بهترین دکتر اطفال رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر اطفال رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل بیماری و مشکلات سلامتی کودک خود، نیاز به مراجعه به دکتر کودکان برای فرزند خود دارید.

متخصصین اطفال رشد و تکامل سریع کودکان را درک می‌کنند و می‌دانند که درمان بیماری‌های پزشکی در کودکان می‌تواند کاملاً متفاوت از درمان شرایط در بزرگسالان باشد و اینکه کودکان مستعد ابتلا به چه بیماری هایی هستند.متخصص اطفال پزشکی است که نه تنها مراقبت های پزشکی را برای کودکانی که بیمار هستند، بلکه خدمات بهداشتی پیشگیرانه را نیز برای کودکان سالم ارائه می دهد. یک متخصص اطفال سلامت جسمی، روانی و عاطفی کودکان تحت مراقبت خود را در هر مرحله از رشد، چه در بیماری و چه در سلامت، مدیریت می کند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان اطفال شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر اطفال رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری های کودکان تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر اطفال رشت

◀ دکتر فاطمه جهانگیری دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه جهانگیری
آدرس رشت گلسار خیابان 142 جنب پارکینگ بیمارستان گلسار ساختمان پزشکان اکباتان طبقه 3 واحد 13
شماره تماس 01332129697

دکتر فاطمه جهانگیری با شماره نظام پزشکی 118083 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه جهانگیری برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه جهانگیری با شماره 01332129697 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار خیابان 142 جنب پارکینگ بیمارستان گلسار ساختمان پزشکان اکباتان طبقه 3 واحد 13 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد ممتازبخش دکتر اطفال 

دکتر محمد ممتازبخش دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد ممتازبخش
آدرس رشت بعد از فلکه گیل – بیمارستان رسول اکرم
شماره تماس 01333662217

دکتر محمد ممتازبخش با شماره نظام پزشکی 48153 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد ممتازبخش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد ممتازبخش با شماره 01333662217 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بعد از فلکه گیل – بیمارستان رسول اکرم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اسداله حجتی ثابت دکتر اطفال رشت

دکتر اسداله حجتی ثابت دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسداله حجتی ثابت
آدرس رشت جاده تهران – بالاتر از میدان گیل – بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) تامین اجتماعی رشت
شماره تماس 01333662214

دکتر اسداله حجتی ثابت با شماره نظام پزشکی 45019 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسداله حجتی ثابت برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسداله حجتی ثابت با شماره 01333662214 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت جاده تهران – بالاتر از میدان گیل – بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) تامین اجتماعی رشت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر لیلا احمدی علی آبادی دکتر اطفال 

دکتر لیلا احمدی علی آبادی دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا احمدی علی آبادی
آدرس رشت چهارراه گلسار خیابان نواب کوچه میلاد ساختمان درفک طبقه 5
شماره تماس 01332130571

دکتر لیلا احمدی علی آبادی با شماره نظام پزشکی 96812 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر لیلا احمدی علی آبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا احمدی علی آبادی با شماره 01332130571 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار خیابان نواب کوچه میلاد ساختمان درفک طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مجید قاهری شرقی دکتر اطفال رشت

دکتر مجید قاهری شرقی دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید قاهری شرقی
آدرس رشت چهارراه پورسینا – طبقه فوقانی داروخانه دکتر رازقی
شماره تماس 01333325377

دکتر مجید قاهری شرقی با شماره نظام پزشکی 42704 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید قاهری شرقی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید قاهری شرقی با شماره 01333325377 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه پورسینا – طبقه فوقانی داروخانه دکتر رازقی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اسد همتی سیالرز دکتر اطفال 

دکتر اسد همتی سیالرز دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسد همتی سیالرز
آدرس رشت چهارراه گلسار -ابتدای کوچه حق شناس -ساختمان پزشکی ابان -طبقه سوم
شماره تماس 01333119939

دکتر اسد همتی سیالرز با شماره نظام پزشکی 64345 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر اسد همتی سیالرز مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسد همتی سیالرز با شماره 01333119939 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار -ابتدای کوچه حق شناس -ساختمان پزشکی ابان -طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نعمت اله یونس پور دکتر اطفال رشت

دکتر نعمت اله یونس پور دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نعمت اله یونس پور 
آدرس رشت خیابان طالقانی-بالاتر از سه راه سردار جنگل شماره646
شماره تماس 01333550063

دکتر نعمت اله یونس پور با شماره نظام پزشکی 11953 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نعمت اله یونس پور برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر نعمت اله یونس پور با شماره 01333550063 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان طالقانی-بالاتر از سه راه سردار جنگل شماره646 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدزهرا حسینی دکتر اطفال 

دکتر سیدزهرا حسینی دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدزهرا حسینی
آدرس رشت چهار راه گلسار – جنب داروخانه بهره مند – کوچه حق شناس – ساختمان پزشکان آبان – طبقه پنجم
شماره تماس 01332126272

دکتر سیدزهرا حسینی با شماره نظام پزشکی 43631 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سیدزهرا حسینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدزهرا حسینی با شماره 01332126272 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – جنب داروخانه بهره مند – کوچه حق شناس – ساختمان پزشکان آبان – طبقه پنجم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اسمعیل عرب براکوهی دکتر اطفال رشت

دکتر اسماعیل عرب براکوهی دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسمعیل عرب براکوهی
آدرس رشت چهارراه گلسار- خیابان نواب-کوچه آریافر- ساختمان پرشین – طبقه سوم
شماره تماس 01332124206

دکتر اسمعیل عرب براکوهی با شماره نظام پزشکی 64429 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسمعیل عرب براکوهی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسمعیل عرب براکوهی با شماره 01332124206 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار- خیابان نواب-کوچه آریافر- ساختمان پرشین – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مجید طرقی دکتر اطفال 

دکتر مجید طرقی دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید طرقی
آدرس رشت خیابان بیستون بعد از سه راه معلم جنب بانک پارسیان ساختمان مهستان طبقه دوم واحد 6
شماره تماس 01332533156

دکتر مجید طرقی با شماره نظام پزشکی 25555 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مجید طرقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید طرقی با شماره 01332533156 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان بیستون بعد از سه راه معلم جنب بانک پارسیان ساختمان مهستان طبقه دوم واحد 6 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شهربانو نیک خصلت دکتر اطفال رشت

دکتر شهربانو نیک خصلت دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهربانو نیک خصلت
آدرس رشت چهارراه گلسار – کوچه نواب – ساختمان شفا- طبقه 3
شماره تماس 01332110667

دکتر شهربانو نیک خصلت با شماره نظام پزشکی 47021 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهربانو نیک خصلت برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهربانو نیک خصلت با شماره 01332110667 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – کوچه نواب – ساختمان شفا- طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یلدا یگانه دکتر اطفال 

دکتر یلدا یگانه دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر یلدا یگانه
آدرس رشت گلسار – خیابان نواب – کوچه میلاد – ساختمان پایا – طبقه دوم – واحد 7
شماره تماس 01332135181

دکتر یلدا یگانه با شماره نظام پزشکی 100449 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر یلدا یگانه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر یلدا یگانه با شماره 01332135181 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – خیابان نواب – کوچه میلاد – ساختمان پایا – طبقه دوم – واحد 7 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هاجر همتی دکتر اطفال رشت

دکتر هاجر همتی دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر هاجر همتی
آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب ۸۳، جنب اداره پست، پلاک ۸
شماره تماس 01332113058

دکتر هاجر همتی با شماره نظام پزشکی 145252 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هاجر همتی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر هاجر همتی با شماره 01332113058 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، خیابان نواب ۸۳، جنب اداره پست، پلاک ۸ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهرداد بردبار دکتر اطفال 

دکتر مهرداد بردبار دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرداد بردبار
آدرس رشت گلسار – انتهای خیابان 87 – ساختمان سینا – طبقه 2
شماره تماس 01332131378

دکتر مهرداد بردبار با شماره نظام پزشکی 59107 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مهرداد بردبار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرداد بردبار با شماره 01332131378 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – انتهای خیابان 87 – ساختمان سینا – طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مرضیه اکبرپور دکتر اطفال رشت

دکتر مرضیه اکبرپور دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرضیه اکبرپور
آدرس رشت خمام، خیابان امام خمینی روبروی موتور فروشی قاسمی بن بست وحدت ساختمان آرمین طبقه دوم
شماره تماس 01334430456

دکتر مرضیه اکبرپور با شماره نظام پزشکی 113758 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مرضیه اکبرپور برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مرضیه اکبرپور با شماره 01334430456 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خمام، خیابان امام خمینی روبروی موتور فروشی قاسمی بن بست وحدت ساختمان آرمین طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرامرز هدایت دکتر اطفال 

دکتر فرامرز هدایت دکتر اطفال رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرامرز هدایت
آدرس رشت گلسار- خیابان نواب-ساختمان بنیادی-طبقه6-واحد12
شماره تماس 01333113788

دکتر فرامرز هدایت با شماره نظام پزشکی 76412 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرامرز هدایت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرامرز هدایت با شماره 01333113788 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار- خیابان نواب-ساختمان بنیادی-طبقه6-واحد12 مراجعه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *