بهترین دکتر زنان و زایمان تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و شرایط بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان را تجربه می کنید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر زنان و زایمان تبریز باشید.

دکتر زنان ، متخصص در شناخت و درمان بیماری هایی است که سلامتی زنان را تحت تاثیر قرار می دهد و همچنین در زمینه ی مدیریت و کنترل شرایط بارداری دارای تخصص است.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان زنان و زایمان تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر متخصص زنان تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر زنان و زایمان تبریز

◀ دکتر مهری آذر فخرایی دکتر زنان و زایمان تبریز

دکتر مهری آذر فخرایی دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهری آذر فخرایی
آدرس تبریز خیابان پاستور جدید – ساختمان حکیم – طبقه هشتم
شماره تماس 04135544522

دکتر مهری آذر فخرایی با شماره نظام پزشکی 112412 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهری آذر فخرایی برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهری آذر فخرایی با شماره 04135544522 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستور جدید – ساختمان حکیم – طبقه هشتم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر لیلا صادقی دکتر زنان و زایمان 

دکتر لیلا صادقی دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا صادقی
آدرس تبریز خیابان ارتش روبروی بیمارستان الزهرا ساختمان برتر، طبقه ی چهارم
شماره تماس 04135549269

دکتر لیلا صادقی با شماره نظام پزشکی 115856 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر لیلا صادقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا صادقی با شماره 04135549269 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش روبروی بیمارستان الزهرا ساختمان برتر، طبقه ی چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شیوا هاشمی جم دکتر زنان و زایمان تبریز

دکتر شیوا هاشمی جم دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیوا هاشمی جم
آدرس تبریز سربالایی ولیعصر – نرسیده به نبش فروغی – روبه روی خیابان عارف – پلاک 27
شماره تماس 04133208459

دکتر شیوا هاشمی جم با شماره نظام پزشکی 90190 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شیوا هاشمی جم برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیوا هاشمی جم با شماره 04133208459 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سربالایی ولیعصر – نرسیده به نبش فروغی – روبه روی خیابان عارف – پلاک 27 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نسترن کیوان چهر دکتر زنان و زایمان 

دکتر نسترن کیوان چهر دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسترن کیوان چهر
آدرس تبریز خیابان آزادی سه راهی گلگشت ساختمان پزشکان بهاران طبقه ۶ واحد ۱۲
شماره تماس 09916401236

دکتر نسترن کیوان چهر با شماره نظام پزشکی 96088 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر نسترن کیوان چهر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسترن کیوان چهر با شماره 09916401236 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی سه راهی گلگشت ساختمان پزشکان بهاران طبقه ۶ واحد ۱۲ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ساناز موسوی دکتر زنان و زایمان تبریز

دکتر ساناز موسوی دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ساناز موسوی
آدرس تبریز بلوار نیایش-جنب پل پیشقدم-کلینیک سلامت-طبقه اول-واحد F
شماره تماس 04133259815

دکتر ساناز موسوی با شماره نظام پزشکی 84804 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ساناز موسوی برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ساناز موسوی با شماره 04133259815 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار نیایش-جنب پل پیشقدم-کلینیک سلامت-طبقه اول-واحد F مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سپیده طهرانی قدیم دکتر زنان و زایمان 

دکتر سپیده طهرانی قدیم دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سپیده طهرانی قدیم
آدرس تبریز خیابان آزادی روبروی سه راهی گلگشت ساختمان بهاران طبقه4 واحد9
شماره تماس 04133251870

دکتر سپیده طهرانی قدیم با شماره نظام پزشکی 80242 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سپیده طهرانی قدیم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سپیده طهرانی قدیم با شماره 04133251870 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی روبروی سه راهی گلگشت ساختمان بهاران طبقه4 واحد9 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پروین حق پرست دکتر زنان و زایمان تبریز

دکتر پروین حق پرست دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پروین حق پرست
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید تقاطع طالقانی روبروی بانک مسکن
شماره تماس 04135557274

دکتر پروین حق پرست با شماره نظام پزشکی 30799 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پروین حق پرست برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پروین حق پرست با شماره 04135557274 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید تقاطع طالقانی روبروی بانک مسکن مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پریا صادقی شبستری دکتر زنان و زایمان 

دکتر پریا صادقی شبستری دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریا صادقی شبستری
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راهی گلگشت – ساختمان بهاران – طبقه 6 – واحد 8
شماره تماس 04133348453

دکتر پریا صادقی شبستری با شماره نظام پزشکی 128400 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر پریا صادقی شبستری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریا صادقی شبستری با شماره 04133348453 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راهی گلگشت – ساختمان بهاران – طبقه 6 – واحد 8 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ندا اصغری دکتر زنان و زایمان تبریز

دکتر ندا اصغری دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ندا اصغری
آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، کوچه شفا، ساختمان گلگشت، طبقه 3
شماره تماس 04133350837

دکتر ندا اصغری با شماره نظام پزشکی 90256 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ندا اصغری برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ندا اصغری با شماره 04133350837 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، کوچه شفا، ساختمان گلگشت، طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر خدیجه پویا دکتر زنان و زایمان 

دکتر خدیجه پویا دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر خدیجه پویا
آدرس تبریز کمربند میانی، میدان پیش قدم ، مجتمع پزشکی سلامت، طبقه 5 واحد F
شماره تماس 09145046100

دکتر خدیجه پویا با شماره نظام پزشکی 95678 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر خدیجه پویا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر خدیجه پویا با شماره 09145046100 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کمربند میانی، میدان پیش قدم ، مجتمع پزشکی سلامت، طبقه 5 واحد F مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سحر مولایی دکتر زنان و زایمان تبریز

دکتر سحر مولایی دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سحر مولایی
آدرس تبریز خیابان هفده شهریور – برج آذربایجان – طبقه 6 – واحد D
شماره تماس 04135550423

دکتر سحر مولایی با شماره نظام پزشکی 112354 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سحر مولایی برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سحر مولایی با شماره 04135550423 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان هفده شهریور – برج آذربایجان – طبقه 6 – واحد D مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شرمین پژواک دکتر زنان و زایمان 

دکتر شرمین پژواک دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شرمین پژواک
آدرس تبریز خیابان پاستور جدید – روبروی کلینیک پردیس – ساختمان بهنام – طبقه چهارم
شماره تماس 04135537472

دکتر شرمین پژواک با شماره نظام پزشکی 67043 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شرمین پژواک مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شرمین پژواک با شماره 04135537472 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستور جدید – روبروی کلینیک پردیس – ساختمان بهنام – طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حوریه حلیمی میلانی دکتر زنان و زایمان تبریز

دکتر حوریه حلیمی میلانی دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حوریه حلیمی میلانی 
آدرس تبریز خیابان شریعتی جنوبی – مابین سه راهی صایب و پاستور – طبقه بالایی بانک مسکن
شماره تماس 04134781156

دکتر حوریه حلیمی میلانی با شماره نظام پزشکی 41330 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حوریه حلیمی میلانی برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حوریه حلیمی میلانی با شماره 04134781156 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان شریعتی جنوبی – مابین سه راهی صایب و پاستور – طبقه بالایی بانک مسکن مراجعه کنید.


 

◀ دکتر لیلا شباهنگ دکتر زنان و زایمان 

دکتر لیلا شباهنگ دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا شباهنگ
آدرس تبریز ارتش جنوبی روبروی بیمارستان الزهرا ساختمان اطبا طبقه 4
شماره تماس 04135535745

دکتر لیلا شباهنگ با شماره نظام پزشکی 70088 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر لیلا شباهنگ مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا شباهنگ با شماره 04135535745 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ارتش جنوبی روبروی بیمارستان الزهرا ساختمان اطبا طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سحر اسدی دکتر زنان و زایمان تبریز

دکتر سحر اسدی دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سحر اسدی
آدرس تبریز کوی ولیعصر – خیابان شهریار – ساختمان هزاره – طبقه ٣ – واحد c
شماره تماس 04133332929

دکتر سحر اسدی با شماره نظام پزشکی 117718 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سحر اسدی برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سحر اسدی با شماره 04133332929 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کوی ولیعصر – خیابان شهریار – ساختمان هزاره – طبقه ٣ – واحد c مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سمیه ثقفی راد دکتر زنان و زایمان 

دکتر سمیه ثقفی راد دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیه ثقفی راد
آدرس تبریز ولیعصر خیابان رازی بالاتر از کلینیک بوعلی ساختمان پرده اعیان (باران)طبقه ۴
شماره تماس 04133305220

دکتر سمیه ثقفی راد با شماره نظام پزشکی 126055 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سمیه ثقفی راد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیه ثقفی راد با شماره 04133305220 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر خیابان رازی بالاتر از کلینیک بوعلی ساختمان پرده اعیان (باران)طبقه ۴ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آذر حبیبی دکتر زنان و زایمان تبریز

دکتر آذر حبیبی دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آذر حبیبی
آدرس تبریز خیابان دانشگاه،روبروی بیمارستان مدنی، ساختمان پزشکان کیمیا، طبقه سوم
شماره تماس 04133252100

دکتر آذر حبیبی با شماره نظام پزشکی 95468 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آذر حبیبی برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر آذر حبیبی با شماره 04133252100 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان دانشگاه،روبروی بیمارستان مدنی، ساختمان پزشکان کیمیا، طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرناز صحاف دکتر زنان و زایمان 

دکتر فرناز صحاف دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرناز صحاف
آدرس تبریز سه راه ولی عصر برج سینا طبقه دوم
شماره تماس 04135554443

دکتر فرناز صحاف با شماره نظام پزشکی 33588 متخصص زنان و زایمان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بانوان بسیاری برای درمان بیماری های زنانه به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زنان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر دوران بارداری یا بیماری های مرتبط با تخصص زنان و زایمان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرناز صحاف مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زنان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرناز صحاف با شماره 04135554443 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سه راه ولی عصر برج سینا طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ناهید حدیقه رضوان دکتر زنان و زایمان تبریز

دکتر ناهید حدیقه رضوان دکتر زنان و زایمان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناهید حدیقه رضوان
آدرس تبریز چهار راه هفده شهریور – روبروی بانک ایران زمین – ساختمان آذرآبادگان – طبقه دو
شماره تماس 04135578923

دکتر ناهید حدیقه رضوان با شماره نظام پزشکی 90269 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به تشخیص و درمان بیماری های زنان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر زنان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ناهید حدیقه رضوان برای درمان بیماری ها و یا کنترل شرایط بارداری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زنان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناهید حدیقه رضوان با شماره 04135578923 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهار راه هفده شهریور – روبروی بانک ایران زمین – ساختمان آذرآبادگان – طبقه دو مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *