بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی گرگان

با رشد روزافزون فناوری و پیشرفت‌ های علمی، حوزه‌ی پزشکی نیز شاهد تحولات بزرگی بوده است. از جمله این تحولات، دستیابی به تجهیزات پیشرفته‌ ای است که تشخیص بیماری‌ ها و مشکلات پزشکی را سریع‌ تر و دقیق‌ تر می‌ سازند. در این راستا، دکتر سونوگرافی و رادیولوژی نقش بسیار مهمی را در تشخیص و درمان بیماری‌ ها ایفا می‌ کنند.

در این مطلب، به معرفی بهترین دکتر سونوگرافی و رادیولوژی در گرگان می‌ پردازیم که با تجربه، تخصص و تجهیزات پیشرفته‌ ای که در اختیار دارند، ارائه‌ی خدمات پزشکی با کیفیت بالا را تضمین می‌ کنند.

بهترین دکتر سونوگرافی و رادیولوژی گرگان

[ دکتر افشین رضایی ] دکتر رادیولوژی گرگان

[ دکتر افشین رضایی ] دکتر رادیولوژی گرگان

نام دکتر دکتر افشین رضایی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر-عدالت 18
شماره تماس 01732226516
شماره نظام پزشکی ۳۵۴۲۶

اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید، می‌ توانید به مطب دکتر افشین رضایی مراجعه کنید. برای رزرو نوبت و اخذ اطلاعات بیشتر می‌ توانید با شماره تماس 01732226516 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه نمایید.

دکتر افشین رضایی با تجربه‌ی بیشتری در امر رادیولوژی و سونوگرافی، به شما خدمات با کیفیتی ارائه خواهند داد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌ های روز، تشخیص دقیقی را به شما ارائه می‌ دهند. به همین دلیل، ایشان یکی از پزشکان برتر در حوزه‌ی رادیولوژی و سونوگرافی به شمار می‌ آیند.

در صورتی که نیاز به سونوگرافی گرگان دارید، برای اطلاع از نوبت‌ های خالی و زمان مراجعه، می‌ توانید با مطب دکتر افشین رضایی تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ایشان در گرگان مراجعه کنید.

اطلاعات تماس:

شماره تماس: 01732226516

آدرس: گرگان خیابان ولیعصر-عدالت 18

[ دکتر سمیه لیوانی ] دکتر سونوگرافی گرگان

[ دکتر سمیه لیوانی ] دکتر سونوگرافی گرگان

نام دکتر دکتر سمیه لیوانی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 15، ساختمان ایرانیان، سونوگرافی و رادیولوژی امید
شماره تماس 01732325031
شماره نظام پزشکی 93905
دکتر سمیه لیوانی، پزشک متخصصی با تجربه در زمینه‌ های رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به صورت حرفه ای در شهر گرگان فعالیت می کنند. ایشان مسئول تشخیص بیماری‌ ها و آسیب‌ ها با استفاده از روش‌ های پیشرفته رادیولوژی و سونوگرافی هستند و به دلیل تخصص و تجربه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی در گرگان در این لیست معرفی شده‌ اند.

با مراجعه به مطب دکتر سمیه لیوانی، شما می‌ توانید برای انجام رادیولوژی را سونوگرافی اقدام کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دقیق، تشخیص دقیقی را برای بیماران ارائه می‌ دهند.

مطب دکتر سمیه لیوانی، جایی است که شما می‌ توانید به منظور انجام رادیولوژی و سونوگرافی به آن مراجعه کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌ های روز، به تشخیص دقیق بیماری‌ ها کمک می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی گرگان ، شما می‌ توانید با شماره تلفن 01732325031 تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌ توانید به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 15، ساختمان ایرانیان، سونوگرافی و رادیولوژی امید مراجعه نمایید.

[ دکتر حجت اله درویشی ] دکتر رادیولوژی گرگان

[ دکتر حجت اله درویشی ] دکتر رادیولوژی گرگان

نام دکتر دکتر حجت اله درویشی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر-عدالت 7
شماره تماس 0032244235
شماره نظام پزشکی ۴۹۷۴۰

دکتر حجت اله درویشی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به مطب ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر سونوگرافی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر حجت اله درویشی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی و رادیولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر حجت اله درویشی با شماره 0032244235 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

گرگان خیابان ولیعصر-عدالت 7

[ دکتر حسنعلی سینه سپهر ] دکتر سونوگرافی گرگان

[ دکتر حسنعلی سینه سپهر ] دکتر سونوگرافی گرگان

نام دکتر دکتر حسنعلی سینه سپهر
آدرس گرگان عدالت 18 -ساختمان فردیس-طبقه 2
شماره تماس 01732226516
شماره نظام پزشکی ۷۶۹۹

اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید، می‌ توانید به مطب دکتر حسنعلی سینه سپهر مراجعه کنید. برای رزرو نوبت و اخذ اطلاعات بیشتر می‌ توانید با شماره تماس 01732226516 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه نمایید.

دکتر حسنعلی سینه سپهر با تجربه‌ی بیشتری در امر رادیولوژی و سونوگرافی، به شما خدمات با کیفیتی ارائه خواهند داد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌ های روز، تشخیص دقیقی را به شما ارائه می‌ دهند. به همین دلیل، ایشان یکی از پزشکان برتر در حوزه‌ی رادیولوژی و سونوگرافی به شمار می‌ آیند.

در صورتی که نیاز به سونوگرافی گرگان دارید، برای اطلاع از نوبت‌ های خالی و زمان مراجعه، می‌ توانید با مطب دکتر حسنعلی سینه سپهر تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ایشان در گرگان مراجعه کنید.

اطلاعات تماس:

شماره تماس: 01732226516

آدرس: گرگان عدالت 18 -ساختمان فردیس-طبقه 2

[ دکتر طاهر آخوند زاده ] دکتر رادیولوژی گرگان گنبدکاووس

[ دکتر طاهر آخوند زاده ] دکتر رادیولوژی گرگان گنبدکاووس

نام دکتر دکتر طاهر آخوند زاده
آدرس گرگان خیابان طالقانی شرقی گنبدکاووس – خیابان طالقانی شرقی – جنب کلانتری 12 – ساختمان پزشکان بزرگمهر
شماره تماس 01735553941
شماره نظام پزشکی ۷۶۳۶۴
دکتر طاهر آخوند زاده، پزشک متخصصی با تجربه در زمینه‌ های رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به صورت حرفه ای در شهر گرگان فعالیت می کنند. ایشان مسئول تشخیص بیماری‌ ها و آسیب‌ ها با استفاده از روش‌ های پیشرفته رادیولوژی و سونوگرافی هستند و به دلیل تخصص و تجربه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی در گرگان در این لیست معرفی شده‌ اند.

با مراجعه به مطب دکتر طاهر آخوند زاده، شما می‌ توانید برای انجام رادیولوژی را سونوگرافی اقدام کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دقیق، تشخیص دقیقی را برای بیماران ارائه می‌ دهند.

مطب دکتر طاهر آخوند زاده، جایی است که شما می‌ توانید به منظور انجام رادیولوژی و سونوگرافی به آن مراجعه کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌ های روز، به تشخیص دقیق بیماری‌ ها کمک می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی گرگان ، شما می‌ توانید با شماره تلفن 01735553941 تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌ توانید به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان طالقانی شرقی گنبدکاووس – خیابان طالقانی شرقی – جنب کلانتری 12 – ساختمان پزشکان بزرگمهر مراجعه نمایید.

[ دکتر عبدالحلیم عاشور محمدی ] دکتر سونوگرافی گرگان

[ دکتر عبدالحلیم عاشور محمدی ] دکتر سونوگرافی گرگان

نام دکتر دکتر عبدالحلیم عاشور محمدی
آدرس گرگان خیابان طالقانی شرقی، روبروی کلانتری 12، جنب داروخانه سروش،-مجتمع پزشکی
شماره تماس 01733222981
شماره نظام پزشکی ۲۸۹۲۰

دکتر عبدالحلیم عاشور محمدی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به مطب ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر سونوگرافی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر عبدالحلیم عاشور محمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی و رادیولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالحلیم عاشور محمدی با شماره 01733222981 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

گرگان خیابان طالقانی شرقی، روبروی کلانتری 12، جنب داروخانه سروش،-مجتمع پزشکی

[ دکتر علیرضا کیا ] دکتر رادیولوژی گرگان

[ دکتر علیرضا کیا ] دکتر رادیولوژی گرگان

نام دکتر دکتر علیرضا کیا
آدرس گرگان خیابان ولیعصر ، عدالت 14 ، ساختمان فارابی ، طبقه همکف ، تصویربرداری پزشکی مهرگان
شماره تماس 01732342315
شماره نظام پزشکی ۶۳۵۱۸

اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید، می‌ توانید به مطب دکتر علیرضا کیا  مراجعه کنید. برای رزرو نوبت و اخذ اطلاعات بیشتر می‌ توانید با شماره تماس 01732342315 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه نمایید.

دکتر علیرضا کیا با تجربه‌ی بیشتری در امر رادیولوژی و سونوگرافی، به شما خدمات با کیفیتی ارائه خواهند داد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌ های روز، تشخیص دقیقی را به شما ارائه می‌ دهند. به همین دلیل، ایشان یکی از پزشکان برتر در حوزه‌ی رادیولوژی و سونوگرافی به شمار می‌ آیند.

در صورتی که نیاز به سونوگرافی گرگان دارید، برای اطلاع از نوبت‌ های خالی و زمان مراجعه، می‌ توانید با مطب دکتر علیرضا کیا تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ایشان در گرگان مراجعه کنید.

اطلاعات تماس:

شماره تماس: 01732342315

آدرس: گرگان خیابان ولیعصر ، عدالت 14 ، ساختمان فارابی ، طبقه همکف ، تصویربرداری پزشکی مهرگان

[ دکتر ارازگل حزبی ] دکتر سونوگرافی گرگان

[ دکتر ارازگل حزبی ] دکتر سونوگرافی گرگان

نام دکتر دکتر ارازگل حزبی
آدرس گرگان اق قلا خیابان شهید رجایی کوچه اتحاد یکم ساختمان رازی طبقه دوم
شماره تماس 01734530751
شماره نظام پزشکی ۱۱۱۳۸۰
دکتر ارازگل حزبی، پزشک متخصصی با تجربه در زمینه‌ های رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به صورت حرفه ای در شهر گرگان فعالیت می کنند. ایشان مسئول تشخیص بیماری‌ ها و آسیب‌ ها با استفاده از روش‌ های پیشرفته رادیولوژی و سونوگرافی هستند و به دلیل تخصص و تجربه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی در گرگان در این لیست معرفی شده‌ اند.

با مراجعه به مطب دکتر ارازگل حزبی، شما می‌ توانید برای انجام رادیولوژی را سونوگرافی اقدام کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دقیق، تشخیص دقیقی را برای بیماران ارائه می‌ دهند.

مطب دکتر ارازگل حزبی، جایی است که شما می‌ توانید به منظور انجام رادیولوژی و سونوگرافی به آن مراجعه کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌ های روز، به تشخیص دقیق بیماری‌ ها کمک می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی گرگان ، شما می‌ توانید با شماره تلفن 01734530751 تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌ توانید به صورت حضوری به آدرس گرگان اق قلا خیابان شهید رجایی کوچه اتحاد یکم ساختمان رازی طبقه دوم مراجعه نمایید.

[ دکتر آزاده کرکز ] دکتر رادیولوژی گرگان

[ دکتر آزاده کرکز ] دکتر رادیولوژی گرگان

نام دکتر دکتر آزاده کرکز
آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت 14 مجتمع کیوان طبقه 4 واحد 13
شماره تماس 01732323152
شماره نظام پزشکی ۱۲۱۵۱۰

دکتر آزاده کرکز متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به مطب ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر سونوگرافی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر آزاده کرکز مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی و رادیولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر آزاده کرکز با شماره 01732323152 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

گرگان خیابان ولیعصر عدالت 14 مجتمع کیوان طبقه 4 واحد 13

[ دکتر محمدعلی تازیکی ] دکتر سونوگرافی گرگان

[ دکتر محمدعلی تازیکی ] دکتر سونوگرافی گرگان

نام دکتر دکتر محمدعلی تازیکی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر (شالیکوبی)، عدالت 11، روبروی بیمارستان دکتر موسوی، ساختمان تخصصی و فوق تخصصی مهستان، طبقه دوم، مرکز رادیولوژی و سونوگرافی پارس
شماره تماس 01732325158
شماره نظام پزشکی ۵۲۲۷۲

اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید، می‌ توانید به مطب دکتر محمدعلی تازیکی مراجعه کنید. برای رزرو نوبت و اخذ اطلاعات بیشتر می‌ توانید با شماره تماس 01732325158 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه نمایید.

دکتر محمدعلی تازیکی با تجربه‌ی بیشتری در امر رادیولوژی و سونوگرافی، به شما خدمات با کیفیتی ارائه خواهند داد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌ های روز، تشخیص دقیقی را به شما ارائه می‌ دهند. به همین دلیل، ایشان یکی از پزشکان برتر در حوزه‌ی رادیولوژی و سونوگرافی به شمار می‌ آیند.

در صورتی که نیاز به سونوگرافی گرگان دارید، برای اطلاع از نوبت‌ های خالی و زمان مراجعه، می‌ توانید با مطب دکتر محمدعلی تازیکی تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ایشان در گرگان مراجعه کنید.

اطلاعات تماس:

شماره تماس: 01732325158

آدرس: گرگان خیابان ولیعصر (شالیکوبی)، عدالت 11، روبروی بیمارستان دکتر موسوی، ساختمان تخصصی و فوق تخصصی مهستان، طبقه دوم، مرکز رادیولوژی و سونوگرافی پارس

[ دکتر محدثه محمدی ] دکتر رادیولوژی گرگان

[ دکتر محدثه محمدی ] دکتر رادیولوژی گرگان

نام دکتر دکتر محدثه محمدی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر(شالیکوبی)، عدالت7، ساختمان پزشکان میرداماد، طبقه4 مطب دکتر محدثه محمدی
شماره تماس 01732223323
شماره نظام پزشکی ۱۳۲۲۲۰
دکتر محدثه محمدی، پزشک متخصصی با تجربه در زمینه‌ های رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به صورت حرفه ای در شهر گرگان فعالیت می کنند. ایشان مسئول تشخیص بیماری‌ ها و آسیب‌ ها با استفاده از روش‌ های پیشرفته رادیولوژی و سونوگرافی هستند و به دلیل تخصص و تجربه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی در گرگان در این لیست معرفی شده‌ اند.

با مراجعه به مطب دکتر محدثه محمدی، شما می‌ توانید برای انجام رادیولوژی را سونوگرافی اقدام کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دقیق، تشخیص دقیقی را برای بیماران ارائه می‌ دهند.

مطب دکتر محدثه محمدی، جایی است که شما می‌ توانید به منظور انجام رادیولوژی و سونوگرافی به آن مراجعه کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌ های روز، به تشخیص دقیق بیماری‌ ها کمک می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی گرگان ، شما می‌ توانید با شماره تلفن 01732223323 تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌ توانید به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر(شالیکوبی)، عدالت7، ساختمان پزشکان میرداماد، طبقه4 مطب دکتر محدثه محمدی مراجعه نمایید.

[ دکتر حسن لرستانی ] دکتر سونوگرافی گرگان

[ دکتر حسن لرستانی ] دکتر سونوگرافی گرگان

نام دکتر دکتر حسن لرستانی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 13 مجتمع قائم
شماره تماس 01732251644
شماره نظام پزشکی ۱۱۲۴۵۴

دکتر حسن لرستانی متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به مطب ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر سونوگرافی گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر حسن لرستانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی و رادیولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن لرستانی با شماره 01732251644 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه کنید.ایشان پذیرای مراجعین در آدرس زیر می باشند :

گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 13 مجتمع قائم

[ دکتر توریسا دیلمی ] دکتر سونوگرافی و رادیولوژی گرگان

[ دکتر توریسا دیلمی ] دکتر سونوگرافی و رادیولوژی گرگان

نام دکتر دکتر توریسا دیلمی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، خیابان عدالت 47 – ساختمان دکتر دیلمی – طبقه اول
شماره تماس 01732344686
شماره نظام پزشکی 106325

اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید، می‌ توانید به مطب دکتر توریسا دیلمی مراجعه کنید. برای رزرو نوبت و اخذ اطلاعات بیشتر می‌ توانید با شماره تماس 01732344686 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس مطب ایشان مراجعه نمایید.

دکتر توریسا دیلمی با تجربه‌ی بیشتری در امر رادیولوژی و سونوگرافی، به شما خدمات با کیفیتی ارائه خواهند داد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌ های روز، تشخیص دقیقی را به شما ارائه می‌ دهند. به همین دلیل، ایشان یکی از پزشکان برتر در حوزه‌ی رادیولوژی و سونوگرافی به شمار می‌ آیند.

در صورتی که نیاز به سونوگرافی گرگان دارید، برای اطلاع از نوبت‌ های خالی و زمان مراجعه، می‌ توانید با مطب دکتر توریسا دیلمی تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس ایشان در گرگان مراجعه کنید.

اطلاعات تماس:

شماره تماس: 01732344686

آدرس: گرگان خیابان ولیعصر، خیابان عدالت 47 – ساختمان دکتر دیلمی – طبقه اول

[ دکتر امیربابک مجتباییان ] دکتر رادیولوژی و سونوگرافی گرگان

[ دکتر امیربابک مجتباییان ] دکتر رادیولوژی و سونوگرافی گرگان

نام دکتر دکتر امیربابک مجتباییان
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، پاساژ لاله، طبقه 2، واحد 215، رادیولوژی و سونوگرافی شفا
شماره تماس 01732341259
شماره نظام پزشکی 84591
دکتر امیربابک مجتباییان، پزشک متخصصی با تجربه در زمینه‌ های رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به صورت حرفه ای در شهر گرگان فعالیت می کنند. ایشان مسئول تشخیص بیماری‌ ها و آسیب‌ ها با استفاده از روش‌ های پیشرفته رادیولوژی و سونوگرافی هستند و به دلیل تخصص و تجربه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی در گرگان در این لیست معرفی شده‌ اند.

با مراجعه به مطب دکتر امیربابک مجتباییان، شما می‌ توانید برای انجام رادیولوژی را سونوگرافی اقدام کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دقیق، تشخیص دقیقی را برای بیماران ارائه می‌ دهند.

مطب دکتر امیربابک مجتباییان، جایی است که شما می‌ توانید به منظور انجام رادیولوژی و سونوگرافی به آن مراجعه کنید. ایشان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌ های روز، به تشخیص دقیق بیماری‌ ها کمک می‌ کنند.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی گرگان ، شما می‌ توانید با شماره تلفن 01732341259 تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید. همچنین، می‌ توانید به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، پاساژ لاله، طبقه 2، واحد 215، رادیولوژی و سونوگرافی شفا مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *