بهترین دکتر اطفال تبریز +

اگر ساکن شهر تبریز هستید و برای مشکلات سلامت کودک خود نیاز به پزشک دارید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر اطفال  تبریز باشید.

دکتر اطفال ، متخصص در شناخت و درمان بیماری هایی است که سیستم بدنی کودکان را تحت تاثیر قرار می دهد  ، متخصص اطفال همچنین رشد صحیح کودکان را ارزیابی می کند.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان اطفال تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر اطفال تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر اطفال تبریز

◀ دکتر داود پورحسین دکتر اطفال تبریز

دکتر داود پورحسین دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر داود پورحسین
آدرس تبریز ولیعصر -میدان فهمیده . بلوار شفیع زاده – نرسیده به میدان بهارستان – ساختمان پزشکان طبقه سوم
شماره تماس 04133331525

دکتر داود پورحسین با شماره نظام پزشکی 72308 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر داود پورحسین برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر داود پورحسین با شماره 04133331525 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر -میدان فهمیده . بلوار شفیع زاده – نرسیده به میدان بهارستان – ساختمان پزشکان طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید علی گلزار تکلیمی دکتر اطفال 

دکتر سید علی گلزار تکلیمی دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید علی گلزار تکلیمی
آدرس تبریز ولیعصر، خیابان شهریار، فلکه اعتصامی، ساختمان پزشکان، طبقه 2، واحد D
شماره تماس 04133330612

دکتر سید علی گلزار تکلیمی با شماره نظام پزشکی 91345 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سید علی گلزار تکلیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید علی گلزار تکلیمی با شماره 04133330612 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر، خیابان شهریار، فلکه اعتصامی، ساختمان پزشکان، طبقه 2، واحد D مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا اکبری دکتر اطفال تبریز

دکتر رضا اکبری دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا اکبری
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید پائین تراز بستنی وحید-مجتمع پزشکی گلستان-طبقه 2
شماره تماس 04135533433

دکتر رضا اکبری با شماره نظام پزشکی 24695 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا اکبری برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا اکبری با شماره 04135533433 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید پائین تراز بستنی وحید-مجتمع پزشکی گلستان-طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدسهراب جم آلاربیگی دکتر اطفال 

دکتر محمدسهراب جم آلاربیگی دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدسهراب جم آلاربیگی
آدرس تبریز خیابان 7 تیر – خیابان سرچشمه – مقابل آپارتمان های شمس
شماره تماس 04136576457

دکتر محمدسهراب جم آلاربیگی با شماره نظام پزشکی 26012 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمدسهراب جم آلاربیگی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدسهراب جم آلاربیگی با شماره 04136576457 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 7 تیر – خیابان سرچشمه – مقابل آپارتمان های شمس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر غلامعلی جهانشاهی دکتر اطفال تبریز

دکتر غلامعلی جهانشاهی دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامعلی جهانشاهی
آدرس تبریز اول خیابان طالقانی، روبروی ارک، ساختمان پزشکان شهریار
شماره تماس 04135568886

دکتر غلامعلی جهانشاهی با شماره نظام پزشکی 15095 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر غلامعلی جهانشاهی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامعلی جهانشاهی با شماره 04135568886 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز اول خیابان طالقانی، روبروی ارک، ساختمان پزشکان شهریار مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین جورابچی دکتر اطفال 

دکتر حسین جورابچی دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین جورابچی
آدرس تبریز خیابان شریعتی جنوبی – تقاطع پاستور – ساختمان آریا – پلاک 500
شماره تماس 04135567090

دکتر حسین جورابچی با شماره نظام پزشکی 11096 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حسین جورابچی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین جورابچی با شماره 04135567090 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان شریعتی جنوبی – تقاطع پاستور – ساختمان آریا – پلاک 500 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد برزگر دکتر اطفال تبریز

دکتر محمد برزگر دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد برزگر
آدرس تبریز خیابان آزادی- سه راه گلگشت- کوچه شفا- ساختمان طوبی
شماره تماس 04133370882

دکتر محمد برزگر با شماره نظام پزشکی 30150 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد برزگر برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد برزگر با شماره 04133370882 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی- سه راه گلگشت- کوچه شفا- ساختمان طوبی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیمین موسوی دکتر اطفال 

دکتر سیمین موسوی دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیمین موسوی
آدرس تبریز زعفرانیه، فلکه مسجد
شماره تماس 04133321264

دکتر سیمین موسوی با شماره نظام پزشکی 26883 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سیمین موسوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیمین موسوی با شماره 04133321264 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز زعفرانیه، فلکه مسجد مراجعه کنید.


 

◀ دکتر جعفر مدرس‌ دکتر اطفال تبریز

دکتر جعفر مدرس‌ دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر جعفر مدرس‌
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – روبروی آزمایشگاه مهر – پلاک 44
شماره تماس 04135559401 

دکتر جعفر مدرس‌ با شماره نظام پزشکی 9978 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جعفر مدرس‌ برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر جعفر مدرس‌ با شماره 04135559401 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – روبروی آزمایشگاه مهر – پلاک 44 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سمیرا مولائی دکتر اطفال 

دکتر سمیرا مولائی دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیرا مولائی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید- برج آذربایجان- طبقه 6 -واحد D
شماره تماس 04135534193

دکتر سمیرا مولائی با شماره نظام پزشکی 124533 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سمیرا مولائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیرا مولائی با شماره 04135534193 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید- برج آذربایجان- طبقه 6 -واحد D مراجعه کنید.


 

◀ دکتر صمد قانع فرد دکتر اطفال تبریز

دکتر صمد قانع فرد دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر صمد قانع فرد
آدرس تبریز شهرک ارم – بلوار کوثر – نرسیده به پارک ارم – بیمارستان عالی نسب
شماره تماس 04132305915

دکتر صمد قانع فرد با شماره نظام پزشکی 40290 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر صمد قانع فرد برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر صمد قانع فرد با شماره 04132305915 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز شهرک ارم – بلوار کوثر – نرسیده به پارک ارم – بیمارستان عالی نسب مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نسرین براهنی دکتر اطفال 

دکتر نسرین براهنی دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسرین براهنی
آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی روبروی بیمارستان زنان (الزهرا) ساختمان اطبا طبقه اول
شماره تماس 04135540199

دکتر نسرین براهنی با شماره نظام پزشکی 28021 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر نسرین براهنی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسرین براهنی با شماره 04135540199 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی روبروی بیمارستان زنان (الزهرا) ساختمان اطبا طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مینا صوفی دکتر اطفال تبریز

دکتر مینا صوفی دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مینا صوفی
آدرس تبریز مرزداران، اول نیاوران، روبروی پارک طاها، طبقه چهارم داروخانه مهشید
شماره تماس 09142303211

دکتر مینا صوفی با شماره نظام پزشکی 117272 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مینا صوفی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مینا صوفی با شماره 09142303211 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز مرزداران، اول نیاوران، روبروی پارک طاها، طبقه چهارم داروخانه مهشید مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهنام اصغری دکتر اطفال 

دکتر بهنام اصغری دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهنام اصغری
آدرس تبریز ولیعصر تقاطع شریعتی و پروین اعتصامی ساختمان لبخندآفرینان طبقه 4 کلینیک چکاپ
شماره تماس 04133309561

دکتر بهنام اصغری با شماره نظام پزشکی 86616 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر بهنام اصغری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهنام اصغری با شماره 04133309561 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر تقاطع شریعتی و پروین اعتصامی ساختمان لبخندآفرینان طبقه 4 کلینیک چکاپ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا نیک نیاز دکتر اطفال تبریز

دکتر علیرضا نیک نیاز دکتر اطفال تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا نیک نیاز
آدرس تبریز منصور شمالی، روبروی تالار عارف
شماره تماس 04133370993

دکتر علیرضا نیک نیاز با شماره نظام پزشکی 22089 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا نیک نیاز برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا نیک نیاز با شماره 04133370993 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز منصور شمالی، روبروی تالار عارف مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *