بهترین دکتر زگیل تناسلی اهواز

اگر به دنبال بهترین دکتر زگیل تناسلی اهواز هستید،ما در این صفحه لیستی از ماهرترین پزشکانی که در شهر اهواز فعالیت داشته و می توانند بیماری زگیل تناسلی را تشخیص داده و درمان کنند را در اختیار شما قرار می دهیم.

افراد زیادی ممکن است از بیماری زگیل تناسلی رنج ببرند ،زگیل پیامد یک بیماری عفونی مقاربتی ( STD ) است که علت آن را می توان به برخی از زیرگروه های ویروس پاپیلومای انسانی ( HPV ) نسبت داد . انتقال این ویروس می تواند به روش های مختلفی اتفاق بیفتد.

،درمان این بیماری فقط با مراجعه به پزشک متخصصی که بیماری را به طور دقیق تشخیص دهد حاصل می شود.

در ادامه با بهترین پزشکان متخصص درمان زگیل تناسلی در اهواز آشنا خواهید شد.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی مردان در اهواز

دکتر مجید جاسمی زرگانی دکتر زگیل تناسلی اهواز

دکتر مجید جاسمی زرگانی دکتر زگیل تناسلی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید جاسمی زرگانی
آدرس اهواز سی متری-نبش واحدی-جنب داروخانه هاشمی
شماره تماس 0612228168

دکتر مجید جاسمی زرگانی با شماره نظام پزشکی 15560 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید جاسمی زرگانی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید جاسمی زرگانی با شماره 0612228168 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز سی متری-نبش واحدی-جنب داروخانه هاشمی مراجعه کنید.

دکتر خالد ساکی دکتر زگیل تناسلی 

دکتر خالد ساکی دکتر زگیل تناسلی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر خالد ساکی
آدرس اهواز نادری – خیابان کتانباف جنوبی- مجتمع پزشکی سینا
شماره تماس 06132237502

دکتر خالد ساکی با شماره نظام پزشکی 46008 متخصص اورولوژی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر خالد ساکی مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر خالد ساکی با شماره 06132237502 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز نادری – خیابان کتانباف جنوبی- مجتمع پزشکی سینا مراجعه کنید.

دکتر سیدمختار حسینی دکتر زگیل تناسلی اهواز

دکتر سیدمختار حسینی دکتر زگیل تناسلی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدمختار حسینی
آدرس اهواز خیابان سی متری نبش غفاری و بازار بزرگ اهواز
شماره تماس 06132202366

دکتر سیدمختار حسینی با شماره نظام پزشکی 24362 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدمختار حسینی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدمختار حسینی با شماره 06132202366 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان سی متری نبش غفاری و بازار بزرگ اهواز مراجعه کنید.

دکتر محمود هنرمند دکتر زگیل تناسلی

دکتر محمود هنرمند دکتر زگیل تناسلی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود هنرمند
آدرس اهواز خیابان سلمان فارسی خیابان کتانباف جنوبی ساختمان پزشگی سینا طبقه اول
شماره تماس 0612237523

دکتر محمود هنرمند با شماره نظام پزشکی 22263 متخصص اورولوژی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمود هنرمند مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود هنرمند با شماره 0612237523  تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان سلمان فارسی خیابان کتانباف جنوبی ساختمان پزشگی سینا طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر علی اقایی دکتر زگیل تناسلی اهواز

دکتر علی اقایی دکتر زگیل تناسلی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اقایی
آدرس اهواز خیابان نادری خیابان خوانساری (فردوسی) مجتمع پزشکی میلاد طبقه اول واحد3
شماره تماس 0612231491

دکتر علی اقایی با شماره نظام پزشکی 60736 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی اقایی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اقایی با شماره 0612231491 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان نادری خیابان خوانساری (فردوسی) مجتمع پزشکی میلاد طبقه اول واحد3 مراجعه کنید.

دکتر کریم علی زاده دکتر زگیل تناسلی

دکتر کریم علی زاده دکتر زگیل تناسلی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کریم علی زاده
آدرس اهواز خیابان مسلم بین نادری وکافی مجتمع کسری
شماره تماس 0612921385

دکتر کریم علی زاده با شماره نظام پزشکی 45003 متخصص اورولوژی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های مجاری ادراری ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی مردان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر کریم علی زاده مراجعه کنید.

شما می توانید برای رزرو نوبت دکتر کریم علی زاده با شماره 0612921385 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان مسلم بین نادری وکافی مجتمع کسری مراجعه کنید.

دکتر هومن کرم زاده رحیمی دکتر زگیل تناسلی اهواز

دکتر هومن کرم زاده رحیمی دکتر زگیل تناسلی اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر هومن کرم زاده رحیمی
آدرس اهواز خیابان سلمان فارسی ( نادری )بین نظامی و خوانساری شمالی ساختمان امیر المویمنین طبقه اول واحد 4
شماره تماس 06112235079

دکتر هومن کرم زاده رحیمی با شماره نظام پزشکی 115282 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های مجاری ادراری هستند که به درمان پیشرفته زگیلهای تناسلی و بدن HPV با پلکسر و لیزر در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هومن کرم زاده رحیمی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی می توانید برای رزرو نوبت دکتر هومن کرم زاده رحیمی با شماره 06112235079 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان سلمان فارسی ( نادری )بین نظامی و خوانساری شمالی ساختمان امیر المویمنین طبقه اول واحد 4 مراجعه کنید.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان در اهواز

دکتر فاطمه محمدی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان 

دکتر فاطمه محمدی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه محمدی
آدرس اهواز باهنر صددستگاه_بلوار معلم نبش شهروند یک _مجتمع پزشکی کلاه کج _طبقه سوم
شماره تماس 09168433572

دکتر فاطمه محمدی با شماره نظام پزشکی م-55812 متخصص جراحی و زنان و زایمان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات و بیماری های زنان ، از جمله بیماری زگیل تناسلی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر زگیل تناسلی زنان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری HPV زگیل تناسلی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فاطمه محمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه محمدی با شماره 09168433572 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز باهنر صددستگاه_بلوار معلم نبش شهروند یک _مجتمع پزشکی کلاه کج _طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر فاطمه سخراوی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان اهواز

دکتر فاطمه سخراوی دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی زنان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه سخراوی
آدرس اهواز دانشگاه علوم پزشکی اهواز – دانشکده دندان پزشکی بخش اطفال
شماره تماس 06133112788

دکتر فاطمه سخراوی با شماره نظام پزشکی م-60183 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص زنان و زایمان هستند که به درمان پیشرفته بیماری های زنان و همچنین زگیلهای تناسلی زنان در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی زنان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه سخراوی برای درمان این بیماری اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر زگیل تناسلی زنان در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه سخراوی با شماره 06133112788 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز دانشگاه علوم پزشکی اهواز – دانشکده دندان پزشکی بخش اطفال مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *