بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و نیاز به آزمایش سونوگرافی و رادیولوژی دارید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز باشید.

آزمایشات رادیولوژی و سونوگرافی برای تشخیص بیماری یا ارزیابی وضعیت اندام های داخلی بدن انجام می شود.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان رادیولوژی و سونوگرافی تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر رادیولوژی تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

◀ دکتر ایرج فرج زاده دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

دکتر ایرج فرج زاده دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ایرج فرج زاده
آدرس تبریز خیابان 17شهریور جدید-بین طالقانی و شریعتی -روبروی بانک ملی -نبش کوچه آقاعلی جنوبی پلاک 29زیرزمین
شماره تماس 04135560133

دکتر ایرج فرج زاده با شماره نظام پزشکی 33429 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر ایرج فرج زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایرج فرج زاده با شماره 04135560133 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17شهریور جدید-بین طالقانی و شریعتی -روبروی بانک ملی -نبش کوچه آقاعلی جنوبی پلاک 29زیرزمین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ادیب فر دکتر رادیولوژی و سونوگرافی 

دکتر ادیب فر دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ادیب فر
آدرس تبریز چهاراه آبرسان – تقاطع آبرسان با زیرگذر چای کنار – از قنادی ایوبی به سمت چایکنار – ساختمان پزشکی ایوان تبریز – طبقه 4
شماره تماس 04133374610

دکتر ادیب فر با شماره نظام پزشکی 62252 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ادیب فر برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ادیب فر با شماره 04133374610 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهاراه آبرسان – تقاطع آبرسان با زیرگذر چای کنار – از قنادی ایوبی به سمت چایکنار – ساختمان پزشکی ایوان تبریز – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا پرویز دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

دکتر علیرضا پرویز دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا پرویز
آدرس تبریز پاستور جدید-نرسیده به تقاطع شریعتی-ساختمان ایرانیان-طبقه 1
شماره تماس 04133104766

دکتر علیرضا پرویز با شماره نظام پزشکی 129533 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر علیرضا پرویز مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا پرویز با شماره 04133104766 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز پاستور جدید-نرسیده به تقاطع شریعتی-ساختمان ایرانیان-طبقه 1 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا عطائی اسکوئی دکتر رادیولوژی و سونوگرافی 

دکتر رضا عطائی اسکوئی دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا عطائی اسکوئی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید_تقاطع طالقانی_ساختمان 2002 _جنب آزمایشگاه دانش
شماره تماس 04135570037

دکتر رضا عطائی اسکوئی با شماره نظام پزشکی 66157 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا عطائی اسکوئی برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا عطائی اسکوئی با شماره 04135570037 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید_تقاطع طالقانی_ساختمان 2002 _جنب آزمایشگاه دانش مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سبحانی دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

دکتر سبحانی دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سبحانی
آدرس تبریز چهار راه باغشمال، ابتدای 17 شهریور جدید، ساختمان آپادانا، طبقه زیرزمین
شماره تماس 04135542254

دکتر سبحانی با شماره نظام پزشکی 20106 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر سبحانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سبحانی با شماره 04135542254 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهار راه باغشمال، ابتدای 17 شهریور جدید، ساختمان آپادانا، طبقه زیرزمین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی فرجی یقینی دکتر رادیولوژی و سونوگرافی 

دکتر علی فرجی یقینی دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی فرجی یقینی
آدرس تبریز خیابان هفده شهریور جدید – روبروی مسجد حاج غفار – نبش مقصودیه – ساختمان نیک
شماره تماس 04135576002

دکتر علی فرجی یقینی با شماره نظام پزشکی 105405 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی فرجی یقینی برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی فرجی یقینی با شماره 04135576002 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان هفده شهریور جدید – روبروی مسجد حاج غفار – نبش مقصودیه – ساختمان نیک مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سکینه واحدی نیا دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

دکتر سکینه واحدی نیا دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سکینه واحدی نیا
آدرس تبریز چهارراه باغشمال-خیابان باغشمال-طبقه اول ساختمان پزشکان هلیا
شماره تماس 04135579310

دکتر سکینه واحدی نیا با شماره نظام پزشکی 84873 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر سکینه واحدی نیا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سکینه واحدی نیا با شماره 04135579310 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه باغشمال-خیابان باغشمال-طبقه اول ساختمان پزشکان هلیا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یوسف سبحانی دکتر رادیولوژی و سونوگرافی 

دکتر یوسف سبحانی دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یوسف سبحانی
آدرس تبریز چهارراه باغشمال- اول 17 شهریور – ساختمان آپادانا – طبقه 1
شماره تماس 04135542254

دکتر یوسف سبحانی با شماره نظام پزشکی 20106 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر یوسف سبحانی برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر یوسف سبحانی با شماره 04135542254 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه باغشمال- اول 17 شهریور – ساختمان آپادانا – طبقه 1 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیمین جدیان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

دکتر سیمین جدیان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیمین جدیان
آدرس تبریز چهار راه باغشمال روبروی بیمارستان الزهرا ساختمان آفتاب
شماره تماس 04135549268

دکتر سیمین جدیان با شماره نظام پزشکی 27155 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر سیمین جدیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیمین جدیان با شماره 04135549268 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهار راه باغشمال روبروی بیمارستان الزهرا ساختمان آفتاب مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ناهید بهار آور دکتر رادیولوژی و سونوگرافی 

دکتر ناهید بهار آور دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناهید بهار آور
آدرس تبریز ارتش جنوبی روبروی الزهرا سونوگرافی ماورا
شماره تماس 04135541321

دکتر ناهید بهار آور با شماره نظام پزشکی 52581 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ناهید بهار آور برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناهید بهار آور با شماره 04135541321 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ارتش جنوبی روبروی الزهرا سونوگرافی ماورا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ریتا سرخوش دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

دکتر ریتا سرخوش دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ریتا سرخوش
آدرس تبریز خیابان آزادی – نبش گلگشت – کوچه شفا – مرکز تصویر برداری گلگشت
شماره تماس 04133371430

دکتر ریتا سرخوش با شماره نظام پزشکی 55071 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر ریتا سرخوش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ریتا سرخوش با شماره 04133371430 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – نبش گلگشت – کوچه شفا – مرکز تصویر برداری گلگشت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شهین حاتمی دکتر رادیولوژی و سونوگرافی 

دکتر شهین حاتمی دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهین حاتمی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور-برج سیینا-طبقه 6 – رادیولوژی مهر
شماره تماس 04135571490

دکتر شهین حاتمی با شماره نظام پزشکی 34383 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهین حاتمی برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهین حاتمی با شماره 04135571490 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور-برج سیینا-طبقه 6 – رادیولوژی مهر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هاله هدی دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

دکتر هاله هدی دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر هاله هدی
آدرس تبریز خیابان آزادی – بین گلباد و گلگشت – ساختمان پزشکان گلباد
شماره تماس 04133361000

دکتر هاله هدی با شماره نظام پزشکی 41654 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر هاله هدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر هاله هدی با شماره 04133361000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – بین گلباد و گلگشت – ساختمان پزشکان گلباد مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فاطمه قطره سامانی دکتر رادیولوژی و سونوگرافی 

دکتر فاطمه قطره سامانی دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه قطره سامانی
آدرس تبریز مابین چهارراه آبرسان و عباسی – جنب بیمارستان شمس -ساختمان شمس – طبقه سوم
شماره تماس 04136586624

دکتر فاطمه قطره سامانی با شماره نظام پزشکی 26270 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه قطره سامانی برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه قطره سامانی با شماره 04136586624 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز مابین چهارراه آبرسان و عباسی – جنب بیمارستان شمس -ساختمان شمس – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمود کتابچی حقیقت دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

دکتر محمود کتابچی حقیقت دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود کتابچی حقیقت
آدرس تبریز خیابان17شهریور-ساختمان پزشکی خاتم-رادیولوژی خاتم
شماره تماس 04135535073

دکتر محمود کتابچی حقیقت با شماره نظام پزشکی 40065 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر محمود کتابچی حقیقت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود کتابچی حقیقت با شماره 04135535073 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان17شهریور-ساختمان پزشکی خاتم-رادیولوژی خاتم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *