بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل مختلف ، نیاز به مراجعه به انجام آزمایش رادیولوژی یا سونوگرافی دارید.

پزشکان مختلف اغلب برای تشخیص دقیق بیماری های داخلی و یا برای ارزیابی وضعیت اندام های داخلی ممکن است فرد را به دکتر سونوگرافی و رادیولوژی ارجاع دهند و آزمایشات سونوگرافی و رادیولوژی را تجویز کنند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان رادیولوژی و سونوگرافی شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص وضعیت اندام های داخلی به وسیله تصویر برداری سونوگرافی و رادیولوژی تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر رادیولوژی و سونوگرافی رشت

◀ دکتر آرش معصومی دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر آرش معصومی دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش معصومی
آدرس رشت خیابان سعدی ( پیچ سعدی ) – روبروی کلینیک جراحی پاستور – بن بست گلستان 36 – ساختمان معین
شماره تماس 01332131383

دکتر آرش معصومی با شماره نظام پزشکی 81793 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر آرش معصومی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش معصومی با شماره 01332131383  تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان سعدی ( پیچ سعدی ) – روبروی کلینیک جراحی پاستور – بن بست گلستان 36 – ساختمان معین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدجواد طباطبایی دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر محمدجواد طباطبایی دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدجواد طباطبایی
آدرس رشت میدان جهاد – ابتدای بلوار شهدای گمنام – جنب ساختمان پزشکان هیراد
شماره تماس 01332588186

دکتر محمدجواد طباطبایی با شماره نظام پزشکی 144360 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدجواد طباطبایی برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدجواد طباطبایی با شماره 01332588186 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان جهاد – ابتدای بلوار شهدای گمنام – جنب ساختمان پزشکان هیراد مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کاتیا خیامی دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر کاتیا خیامی دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر کاتیا خیامی
آدرس رشت خ نواب ،نبش 87 رادیولوژی دکتر سمنانی
شماره تماس 09925952848

دکتر کاتیا خیامی با شماره نظام پزشکی 140357 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر کاتیا خیامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر کاتیا خیامی با شماره 09925952848 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خ نواب ،نبش 87 رادیولوژی دکتر سمنانی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر زوبین سوری دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر زوبین سوری دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر زوبین سوری
آدرس رشت چهار راه گلسار به سمت تختی (جنب شهرداری منطقه سه)کوچه بنفشه ساختمان علیرضا طبقه اول واحد یک
شماره تماس 01332126514

دکتر زوبین سوری با شماره نظام پزشکی 128212 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زوبین سوری برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر زوبین سوری با شماره 01332126514 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار به سمت تختی (جنب شهرداری منطقه سه)کوچه بنفشه ساختمان علیرضا طبقه اول واحد یک مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فریبرز روشن دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر فریبرز روشن دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریبرز روشن
آدرس رشت چهار راه گلسار -به طرف پل بوسار – خیابان بنت الهدی (پشت هتل شبستان ) ساختمان آیلا – طبقه 3 – واحد 2
شماره تماس 01332133436

دکتر فریبرز روشن با شماره نظام پزشکی 59552 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر فریبرز روشن مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریبرز روشن با شماره 01332133436 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار -به طرف پل بوسار – خیابان بنت الهدی (پشت هتل شبستان ) ساختمان آیلا – طبقه 3 – واحد 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نجمه قرآنی دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر نجمه قرآنی دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نجمه قرآنی
آدرس رشت گلسار- انتهای خیابان 78 (روبه روی اداره پست گلسار)- ساختمان اردیبهشت-طبقه اول
شماره تماس 01332134331

دکتر نجمه قرآنی با شماره نظام پزشکی 125245 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نجمه قرآنی برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر نجمه قرآنی با شماره 01332134331 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار- انتهای خیابان 78 (روبه روی اداره پست گلسار)- ساختمان اردیبهشت-طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پویا بهاری خرم دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر پویا بهاری خرم دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر پویا بهاری خرم
آدرس رشت چهارراه گلسار-ابتدای سعدی-ساختمان دانا-واحد 68-کلینیک البرز
شماره تماس 01332134416

دکتر پویا بهاری خرم با شماره نظام پزشکی 137273 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر پویا بهاری خرم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر پویا بهاری خرم با شماره 01332134416 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار-ابتدای سعدی-ساختمان دانا-واحد 68-کلینیک البرز مراجعه کنید.


 

◀ دکتر وحید سمیع دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر وحید سمیع دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحید سمیع
آدرس گیلان – لاهیجان ، کیلومتر ۲ جاده لنگرود مرکز تصویر برداری فارابی
شماره تماس  01342445151

دکتر وحید سمیع با شماره نظام پزشکی 147968 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر وحید سمیع برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحید سمیع با شماره 01342445151 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گیلان – لاهیجان ، کیلومتر ۲ جاده لنگرود مرکز تصویر برداری فارابی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا رجب زاده دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر علیرضا رجب زاده دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا رجب زاده
آدرس رشت ابتدای بلوار نماز – جنب پل صابرین – ساختمان رویال – واحد 4
شماره تماس 01332135755

دکتر علیرضا رجب زاده با شماره نظام پزشکی 118686 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر علیرضا رجب زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا رجب زاده با شماره 01332135755 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت ابتدای بلوار نماز – جنب پل صابرین – ساختمان رویال – واحد 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فاطمه نظیفی دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر فاطمه نظیفی دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه نظیفی
آدرس رشت گلباغ نماز- مجتمع پزشکی باران – طبقه سوم
شماره تماس 01333729106

دکتر فاطمه نظیفی با شماره نظام پزشکی 93908 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه نظیفی برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه نظیفی با شماره 01333729106 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلباغ نماز- مجتمع پزشکی باران – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهزاد عطرکارروشن دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر بهزاد عطرکارروشن دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهزاد عطرکارروشن
آدرس رشت چهارراه گلسار – ابتدای خیابان تختی – روبروی شهرداری منطقه 3 – کوچه شبنم
شماره تماس 01332117347

دکتر بهزاد عطرکارروشن با شماره نظام پزشکی 58972 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر بهزاد عطرکارروشن مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهزاد عطرکارروشن با شماره 01332117347 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – ابتدای خیابان تختی – روبروی شهرداری منطقه 3 – کوچه شبنم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا اکبری دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر رضا اکبری دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا اکبری
آدرس رشت گلباغ نماز، ساختمان پزشکان جرجانی – بالای فروشگاه سناتور – ورودی الف، طبقه ۲ ، واحد ۳
شماره تماس 01333731284

دکتر رضا اکبری با شماره نظام پزشکی 60787 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا اکبری برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا اکبری با شماره 01333731284 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلباغ نماز، ساختمان پزشکان جرجانی – بالای فروشگاه سناتور – ورودی الف، طبقه ۲ ، واحد ۳ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرسول پوریوسف دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر محمدرسول پوریوسف دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرسول پوریوسف
آدرس رشت خیابان امام خمینی ، بعد از سه راه حاجی آباد ، سمت چپ داخل کوچه آذربانی
شماره تماس 01333227844

دکتر محمدرسول پوریوسف با شماره نظام پزشکی 24316 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر محمدرسول پوریوسف مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرسول پوریوسف با شماره 01333227844 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان امام خمینی ، بعد از سه راه حاجی آباد ، سمت چپ داخل کوچه آذربانی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ژاله جمشیدی مقدم دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر ژاله جمشیدی مقدم دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ژاله جمشیدی مقدم
آدرس رشت گلسار -بلوار نماز -ساختمان رویال -طبقه 5- واحد9
شماره تماس 01332130898

دکتر ژاله جمشیدی مقدم با شماره نظام پزشکی 96198 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ژاله جمشیدی مقدم برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ژاله جمشیدی مقدم با شماره 01332130898 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار -بلوار نماز -ساختمان رویال -طبقه 5- واحد9 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ابوالفضل آقابابایی دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر ابوالفضل آقابابایی دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابوالفضل آقابابایی
آدرس رشت چهار راه گلسار – پل بوسار – خیابان نواب صفوی – ساختمان کیان – طبقه دوم (روبروی داروخانه دکتر ایروانی)
شماره تماس 01332131677

دکتر ابوالفضل آقابابایی با شماره نظام پزشکی 115875 متخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام رادیولوژی و سونوگرافی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر رادیولوژی و سونوگرافی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر برای اهداف مختلف نیاز به رادیولوژی و سونوگرافی داشتید ، می توانید به مطب دکتر ابوالفضل آقابابایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به سونوگرافی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابوالفضل آقابابایی با شماره 01332131677 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – پل بوسار – خیابان نواب صفوی – ساختمان کیان – طبقه دوم (روبروی داروخانه دکتر ایروانی) مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رقیه مولایی لنگرودی دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

دکتر رقیه مولایی لنگرودی دکتر سونوگرافی و رادیولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رقیه مولایی لنگرودی
آدرس رشت چهار راه گلسار – انتهای خیابان نواب – نبش کوچه پمپ بنزین – ساختمان پزشکان احسان – طبقه دوم – واحد 201 – رادیولوژی و سونوگرافی دکتر رقیه مولایی
شماره تماس 01332118461

دکتر رقیه مولایی لنگرودی با شماره نظام پزشکی 30869 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص رادیولوژی و سونوگرافی هستند که به تشخیص بیماری ها و آسیب ها به وسیله رادیولوژی و سونوگرافی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر رادیولوژی و سنوگرافی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رقیه مولایی لنگرودی برای انجام رادیولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر رادیولوژی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رقیه مولایی لنگرودی با شماره 01332118461 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – انتهای خیابان نواب – نبش کوچه پمپ بنزین – ساختمان پزشکان احسان – طبقه دوم – واحد 201 – رادیولوژی و سونوگرافی دکتر رقیه مولایی مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *