بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی اهواز

با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی، سونوگرافی و رادیولوژی به عنوان روش‌ های تصویربرداری پزشکی حیاتی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این فناوری های ارزشمند برای تشخیص و تصویربرداری در مورد بیماری‌ ها و مشکلات مختلف در بدن انسان استفاده می‌ شوند.

در شهر اهواز نیز تعداد زیادی از پزشکان متخصص و ماهر در زمینه سونوگرافی  رادیولوژی وجود دارند. اما برخی از آنها با توانایی‌ ها و تجربه‌ های برتر به عنوان بهترین دکتر سونوگرافی رادیولوژی اهواز شناخته می‌ شوند. در این مطلب، ما قصد داریم بهترین دکتر سونوگرافی رادیولوژی در اهواز را به شما معرفی کنیم.

بهترین دکتر سونوگرافی رادیولوژی اهواز

[ دکتر مریم نقاش پور ] دکتر سونوگرافی و رادیولوژی اهواز

[ دکتر مریم نقاش پور ] دکتر سونوگرافی و رادیولوژی اهواز

نام دکتر دکتر مریم نقاش پور
آدرس اهواز کیانپارس، نبش خیابان 12 غربی، مجتمع پزشکان سپید، طبقه دوم، واحد 204
شماره تماس 06133918031
شماره نظام پزشکی ۱۳۷۴۶۸

[ دکتر مهدی شایسته ] دکتر رادیولوژی اهواز

[ دکتر مهدی شایسته ] دکتر رادیولوژی اهواز

نام دکتر دکتر مهدی شایسته
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان چهارده غربی، فاز یک، مجتمع پزشکان غرب کیانپارس، طبقه دو
شماره تماس 06133914644
شماره نظام پزشکی ۱۳۱۹۷۶
دکتر مهدی شایسته، پزشک متخصصی با تجربه در زمینه‌ های رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به صورت حرفه ای در شهر اهواز فعالیت می کنند. ایشان مسئول تشخیص بیماری‌ ها و آسیب‌ ها با استفاده از روش‌ های پیشرفته رادیولوژی و سونوگرافی هستند و به دلیل تخصص و تجربه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی در اهواز در این لیست معرفی شده‌ اند.

با مراجعه به مطب دکتر مهدی شایسته، شما می‌ توانید برای انجام رادیولوژی را سونوگرافی اقدام کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دقیق، تشخیص دقیقی را برای بیماران ارائه می‌ دهند.

مطب دکتر مهدی شایسته، جایی است که شما می‌ توانید به منظور انجام رادیولوژی و سونوگرافی به آن مراجعه کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌ های روز، به تشخیص دقیق بیماری‌ ها کمک می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی اهواز ، شما می‌ توانید با شماره تلفن 06133914644 تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌ توانید به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان چهارده غربی، فاز یک، مجتمع پزشکان غرب کیانپارس، طبقه دو مراجعه نمایید.

[ دکتر فاطمه شانه ساز ] دکتر سونوگرافی اهواز

[ دکتر فاطمه شانه ساز ] دکتر سونوگرافی اهواز

نام دکتر دکتر فاطمه شانه ساز
آدرس اهواز کیانپارس خیابان 16 غربی ابتدای فاز یک
شماره تماس 09354096707
شماره نظام پزشکی ۱۳۱۳۰۲

دکتر فاطمه شانه ساز متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به مطب ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر سونوگرافی اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر فاطمه شانه ساز مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی و رادیولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه شانه ساز با شماره 09354096707 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

اهواز کیانپارس خیابان 16 غربی ابتدای فاز یک

[ دکتر کیارش مهدوی ] دکتر رادیولوژی اهواز

[ دکتر کیارش مهدوی ] دکتر رادیولوژی اهواز

نام دکتر دکتر کیارش مهدوی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان دوم شرقی – مجتمع تشریفات – طبقه 6 – واحدهای 606 و 607
شماره تماس 06133920821
شماره نظام پزشکی ۱۱۹۷۵۲

اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید، می‌ توانید به مطب دکتر کیارش مهدوی مراجعه کنید. برای رزرو نوبت و اخذ اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس 06133920821 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه نمایید.

دکتر کیارش مهدوی با تجربه‌ی بیشتری در امر رادیولوژی و سونوگرافی، به شما خدمات با کیفیتی ارائه خواهند داد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌ های روز، تشخیص دقیقی را به شما ارائه می‌ دهند. به همین دلیل، ایشان یکی از پزشکان برتر در حوزه‌ی رادیولوژی و سونوگرافی به شمار می‌ آیند.

در صورتی که نیاز به سونوگرافی اهواز دارید، برای اطلاع از نوبت‌ های خالی و زمان مراجعه، می‌ توانید با مطب دکتر کیارش مهدوی تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ایشان در اهواز مراجعه کنید.

اطلاعات تماس:

شماره تماس: 06133920821

آدرس: اهواز کیانپارس – خیابان دوم شرقی – مجتمع تشریفات – طبقه 6 – واحدهای 606 و 607

[ دکتر مینا مونسی ] دکتر سونوگرافی اهواز

[ دکتر مینا مونسی ] دکتر سونوگرافی اهواز

نام دکتر دکتر مینا مونسی
آدرس اهواز گلستان، خیابان فروردین، بین اقبال و اسفند، ساختمان پزشکان مهرگان، طبقه دوم، واحد ٣
شماره تماس 09360395622
شماره نظام پزشکی ۱۴۵۱۱۳
دکتر مینا مونسی، پزشک متخصصی با تجربه در زمینه‌ های رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به صورت حرفه ای در شهر اهواز فعالیت می کنند. ایشان مسئول تشخیص بیماری‌ ها و آسیب‌ ها با استفاده از روش‌ های پیشرفته رادیولوژی و سونوگرافی هستند و به دلیل تخصص و تجربه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی در اهواز در این لیست معرفی شده‌ اند.

با مراجعه به مطب دکتر مینا مونسی، شما می‌ توانید برای انجام رادیولوژی را سونوگرافی اقدام کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دقیق، تشخیص دقیقی را برای بیماران ارائه می‌ دهند.

مطب دکتر مینا مونسی، جایی است که شما می‌ توانید به منظور انجام رادیولوژی و سونوگرافی به آن مراجعه کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌ های روز، به تشخیص دقیق بیماری‌ ها کمک می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی اهواز ، شما می‌ توانید با شماره تلفن 09360395622 تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌ توانید به صورت حضوری به آدرس اهواز گلستان، خیابان فروردین، بین اقبال و اسفند، ساختمان پزشکان مهرگان، طبقه دوم، واحد ٣ مراجعه نمایید.

[ دکتر محمد خیاط بهبهانی ] دکتر رادیولوژی اهواز

[ دکتر محمد خیاط بهبهانی ] دکتر رادیولوژی اهواز

نام دکتر دکتر محمد خیاط بهبهانی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – نبش اردیبهشت – پلاک 29
شماره تماس 06133334916
شماره نظام پزشکی ۵۸۱۸۱

دکتر محمد خیاط بهبهانی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به مطب ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر سونوگرافی اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر محمد خیاط بهبهانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی و رادیولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد خیاط بهبهانی با شماره 06133334916 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – نبش اردیبهشت – پلاک 29

[ دکتر زهرا فاضلی نژاد ] دکتر سونوگرافی اهواز

[ دکتر زهرا فاضلی نژاد ] دکتر سونوگرافی اهواز

نام دکتر دکتر زهرا فاضلی نژاد
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان ۲ غربی – فاز یک .ساختمان پزشکان نوید .طبقه یک
شماره تماس 09373763899
شماره نظام پزشکی ۱۲۸۴۱۹

اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید، می‌ توانید به مطب دکتر زهرا فاضلی نژاد مراجعه کنید. برای رزرو نوبت و اخذ اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس 09373763899 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه نمایید.

دکتر زهرا فاضلی نژاد با تجربه‌ی بیشتری در امر رادیولوژی و سونوگرافی، به شما خدمات با کیفیتی ارائه خواهند داد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌ های روز، تشخیص دقیقی را به شما ارائه می‌ دهند. به همین دلیل، ایشان یکی از پزشکان برتر در حوزه‌ی رادیولوژی و سونوگرافی به شمار می‌ آیند.

در صورتی که نیاز به سونوگرافی اهواز دارید، برای اطلاع از نوبت‌ های خالی و زمان مراجعه، می‌ توانید با مطب دکتر زهرا فاضلی نژاد تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ایشان در اهواز مراجعه کنید.

اطلاعات تماس:

شماره تماس: 09373763899

آدرس: اهواز کیانپارس – خیابان ۲ غربی – فاز یک .ساختمان پزشکان نوید .طبقه یک

[ دکتر محمد عصاره ] دکتر رادیولوژی اهواز

[ دکتر محمد عصاره ] دکتر رادیولوژی اهواز

نام دکتر دکتر محمد عصاره
آدرس اهواز گلستان- خیابان اصفهان- نبش اقبال-مجتمع پزشکی ابن سینا-طبقه۲ واحد۳ -سونوگرافی و رادیولوژی پژواک
شماره تماس 06133743232
شماره نظام پزشکی ۱۳۸۰۷۴
دکتر محمد عصاره، پزشک متخصصی با تجربه در زمینه‌ های رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به صورت حرفه ای در شهر اهواز فعالیت می کنند. ایشان مسئول تشخیص بیماری‌ ها و آسیب‌ ها با استفاده از روش‌ های پیشرفته رادیولوژی و سونوگرافی هستند و به دلیل تخصص و تجربه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی در اهواز در این لیست معرفی شده‌ اند.

با مراجعه به مطب دکتر محمد عصاره، شما می‌ توانید برای انجام رادیولوژی را سونوگرافی اقدام کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دقیق، تشخیص دقیقی را برای بیماران ارائه می‌ دهند.

مطب دکتر محمد عصاره، جایی است که شما می‌ توانید به منظور انجام رادیولوژی و سونوگرافی به آن مراجعه کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌ های روز، به تشخیص دقیق بیماری‌ ها کمک می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی اهواز ، شما می‌ توانید با شماره تلفن 06133743232 تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌ توانید به صورت حضوری به آدرس اهواز گلستان- خیابان اصفهان- نبش اقبال-مجتمع پزشکی ابن سینا-طبقه۲ واحد۳ -سونوگرافی و رادیولوژی پژواک مراجعه نمایید.

[ دکتر فاطمه مهدی پور ] دکتر سونوگرافی اهواز

[ دکتر فاطمه مهدی پور ] دکتر سونوگرافی اهواز

نام دکتر دکتر فاطمه مهدی پور
آدرس اهواز کیانپارس خیابان پهلوان شرقی پلاک ۱۵
شماره تماس 09308129727
شماره نظام پزشکی ۸۹۰۷۴

دکتر فاطمه مهدی پور متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به مطب ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر سونوگرافی اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر فاطمه مهدی پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی و رادیولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه مهدی پور با شماره 09308129727 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

اهواز کیانپارس خیابان پهلوان شرقی پلاک ۱۵

[ دکتر اعراف جنابی ] دکتر رادیولوژی اهواز

[ دکتر اعراف جنابی ] دکتر رادیولوژی اهواز

نام دکتر دکتر اعراف جنابی
آدرس اهواز زیتون کارمندی – فلکه چیتا – خیابان حجت – روبروی داروخانه شعله-طبقه همکف
شماره تماس 09383893665
شماره نظام پزشکی ۱۲۷۷۷۲

اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید، می‌ توانید به مطب دکتر اعراف جنابی مراجعه کنید. برای رزرو نوبت و اخذ اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس 09383893665 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه نمایید.

دکتر اعراف جنابی با تجربه‌ی بیشتری در امر رادیولوژی و سونوگرافی، به شما خدمات با کیفیتی ارائه خواهند داد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌ های روز، تشخیص دقیقی را به شما ارائه می‌ دهند. به همین دلیل، ایشان یکی از پزشکان برتر در حوزه‌ی رادیولوژی و سونوگرافی به شمار می‌ آیند.

در صورتی که نیاز به سونوگرافی اهواز دارید، برای اطلاع از نوبت‌ های خالی و زمان مراجعه، می‌ توانید با مطب دکتر اعراف جنابی تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ایشان در اهواز مراجعه کنید.

اطلاعات تماس:

شماره تماس: 09383893665

آدرس: اهواز زیتون کارمندی – فلکه چیتا – خیابان حجت – روبروی داروخانه شعله-طبقه همکف

[ دکتر روح انگیز کمانکش ] دکتر سونوگرافی اهواز

[ دکتر روح انگیز کمانکش ] دکتر سونوگرافی اهواز

نام دکتر دکتر روح انگیز کمانکش
آدرس اهواز کیانپارس نبش خیابان هفده غربی ساختمان دانش طبقه دو واحد سه
شماره تماس 06133385747
شماره نظام پزشکی ۹۰۴۵۵
دکتر روح انگیز کمانکش، پزشک متخصصی با تجربه در زمینه‌ های رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به صورت حرفه ای در شهر اهواز فعالیت می کنند. ایشان مسئول تشخیص بیماری‌ ها و آسیب‌ ها با استفاده از روش‌ های پیشرفته رادیولوژی و سونوگرافی هستند و به دلیل تخصص و تجربه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی در اهواز در این لیست معرفی شده‌ اند.

با مراجعه به مطب دکتر روح انگیز کمانکش، شما می‌ توانید برای انجام رادیولوژی را سونوگرافی اقدام کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دقیق، تشخیص دقیقی را برای بیماران ارائه می‌ دهند.

مطب دکتر روح انگیز کمانکش، جایی است که شما می‌ توانید به منظور انجام رادیولوژی و سونوگرافی به آن مراجعه کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌ های روز، به تشخیص دقیق بیماری‌ ها کمک می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی اهواز ، شما می‌ توانید با شماره تلفن 06133385747 تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌ توانید به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس نبش خیابان هفده غربی ساختمان دانش طبقه دو واحد سه مراجعه نمایید.

[ دکتر انسیه بخشی ] دکتر رادیولوژی اهواز

[ دکتر انسیه بخشی ] دکتر رادیولوژی اهواز

نام دکتر دکتر انسیه بخشی
آدرس اهواز خیابان آزادگان(24متری)، روبروی بیمارستان امام خمینی، ساختمان مهدیان 22، طبقه اول
شماره تماس 06132236498
شماره نظام پزشکی ۱۳۵۷۷۴

دکتر انسیه بخشی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به مطب ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر سونوگرافی اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر انسیه بخشی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی و رادیولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر انسیه بخشی با شماره 06132236498 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

اهواز خیابان آزادگان(24متری)، روبروی بیمارستان امام خمینی، ساختمان مهدیان 22، طبقه اول

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *