بهترین دکتر اطفال همدان

همدان، از جمله شهرهای زیبا و تاریخی ایران است که با تاریخ‌ نگاری باستانی و فرهنگ غنی خود، همواره گردشگرا را به خود جذب کرده است. از جمله امور مهمی که در زندگی انسان و به ویژه اطفال از اهمیت بالایی برخوردار است، بهداشت و سلامتی است. از این رو، انتخاب بهترین دکتر اطفال در همدان برای والدینی که در همدان سکونت دارند از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. دکتر اطفال حساسیت بالایی نسبت به سلامتی و رشد و توسعه کودکان دارد و نقشی بسیار مهم در ارتقاء سطح بهداشت و سلامتی کودکان دارد.

در این مطلب، به معرفی بهترین دکتر اطفال همدان خواهیم پرداخت. این مقاله شما را با پزشکان متخصص و با تجربه در حوزه کودکان در همدان آشنا می‌ کند.

بهترین دکتر اطفال همدان

[ دکتر محمدصادق صبا ] دکتر اطفال همدان

[ دکتر محمدصادق صبا ] دکتر اطفال همدان

نام دکتر دکتر محمدصادق صبا
آدرس همدان خیابان پاستور – روبروی اورژانس – کلینیک بهروز طب
شماره تماس 08138251240
شماره نظام پزشکی ۱۸۳۶۰

دکتر محمدصادق صبا با شماره نظام پزشکی ۱۸۳۶۰ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدصادق صبا برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدصادق صبا با شماره 08138251240 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان پاستور – روبروی اورژانس – کلینیک بهروز طب مراجعه کنید.

[ دکتر جعفر سهیلی فر ] دکتر متخصص کودکان همدان

[ دکتر جعفر سهیلی فر ] دکتر متخصص کودکان همدان

نام دکتر دکتر جعفر سهیلی فر
آدرس همدان خیابان جهان نما – ساختمان پزشکان شهباز طبقه اول
شماره تماس 08138240770
شماره نظام پزشکی ۱۸۵۱۹

دکتر جعفر سهیلی فر با شماره نظام پزشکی ۱۸۵۱۹ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر جعفر سهیلی فر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر جعفر سهیلی فر با شماره 08138240770 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان جهان نما – ساختمان پزشکان شهباز طبقه اول مراجعه کنید.

[ دکتر حمید شوشتری ] دکتر اطفال همدان

[ دکتر حمید شوشتری ] دکتر اطفال همدان

نام دکتر دکتر حمید شوشتری
آدرس همدان میدان آرامگاه – ابتدای خواجه رشید- مجتمع پزشکی رازی – طبقه اول
شماره تماس 08132522383
شماره نظام پزشکی ۵۸۱۴

دکتر حمید شوشتری با شماره نظام پزشکی ۵۸۱۴ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید شوشتری برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید شوشتری با شماره 08132522383 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان آرامگاه – ابتدای خواجه رشید- مجتمع پزشکی رازی – طبقه اول مراجعه کنید.

[ دکتر محمدرضا درخشان ] دکتر متخصص کودکان همدان

[ دکتر محمدرضا درخشان ] دکتر متخصص کودکان همدان

نام دکتر دکتر محمدرضا درخشان
آدرس همدان خیابان پاستور جنب داروخانه دکترترجمان مجتمع پزشکی سیحون طبقه ۴ واحد ۵۰
شماره تماس 0038261888
شماره نظام پزشکی ۱۱۸۸۲

دکتر محمدرضا درخشان با شماره نظام پزشکی ۱۱۸۸۲ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمدرضا درخشان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا درخشان با شماره 0038261888 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان پاستور جنب داروخانه دکترترجمان مجتمع پزشکی سیحون طبقه ۴ واحد ۵۰ مراجعه کنید.

[ دکتر طیب قنبری ] دکتر اطفال همدان

[ دکتر طیب قنبری ] دکتر اطفال همدان

نام دکتر دکتر طیب قنبری
آدرس همدان خیابان بوعلی – انتهای کوچه شیخ
شماره تماس 08132523100
شماره نظام پزشکی ۱۶۴۸۵

دکتر طیب قنبری با شماره نظام پزشکی ۱۶۴۸۵ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر طیب قنبری برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر طیب قنبری با شماره 08132523100 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – انتهای کوچه شیخ مراجعه کنید.

[ دکتر علی مریخ پور ] دکتر متخصص کودکان همدان

[ دکتر علی مریخ پور ] دکتر متخصص کودکان همدان

نام دکتر دکتر علی مریخ پور
آدرس همدان فلکه آرامگاه بوعلی ساختمان پزشکان فدک طبقه دوم
شماره تماس 08138282929
شماره نظام پزشکی ۱۵۷۲۹

دکتر علی مریخ پور با شماره نظام پزشکی ۱۵۷۲۹ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی مریخ پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی مریخ پور با شماره 08138282929 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان فلکه آرامگاه بوعلی ساختمان پزشکان فدک طبقه دوم مراجعه کنید.

[ دکتر محمدرحیم اربابی ] دکتر اطفال همدان

[ دکتر محمدرحیم اربابی ] دکتر اطفال همدان

نام دکتر دکتر محمدرحیم اربابی
آدرس همدان خیابان بوعلی ساختمان پزشکان شماره یک طبقه دوم
شماره تماس 08132529513
شماره نظام پزشکی ۱۶۹۰۸

دکتر محمدرحیم اربابی با شماره نظام پزشکی ۱۶۹۰۸ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرحیم اربابی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرحیم اربابی با شماره 08132529513 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی ساختمان پزشکان شماره یک طبقه دوم مراجعه کنید.

[ دکتر رامین کهائی ] دکتر متخصص کودکان همدان

[ دکتر رامین کهائی ] دکتر متخصص کودکان همدان

نام دکتر دکتر رامین کهائی
آدرس همدان خیابان بوعلی – مجتمع شفا
شماره تماس 08132524082
شماره نظام پزشکی ۳۸۷۱۹

دکتر رامین کهائی با شماره نظام پزشکی ۳۸۷۱۹ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر رامین کهائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر رامین کهائی با شماره 08132524082 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – مجتمع شفا مراجعه کنید.

[ دکتر کتایون مژدهی آذر ] دکتر اطفال همدان

نام دکتر دکتر کتایون مژدهی آذر
آدرس همدان میدان آرامگاه بوعلی – بلوار خواجه رشید – جنب اداره گذرنامه
شماره تماس 08138269855
شماره نظام پزشکی ۴۱۵۵۶

دکتر کتایون مژدهی آذر با شماره نظام پزشکی ۴۱۵۵۶ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کتایون مژدهی آذر برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر کتایون مژدهی آذر با شماره 08138269855 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان آرامگاه بوعلی – بلوار خواجه رشید – جنب اداره گذرنامه مراجعه کنید.

[ دکتر افشین فیاضی ] دکتر متخصص کودکان همدان

[ دکتر افشین فیاضی ] دکتر متخصص کودکان همدان

نام دکتر دکتر افشین فیاضی
آدرس همدان بلوار خواجه رشد – کوچه پروین 2 – ساختمان فراز
شماره تماس 08138321839
شماره نظام پزشکی ۸۲۹۱۷

دکتر افشین فیاضی با شماره نظام پزشکی ۸۲۹۱۷ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر افشین فیاضی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر افشین فیاضی با شماره 08138321839 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان بلوار خواجه رشد – کوچه پروین 2 – ساختمان فراز مراجعه کنید.

[ دکتر ایرج غیائی ] دکتر اطفال همدان

[ دکتر ایرج غیائی ] دکتر اطفال همدان

نام دکتر دکتر ایرج غیائی
آدرس همدان خیابان بوعلی – روبروی پاساژ بهمنیان – پلاک 143
شماره تماس 08132526055
شماره نظام پزشکی ۱۳۵۷۶

دکتر ایرج غیائی با شماره نظام پزشکی ۱۳۵۷۶ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ایرج غیائی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایرج غیائی با شماره 08132526055 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – روبروی پاساژ بهمنیان – پلاک 143 مراجعه کنید.

[ دکتر لادن یزدی ] دکتر متخصص کودکان همدان

[ دکتر لادن یزدی ] دکتر متخصص کودکان همدان

نام دکتر دکتر لادن یزدی
آدرس همدان – خیابان بوعلی – ساختمان پارس – طبقه سوم
شماره تماس 08132514557
شماره نظام پزشکی ۳۶۰۴۳

دکتر لادن یزدی با شماره نظام پزشکی ۳۶۰۴۳ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر لادن یزدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر لادن یزدی با شماره 08132514557 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان – خیابان بوعلی – ساختمان پارس – طبقه سوم مراجعه کنید.

[ دکتر محمود امدادی ] دکتر اطفال همدان

[ دکتر محمود امدادی ] دکتر اطفال همدان

نام دکتر دکتر محمود امدادی
آدرس همدان آرامگاه بوعلی اول خ خواجه رشید- مجتمع پزشکی رازی
شماره تماس 0032513611
شماره نظام پزشکی ۱۸۹۹۹

دکتر محمود امدادی با شماره نظام پزشکی ۱۸۹۹۹ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمود امدادی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود امدادی با شماره 0032513611 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان آرامگاه بوعلی اول خ خواجه رشید- مجتمع پزشکی رازی مراجعه کنید.

[ دکتر فاطمه اقبالیان ] دکتر متخصص کودکان همدان

[ دکتر فاطمه اقبالیان ] دکتر متخصص کودکان همدان

نام دکتر دکتر فاطمه اقبالیان
آدرس همدان خیابان بوعلی- ساختمان پارس- طبقه همکف
شماره تماس 08132510878
شماره نظام پزشکی ۲۷۴۲۰

دکتر فاطمه اقبالیان با شماره نظام پزشکی ۲۷۴۲۰ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فاطمه اقبالیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه اقبالیان با شماره 08132510878 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی- ساختمان پارس- طبقه همکف مراجعه کنید.

[ دکتر پروین حسینی دهکردی ] دکتر اطفال همدان

[ دکتر پروین حسینی دهکردی ] دکتر اطفال همدان

نام دکتر دکتر پروین حسینی دهکردی
آدرس همدان میدان دکتر بهشتی- جنب بانک سپه- مجتمع اطبا- طبقه چهارم
شماره تماس 0038510033
شماره نظام پزشکی ۲۷۴۴۱

دکتر پروین حسینی دهکردی با شماره نظام پزشکی ۲۷۴۴۱ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پروین حسینی دهکردی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر پروین حسینی دهکردی با شماره 0038510033 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان دکتر بهشتی- جنب بانک سپه- مجتمع اطبا- طبقه چهارم مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *