بهترین دکتر اطفال اهواز

در هر شهری، پیدا کردن بهترین دکتر اطفال برای مراقبت از سلامت کودکان امری بسیار مهم و حساس است. اهواز، یکی از شهرهای بزرگ و مهم ایران است که نیازمند داشتن پزشکان و متخصصین با تجربه در که در زمینه‌ی مراقبت از کودکان تخصص دارند، می‌ باشد.

با توجه به اهمیت این موضوع، می‌خواهیم به شما بهترین دکتر اطفال اهواز را معرفی کنیم.دکتر اطفال، یکی از مهم‌ ترین تخصص‌ های پزشکی است که به سلامت و بهبودی کودکان اختصاص دارد. انتخاب یک دکتر اطفال با تجربه و متخصص در اهواز، برای والدین بسیار حیاتی است، زیرا مراقبت و درمان کامل کودکان نیازمند مراجعه به پزشک متخصص کودکان است.

بهترین دکتر اطفال اهواز

[ دکتر میترا احمدی ] دکتر اطفال اهواز

[ دکتر میترا احمدی ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر میترا احمدی
آدرس اهواز – کیانپارس، خیابان اسفند شرقی، نبش خیابان چمران، مجتمع مهرآذین، پلاک 44، طبقه سوم شرقی
شماره تماس 06133367286
شماره نظام پزشکی ۹۹۱۲۳

دکتر میترا احمدی با شماره نظام پزشکی ۹۹۱۲۳ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر میترا احمدی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر میترا احمدی با شماره 06133367286 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز – کیانپارس، خیابان اسفند شرقی، نبش خیابان چمران، مجتمع مهرآذین، پلاک 44، طبقه سوم شرقی مراجعه کنید.

[ دکتر لیا خانی زاده ] دکتر متخصص کودکان اهواز

[ دکتر لیا خانی زاده ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر لیا خانی زاده
آدرس اهواز – کیانپارس 12 غربی، فاز 1 مجتمع پرستو، طبقه دوم واحد 3
شماره تماس 09391518841
شماره نظام پزشکی ۱۰۸۷۴۵

دکتر لیا خانی زاده با شماره نظام پزشکی ۱۰۸۷۴۵ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر لیا خانی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیا خانی زاده با شماره 09391518841 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز – کیانپارس 12 غربی، فاز 1 مجتمع پرستو، طبقه دوم واحد 3 مراجعه کنید.

[ دکتر جمشید صفدریان ] دکتر اطفال اهواز

[ دکتر جمشید صفدریان ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر جمشید صفدریان
آدرس اهواز – کیانپارس – خیابان ۱۲ غربی – مجتمع پزشکی سپید – طبقه ۷ – واحد ۷۰۷
شماره تماس 06133916217
شماره نظام پزشکی ۹۷۸۹۰

دکتر جمشید صفدریان با شماره نظام پزشکی ۹۷۸۹۰ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جمشید صفدریان برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر جمشید صفدریان با شماره 08138251240 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز – کیانپارس – خیابان ۱۲ غربی – مجتمع پزشکی سپید – طبقه ۷ – واحد ۷۰۷ مراجعه کنید.

[ دکتر کبری آریازنگنه ] دکتر متخصص کودکان اهواز

[ دکتر کبری آریازنگنه ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر کبری آریازنگنه
آدرس اهواز – کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – ابتدای لاین کندرو – نبش خیابان اردیبهشت – مجتمع پزشکی طاها – طبقه اول
شماره تماس 06133366008
شماره نظام پزشکی ۱۰۸۹۶۶

دکتر کبری آریازنگنه با شماره نظام پزشکی ۱۰۸۹۶۶ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر کبری آریازنگنه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر کبری آریازنگنه با شماره 06133366008 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز – کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – ابتدای لاین کندرو – نبش خیابان اردیبهشت – مجتمع پزشکی طاها – طبقه اول مراجعه کنید.

[ دکتر امیر کمال حردانی ] دکتر اطفال اهواز

[ دکتر امیر کمال حردانی ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر امیر کمال حردانی
آدرس اهواز. کیانپارس. خیابان پهلوان شرقی. نبش اردیبهشت. مجتمع آوسینا. بالای داروخانه دکتر صادقی. طبقه 4
شماره تماس 06133367879
شماره نظام پزشکی ۸۸۳۸۲

دکتر امیر کمال حردانی با شماره نظام پزشکی ۸۸۳۸۲ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر کمال حردانی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر کمال حردانی با شماره 06133367879 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز. کیانپارس. خیابان پهلوان شرقی. نبش اردیبهشت. مجتمع آوسینا. بالای داروخانه دکتر صادقی. طبقه 4 مراجعه کنید.

[ دکتر غلامرضا جلودار ] دکتر متخصص کودکان اهواز

[ دکتر غلامرضا جلودار ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر غلامرضا جلودار
آدرس اهواز – کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – مجتمع پزشکی جام جم
شماره تماس 09368674003
شماره نظام پزشکی ۴۸۲۵۰

دکتر غلامرضا جلودار با شماره نظام پزشکی ۴۸۲۵۰ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر غلامرضا جلودار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامرضا جلودار با شماره 09368674003 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز – کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – مجتمع پزشکی جام جم مراجعه کنید.

[ دکتر محسن حسین زاده ] دکتر اطفال اهواز

[ دکتر محسن حسین زاده ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر محسن حسین زاده
آدرس اهواز – کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – مجتمع پزشکی جام جم – طبقه دهم
شماره تماس 09162044070
شماره نظام پزشکی ۸۴۷۹۵

دکتر محسن حسین زاده با شماره نظام پزشکی ۸۴۷۹۵ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن حسین زاده برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن حسین زاده با شماره 09162044070 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز – کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – مجتمع پزشکی جام جم – طبقه دهم مراجعه کنید.

[ دکتر لیلا میرزایی ] دکتر متخصص کودکان اهواز

[ دکتر لیلا میرزایی ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر لیلا میرزایی
آدرس اهواز کیانپارس خیابان ۶ شرقی بعد از داروخانه دکتر دشتی زاده مجتمع پزشکان امین طبقه دوم
شماره تماس 06133922843
شماره نظام پزشکی ۱۰۴۰۰۴

دکتر لیلا میرزایی با شماره نظام پزشکی ۱۰۴۰۰۴ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر لیلا میرزایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا میرزایی با شماره 06133922843 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس خیابان ۶ شرقی بعد از داروخانه دکتر دشتی زاده مجتمع پزشکان امین طبقه دوم مراجعه کنید.

[ دکتر محسن فتحی ] دکتر اطفال اهواز

[ دکتر محسن فتحی ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر محسن فتحی
آدرس اهواز زیتون کارمندی-خیابان زاویه-نبش کمیل-درمانگاه کمیل
شماره تماس 06134491275
شماره نظام پزشکی ۷۳۹۰۳

دکتر محسن فتحی با شماره نظام پزشکی ۷۳۹۰۳ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن فتحی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن فتحی با شماره 06134491275 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز زیتون کارمندی-خیابان زاویه-نبش کمیل-درمانگاه کمیل مراجعه کنید.

[ دکتر مسعود زادکرمی ] دکتر متخصص کودکان اهواز

[ دکتر مسعود زادکرمی ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر مسعود زادکرمی
آدرس اهواز ملیراه کلینیک فوق تخصصی کمیل طبقه دوم
شماره تماس 09307080161
شماره نظام پزشکی ۸۹۶۷۴

دکتر مسعود زادکرمی با شماره نظام پزشکی ۸۹۶۷۴ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مسعود زادکرمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود زادکرمی با شماره 09307080161 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز ملیراه کلینیک فوق تخصصی کمیل طبقه دوم مراجعه کنید.

[ دکتر نرگس افکنده ] دکتر اطفال اهواز

[ دکتر نرگس افکنده ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر نرگس افکنده
آدرس اهواز، زیتون کارمندی، خیابان حجت، بین زمزم و زمرد، بعد از سیتی سنتر مهزیار، مجتمع پزشکی مهزیار، مجتمع پزشکی پارسیان طبقه سوم
شماره تماس 09388740972
شماره نظام پزشکی ۹۹۳۳۱

دکتر نرگس افکنده با شماره نظام پزشکی ۹۹۳۳۱ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نرگس افکنده برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نرگس افکنده با شماره 09388740972 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز، زیتون کارمندی، خیابان حجت، بین زمزم و زمرد، بعد از سیتی سنتر مهزیار، مجتمع پزشکی مهزیار، مجتمع پزشکی پارسیان طبقه سوم مراجعه کنید.

[ دکتر عبدالحکیم آباریان ] دکتر متخصص کودکان اهواز

[ دکتر عبدالحکیم آباریان ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر عبدالحکیم آباریان
آدرس اهواز کوی انقلاب (کمپلوی شمالی) خیابان امیرکبیر شمالی نبش آزادی بیمارستان میلاد اهواز
شماره تماس 06133789834
شماره نظام پزشکی ۷۳۰۹۲

دکتر عبدالحکیم آباریان با شماره نظام پزشکی ۷۳۰۹۲ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر عبدالحکیم آباریان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالحکیم آباریان با شماره 06133789834 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کوی انقلاب (کمپلوی شمالی) خیابان امیرکبیر شمالی نبش آزادی بیمارستان میلاد اهواز مراجعه کنید.

[ دکتر مریم بهشتی فرد ] دکتر اطفال اهواز

[ دکتر مریم بهشتی فرد ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر مریم بهشتی فرد
آدرس اهواز بلوار فروردین – بین خیابان دی و بهمن – کلینیک علاج – طبقه ۷ – واحد ۱۸
شماره تماس 09356198705
شماره نظام پزشکی ۱۳۴۱۳۱

دکتر مریم بهشتی فرد با شماره نظام پزشکی ۱۳۴۱۳۱ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم بهشتی فرد برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم بهشتی فرد با شماره 09356198705 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز بلوار فروردین – بین خیابان دی و بهمن – کلینیک علاج – طبقه ۷ – واحد ۱۸ مراجعه کنید.

[ دکتر رضا باباپور ] دکتر متخصص کودکان اهواز

[ دکتر رضا باباپور ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر رضا باباپور
آدرس اهواز کیانپارس – بین 8 و 9 شرقی – بالای بانک پارسیان – ساختمان جاودانه – طبقه 4
شماره تماس 06133911667
شماره نظام پزشکی ۶۸۱۶۳

دکتر رضا باباپور با شماره نظام پزشکی ۶۸۱۶۳ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر رضا باباپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا باباپور با شماره 06133911667 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – بین 8 و 9 شرقی – بالای بانک پارسیان – ساختمان جاودانه – طبقه 4 مراجعه کنید.

[ دکتر علی منجزی ] دکتر اطفال اهواز

[ دکتر علی منجزی ] دکتر اطفال اهواز

نام دکتر دکتر علی منجزی
آدرس اهواز گلستان-خیابان فروردین-بین دی و بهمن شمالی-جنب مسجد فاطمیه-ساختمان پزشکان سما-طبقه 3 واحد 3 دکتر علی منجزی
شماره تماس 06133219138
شماره نظام پزشکی ۷۴۱۸۳

دکتر علی منجزی با شماره نظام پزشکی ۷۴۱۸۳ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی منجزی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی منجزی با شماره 06133219138 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز گلستان-خیابان فروردین-بین دی و بهمن شمالی-جنب مسجد فاطمیه-ساختمان پزشکان سما-طبقه 3 واحد 3 دکتر علی منجزی مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *