بهترین جراح بواسیر تهران - متخصص هموروئید

در تهران، شهری با جمعیت بالا و تعداد زیادی پزشک جراح، یافتن یک دکتر متخصص و ماهر در زمینه بواسیر شاید برای برخی افراد دشوار باشد ، بنابراین در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین دکتر جراح بواسیر تهران بپردازیم.

دکتر جراح بواسیر یا دکتر متخصصی که به بواسیر و مشکلات مرتبط آنها می‌ پردازد، به عنوان دکتر پروکتولوژیست شناخته می‌ شود. پروکتولوژیست یا روده‌شناس متخصص، پزشکی است که در تشخیص، درمان و جراحی بیماری‌ ها و اختلالاتی که در محدوده روده بزرگ و کوچک، شرج و قسمت های مرتبط رخ می‌ دهند، تخصص دارد.

دکتر جراح بواسیر تخصص زیادی در انجام روش‌ های درمانی مختلف برای بواسیر دارد که شامل تشخیص بواسیر، تجویز درمان‌ های دارویی، روش‌ های غیر جراحی مانند باندهای لیگیتاسیون (Band ligation) و تزریق سوزن‌های صلب (Sclerotherapy)، و در صورت لزوم انجام جراحی‌ های بواسیر می‌ شود. دکتر جراح بواسیر بسته به شدت بواسیر و وضعیت آن ، می‌ تواند به افراد مبتلا به بواسیر راهنمایی کند و گزینه‌ های درمانی مناسب را برای این افراد تعیین کند.

بهترین دکتر جراح بواسیر تهران

دکتر فرزان نقش وار دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

دکتر فرزان نقش وار دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزان نقش وار
آدرس تهران سعادت آباد، میدان طهرانی مقدم(کاج سابق)، ابتدای بلوار سرو شرقی، پلاک 78، ساختمان سعادت، ورودی طبقه یک غربی، واحد10
شماره تماس 09207025900

دکتر فرزان نقش وار با شماره نظام پزشکی 112550 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرزان نقش وار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزان نقش وار با شماره 09207025900 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران سعادت آباد، میدان طهرانی مقدم(کاج سابق)، ابتدای بلوار سرو شرقی، پلاک 78، ساختمان سعادت، ورودی طبقه یک غربی، واحد10 مراجعه کنید.

دکتر پروانه منصوری دکتر بواسیر (هموروئید) زنان تهران

دکتر پروانه منصوری دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر پروانه منصوری
آدرس تهران سعادت آباد، میدان طهرانی مقدم (کاج،) ابتدای سرو شرقی، پلاک ۷۸ساختمان سعادت، آسانسور شرقی،طبقه ی چهارم شرقی، واحد 30 شرقی
شماره تماس 09355234638

دکتر پروانه منصوری با شماره نظام پزشکی 45327 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پروانه منصوری برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر پروانه منصوری با شماره 09355234638 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران سعادت آباد، میدان طهرانی مقدم (کاج،) ابتدای سرو شرقی، پلاک ۷۸ساختمان سعادت، آسانسور شرقی،طبقه ی چهارم شرقی، واحد 30 شرقی مراجعه کنید.

دکتر علی آریایی دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

دکتر علی آریایی دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی آریایی
آدرس تهران خیابان پاسداران ،خیابان پایدار فرد ، روبروی بیمارستان لبافی نژاد ,جنب داروخانه شمیم نسب،پلاک ۱۰۷ طبقه دوم، زنگ ۳
شماره تماس 09354124315

دکتر علی آریایی با شماره نظام پزشکی 93033 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی آریایی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی آریایی با شماره 09354124315 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان پاسداران ،خیابان پایدار فرد ، روبروی بیمارستان لبافی نژاد ,جنب داروخانه شمیم نسب،پلاک ۱۰۷ طبقه دوم، زنگ ۳ مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا نجفی دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

دکتر حمیدرضا نجفی دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا نجفی
آدرس تهران میدان ولیعصر، ابتدای خیابان شقایق، روبروی مسجد پلاک 27
شماره تماس 02188946528

دکتر حمیدرضا نجفی با شماره نظام پزشکی 38047 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حمیدرضا نجفی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا نجفی با شماره 02188946528 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران میدان ولیعصر، ابتدای خیابان شقایق، روبروی مسجد پلاک 27 مراجعه کنید.

دکتر زهرا سعادتی دکتر بواسیر (هموروئید) زنان تهران

دکتر زهرا سعادتی دکتر بواسیر (هموروئید) زنان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا سعادتی
آدرس تهران پاسداران – نبش گلستان نهم – پلاک 457 – واحد 10
شماره تماس 02122761600

دکتر زهرا سعادتی با شماره نظام پزشکی 47370 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهرا سعادتی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا سعادتی با شماره 02122761600 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران پاسداران – نبش گلستان نهم – پلاک 457 – واحد 10 مراجعه کنید.

دکتر محمود داورنیا دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

دکتر محمود داورنیا دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود داورنیا
آدرس تهران نارمک، ایستگاه مترو سرسبز، جنب بانک صادرات، ساختمان سرسبز
شماره تماس 02177228398

دکتر محمود داورنیا با شماره نظام پزشکی 23613 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمود داورنیا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود داورنیا با شماره 02177228398 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران نارمک، ایستگاه مترو سرسبز، جنب بانک صادرات، ساختمان سرسبز مراجعه کنید.

دکتر اسماعیل اربابی دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

دکتر اسماعیل اربابی دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسماعیل اربابی
آدرس تهران خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – روبروی بیمارستان ایرانمهر – کوچه مرشدی – پلاک 17
شماره تماس 02126406455

دکتر اسماعیل اربابی با شماره نظام پزشکی 141 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسماعیل اربابی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسماعیل اربابی با شماره 02126406455 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان شریعتی – نرسیده به دوراهی قلهک – روبروی بیمارستان ایرانمهر – کوچه مرشدی – پلاک 17 مراجعه کنید.

دکتر مهرداد رضایی دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

دکتر مهرداد رضایی دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرداد رضایی
آدرس تهران خیابان ولی عصر – بالاتر از میدان ونک – ابتدای خیابان شریفی – پلاک 52 – واحد 2
شماره تماس 02188882076

دکتر مهرداد رضایی با شماره نظام پزشکی 15020 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهرداد رضایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرداد رضایی با شماره 02188882076 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان ولی عصر – بالاتر از میدان ونک – ابتدای خیابان شریفی – پلاک 52 – واحد 2 مراجعه کنید.

دکتر سید عبدالرحیم قمری دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

دکتر سید عبدالرحیم قمری دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید عبدالرحیم قمری
آدرس تهران خیابان کارگر شمالی – بالاتر از پمپ بنزین – اول کوچه خسروی – پزشکان رازی
شماره تماس 09031252295

دکتر سید عبدالرحیم قمری با شماره نظام پزشکی 47495 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید عبدالرحیم قمری برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید عبدالرحیم قمری با شماره 09031252295 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان کارگر شمالی – بالاتر از پمپ بنزین – اول کوچه خسروی – پزشکان رازی مراجعه کنید.

دکتر نجمه سادات باقرحسینی دکتر بواسیر (هموروئید) زنان تهران

دکتر نجمه سادات باقرحسینی دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر نجمه سادات باقرحسینی
آدرس تهران انتهای اتوبان بابایی – حکیمیه – جنب کلانتری حکیمیه – بیمارستان نیکان شرق (سپید)
شماره تماس 02122129129

دکتر نجمه سادات باقرحسینی با شماره نظام پزشکی 122040 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر نجمه سادات باقرحسینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر نجمه سادات باقرحسینی با شماره 02122129129 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران انتهای اتوبان بابایی – حکیمیه – جنب کلانتری حکیمیه – بیمارستان نیکان شرق (سپید) مراجعه کنید.

دکتر جلال نژاد سنگسری دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

دکتر جلال نژاد سنگسری دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر جلال نژاد سنگسری
آدرس تهران شهرری – ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم – دارالشفا کوثر
شماره تماس 02157462000

دکتر جلال نژاد سنگسری با شماره نظام پزشکی 33560 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جلال نژاد سنگسری برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر جلال نژاد سنگسری با شماره 02157462000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران شهرری – ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم – دارالشفا کوثر مراجعه کنید.

دکتر محمدمهدی دانش پژوه دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

دکتر محمدمهدی دانش پژوه دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدمهدی دانش پژوه
آدرس تهران خیابان قزوین- خیابان قلعه مرغی – میدان فلاح روبروی شهرداری منطقه 17 – بیمارستان ضیاییان
شماره تماس 02155176813

دکتر محمدمهدی دانش پژوه با شماره نظام پزشکی 30122 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدمهدی دانش پژوه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدمهدی دانش پژوه با شماره 02155176813 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان قزوین- خیابان قلعه مرغی – میدان فلاح روبروی شهرداری منطقه 17 – بیمارستان ضیاییان مراجعه کنید.

دکتر نور فتاح دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

دکتر نور فتاح دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر نور فتاح
آدرس تهران خیابان شریعتی-بین خیابان ملک و بهار شیراز- خیابان مقدم- پلاک 4- طبقه سوم
شماره تماس 02177515349

دکتر نور فتاح با شماره نظام پزشکی 142464 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نور فتاح برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر نور فتاح با شماره 02177515349 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان شریعتی-بین خیابان ملک و بهار شیراز- خیابان مقدم- پلاک 4- طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر مریم مومن دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

دکتر مریم مومن دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم مومن
آدرس تهران سعادت آباد – خیابان سرو شرق- میدان فرهنگ
شماره تماس 02122363312

دکتر مریم مومن با شماره نظام پزشکی 142126 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مریم مومن مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم مومن با شماره 02122363312 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران سعادت آباد – خیابان سرو شرق- میدان فرهنگ مراجعه کنید.

دکتر سید مرتضی کیاموسوی دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

دکتر سید مرتضی کیاموسوی دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مرتضی کیاموسوی
آدرس تهران قائم مقام فراهانی – بالاتر از مطهری – نبش چهارم – ساختمان پزشکان 179 – طبقه دوم – واحد 9
شماره تماس 02188738304

دکتر سید مرتضی کیاموسوی با شماره نظام پزشکی 34321 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید مرتضی کیاموسوی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مرتضی کیاموسوی با شماره 02188738304 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران قائم مقام فراهانی – بالاتر از مطهری – نبش چهارم – ساختمان پزشکان 179 – طبقه دوم – واحد 9 مراجعه کنید.

دکتر فرشید رضوی نیکو دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

دکتر فرشید رضوی نیکو دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشید رضوی نیکو
آدرس تهران میدان بهارستان – خیابان بهارستان – بیمارستان طرفه
شماره تماس 02177686025

دکتر فرشید رضوی نیکو با شماره نظام پزشکی 29214 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرشید رضوی نیکو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشید رضوی نیکو با شماره 02177686025 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران میدان بهارستان – خیابان بهارستان – بیمارستان طرفه مراجعه کنید.

دکتر حشمت الله کلباسی دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

دکتر حشمت الله کلباسی دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر حشمت الله کلباسی
آدرس تهران خیابان سمیه – بین خیابان بهار و شریعتی – بیمارستان آراد – پلاک 77
شماره تماس 02177601001

دکتر حشمت الله کلباسی با شماره نظام پزشکی 13474 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند بواسیر هستند که به تشخیص و درمان بیماری هموروئید در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بواسیر تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حشمت الله کلباسی برای درمان بیماری بواسیر اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص هموروئید تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر حشمت الله کلباسی با شماره 02177601001 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان سمیه – بین خیابان بهار و شریعتی – بیمارستان آراد – پلاک 77 مراجعه کنید.

دکتر فخری السادات انارکی فیروز دکتر بواسیر (هموروئید) زنان تهران

دکتر فخری السادات انارکی فیروز دکتر بواسیر (هموروئید) تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر فخری السادات انارکی فیروز
آدرس تهران شهرک غرب- بلوار فرحزادی- ابتدای بلوار دریا – خیابان سعدی- نبش ناخدا همتی – پلاک 15- طبقه اول
شماره تماس 02188365819

دکتر فخری السادات انارکی فیروز با شماره نظام پزشکی 44907 متخصص درمان بیماری هموروئید هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان جراحی و برداشتن بواسیر و یا درمان این مشکل به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص هموروئید تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل بواسیر را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فخری السادات انارکی فیروز مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بواسیر (هموروئید) تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر فخری السادات انارکی فیروز با شماره 02188365819 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران شهرک غرب- بلوار فرحزادی- ابتدای بلوار دریا – خیابان سعدی- نبش ناخدا همتی – پلاک 15- طبقه اول مراجعه کنید.

 

خصوصیات بهترین دکتر جراح بواسیر تهران

بهترین دکتر جراح بواسیر تهران باید دارای خصوصیات زیر باشد:

تخصص و تجربه: دکتر باید تخصص و تجربه کافی در زمینه جراحی بواسیر داشته و باید آموزش مستمر در این زمینه را طی کرده و تجربه عملی برای انجام جراحی‌ های موفق داشته باشد.

تحصیلات و گواهینامه‌ ها: بهترین دکتر جراح بواسیر باید دارای مدرک تحصیلی مرتبط و گواهینامه‌ های لازم در زمینه جراحی بواسیر باشد که شامل دکترا و فلوشیپ‌ های مرتبط است.

روابط با بیمار: دکتر جراح بواسیر باید دارای مهارت‌ های بالینی و ارتباطی برای برقراری رابطه مثبت و احساس اطمینان در بیماران بوده و باید به نگرانی‌ های بیماران پاسخ داده و به سوالات بیماران به طور موثر و دقیق پاسخ دهد.

اخلاق حرفه‌ای: دکتر باید اصول اخلاق حرفه‌ ای را رعایت کند و احترام و اهمیت بیمار را در نظر گرفته و باید با حفظ حریم شخصیت بیمار و بهره‌ گیری از ابزارها و روش‌ های اخلاقی، بهترین مراقبت و درمان را ارائه دهد.

تجهیزات و فناوری: بهترین دکتر جراح بواسیر تهران باید دسترسی به تجهیزات و فناوری مدرن و به‌روز داشته باشد که شامل ابزارهای دقیق و پیشرفته جراحی، تجهیزات تشخیصی و روش‌ های درمانی مدرن است.

توانایی حل مسائل: دکتر باید توانایی تشخیص دقیق بواسیر را داشته باشد و قادر باشد برنامه درمانی مناسبی برای هر بیمار تنظیم کند. همچنین، باید قادر به مدیریت و حل مشکلات و عوارض ممکن در هنگام جراحی باشد.

با توجه به این خصوصیات، بهترین دکتر جراح بواسیر یک پزشک حرفه‌ ای ماهر و با تجربه خواهد بود که به شما اعتماد و آرامش را در طول فرآیند جراحی بواسیر ارائه می‌ دهد. همچنین، مهم است که قبل از انجام هرگونه جراحی، با دکتر مشورت کنید و از تخصص و تجربه او در این زمینه مطمئن شوید.

چرا و چه افرادی باید به دکتر بواسیر تهران مراجعه کنند ؟

افراد به دلایل مختلفی به دکتر جراح بواسیر مراجعه می‌ کنند ، از جمله:

درد و عوارض: بواسیر می‌ تواند علائمی مانند درد، خونریزی، خارش و تورم را به همراه داشته باشد. این عوارض می‌ توانند بسیار ناراحت‌کننده باشند و کیفیت زندگی را تحت تأثیر قرار دهند. به همین دلیل، افراد ممکن است به دلیل عدم تحمل این عوارض و تمایل به رفع آنها به دکتر جراح بواسیر مراجعه کنند.

درمان غیرقابل دسترس: برخی از موارد بواسیر ممکن است با تغییرات در سبک زندگی، داروها و درمان‌ های غیر جراحی قابل بهبود نباشند. در این صورت، جراحی برای برطرف کردن بواسیر می‌ تواند راهکار مناسبی باشد و افراد به دکتر جراح بواسیر تهران مراجعه می‌کنند تا درمان را دریافت کنند.

تجربه و تخصص: پزشکان جراح بواسیر به عنوان تخصصی در این حوزه آموزش دیده‌ اند و تجربه لازم برای تشخیص و درمان بواسیر را دارند. افراد ممکن است به دلیل تمایل به درمان توسط یک تخصص‌ پزشک متخصص و با تجربه، به دکتر جراح بواسیر مراجعه کنند.

ضرورت جراحی: در برخی موارد، بواسیر می‌ تواند به حدی شدید شود که نیاز به جراحی داشته باشد. به عنوان مثال، بواسیر بزرگ، بواسیری که باعث مشکلات خونریزی شدید شده یا بواسیری که با تحریک‌ های غیرجراحی قابل کنترل نباشند. در این موارد، دکتر جراح بواسیر می‌ تواند گزینه مناسبی برای درمان باشد.

چگونگی معاینه توسط بهترین دکتر جراح بواسیر تهران

جلسه معاینه فرد توسط دکتر جراح بواسیر عموماً به شرح زیر پیش خواهد رفت :

مشاوره اولیه: در این مرحله، فرد ملاقاتی با دکتر جراح بواسیر خواهد داشت. در این مشاوره اولیه، فرد می‌ تواند شکایات، علائم و تاریخچه پزشکی خود را با دکتر به اشتراک بگذارد که شامل مشکلاتی مانند درد، خونریزی، تورم، زمان بروز علائم و سابقه بیماری در خانواده می‌ شود.

بررسی جسمی: دکتر جراح بواسیر تهران ممکن است اقدام به انجام بررسی جسمانی کامل کند که شامل بررسی منطقه شرجی و ممکن است با استفاده از ابزارهایی مانند آینه بررسی داخل شرج و استفاده از دستگاه‌ های تشخیصی مثل رکتوسکوپی و پروکتوسیگموئیدوسکوپی باشد.

تشخیص و تعیین درجه بواسیر: بر اساس معاینه جسمانی و نتایج آزمایش‌ ها، دکتر جراح بواسیر می‌ تواند نوع و درجه بواسیر را تشخیص دهد که ممکن است شامل دسته‌ بندی بواسیر به عنوان بواسیر درجه یک (کوچکترین درجه) تا بواسیر درجه چهار (بزرگترین درجه) باشد.

بررسی تصاویر تشخیصی: در برخی موارد، دکتر ممکن است از تصاویر تشخیصی مانند رادیوگرافی، سونوگرافی یا کلونوسکوپی برای بهترین تشخیص و بررسی مورد استفاده قرار دهد.

پس از انجام مراحل بالا، دکتر جراح بواسیر خوب در تهران می‌ تواند یک طرح درمانی به شما ارائه دهد که شامل مداخله جراحی، داروها، تغییرات در سبک زندگی و سایر روش‌ های درمانی ممکن است. همچنین، در صورت نیاز، دکتر ممکن است نوبتی برای شما برای جراحی یا درمان بیشتر تعیین کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *