بهترین دکتر زنان و زایمان رشت + شماره تماس و آدرس مطب

بهترین دکتر زنان و زایمان رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر زنان و زایمان رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل تجربه بیماری های مربوط به زنان و یا برای مدیریت دوره بارداری نیاز به مراجعه به دکتر زنان دارید.

متخصص زنان و زایمان، پزشکی است که در زایمان و مراقبت از افراد در دوران بارداری و پس از زایمان و همچنین در زمینه تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با زنان تخصص دارد.
در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان زنان و زایمان شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر زنان رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان انواع مشکلات و بیماری های زنانه تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر زنان و زایمان رشت

◀ دکتر سیده مرضیه قدسی دکتر زنان و زایمان رشت

دکتر سیده مرضیه قدسی دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیده مرضیه قدسی
آدرس رشت چهار راه گلسار،ابتداری خیابان نواب ، نبش کوچه اول مهر ، ساختمان خانیان طبقه سوم
شماره تماس 01332130867

دکتر سیده مرضیه قدسی با شماره نظام پزشکی 113100 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیده مرضیه قدسی برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیده مرضیه قدسی با شماره 01332130867 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار،ابتداری خیابان نواب ، نبش کوچه اول مهر ، ساختمان خانیان طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نفیسه مویدنیا دکتر زنان و زایمان 

دکتر نفیسه مویدنیا دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نفیسه مویدنیا
آدرس رشت چهارراه گلسار ، روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار ، بن بست حق شناس ، ساختمان پزشکان آبان ، طبقه پنجم ، واحد دوازدهم
شماره تماس 01332135933

دکتر نفیسه مویدنیا با شماره نظام پزشکی 129141 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر نفیسه مویدنیا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر نفیسه مویدنیا با شماره 01332135933 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار ، روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار ، بن بست حق شناس ، ساختمان پزشکان آبان ، طبقه پنجم ، واحد دوازدهم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرشته فکور دکتر زنان و زایمان رشت

دکتر فرشته فکور دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشته فکور
آدرس رشت بلوارنماز ساختمان پزشکان آتیه طبقه 5
شماره تماس 01333731215

دکتر فرشته فکور با شماره نظام پزشکی 46757 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرشته فکور برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشته فکور با شماره 01333731215 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوارنماز ساختمان پزشکان آتیه طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر زیبا ظهیری سروری دکتر زنان و زایمان 

دکتر زیبا ظهیری سروری دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر زیبا ظهیری سروری
آدرس رشت چهارراه گلسار – ساختمان بوسار – طبقه 3
شماره تماس 01332110812

دکتر زیبا ظهیری سروری با شماره نظام پزشکی 46900 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر زیبا ظهیری سروری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر زیبا ظهیری سروری با شماره 01332110812 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – ساختمان بوسار – طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعیده صدری دکتر زنان و زایمان رشت

دکتر سعیده صدری دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعیده صدری
آدرس رشت بلوار شهید قلی پور – جنب بیمارستان پارس – کلینیک طب پارس
شماره تماس 01391001263

دکتر سعیده صدری با شماره نظام پزشکی 30268 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعیده صدری برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعیده صدری با شماره 01391001263 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار شهید قلی پور – جنب بیمارستان پارس – کلینیک طب پارس مراجعه کنید.

 


 

◀ دکتر مهری نصیری قیداری دکتر زنان و زایمان 

دکتر مهری نصیری قیداری دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهری نصیری قیداری
آدرس رشت چهار راه گلسار نرسیده به پل بوسار ساختمان پزشکان دانا طبقه 2 واحد 26
شماره تماس 09116223693

دکتر مهری نصیری قیداری با شماره نظام پزشکی 48350 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهری نصیری قیداری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهری نصیری قیداری با شماره 09116223693 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار نرسیده به پل بوسار ساختمان پزشکان دانا طبقه 2 واحد 26 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر معصومه اخوان آذری دکتر زنان و زایمان رشت

دکتر معصومه اخوان آذری دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ کتر معصومه اخوان آذری
آدرس رشت چهار راه گلسار ، خیابان نواب ، کوچه میلاد ، ساختمان پویا ، طبقه سوم
شماره تماس 01332117209

دکتر معصومه اخوان آذری با شماره نظام پزشکی 85349 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر معصومه اخوان آذری برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر معصومه اخوان آذری با شماره 01332117209 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار ، خیابان نواب ، کوچه میلاد ، ساختمان پویا ، طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر زهرا نیک پوری دکتر زنان و زایمان 

دکتر زهرا نیک پوری دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا نیک پوری
آدرس رشت چهارراه گلسار ، خیابان نواب ، پشت داروخانه شبانه روزی ساختمان حکیم
شماره تماس 01332113654

دکتر زهرا نیک پوری با شماره نظام پزشکی 36929 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر زهرا نیک پوری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا نیک پوری با شماره 01332113654 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار ، خیابان نواب ، پشت داروخانه شبانه روزی ساختمان حکیم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مریم اصغرنیا گورابجیری دکتر زنان و زایمان رشت

دکتر مریم اصغرنیا گورابجیری دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم اصغرنیا گورابجیری
آدرس رشت نرسیده به میدان گلسار- ساختمان پاستور-طبقه2
شماره تماس 01332113593

دکتر مریم اصغرنیا گورابجیری با شماره نظام پزشکی 26452 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم اصغرنیا گورابجیری برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم اصغرنیا گورابجیری با شماره 01332113593 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت نرسیده به میدان گلسار- ساختمان پاستور-طبقه2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر زهرا محمدتبار دکتر زنان و زایمان 

دکتر زهرا محمدتبار دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا محمدتبار
آدرس رشت چهار راه گلسار -جنب اداره کار -ساختمان پزشکان آفتاب – طبقه 2
شماره تماس 01332132672

دکتر زهرا محمدتبار با شماره نظام پزشکی 44397 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر زهرا محمدتبار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا محمدتبار با شماره 01332132672 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار -جنب اداره کار -ساختمان پزشکان آفتاب – طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرامرز رضایی فر دکتر زنان و زایمان رشت

دکتر فرامرز رضایی فر دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرامرز رضایی فر
آدرس رشت چهارراه میکائیل- ابتدای خیابان مطهری – کوچه اقاقیا
شماره تماس 01332320563

دکتر فرامرز رضایی فر با شماره نظام پزشکی 16547 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرامرز رضایی فر برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرامرز رضایی فر با شماره 01332320563 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه میکائیل- ابتدای خیابان مطهری – کوچه اقاقیا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیده سودابه ستاری نژاد دکتر زنان و زایمان 

دکتر سیده سودابه ستاری نژاد دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیده سودابه ستاری نژاد
آدرس رشت بلوار نماز -جنب داروخانه جرحانی-ساختمان جرجانی- طبقه دوم
شماره تماس 01333732423

دکتر سیده سودابه ستاری نژاد با شماره نظام پزشکی 38757 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیده سودابه ستاری نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیده سودابه ستاری نژاد با شماره 01333732423 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز -جنب داروخانه جرحانی-ساختمان جرجانی- طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهسا خصوصی ثانی دکتر زنان و زایمان رشت

دکتر مهسا خصوصی ثانی دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهسا خصوصی ثانی
آدرس رشت چهارراه گلسار- خیابان نواب- اولین کوچه سمت راست ( کوچه میخک ) مجتمع پزشکان پارسا- طبقه اول- واحد 107
شماره تماس 01332133544

دکتر مهسا خصوصی ثانی با شماره نظام پزشکی 142438 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهسا خصوصی ثانی برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهسا خصوصی ثانی با شماره 01332133544 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار- خیابان نواب- اولین کوچه سمت راست ( کوچه میخک ) مجتمع پزشکان پارسا- طبقه اول- واحد 107 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهناز شرف الدین دکتر زنان و زایمان 

دکتر بهناز شرف الدین دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهناز شرف الدین 
آدرس رشت بلوار نماز ساختمان مارلیک
شماره تماس 01333755319

دکتر بهناز شرف الدین با شماره نظام پزشکی 24653 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان رشت در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر بهناز شرف الدین مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهناز شرف الدین با شماره 01333755319 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز ساختمان مارلیک مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سمیرا شیاری دکتر زنان و زایمان رشت

دکتر سمیرا شیاری دکتر زنان و زایمان رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیرا شیاری
آدرس رشت چهارراه گلسار- خیابان نواب- ساختمان صابر-واحد7
شماره تماس 01332133243

دکتر سمیرا شیاری با شماره نظام پزشکی 113383 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمیرا شیاری برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیرا شیاری با شماره 01332133243 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار- خیابان نواب- ساختمان صابر-واحد7 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *