بهترین دکتر زگیل تناسلی همدان

بهترین دکتر زگیل تناسلی همدان پزشکانی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و به تشخیص و درمان بیماری زگیل تناسلی می پردازند.

اولین نوع انتقال ویروس پاپیلومای انسانی که باعث ایجاد زگیل می شود، از طریق تماس فیزیکی اتفاق می افتد . سلول‌های ویروس به ساییدگی‌ها ، پارگی‌ها یا از طریق بریدگی‌های پوست یا غشاهای مخاطی فردی که هنوز به ویروس آلوده نشده است نفوذ می‌کنند.

با این حال، اشکال دیگری از انتقال پاپیلوما وجود دارد.به طور خاص، انتقال از راه ارتباط جنسی شایع ترین راه انتقال ویروس و مبتلا شدن فرد به زگیل تناسلی است. این نوع عفونت یکی از شایع ترین بیماری های مقاربتی است.

در ادامه و در این مطلب به معرفی بهترین دکتر زگیل تناسلی همدان خواهیم پرداخت و می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان در همدان

دکتر حمیدرضا باغشاهی دکتر زگیل تناسلی همدان

دکتر حمیدرضا باغشاهی دکتر زگیل تناسلی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا باغشاهی
آدرس همدان میدان شریعتی (ایستگاه) – مجتمع پزشکان کسری
شماره تماس 08132529417

دکتر حمیدرضا باغشاهی با شماره نظام پزشکی 155891 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا باغشاهی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا باغشاهی با شماره 08132529417 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان شریعتی (ایستگاه) – مجتمع پزشکان کسری مراجعه کنید.

دکتر محمد علی امیرزرگر دکتر زگیل تناسلی 

دکتر محمد علی امیرزرگر دکتر زگیل تناسلی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد علی امیرزرگر
آدرس همدان خیابان خواجه رشید ساختمان پزشکان طلوع
شماره تماس 0812516868

دکتر محمد علی امیرزرگر با شماره نظام پزشکی 24291 متخصص اورولوژی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد علی امیرزرگر مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد علی امیرزرگر با شماره 0812516868 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان خواجه رشید ساختمان پزشکان طلوع مراجعه کنید.

دکتر هوشنگ باب الحوایجی دکتر زگیل تناسلی همدان

دکتر هوشنگ باب الحوایجی دکتر زگیل تناسلی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر هوشنگ باب الحوایجی
آدرس همدان میدان ارامگاه بوعلی شماره 23
شماره تماس 0812525747

دکتر هوشنگ باب الحوایجی با شماره نظام پزشکی 15329 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هوشنگ باب الحوایجی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر هوشنگ باب الحوایجی با شماره 0812525747 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان ارامگاه بوعلی شماره 23 مراجعه کنید.

دکتر مهدی زهره وند دکتر زگیل تناسلی 

دکتر مهدی زهره وند دکتر زگیل تناسلی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی زهره وند
آدرس همدان بلوارخواجه رشیدکوچه هواپیمایی پلاک 10
شماره تماس 08112523229

دکتر مهدی زهره وند با شماره نظام پزشکی 88729 متخصص اورولوژی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهدی زهره وند مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی زهره وند با شماره 08112523229 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان بلوارخواجه رشیدکوچه هواپیمایی پلاک 10 مراجعه کنید.

دکتر مهدی کمکی دکتر زگیل تناسلی همدان

 دکتر مهدی کمکی دکتر زگیل تناسلی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی کمکی
آدرس همدان خیابان سبد بافان – جنب تالار پیام کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید همدان
شماره تماس 08134244731

دکتر مهدی کمکی با شماره نظام پزشکی 110139 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی کمکی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی کمکی با شماره 08134244731 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان سبد بافان – جنب تالار پیام کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید همدان مراجعه کنید.

دکتر ساسان محرابی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر ساسان محرابی دکتر زگیل تناسلی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر ساسان محرابی
آدرس همدان میدان قائم – ابتدای بلوار ارم – مرکز درمانی شهید بهشتی
شماره تماس 08131111500

دکتر ساسان محرابی با شماره نظام پزشکی 69592 متخصص اورولوژی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ساسان محرابی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر ساسان محرابی با شماره 08131111500 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان قائم – ابتدای بلوار ارم – مرکز درمانی شهید بهشتی مراجعه کنید.

دکتر شهریار امیرحسنی دکتر زگیل تناسلی همدان

دکتر شهریار امیرحسنی دکتر زگیل تناسلی همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهریار امیرحسنی
آدرس همدان میدان قائم – ابتدای بلوار ارم – مرکز درمانی شهید بهشتی
شماره تماس 08131111500

دکتر شهریار امیرحسنی با شماره نظام پزشکی 69610 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهریار امیرحسنی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهریار امیرحسنی با شماره 08131111500 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان قائم – ابتدای بلوار ارم – مرکز درمانی شهید بهشتی مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان در همدان

دکتر آزاده توکلی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

دکتر آزاده توکلی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر آزاده توکلی
آدرس همدان خیابان خواجه الرشید کوچه هواپیمایی ساختمان پاسارگاد
شماره تماس 08132514305

دکتر آزاده توکلی با شماره نظام پزشکی م-39654 متخصص مامایی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های زنان ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی زنان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر آزاده توکلی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر آزاده توکلی با شماره 08132514305 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان خواجه الرشید کوچه هواپیمایی ساختمان پاسارگاد مراجعه کنید.

دکتر پگاه فرضيان دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان همدان

دکتر پگاه فرضيان دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر پگاه فرضيان
آدرس همدان حصار امام(چراغ قرمز)ابتدای خیابان مدنی روبه روی داروخانه دکتر قدیمی ساختمان سادات طبقه دوم
شماره تماس 09026735680

دکتر پگاه فرضيان با شماره نظام پزشکی  م-61257 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مامایی هستند که به درمان پیشرفته بیماری های زنان و همچنین زگیلهای تناسلی زنان در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی زنان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پگاه فرضيان برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی زنان در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر پگاه فرضيان با شماره 09026735680 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان حصار امام(چراغ قرمز)ابتدای خیابان مدنی روبه روی داروخانه دکتر قدیمی ساختمان سادات طبقه دوم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *