بهترین دکتر زگیل تناسلی کرج

بهترین دکتر زگیل تناسلی کرج ، عبارتیست که توسط افرادی که بیماری زگیل تناسلی را تجربه کرده و در کرج زندگی می کنند در گوگل جست و جو می شود.پزشک متخصص در درمان زگیل تناسلی متخصصی است که کار تشخیص و درمان بیماری تبخال تناسلی را انجام می دهد.

زگیل تناسلی که به عنوان کندیلوم نیز شناخته می شود، عفونتی است که توسط HPV (ویروس پاپیلومای انسانی) ایجاد می شود و عمدتاً در طول رابطه جنسی منتقل می شود. زگیل های ایجاد شده توسط HPV مستقیماً با ایجاد سرطان در ناحیه تناسلی، دهانه رحم ، ناحیه مقعد ، بینی، دهان و حنجره (گلو) مرتبط هستند. بنابراین، حذف آنها به محض تشخیص بسیار مهم است.

زگیل های تناسلی می توانند جدا شده یا چندگانه با اندازه های بسیار متنوع ظاهر شوند و بسته به محل، می توانند باعث درد و خارش شوند. در زنان، زگیل تناسلی معمولاً هم در قسمت خارجی اندام تناسلی  و هم در قسمت داخلی (واژن و دهانه رحم) ظاهر می شود.در مردان، محل هایی که بیشتر تحت تاثیر زگیل قرار می گیرند نوک و بدن آلت تناسلی است.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص زگیل تناسلی می توانید به پزشکانی که در ادامه به مشخصات و آدرس و اطلاعات تماس آن ها با عنوان دکتر زگیل تناسلی کرج اشاره می کنیم مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان در کرج

دکتر هادی ملکی دکتر زگیل تناسلی کرج

دکتر هادی ملکی دکتر زگیل تناسلی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر هادی ملکی
آدرس کرج عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید ، ساختمان کوروش، طبقه ی ۶
شماره تماس 09357677657

دکتر هادی ملکی با شماره نظام پزشکی 153916 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هادی ملکی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر هادی ملکی با شماره 09357677657 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید ، ساختمان کوروش، طبقه ی ۶ مراجعه کنید.

دکتر محمد عرب زاده دکتر زگیل تناسلی 

دکتر محمد عرب زاده دکتر زگیل تناسلی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد عرب زاده
آدرس کرج چهار راه طالقانی شمالی کوچه نسیم ساختمان کیمیا طبقه اول
شماره تماس 02632263919

دکتر محمد عرب زاده با شماره نظام پزشکی 81250 متخصص اورولوژی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد عرب زاده مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد عرب زاده با شماره 02632263919 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهار راه طالقانی شمالی کوچه نسیم ساختمان کیمیا طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر حسین سخی پور دکتر زگیل تناسلی کرج

دکتر حسین سخی پور دکتر زگیل تناسلی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین سخی پور
آدرس کرج نرسیده به 4راه طالقانی برج شاه کرم
شماره تماس 02632222071

دکتر حسین سخی پور با شماره نظام پزشکی 65871 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین سخی پور برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین سخی پور با شماره 02632222071 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج نرسیده به 4راه طالقانی برج شاه کرم مراجعه کنید.

دکتر محمد رشیدنسب دکتر زگیل تناسلی 

دکتر محمد رشیدنسب دکتر زگیل تناسلی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد رشیدنسب
آدرس کرج خیابان طالقانی ساختمان پزشکان ایران زمین
شماره تماس 0262240040

دکتر محمد رشیدنسب با شماره نظام پزشکی 17613 متخصص اورولوژی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد رشیدنسب مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد رشیدنسب با شماره 0262240040 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان طالقانی ساختمان پزشکان ایران زمین مراجعه کنید.

دکتر غلامرضا قبادزاده دکتر زگیل تناسلی کرج

دکتر غلامرضا قبادزاده دکتر زگیل تناسلی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامرضا قبادزاده
آدرس کرج خیابان دکتر بهشتی چهار راه طالقانی جنب اداره پست ساختمان وزرا طبقه 8
شماره تماس 02632402300

دکتر غلامرضا قبادزاده با شماره نظام پزشکی 31854 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر غلامرضا قبادزاده برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامرضا قبادزاده با شماره 02632402300 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان دکتر بهشتی چهار راه طالقانی جنب اداره پست ساختمان وزرا طبقه 8 مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا یوسفی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر محمدرضا یوسفی دکتر زگیل تناسلی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا یوسفی
آدرس کرج چهارراه هفت تیر نبش لاله 3 طبقه6 مجتمع پزشکی نور
شماره تماس 09196819484

دکتر محمدرضا یوسفی با شماره نظام پزشکی 126574 متخصص اورولوژی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدرضا یوسفی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا یوسفی با شماره 09196819484 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه هفت تیر نبش لاله 3 طبقه6 مجتمع پزشکی نور مراجعه کنید.

دکتر مجید زینلی دکتر زگیل تناسلی کرج

دکتر مجید زینلی دکتر زگیل تناسلی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید زینلی
آدرس کرج فردیس-خ 15 غربی-مجتمع پارسیان
شماره تماس 02636501491

دکتر مجید زینلی با شماره نظام پزشکی 71430 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید زینلی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید زینلی با شماره 02636501491 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج فردیس-خ 15 غربی-مجتمع پارسیان مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان در کرج

دکتر تهمینه بی آزار دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان کرج

دکتر تهمینه بی آزار دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر تهمینه بی آزار
آدرس کرج طالقانی جنوبی، لاله 5
شماره تماس 09331375963

دکتر تهمینه بی آزار با شماره نظام پزشکی 120059 متخصص جراحی و زنان و زایمان هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های زنان ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی زنان کرج در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر تهمینه بی آزار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر تهمینه بی آزار با شماره 09331375963 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج طالقانی جنوبی، لاله 5 مراجعه کنید.

دکتر ترانه جعفرزاده اصفهانی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

دکتر ترانه جعفرزاده اصفهانی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر ترانه جعفرزاده اصفهانی
آدرس کرج هشت گرد، بلوار امام ، روبروی پاساژ خاموشی، طبقه اول آزمایشگاه مهر
شماره تماس 02644220042

دکتر ترانه جعفرزاده اصفهانی با شماره نظام پزشکی51799 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به درمان پیشرفته بیماری های زنان و همچنین زگیلهای تناسلی زنان در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی زنان کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ترانه جعفرزاده اصفهانی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی زنان در کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر ترانه جعفرزاده اصفهانی با شماره 02644220042 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج هشت گرد، بلوار امام ، روبروی پاساژ خاموشی، طبقه اول آزمایشگاه مهر مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *