بهترین دکتر اطفال یزد

در این مطلب، به معرفی بهترین دکتر اطفال یزد خواهیم پرداخت. اهمیت انتخاب یک پزشک متخصص و ماهر در مراقبت از سلامتی و بهبود رشد و توسعه کودکان بسیار ارزشمند است. در شهر یزد، تعداد زیادی از دکترهای متخصص اطفال وجود دارند که هرکدام تخصص و تجربه‌ های خود را در این زمینه دارند.

با انتخاب بهترین دکتر اطفال، می‌ توانید به رشد سالم و پایدار کودک خود کمک کنید و از مشکلات آینده جلوگیری نمایید.

بهترین دکتر متخصص اطفال یزد

[ دکتر آقاضیا اسلامی ] دکتر اطفال یزد

[ دکتر آقاضیا اسلامی ] دکتر اطفال یزد

نام دکتر دکتر آقاضیا اسلامی
آدرس یزد، خیابان امام خمینی، کوچه برخوردار، ساختمان ولی عصر
شماره تماس 03536263252
شماره نظام پزشکی ۱۵۷۰۶

دکتر آقاضیا اسلامی با شماره نظام پزشکی ۱۵۷۰۶ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آقاضیا اسلامی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر آقاضیا اسلامی با شماره 03536263252 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد، خیابان امام خمینی، کوچه برخوردار، ساختمان ولی عصر مراجعه کنید.

[ دکتر اکرم رضوانی یزدلی ] دکتر متخصص کودکان یزد

[ دکتر اکرم رضوانی یزدلی ] دکتر اطفال یزد

نام دکتر دکتر اکرم رضوانی یزدلی
آدرس یزد، میدان کاج بلوار جهاد درمانگاه کوثر
شماره تماس 03538227001
شماره نظام پزشکی ۳۳۲۸۹

دکتر اکرم رضوانی یزدلی با شماره نظام پزشکی ۳۳۲۸۹ متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر اکرم رضوانی یزدلی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکرم رضوانی یزدلی با شماره 03538227001 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد، میدان کاج بلوار جهاد درمانگاه کوثر مراجعه کنید.

[ دکتر امیر محمد حجت ] دکتر اطفال یزد

[ دکتر امیر محمد حجت ] دکتر اطفال یزد

نام دکتر دکتر امیر محمد حجت
آدرس یزد، خیابان طالقانی، ساختمان پزشکان ابن سینا
شماره تماس 03537250885
شماره نظام پزشکی ۱۶۹۰۵

دکتر امیر محمد حجت با شماره نظام پزشکی ۱۶۹۰۵ پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر محمد حجت برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر محمد حجت با شماره 03537250885 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد، خیابان طالقانی، ساختمان پزشکان ابن سینا مراجعه کنید.

[ دکتر محمد داودی ] دکتر متخصص کودکان یزد

[ دکتر محمد داودی ] دکتر اطفال یزد

نام دکتر دکتر محمد داودی
آدرس یزد، خیابان امام کوچه برخوردار، بن بست 6
شماره تماس 03531380128
شماره نظام پزشکی 5275

دکتر محمد داودی با شماره نظام پزشکی 5275 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد داودی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد داودی با شماره 03531380128 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد، خیابان امام کوچه برخوردار، بن بست 6 مراجعه کنید.

[ دکتر آناهیتا نامداری ] دکتر اطفال یزد

[ دکتر آناهیتا نامداری ] دکتر اطفال یزد

نام دکتر دکتر آناهیتا نامداری
آدرس یزد – صفاییه، میدان اطلسی، ابتدای بلوار شهید قندی، ساختمان پزشکان اطلسی
شماره تماس 09136716767
شماره نظام پزشکی 118401

دکتر آناهیتا نامداری با شماره نظام پزشکی 118401 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آناهیتا نامداری برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر آناهیتا نامداری با شماره 09136716767 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد – صفاییه، میدان اطلسی، ابتدای بلوار شهید قندی، ساختمان پزشکان اطلسی مراجعه کنید.

[ دکتر الهه منصوری مقدم ] دکتر متخصص کودکان یزد

[ دکتر الهه منصوری مقدم ] دکتر اطفال یزد

نام دکتر دکتر الهه منصوری مقدم
آدرس یزد – آزادشهر – فلکه اول – طبقه فوقانی آزمایشگاه امام رضا
شماره تماس 03537211275
شماره نظام پزشکی 143877

دکتر الهه منصوری مقدم با شماره نظام پزشکی 143877 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر الهه منصوری مقدم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهه منصوری مقدم با شماره 03537211275 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد – آزادشهر – فلکه اول – طبقه فوقانی آزمایشگاه امام رضا مراجعه کنید.

[ دکتر عباس غیرتمند ] دکتر اطفال یزد

[ دکتر عباس غیرتمند ] دکتر اطفال یزد

نام دکتر دکتر عباس غیرتمند
آدرس یزد، طالقانی، شهید ناصر منتظری
شماره تماس 03537266562
شماره نظام پزشکی 72073

دکتر عباس غیرتمند با شماره نظام پزشکی 72073 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عباس غیرتمند برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباس غیرتمند با شماره 03537266562 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد، طالقانی، شهید ناصر منتظری مراجعه کنید.

[ دکتر ریحانه استقامت ] دکتر متخصص کودکان یزد

[ دکتر ریحانه استقامت ] دکتر اطفال یزد

نام دکتر دکتر ریحانه استقامت
آدرس یزد – خیابان آیت الله کاشانی، روبروی پارک شهدای هفتم تیر، جنب داروخانه دکتر ذبیحی، ساختمان پزشکان کیمیا طبقه 3
شماره تماس 03531380938
شماره نظام پزشکی 130647

دکتر ریحانه استقامت با شماره نظام پزشکی 91345 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر ریحانه استقامت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر ریحانه استقامت با شماره 03531380938 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد – خیابان آیت الله کاشانی، روبروی پارک شهدای هفتم تیر، جنب داروخانه دکتر ذبیحی، ساختمان پزشکان کیمیا طبقه 3 مراجعه کنید.

[ دکتر محمد ابراهیم شفائی ] دکتر اطفال یزد

[ دکتر محمد ابراهیم شفائی ] دکتر اطفال یزد

نام دکتر دکتر محمد ابراهیم شفائی
آدرس یزد – خیابان کاشانی، خیابان نعیم آباد، ساختمان سهند، طبقه دوم
شماره تماس 03538268246
شماره نظام پزشکی 30318

دکتر محمد ابراهیم شفائی با شماره نظام پزشکی 30318 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد ابراهیم شفائی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد ابراهیم شفائی با شماره 03538268246 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد – خیابان کاشانی، خیابان نعیم آباد، ساختمان سهند، طبقه دوم مراجعه کنید.

[ دکتر حسین غلامی ] دکتر متخصص کودکان یزد

[ دکتر حسین غلامی ] دکتر اطفال یزد

نام دکتر دکتر حسین غلامی
آدرس یزد – میدان همافر – طبقه فوقانی داروخانه شبانه‌روزی دکتر لطفعلیانی
شماره تماس 03537282118
شماره نظام پزشکی 65644

دکتر حسین غلامی با شماره نظام پزشکی 65644 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حسین غلامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین غلامی با شماره 03537282118 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد – میدان همافر – طبقه فوقانی داروخانه شبانه‌روزی دکتر لطفعلیانی مراجعه کنید.

[ دکتر فرشید فروزنیا ] دکتر اطفال یزد

[ دکتر فرشید فروزنیا ] دکتر اطفال یزد

نام دکتر دکتر فرشید فروزنیا
آدرس یزد – خیابان کاشانی، بیمارستان دکتر مجیبیان
شماره تماس 03536240061
شماره نظام پزشکی 60188

دکتر فرشید فروزنیا با شماره نظام پزشکی 60188 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرشید فروزنیا برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشید فروزنیا با شماره 03536240061 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد – خیابان کاشانی، بیمارستان دکتر مجیبیان مراجعه کنید.

[ دکتر سیدرضا میرجلیلی ] دکتر متخصص کودکان یزد

[ دکتر سیدرضا میرجلیلی ] دکتر اطفال یزد

نام دکتر دکتر سیدرضا میرجلیلی
آدرس یزد – خیابان آیت الله کشانی، کوچه قدس (بیمارستان بهمن)، ساختمان بهمن واحد 03
شماره نظام پزشکی 111392

دکتر سیدرضا میرجلیلی با شماره نظام پزشکی 111392 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سیدرضا میرجلیلی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدرضا میرجلیلی به صورت حضوری به آدرس یزد – خیابان آیت الله کشانی، کوچه قدس (بیمارستان بهمن)، ساختمان بهمن واحد 03 مراجعه کنید.

[ دکتر آذر ربیعی ] دکتر اطفال یزد

[ دکتر آذر ربیعی ] دکتر اطفال یزد

نام دکتر دکتر آذر ربیعی
آدرس یزد – میدان مهدیه – ابتدای بلوار آیت الله طالقانی – کوچه جنب بانک ملی ایران
شماره تماس 03531111111
شماره نظام پزشکی 12521

دکتر آذر ربیعی با شماره نظام پزشکی 12521 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص اطفال هستند که به تشخیص و درمان بیماری های کودکان در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر اطفال یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آذر ربیعی برای درمان مشکلات و بیماری های فرزند خردسال خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر آذر ربیعی با شماره 03531111111 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد – میدان مهدیه – ابتدای بلوار آیت الله طالقانی – کوچه جنب بانک ملی ایران مراجعه کنید.

[ دکتر سعید ذاکرزاده فروشانی ] دکتر متخصص کودکان یزد

[ دکتر سعید ذاکرزاده فروشانی ] دکتر اطفال یزد

نام دکتر دکتر سعید ذاکرزاده فروشانی
آدرس یزد – خیابان مسکن، طبقه فوقانی داروخانه دکتر وکیلیان
شماره تماس 03536330337
شماره نظام پزشکی 88203

دکتر سعید ذاکرزاده فروشانی با شماره نظام پزشکی 88203 متخصص اطفال و کودکان هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های کودکان و یا بررسی وضعیت سلامتی فرزند خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص اطفال یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از سلامت و رشد کودک خود اطمینان حاصل کنید، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سعید ذاکرزاده فروشانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر کودکان یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید ذاکرزاده فروشانی با شماره 03536330337 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد – خیابان مسکن، طبقه فوقانی داروخانه دکتر وکیلیان مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *