بهترین جراح بواسیر اصفهان

با ایجاد این صفحه سعی داریم شما را با بهترین دکتر جراح بواسیر اصفهان آشنا کنیم.

دکتر جراح بواسیر در تشخیص و درمان بیماری بواسیر نقش اساسی دارد. بواسیر یا هموروئید بیماری است که ممکن است علائمی مانند درد، خونریزی، تورم، خارش و سوزش را در منطقه مقعد ایجاد کند. در این موارد، دکتر جراح بواسیر توانایی تشخیص بواسیر را دارد و می‌ تواند بر اساس شدت و نوع بواسیر، گزینه‌های درمانی مناسب را پیشنهاد دهد.

دکتر جراح بواسیر اصفهان می‌ تواند درمان‌ های غیرجراحی مانند داروها، تغییرات در سبک زندگی و روش‌ های مشاوره‌ ای را توصیه کند. همچنین، در موارد شدیدتر بواسیر یا در مواقعی که درمان غیرجراحی نتیجه مطلوبی نداشته باشد، ممکن است دکتر جراح بواسیر به جراحی برای درمان این بیماری نیاز داشته باشد. در این حالت پزشکان با استفاده از روش‌ های جراحی مختلف مانند باند لیگیتاسیون (Band ligation)، جراحی میلوپکسی (Milligan-Morgan) و جراحی لیزر، می‌ توانند بواسیر را درمان کنند و علائم مربوطه را کاهش دهند.

بهترین دکتر جراح بواسیر اصفهان

دکتر امیر بهزادی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر امیر بهزادی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر بهزادی
آدرس اصفهان خیابان توحید میانی-روبروی بانک سامان-ابتدای کوچه شهیدان کاظمی(25)-مجتمع تندیس-زیرزمین
شماره تماس 03136268973

دکتر امیر بهزادی با شماره نظام پزشکی 115480 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امیر بهزادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر بهزادی با شماره 03136268973 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان توحید میانی-روبروی بانک سامان-ابتدای کوچه شهیدان کاظمی(25)-مجتمع تندیس-زیرزمین مراجعه کنید.

دکتر بهناز مستاجران دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر بهناز مستاجران دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهناز مستاجران
آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – کوچه سپاهان – مجتمع سپاهان 2 – طبقه اول – واحد 5
شماره تماس 03132210298

دکتر بهناز مستاجران با شماره نظام پزشکی 46729 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهناز مستاجران برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهناز مستاجران با شماره 03132210298 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – کوچه سپاهان – مجتمع سپاهان 2 – طبقه اول – واحد 5 مراجعه کنید.

دکتر سید محمد ابطحی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر سید محمد ابطحی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمد ابطحی
آدرس اصفهان خیابان ارباب – ساختمان کاملیا – طبقه 3 ، واحد 1 ، لیپوماتیک بیوتی سنتر اصفهان
شماره تماس  09941787044 – 09211878607

دکتر سید محمد ابطحی با شماره نظام پزشکی 71368 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید محمد ابطحی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمد ابطحی با شماره 09941787044 – 09211878607 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان ارباب – ساختمان کاملیا – طبقه 3 ، واحد 1 ، لیپوماتیک بیوتی سنتر اصفهان مراجعه کنید.

دکتر محمد علی رجبی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر محمد علی رجبی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد علی رجبی
آدرس اصفهان آمادگاه – ساختمان گلدیس – ورودی سوم – طبقه سوم – واحد 331
شماره تماس 03132243150

دکتر محمد علی رجبی با شماره نظام پزشکی 17653 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد علی رجبی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد علی رجبی با شماره 03132243150 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان آمادگاه – ساختمان گلدیس – ورودی سوم – طبقه سوم – واحد 331 مراجعه کنید.

دکتر الهه برادران مهدوی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر الهه برادران مهدوی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهه برادران مهدوی
آدرس اصفهان خیابان بزرگمهر – چهارراه هشت بهشت – اول هشت بهشت غربی – ساختمان سروش – طبقه دوم – واحد11
شماره تماس 03132660675

دکتر الهه برادران مهدوی با شماره نظام پزشکی 39464 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر الهه برادران مهدوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهه برادران مهدوی با شماره 03132660675 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان بزرگمهر – چهارراه هشت بهشت – اول هشت بهشت غربی – ساختمان سروش – طبقه دوم – واحد11 مراجعه کنید.

دکتر عبداله متقی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر عبداله متقی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبداله متقی
آدرس اصفهان آمادگاه – جنب داروخانه شبانه روزی اصفهان
شماره تماس 03132214616

دکتر عبداله متقی با شماره نظام پزشکی 19011 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عبداله متقی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبداله متقی با شماره 03132214616 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان آمادگاه – جنب داروخانه شبانه روزی اصفهان مراجعه کنید.

دکتر ناصرقلی صفرنژاد بروجنی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر ناصرقلی صفرنژاد بروجنی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصرقلی صفرنژاد بروجنی
آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – بعد از چهارراه گلدسته – جنب بانک تجارت – ساختمان پزشکان – ورودی اول – طبقه سوم
شماره تماس 03132213629

دکتر ناصرقلی صفرنژاد بروجنی با شماره نظام پزشکی 25800 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ناصرقلی صفرنژاد بروجنی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصرقلی صفرنژاد بروجنی با شماره 03132213629 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – بعد از چهارراه گلدسته – جنب بانک تجارت – ساختمان پزشکان – ورودی اول – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر اکبر بهداد دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر اکبر بهداد دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکبر بهداد
آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – بن بـست پزشکان – ساختمان پزشکان
شماره تماس 03132202452

دکتر اکبر بهداد با شماره نظام پزشکی 10548 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اکبر بهداد برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکبر بهداد با شماره 03132202452 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – بن بـست پزشکان – ساختمان پزشکان مراجعه کنید.

دکتر جهانبخش اسلامی فارسانی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر جهانبخش اسلامی فارسانی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر جهانبخش اسلامی فارسانی
آدرس اصفهان خیابان فردوسی-ساختمان میخک
شماره تماس 03132201303

دکتر جهانبخش اسلامی فارسانی با شماره نظام پزشکی 21278 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر جهانبخش اسلامی فارسانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر جهانبخش اسلامی فارسانی با شماره 03132201303 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان فردوسی-ساختمان میخک مراجعه کنید.

دکتر بهمن خیرخواهی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر بهمن خیرخواهی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهمن خیرخواهی
آدرس اصفهان میدان فلسطین – ابتدای خیابان فردوسی – مجتمع فردوسی
شماره تماس 03132221425

دکتر بهمن خیرخواهی با شماره نظام پزشکی 1122 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهمن خیرخواهی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهمن خیرخواهی با شماره 03132221425 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان میدان فلسطین – ابتدای خیابان فردوسی – مجتمع فردوسی مراجعه کنید.

دکتر اکبر صدیقی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر اکبر صدیقی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکبر صدیقی
آدرس اصفهان خیابان مسجد سید بین خیابان زاهد و ظهیر الاسلام روبروی بانک رفاه کوچه شماره 32 (حجرالاسودی) ساختمان وحدت طبقه اول واحد یک
شماره تماس 09137840200

دکتر اکبر صدیقی با شماره نظام پزشکی 122845 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر اکبر صدیقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکبر صدیقی با شماره 09137840200 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان مسجد سید بین خیابان زاهد و ظهیر الاسلام روبروی بانک رفاه کوچه شماره 32 (حجرالاسودی) ساختمان وحدت طبقه اول واحد یک مراجعه کنید.

دکتر مهدی فشارکی زاده دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر مهدی فشارکی زاده دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی فشارکی زاده 
آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – ساختمان آژند – طبقه سوم – واحد 309
شماره تماس 03132240819

دکتر مهدی فشارکی زاده  با شماره نظام پزشکی 24768 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی فشارکی زاده  برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی فشارکی زاده  با شماره 03132240819 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – ساختمان آژند – طبقه سوم – واحد 309 مراجعه کنید.

دکتر رمضانعلی رضایی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر رمضانعلی رضایی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر رمضانعلی رضایی
آدرس اصفهان چهار راه هشت بهشت – ابتدای هشت بهشت غربی – ساختمان سروش – واحد 20
شماره تماس 03132664195

دکتر رمضانعلی رضایی با شماره نظام پزشکی 73310 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رمضانعلی رضایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر رمضانعلی رضایی با شماره 03132664195 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان چهار راه هشت بهشت – ابتدای هشت بهشت غربی – ساختمان سروش – واحد 20 مراجعه کنید.

دکتر علی اخوان دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر علی اخوان دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اخوان
آدرس اصفهان دروازه شیراز (میدان آزادی) – خیابان هزار جریب-بن بست پویان-ساختمان فراز -طبقه اول -واحد 8
شماره تماس 09917617335

دکتر علی اخوان با شماره نظام پزشکی 131123 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر اصفهان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی اخوان برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اخوان با شماره 09917617335 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان دروازه شیراز (میدان آزادی) – خیابان هزار جریب-بن بست پویان-ساختمان فراز -طبقه اول -واحد 8 مراجعه کنید.

دکتر عبدالخالق شاهمرادی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

دکتر عبدالخالق شاهمرادی دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالخالق شاهمرادی
آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – جنب چهارراه طالقانی – ساختمان بزرگان – طبقه دوم – واحد ۲۰۵ و ۲۰۶
شماره تماس 03131310745

دکتر عبدالخالق شاهمرادی با شماره نظام پزشکی 35192 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عبدالخالق شاهمرادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالخالق شاهمرادی با شماره 03131310745 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – جنب چهارراه طالقانی – ساختمان بزرگان – طبقه دوم – واحد ۲۰۵ و ۲۰۶ مراجعه کنید.

ویژگی های بهترین دکتر جراح بواسیر اصفهان

ویژگی‌هایی که دکتر جراح بواسیر باید داشته باشد عبارتند از:

تخصص و تجربه: دکتر باید تخصص و تجربه کافی در زمینه بواسیر و مشکلات مرتبط با آن داشته و باید آموزش و آشنایی کامل در زمینه تشخیص، درمان و جراحی بواسیر داشته باشد.

دقت و توجه بالا: دکتر باید دقت و توجه بالایی در تشخیص بواسیر و انجام جراحی داشته و با استفاده از فنون و روش‌ های مناسب، مراقبت و درمان بهتری را برای بیماران فراهم کند.

قدرت ارتباطی: دکتر باید قدرت ارتباطی بالا و توانایی برقراری ارتباط موثر با بیماران را داشته باشد که شامل شنیدن صحیح مشکلات بیماران، پاسخ به سؤالات و ارائه توضیحات کامل و قابل فهم درباره روند درمان و جراحی می‌ شود.

احترام به حریم خصوصی: دکتر باید به حریم خصوصی و حریم شخصی بیماران احترام بگذارد و اطلاعات پزشکی آنها را به صورت محرمانه نگه دارد.

توضیح جزئیات: دکتر باید بتواند جزئیات درمان و جراحی را به طور واضح و به زبان ساده توضیح دهد تا بیماران بتوانند تصمیمات مطلوب برای درمان خود بگیرند.

این ویژگی‌ ها باعث می‌ شوند که دکتر جراح بواسیر به عنوان یک متخصص حرفه‌ ای و با توانایی‌ های لازم در ارائه درمان مناسب برای بیماران با بواسیر تشخیص داده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *