف دیگر، برقراری رابطه مثبت با دکتر و ارتباط خوب با وی، به شما اعتماد و اطمینان خاطر خواهد داد و در فرآیند درمان بسیار مؤثر خواهد بود. بنابراین، انتخاب بهترین دکتر بواسیر با تخصص، تجربه، مهارت جراحی و رابطه مثبت، از اهمیت بسیاری برخوردار است و به شما کمک می‌ کند تا درمان بهتر و موفقیت‌ آمیزتری را تجربه کنید.

بهترین دکتر جراح بواسیر شیراز

دکتر مریم یداللهی دکتر بواسیر (هموروئید) زنان شیراز

دکتر مریم یداللهی دکتر بواسیر (هموروئید) زنان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم یداللهی
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی دانشکده مهندسی 1 -ساختمان یاس – طبقه دوم – واحد 7
شماره تماس 07132355893

دکتر مریم یداللهی با شماره نظام پزشکی 42185 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مریم یداللهی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم یداللهی با شماره 07132355893 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی دانشکده مهندسی 1 -ساختمان یاس – طبقه دوم – واحد 7 مراجعه کنید.

دکتر شهلا وفاجو دکتر بواسیر (هموروئید) زنان شیراز

دکتر شهلا وفاجو دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهلا وفاجو
آدرس شیراز خیابان اردیبهشت – روبروی آزمایشگاه دکتر دانشبد – کوچه 1 – ساختمان کاظمی – طبقه پنجم
شماره تماس 07132360587

دکتر شهلا وفاجو با شماره نظام پزشکی 59470 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر شیراز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهلا وفاجو برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهلا وفاجو با شماره 07132360587 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان اردیبهشت – روبروی آزمایشگاه دکتر دانشبد – کوچه 1 – ساختمان کاظمی – طبقه پنجم مراجعه کنید.

دکتر فرزانه بستانیان دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

دکتر فرزانه بستانیان دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزانه بستانیان
آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – کوچه 4 – ساختمان پاستور – طبقه 4
شماره تماس 07136473528

دکتر فرزانه بستانیان با شماره نظام پزشکی 56239 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرزانه بستانیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزانه بستانیان با شماره 07136473528 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – کوچه 4 – ساختمان پاستور – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر فریبا یزدانی دکتر بواسیر (هموروئید) زنان شیراز

دکتر فریبا یزدانی دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریبا یزدانی
آدرس شیراز خیابان زند روبروی دانشکده پزشکی جنب داروخانه دکتر فیروزی ساختمان هانیه طبقه 4
شماره تماس 07132361748

دکتر فریبا یزدانی با شماره نظام پزشکی 30715 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر شیراز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فریبا یزدانی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریبا یزدانی با شماره 07132361748 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند روبروی دانشکده پزشکی جنب داروخانه دکتر فیروزی ساختمان هانیه طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر عباس یزدان پناه دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

دکتر عباس یزدان پناه دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباس یزدان پناه
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی خیابان هفت تیر (20 متری سینما سعدی) – نبش کوچه عباییان – جنب بانک کار آفرین – ساختمان آریا – طبقه دوم
شماره تماس 07132356443

دکتر عباس یزدان پناه با شماره نظام پزشکی 36778 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عباس یزدان پناه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباس یزدان پناه با شماره 07132356443 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی خیابان هفت تیر (20 متری سینما سعدی) – نبش کوچه عباییان – جنب بانک کار آفرین – ساختمان آریا – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر احمد ایزد پناه دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

دکتر احمد ایزد پناه دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد ایزد پناه
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی خیابان شهید فقیهی (صورتگر) – بیمارستان شهید فقیهی
شماره تماس 07132351092

دکتر احمد ایزد پناه با شماره نظام پزشکی 23153 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر شیراز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمد ایزد پناه برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد ایزد پناه با شماره 07132351092 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی خیابان شهید فقیهی (صورتگر) – بیمارستان شهید فقیهی مراجعه کنید.

دکتر سعید یزدانی دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

دکتر سعید یزدانی دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید یزدانی
آدرس شیراز خیابان زند – بالاتر از بیمارستان شهید فقیهی – جنب بانک سپه – ساختمان پارسیان – طبقه 5
شماره تماس 07132360624

دکتر سعید یزدانی با شماره نظام پزشکی 59887 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سعید یزدانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید یزدانی با شماره 07132360624 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند – بالاتر از بیمارستان شهید فقیهی – جنب بانک سپه – ساختمان پارسیان – طبقه 5 مراجعه کنید.

دکتر ابوالقاسم امراللهی دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

دکتر ابوالقاسم امراللهی دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابوالقاسم امراللهی
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی هتل پارس – ساختمان نگین – طبقه دوم
شماره تماس 07132302040

دکتر ابوالقاسم امراللهی با شماره نظام پزشکی 10631 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر شیراز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ابوالقاسم امراللهی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابوالقاسم امراللهی با شماره 07132302040 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی هتل پارس – ساختمان نگین – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر فرح ناز خورسند دکتر بواسیر (هموروئید) زنان شیراز

دکتر فرح ناز خورسند دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرح ناز خورسند
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند- روبروی اتفاقات شهید فقیهی- کوچه 41 – ساختمان پارس – طبقه سوم
شماره تماس 07132306942

دکتر فرح ناز خورسند با شماره نظام پزشکی 40879 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرح ناز خورسند مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرح ناز خورسند با شماره 07132306942 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند- روبروی اتفاقات شهید فقیهی- کوچه 41 – ساختمان پارس – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر محمد اسمعیل دهقان دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

دکتر محمد اسمعیل دهقان دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد اسمعیل دهقان
آدرس شیراز خیابان زند – جنب حمام بهارستان
شماره تماس 07132229830

دکتر محمد اسمعیل دهقان با شماره نظام پزشکی 15920 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر شیراز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد اسمعیل دهقان برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد اسمعیل دهقان با شماره 07132229830 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند – جنب حمام بهارستان مراجعه کنید.

دکتر علیرضا زاهدی نسب دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

دکتر علیرضا زاهدی نسب دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا زاهدی نسب
آدرس شیراز خیابان پاسداران (زرهی) – ایستگاه 4 – درمانگاه محمد رسول الله
شماره تماس 07138223050

دکتر علیرضا زاهدی نسب با شماره نظام پزشکی 38597 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علیرضا زاهدی نسب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا زاهدی نسب با شماره 07138223050 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان پاسداران (زرهی) – ایستگاه 4 – درمانگاه محمد رسول الله مراجعه کنید.

دکتر مریم عطایی کچویی دکتر بواسیر (هموروئید) زنان شیراز

دکتر مریم عطایی کچویی دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم عطایی کچویی
آدرس شیراز خیابان خیام – بیمارستان مسلمین
شماره تماس 07132333355

دکتر مریم عطایی کچویی با شماره نظام پزشکی 50341 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر شیراز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم عطایی کچویی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم عطایی کچویی با شماره 07132333355 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان خیام – بیمارستان مسلمین مراجعه کنید.

دکتر محمد ضیایی دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

دکتر محمد ضیایی دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد ضیایی
آدرس شیراز فلکه دانشجو – ساختمان ارم 2 – طبقه سوم
شماره تماس 07132272722

دکتر محمد ضیایی با شماره نظام پزشکی 100310 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد ضیایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد ضیایی با شماره 07132272722 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز فلکه دانشجو – ساختمان ارم 2 – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر یوسف یوسفی دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

دکتر یوسف یوسفی دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یوسف یوسفی
آدرس شیراز خیابان شهید چمران – میدان دانشجو – جنب داروخانه – ساختمان ارم – طبقه اول
شماره تماس 07132297547

دکتر یوسف یوسفی با شماره نظام پزشکی 15417 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر شیراز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر یوسف یوسفی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر یوسف یوسفی با شماره 07132297547 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان شهید چمران – میدان دانشجو – جنب داروخانه – ساختمان ارم – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر مرتضی خیراندیش دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

دکتر مرتضی خیراندیش دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرتضی خیراندیش
آدرس شیراز بلوار پاسداران- روبروی پارک قوری -بعد از چراغ خطر- بین بانک پاسارگاد و بانک سرمایه – مجتمع میلاد – طبقه اول – واحد 103
شماره تماس 09335579264

دکتر مرتضی خیراندیش با شماره نظام پزشکی 23673 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مرتضی خیراندیش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مرتضی خیراندیش با شماره 09335579264 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار پاسداران- روبروی پارک قوری -بعد از چراغ خطر- بین بانک پاسارگاد و بانک سرمایه – مجتمع میلاد – طبقه اول – واحد 103 مراجعه کنید.

دلایل مراجعه به دکتر بواسیر شیراز

مراجعه به دکتر جراح بواسیر در موارد زیر می‌ تواند مناسب باشد:

تشخیص صحیح: دکتر جراح بواسیر تخصص خاصی در تشخیص و درمان بواسیر داشته و با استفاده از معاینه فیزیکی و سوابق پزشکی فرد، قادر است بواسیر را تشخیص داده و نوع و شدت آن را تعیین کند. این تشخیص صحیح به فرد کمک می‌ کند تا برنامه درمانی مناسب را دریافت کند.

درمان مناسب: دکتر جراح بواسیر شیراز با توجه به نوع و شدت بواسیر فرد، برنامه درمانی مناسبی شده را تجویز خواهد کرد که شامل استفاده از داروها، تغییر در سبک زندگی، روش‌ های غیرجراحی مانند باند لیگیتاسیون و در موارد شدیدتر، جراحی است. دکتر جراح بواسیر با تجربه و تخصص خود می‌ تواند به شما راهنمایی کند تا بهترین گزینه درمانی را انتخاب کنید.

انجام جراحی: در صورتی که بواسیر فرد به مراحل پیشرفته‌ تری رسیده و نیاز به جراحی وجود داشته باشد، دکتر جراح بواسیر می‌ تواند این جراحی را با استفاده از روش‌ های مناسب انجام دهد. پزشکان بواسیر با توانایی‌ های خود در جراحی بواسیر، می‌ تواند به افراد مبتلا به بواسیر کمک کند تا از علائم و ناراحتی‌ های بواسیر خلاص شوند.

پیگیری و مشاوره بعد از درمان: دکتر جراح بواسیر پس از انجام درمان، می‌ تواند پیگیری و مشاوره لازم را به فرد ارائه کند. این پزشکان به افراد راهنمایی خواهند کرد تا برای بهبودی بهتر و جلوگیری از عود بواسیر، تغییرات لازم در سبک زندگی و رژیم غذایی خود اعمال کنند.

در کل، مراجعه به دکتر جراح بواسیر به فرد کمک می‌ کند تا تشخیص دقیق و درمان مناسب را دریافت کرده و از علائم و ناراحتی‌ های بواسیر رهایی یابند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *