بهترین دکتر کوتاهی قد ساری

بهترین دکتر کوتاهی قد ساری عنوانیست که برای این صفحه قرار دادیم  ، زیرا در ادامه قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان متخصص رشد قد و متابولیسم ساری بپردازیم.

بسیاری از افراد ساکن شهر ساری،رشد قد خود را توسط پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم افزایش داده اند.

بهترین دکتر کوتاهی قد ساری

دکتر مرضیه موحدی راد متخصص رشد قد و متابولیسم ساری

دکتر مرضیه موحدی راد متخصص رشد قد و متابولیسم ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرضیه موحدی راد
آدرس ساری سه راه جویبار، ابتدای بزرگراه ولی عصر(عج)، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران
شماره تماس 01133044000

دکتر مرضیه موحدی راد با شماره نظام پزشکی 107806 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مرضیه موحدی راد برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر مرضیه موحدی راد با شماره 01133044000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری سه راه جویبار، ابتدای بزرگراه ولی عصر(عج)، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران مراجعه کنید.

دکتر زهرا کاشی دکتر کوتاهی قد ساری

دکتر زهرا کاشی دکتر کوتاهی قد ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا کاشی
آدرس ساری خیابان رازی، بیمارستان امام خمینی (ره)
شماره تماس 01133378731

دکتر زهرا کاشی با شماره نظام پزشکی 48600 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد ساری در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر زهرا کاشی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا کاشی با شماره 01133378731 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان رازی، بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه کنید.

دکتر عادله بهار متخصص رشد قد و متابولیسم ساری

دکتر عادله بهار متخصص رشد قد و متابولیسم ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر عادله بهار
آدرس ساری خیابان قارن روبروی پاساژ الهیه ساختمان سینا
شماره تماس 01133322216

دکتر عادله بهار با شماره نظام پزشکی 51563 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عادله بهار برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر عادله بهار با شماره 01133322216 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن روبروی پاساژ الهیه ساختمان سینا مراجعه کنید.

دکتر دانیل زمانفر دکتر کوتاهی قد ساری

دکتر دانیل زمانفر دکتر کوتاهی قد ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر دانیل زمانفر
آدرس ساری خیابان فرهنگ – نرسیده به سه راه قارن (از سمت شهدا) – مجتمع ایده (بالای بانک سامان) – طبقه 6 واحد 36
شماره تماس 01133247613

دکتر دانیل زمانفر با شماره نظام پزشکی 60311 متخصص رشد قد و متابولیسم هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکل کوتاهی قد به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کوتاهی قد ساری در این لیست قرار دادیم.اگر تصور می کنید باید برای کوتاهی قد خود به پزشک مراجعه کنید  ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر دانیل زمانفر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص متابوسیلم و رشد قد ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر دانیل زمانفر با شماره 01133247613 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – نرسیده به سه راه قارن (از سمت شهدا) – مجتمع ایده (بالای بانک سامان) – طبقه 6 واحد 36 مراجعه کنید.

دکتر عذرا اخی متخصص رشد قد و متابولیسم ساری

دکتر عذرا اخی متخصص رشد قد و متابولیسم ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر عذرا اخی
آدرس ساری خیابان رازی ، مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی ( ره ) ساری
شماره تماس 01133361704

دکتر عذرا اخی با شماره نظام پزشکی 44585 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص رشد قد و متابولیسم هستند که به درمان کوتاهی قد در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر کوتاهی قد ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عذرا اخی برای تشخیص علت کوتاهی قد و برطرف کردن این مشکل اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر افزایش قد در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر عذرا اخی با شماره 01133361704 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان رازی ، مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی ( ره ) ساری مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *